עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אלקטרוניקה ומודינג

חיתוך חלון במארז ובניית פאן באס, פיתוח בסביבת Arduino ועוד - כאן תוכלו לשאול את כל השאלות הנוגעות למודינג ולאלקטרוניקה שכרוכה בו, לפרסם את הפרויקטים שלכם ולקבל השראות

  1. Started by robicon,

    יש לי מאוורר שאני מעוניין לחבר לספק ולא מצאתי מתאם ואין לי מקום על הלוח אם מישהו יכול להסביר לי איך אני יכול לחבר אותו בצורה אחרת לספק (ליברטי 400) תודה!

    • 2 תגובות
    • 640 צפיות
  2. יש לי את הקירור CoolerMaster XI5-9JDSA-0L האם יש דרך להתאים אותו לתושבת 478 ? http://img520.imageshack.us/img520/5914/coolermasterxi59jdsa0ltx1.jpg http://img138.imageshack.us/img138/3487/ce4ntdk0b47cueo0.jpg http://img138.imageshack.us/img138/9832/cejbul2jn7tw2fm8.jpg http://img138.imageshack.us/img138/3442/ce64ucfjdodeif9.jpg http://img153.imageshack.us/img153/3626/cegvooek1zhvizu3.jpg

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  3. האם זה נכון שככל שהסוללה מתרוקנת כך האמפר יורד?

  4. Started by exXxTreAm,

    הכנתי את המקלט, כמו שכתוב באתר, אבל חיברתי אותו לחיבור של 25 פינים במקום לסריאלי. הבעיה היא שאני לא מוצא תוכנה שעובדת עם חיבור כזה. מישהו מכיר אולי?

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  5. Started by Nike`,

    הי.. אני בימים הקרובים מתחיל לשדרג את המארז ואני צריך עזרה אם חלק אחד. עם החלק של התמונה. אני רוצה לצבוע את המארז ולצייר עם שבלונה תמונה של גולגולת או משהוא יפה כזה. עכשיו הבעיה שלא מוכרים דברים כאלה . ואני לא יודע מאיפה להשיג. קניתי נייר קרטון למדפסת אני אוכל להדפיס תמונה שאני אמצא.. מה שאני צריך ממכם זה : אם אתה מכירים אתרים שיש שם כאלה ציורים במיוחד לשבלונות. כול אתר יתקבל ואני צריך לדעת אם איזה כלים אני צריך לעבוד כדי לעשות 2 שני חורים של 80 MM לחלון של המארז . [או של 120 MM] תודה רבה לעוזרים .

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  6. Started by shaman,

    שלום, הפכתי מחשב AMD duron למחשב HTPC. הבעיה שמאוורר המעבד שלו מרעיש מאד. כמובן שניקתי את המחשב, אפילו את המאוורר עצמו ניקתי ושימנתי אך כלום לא עזר. לא הצלחתי למצוא בחניות מאוורר חילופי ושקט בגודל 7X7 (ס"מ). מישהו יודע איפה אפשר לקנות מאוורר שקט גודל כזה או לחילופין פתרון קרור ושקט אחר? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  7. איפה אני יכול למצוא מתאם אינפרא שמתחבר ישירות ללוח אם כמו זה: http://www.irxon.com/english/210.htm

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  8. יש בידי את המחשב הנייד הנ"ל, הוא כבר כחצי שנה שוכב ולא בשימוש אז החלטתי לנסות ולתקן את המסך. הבעיה היא כזאת: המסך מראה תמונה, אך מאוד חשוכה, אם מתאמצים אפשר לקלוט שאכן מופיעים במסך חלונות לבנים או תמונה כלשהיא בד"כ כשהיא בהירה...אבל זה ממש מוכהה ובקושי רואים, ולא זה לא שהברייגט על נמוך.. עכשיו השאלה שלי מה לדעתכם החלק הפגום האינוורטור? (לפי מה שהבנתי זה הרכיב שמספק חשמל לפלורוסנט) או הפלורוסנט עצמו? איזה מהם להחליף? ומאיפה ניתן להשיג את החלקים הללו? אשמח אם למישהו יש מידע לגבי החלפת החלקים האלו. מצאתי את האתר הזה... http://www.fonerbooks.com שדי הכניס אותי בערך לתמונה, אבל עדיין אין לי מספיק ידע בשביל זה אז אשמח אם מישהו יזרוק לי ככה עוד יזה אתר שימושי.

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  9. אני רוצה ליבנות מטען USB לנגן שיעבוד על סוללה של 9V ואין לי מושג איך לבנות אותו. האם מעגל עם נגד 1 יספיק? אם כן מה ההתנגדות שלו אמורה להיות? אם אפשר לקבל גם משהו קל לבניה עזרה בבקשה! מצאתי לינק אבל אני לא מבין מה הרכיבים שצריך http://www.instructables.com/id/E1BUJ53JXNEP286ZX3/ בתודה מראש, Deyv

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  10. Started by SendaRider,

    אני צריך עזרה ממכם.... אני רוצה להכניס עוד מאוורר בחלק העליון של המארז ואמרו לי שאם אין לי שם חור אז צריך לקדוח, עכשיו איך בדיוק אני קודח ? אם יש לכם איזשהם מדריכים אז תתנו לי בבקשה

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  11. Started by coctail,

    רציתי לדעת אם אני יכול לחבר את 2 המסכים שפירקתי מהמערכת סטריאו שלי אם יש להם כבר בקר מובנה? או בכלל רק להפעיל אותם סתם שיפעלו ברקע ליופי... הוספתי צילום שלהם ... תודה. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  12. Started by moshe55501,

    יש לי מנורת חימום אדומה ואני רוצה לבנות או לקנות בקר עם סנסור שאני יוכל לקבוע את הטמפ' הרצויה והמנורה תעבוד בהתאם איך אני עושה זאת

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  13. יש לי דרמל (מקורי) ככה שרק ריבוע או משהו בסגנון אני לא רוצה לעשות.. צריך דוגמא למשהו לא מסובך אבל גם לא כל כך פשוט.. בלי מאווררים בדלת.

    • 1 תגובה
    • 637 צפיות
  14. Started by omfir,

    תשמעו. כל אחד אומר לי משהו אחר (לקנות נגד שונה!). השאלה שלי האם אפשר לחבר את הלדים לטרנספורמטור 12 v או פשוט לחיבוא אחר במחשב במקום הספק כוח!?. כי אני מפחד להרוס את הספק שלי! בתודה עומר

    • 2 תגובות
    • 637 צפיות
  15. יש לי פאן באס של enermax **** שאלות 1) האם חוץ מהמאווררים הרגילים במחשב כדאי גם לחבר את המאוורר של המעבד או להשאיר את החיבור ללוח? 2) יש לי שניי חיישנים אני רוצה אחד למעבד.. / הבנתי (אולי אני טועה) שצריך להדביק אותו מאחורי הלוח במיקום המעבד... א- יש פיתרון נוסף? ב- במידה ולא עם איזה סוג דבק להדביק? איזולורבנד? 3) היכן כדאי לשים את החיישן השני?

    • 4 תגובות
    • 637 צפיות
  16. Started by andd,

    כותרת^ יש איזה מדריכים או משהו? כל דבר

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  17. Started by Gohan,

    בסרטוט זה המעגל שיש לי הכשיו , זה 4 מעגלים חשמליים נפרדים ודיודות שגורמות למעגלים לא לידלק אם הפלוס או המינוס לא מהמעגל שלהם. יש דרך ליצור את זה עם רכיב כלשהו ולא עם 4 מקורות מתח? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  18. Started by Moty_p,

    אני רוצה להזמין חלקים ולבנות מקלט אינפרה בדיוק כמו פה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=73896.0 זה מדריך ההמשך: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=83932.msg716684#msg716684 רק שבמקום עינית אחת אני רוצה לחבר 3 עניות לצורך קליטה טובה יותר, הרבה יותר איך אני עושה את זה? איך התרשים שלי יראה אחרי שאני יוסיף עוד 2 עניוות?

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  19. Started by shronxx,

    יש לי ארבעה לדים אדומים שעובדים על 2 וולט וכפי שאתם יודעים בחיבורי המולקס במחשב יש את הצהוב שהוא 12 וולט והאדום שהוא 5 וולט האם יש אזשהי דרך להפעיל את הלדים איתם על ידי חיבור נגד כלשהו או משהו כזה דרך חיבורי המולקס.....תודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  20. Started by Moty_p,

    סה"כ אני רוצה לדעת מה היא הדרך היותר טובה לעשות אפקט תאורה עם לדים למארז( תרשים א' או תרשים ב') או דרך אחרת עכשיו אני משתמש עם תרשים א' (מעגל א')

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  21. Started by XxsaarxX,

    איפו יש חנות שאפשר להשיג דברים למדינג ניאונים וכזה באזור הקריות

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  22. Started by night-fire,

    שלום :] אממ לפני כשנה בערך אם אני לא טועה,חיברתי את הפאלם למחשב (בצורה רגילה) התקנתי על הפאלם את התוכנה PALMORB ועל המחשב את התוכנה LCD Smartie והצלחתי להעביר מידע כמו מסך LCD . עכשיו קיבלתי פאלם מדגם Palm Vx התקנתי עליו את ה-PALMORB ובמחשב אתLCD Smatie וזה פשוט לא עובד ,זה מודיע: Failed to open COM1 למרות שהחיבור Com מחובר..ניסיתי גם לעשות את זה עם פאלם אחר וחיבור אחר למחשב (יענו המטען וזה שמתחבר למחשב..) ועדיין לא עובד |: ד"א ניסיתי גם לעשות עם התוכנה LCDC וגם לא הולך \: מה עליי לעשות?! תודה רבה רבה מראש לעוזרים!!

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  23. Started by eladhor7,

    שלום, אני חדש כאן בנושא ואני צריך עזרה. אני זקוק לנגד שהיתנגדותו 40 אוהם. 1. כמה נגדים אני צריך ואיזה בדיוק הסוגים? 2. איך להרכיב את הנגדים?, מה כאילו לקנות לוח קטן שיתאים? תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 633 צפיות
  24. Started by -AKEL-,

    נתקלתי בבעיה קטנטנה... כיוונתי את המולטי על DCV 20 כמו שאמרו לי ועשיתי כדי למדוד מטח ב-ב20/24 פינים לחבר את החוט השחור לשחור עוד שהמחשב כבוי... ולהפעיל את הווינדווס אחרי זה ולבדוק באדום... בצהוב... בכתום... את הזרם... עכשיו זה לא נראה לי כשאני בודק ב20/24 פינים שהמטח יהיה על אפס... זה צריך להיות ככה??? עכשיו עוד משהו... על המולטי יש 3 חיבורים שמתאים לחבר את החוטים של השחור והצהוב... האחד זה: com שעליו כרגע נמצא השחור השני זה: V(פה יש איזה צורה מוזה)mA והשלישי זה: 10DAC שבו לא מחובר כלום... ככה זה צריך להיות? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 633 צפיות
  25. מישהו מכיר מעגל למגבר ואקולייזר?

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות

דיונים חדשים בפורומים