עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אלקטרוניקה ומודינג

חיתוך חלון במארז ובניית פאן באס, פיתוח בסביבת Arduino ועוד - כאן תוכלו לשאול את כל השאלות הנוגעות למודינג ולאלקטרוניקה שכרוכה בו, לפרסם את הפרויקטים שלכם ולקבל השראות

  1. Started by smoothi199,

    אני יכול לחבר חוט שחור של מאוור לחוט צהוב של מולקס? כאילו לא לחור שבמולקס אלא לחבר את החוטים עצמם או את האדום לצהוב וכו...

    • 7 תגובות
    • 658 צפיות
  2. שלום לכולם, שכחתי לצערי שיש לי מקלט אינפרה מובנה במחשב הנייד שלי ועכשיו היתי מת להפעיל אותו עם איזה שהיא תוכנה כדי שאני יהיה יכול לשלוט על המחשב דרך איזה שהוא שלט שאלה חשובה האם שאני לוחץ עם השלט התוכנה אומרת לי איזה אות שלחתי למחשב ואז צריך להגדיר לאות הזאת פעולה מסוימת? תודה לכל העונים מראש..

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  3. Started by Tik-Tak,

    אוקיי קניתי מאוורר ועכשיו: יש לו יציאה 3 פינים ללוח אם, ויש גם מתאם ל4 פינים לספק כוח. כמובן כאשר אני מחבר ללוח אם המהירות של המאוורר יורדת במיוחד, ואין ממש תועלת בו. אבל זה מודד את כמות הסיבובים לדקה. כאשר אני מעביר ל4פינים לספק זה לא מראה לי מהירות סיבוב [דאא] האם יש אפשרות שהמאוורר יהיה מחובר לספק [שזה השחור והאדום] ואז הצהוב [בדיקת מהירות] לחבר ללוח אם? +אספר לכם איזה מאוורר מוזק קניתי: הוא מחברת EZCOOL, והוא 80 מ"מ לא מצאתי באינטרנט מידע על המאוורר או על החברה, ומצאתי רק איזה ספק וכמה מארזים תוצרת EZCOOL. אי לזאת הנתונים של המאוורר בהשוואה לAC: גודל: 80X80X25 ובAC זה 80X80X38 דחיפת אוויר: 31.40 ובAC זה 28 שקט: 19דציבל ובAC זה 20 זמן עבודה מוערך: 8 שנים, ואילו בAC זה …

    • 1 תגובה
    • 657 צפיות
  4. Started by The Modder,

    אני רוצה לבנות כזה דבר. http://www.siz.co.il/up/kv2mlg2ifm2n.jpg אבל שיהיו בו 6 נורות. מה אמורים להיות הנגדים? איך אני קובע את זה? אתם יכולים להסביר לי?

    • 1 תגובה
    • 657 צפיות
  5. Started by Gohan,

    בניתי את המעגל בתמונה והכל עובד מצויין אבל שאני מחליף את המינוסים במעגלים (מחליף בין 1 ל7) או את הפלוסים (מחליף בין 4 ל10) המעגלים עדיין עובדים(משהו שאני לא רוצה כמובן , אגב פיזית 1ו7 ו4ו10 יכולים פשוט להתחלף בגלל זה אני צריך פתרון) חשבתי להשתמש בדיודות אבל אני לא ממש יודע איך לסדר אותם , למישהו יש הצעות? תודה מראש. עריכה: הסתדרתי כבר תודה.

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  6. Started by barkley,

    קראתי את המדריך איך להפוך כבל IDE למעוגל , במחשב שלי יש לי צורב סקזי האם גם לכבל סקזי ניתן לעשות אותו דבר בדיוק ולהשתמש במדריך אחד לאחד ?

  7. Started by bluz,

    מתח: 12V הלד: כחול UB - אני חושב 3 וולט לא בטוח CURRENT: לא יודע.. מתחבר למולקס צהוב איזה נגד צריך? זה היה מחובר עד עכשיו ל5V עם נגד של 21 אום :-\

    • 4 תגובות
    • 657 צפיות
  8. Started by sh1346,

    אני זקוק למעגל - ספק אחד עם שני יציאות שיוכל לספק את שני המתחים לשני המכשירים: נתוני המתח in:AC-240v 0.15a out:DC5.0v 0.7a in:AC-240v 180ma out:DC5.0v 890ma תדריכו אותי בבקשה אני רוצה להטעין את שני המכשירים ביחד,האם זה אפשרי? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  9. שלום, חבר שלי היום מרכיב מפרט בעזרתי, יהיה לו מעבד E6300 1.83 כמו כן על הלוח אם של גי'גה בייט: GA-946P-S3 וזכרונות ג'יגה של חברה: ( GEIL (512X2 א וכמו כן ספק של אנטק 430 וואט (די יקר לא זול) כמו כן אם משיהו מכיר יכול להגיד לי איך הספקים שלהם? אז השאלה שלי אם נרצה להרים את המעבד ל 2.4 ולהשאיר אותו כל הזמן על המצב הזה, זכרונות לא יהוו בעיה נכון? ושאלה שנייה שלי היא: החבר לא יעשה אובר קלוק כל החיים אלה פעם אחת וזהו ביחד איתי, אז רציתי לדעת הוא לא זקוק לזכרונות 800 הרץ נכון? מספיק לו ה 667 כדי להיות על 2.4 בלי הפרעות? כמו כן זה נכון שמי שעושה אובר קלוק תמידי וכל הזמן מתעסק עם זה צריך זכרונות 800 הרץ? ומי שלא עושה שום דבר לא זקוק להם? אלה 667 יספיק למשתמש רגיל? תדו…

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  10. Started by shronxx,

    שמעו חבר שלי הביא לי לוח אם של פנטיום 1 מעבד פנטיום אחד שתי זכרונות RAM לפנטיום 1 כרטיס קול ישן וכרטיס מסך ישן יש לכם רעיון מה אני יכול לעשות איתם??? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  11. Started by VOLCANO.,

    שלום, קיבלתי מחבר שלי מחשב ישן ויש לנו בבית DVD שכבר לא פועל של LG עכשיו אני רוצה לדעת. את חלקי המחשב אני יודע להכניס ולחבר בפנים אבל איך אני יכול אחרי זה לחבר אותו לטלוויזיה הרי אין לי כרטיס טלוויזיה. צפיתי בגלריות מודינג ולא הבנתי. אני רוצה לדעת איך אני יחבר את הHTPC לטלוויזיה ויוכל לראות את כל מה שיש לי במחשב ולצפות בסרטים שאני מקרין מהמחשב בטלוויזיה D:

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  12. Started by king of the kings,

    שלום לכולם... קראתי את המדריך בנוגע לחורי איורור באתר, עשיתי כבר חור בתיקרה של המארז. (כל הכבוד לי! ) והכל עובד כמו שצריך... ועכשיו לשאלה.. בנוגע למדריך, המדריך נוגע אך ורק למתכת של המארז?? אם לא תקנו אותי.פשוט אני רוצה לעשות חור איורור נוסף בחלון צד של המארז שלי. האם אי צריך לעשות זאת באותה דרך כמו במדריך??? או שאני אמור לעשות את החור בדרך אחרת?? (אני שואל בגלל שאני לא רוצה לעשות חור ואז כל החלון שלי התפרק.. ) תודה מראש..

    • 3 תגובות
    • 653 צפיות
  13. בניתי פדאל לגיטרה, ועשיתי לו חיבור לשנאי, השאלה שלי איך אני יודע אם לשים + או - בפולריות... וגם אני לא יודע כמה אמפר אני צריך בשבילו.. אני רק יודע שהבטריה היא 9V. [br]פורסם בתאריך: 7.04.2007 בשעה 22:50:37 שכחתי את הסרטוט עצמו ^^http://www.generalguitargadgets.com/diagrams/fuzzface_sc_nn.gif

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  14. Started by mironbre,

    שלום חברים, היום קיבלתי טלפון ממכר שלי,שאמר כי ברשותו המארז הנ"ל,וביקש רעיון מטורף למוד. אני אשמח לשמוע ממכם מה אתם מציעים... תעלו את כל ההצעות שבראש שלכם,יש לבחור תקציב של עד 4000 ש"ח שהוא מוכן להשקיע במארז... הוא רוצה קירור מים,שיקרר לו לפחות מעבד+כרטיס מסך... ייתכן בהמשך קירור של שני HDD... כל רעיון עיצובי/מוד שיש לכם... הצעתי לו רעיון שביצעתי פה בפורום (לבחור שכתב לכם על פרוייקט THOR),והוא אמר שלא מקורי מספיק...

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  15. Started by asaorgad,

    הזמנתי באריהב לדים 20 ירוק 20 צהוב 20 אדום 20 כחול ו 30 אולטרה היא לא אמרה לי כמה זה עולה היא לקחה לי מספר כרטיס אשראי וזה אני מפחד שהאולטרה עולים יקר מישהו יודע כמה הם עולים

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  16. Started by bluz,

    וואי, מזמן לא ביקרתי בפורום הזה (מודינג).. איזה חודש.. : מעניין מה השתנה.. בכל מקרה, אני מתכנן לבנות בקרוב מחשב, ואני עובד עם SKETCHUP 6 PRO. אני יודע שהמידות של הלוח שלי הם 240mm על 300mm אז לקחתי צד אחד (לצורך העניין אורך) שיהיה 60 ס"מ. גובה יהיה 35 ס"מ (ביחס ל240). עכשיו אני צריך לדעת מה יהיה נפח המחשב בזכות הרוחב, אז אני רוצה לדעת מהו הרוחב של כרטיס מסך ממוצע ומה הרוחב של מחשב ממוצע, לפי זה אני אבנה את השאר. שאלות בסיכום: 1. 60 ס"מ אורך זה לא מוגזם קצת? 2. 35 ס"מ גובה זה לא מעט מדי? 3. מהי המידה (רוחב) הסטנדרטית של כרטיס מסך - ניקח לדוגמא את הX1950 PRO? ומה של מחשב? מ, תודה לעונים..

    • 4 תגובות
    • 651 צפיות
  17. Started by IlanF,

    יש משהו לעשות איתו חוץ מלקחת ממנו חלקים? וגם איך יודעים שהספק באמת שרוף? שלי ממש לא נראה שרוף והוא לא עובד

    • 1 תגובה
    • 651 צפיות
  18. Started by dr computer,

    אני רוצה לבנות פאן-באס ל5 מאווררים וראיתי באתר כל מיני מדריכים ואני לא יודע מה הכי טוב לבנות מישהו יודע מה הכי טוב לבנייה???

    • 3 תגובות
    • 650 צפיות
  19. Started by fuck off,

    אני רוצה להכין מטען סוללות לאייפוד.. לפי מה שמעתי זה אמור להעיך בהרבה את זמן ההאזנה.. יש למישו מדריך איך לעשות כזה? אני לא חושב שצריך להיות שם הרבה דברים... ואם כבר המנגנון של מניעת טעינת הית נמצא באייפוד או במטען (מחשב/שקע)?

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  20. Started by y10,

    יש לי בעיה עם מאוורר לפני שבועיים שימנתי אותו כי הוא הרעיש והיום הוא שוב מרעיש לי ופני כן גם שימנתי אותו ואחרי שבוע הוא הרעיש ושימנתי טוב לפי המדריך ולפי הכל (המאוורר עובד על 12V) מה אפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  21. מאיפה אני יכול להשיג ציורים בשביל לחרוט על פרספקט כאילו שמאתיאימים עם קווים יותר עם למישהו יש בבקשה שיביא לי קישור לזה תודה.

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  22. Started by LazyBurger,

    אוקיי, אז פירקתי את הספק, ניתקתי את המאוורר, עכשיו אני מחפש את הכבל של הדיסקט ואני לא מוצא כלום שדומה לתמונה. הכל עם 4 חורים ומרווחים גדולים חוץ מאחד שקצת דומה אבל הוא רחב פי 2 ויש בו 4 כבלים. והוא גם לבן מישהו יכול לעזור? נ.ב זה מחשב ישן מאוד (קניתי אתו לפני 6 שנים) עריכה: גם מצאתי כבל שחור-אדום-כלום-לבן, אני אוכל להשתמש בזה? הוא באותו הגודל כמו הראשון רק בלי סלוט שלישי וארוך יותר

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  23. היי אני רוצה לבנות מגבר פשוט למחשב כף יד שלי בשביל שמתי שאני מנווט עם התוכנה שימשעו מה הוא אומר יש לי יציאת PL קטנה כזאת במכשיר ואבא שלי הביא רמקול קטן של דיבורית רכב שהוא אומר ש8 וואט מספיק לו הוא חיפש באינטרנט ולא מצא משהוא טוב יש למישהוא הצעות בבקשה... דרך אגב יש לאבא שלי כישורים בהלחמה וידע באלקטרוניקה (אבל לא ברמה של תיכנון) הוא חשמלאי מוסמך

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  24. Started by bad boy,

    שלום אני רוצה לבנות מעגל עם שתי לדים או יותר שיהבהבו אחד אחרי השני או בסדר אחר... אני ישמח לקבל עזרה

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות

דיונים חדשים בפורומים