עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by נעמה.,

    צריכה לבנות מחלקה למימוש DOS. אני קולטת מהמשתמש מחרוזת שהמילה הראשונה היא פקודה שצריך לבצע ואח"כ שם התיקיה שצריך להוסיף/ למחוק/לעבור אליה/להדפיס. יש לי שתי פונקציות הדפסה= האחת מקבלת את שם התיקיה שצריך לעבור אליה ולהדפיס, והשניה בלי פרמטרים. איך אני יודעת לאיזו פונקציה לקרוא??? <איך אני בודקת שאחרי הפקודה DIR יש לי NULL>

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. Started by assaf990,

    אינני מבין מדוע אם ההעמסה היא ידידת המחלקה אז יש "התנגשות במשמעות של האופרטור" ואילו אם אני מבטל אותה כידידה אז זה עובד #include <iostream> using namespace std; class av { int b; public: void print() {cout<<b;} void setb(int x) {b=x;} //friend ostream &operator<<(ostream &stream, av obj); }; ostream &operator<<(ostream &stream, av obj) { obj.print(); return stream; } int main () { av bob; bob.setb(8); cout<<bob; return 0; }

    • 2 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. שלום! נתבקשנו לבצע את המטלה הבאה: כתבו פונקציה שמקבלת מחרוזת ויוצרת מחרוזת חדשה חסרת תווים שהם ספרה או רווח. התוכנית תדפיס את המחרוזת חדשה. דוגמת הרצה: Enter string: 123Students You’ve entered: 123Students New string: Students [U]הנחיות:[/U] אין להשתמש בפונקציות ספריה מ-string.h לפיתרון הבעיה. אסור לשנות את המחרוזת ! עליכם להשתמש במצביעים ולא באינדקסים! אז המשימה אומנם לא הייתה קשה מידי והתוכנית רצה בסדר גמור, מה שכן אני לא בטוח אם ביצעתי נכון את המטלה, שימוש בפוינטרים במקום באינדקסים ואשמח אם תציצו על הקוד ותומרו אם צריך לשנות והיכן על מנת שזה יהיה עם פוינטרים במקום עם אינדקסים. #include<string.h> #define N 20 void newstring(char str[],int len); void mai…

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. Started by bdoron,

    הייתי רוצה לדעת איך זה עובד העניין שלמשל אם אני עושה משחק, מממ בו נרד יותר נמוך... יצרתי משחק בasp.net המשחק איקס עיגול.. ואני רוצה עכשיו לעשות לי database של יוזרים, ונגיד אני נכנס בשם של היוזר שלי, ויוזר אחר נכנס ביוזר שלו איך אני יכול ליצור משחק בין 2 היוזרים האלה הרי אם אני לחצתי על כפתור מסוים בלוח האיקס עיגול איך זה מתעדכן בדיוק אצלו? וככה הפוך אם למשל " יוסי " עשה משחק ולחץ על הלחצן המסויים בלוח אצלו, איך אצלי על הלוח משתנה התוצאה שהוא לחץ בהתאם זה מה שאני לא מבין אשמח אם תסבירו לי איך הדברים עובדים פחות או יותר ומה אני צריך ללמוד בשביל לממש דבר כזה בגדול עשיתי לוח איקס עיגול וזה עובד, כל אדם שיכנס לאתר יכול לשחק אבל לא נגד שחקן אחר ברשת, אשמח לעזרה

    • 3 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. Started by kisin,

    שלום, התקנתי באתר שלי את מערכת הפורומים vBulletin ואני רוצה להפוך אותה למערכת בעברית. האם יש חבילת עברית שניתן להוריד ולהתקין כדי שהפורום יהפוך מאנגלית לעברית? אם יש אז מאיפה ניתן להוריד אותה?

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות
  6. Started by nafroman,

    היי אני כותב פה תוכנית כחלק מהתוכנית אני צריך לחשב משך זמן ע"י שאני נותן זמן התחלה וזמן סיום בפורמט של דוגמא: START TIME 9:30 ו END TIME 10:00 ואני רוצה לקבל את ההפרש בשעות נניח במקרה הזה 0:30 יש איזשהי פונקציה מוכנה סטנדרטית שיודעת לעשות אתזה? או שאני צריך לכתוב משהו ספציפי עצמאית ? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. Started by RazorJunior,

    שלום, אני צריך לדעת כמה שיותר דחוף לתכנת ב C++, אני יודע לתכנת טוב מאוד בפסקל, ויזואל בייסיק, אסמבלר, HTML, ג'אווה סקריפט ועוד... מי שמכיר איזשהו מדריף מזורז(כי הבנתי שזה מאוד דומה לפסקל) ל C++ ויכול לתת לינק, או אפילו להמליץ על איזה ספר אני יודה לו מאוד. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 2.2k צפיות
  8. Started by sharmeiri,

    שלום יש לי אתר באינטרנט של wix.com כתובת האתר http://sharmeiri.wix.com/sctech רציתי לשאול כיצד אפשר לשפר את האתר כך שתהיה תנועת גולשים רבה יותר ורלוונטית יותר. תודה

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות
  9. Started by omfir,

    היי, לתכנית מערך סטטי שבו מחרוזת דינמית שעושה קלט פשוט של מחרוזת ומכניסה אותה לתא הראשון.. התכנית קורסת בקלט המחרוזת ואני לא מבין למה. #include <stdio.h> #include <string.h> #include <stdlib.h> #define NUM 100 char * Add() { char temp[256]; char *res; puts("Enter Name"); gets(temp); if(temp[0]== '\0') return; res=(char*)malloc(strlen(temp)+1); strcpy(res,temp); return res; } void main() { int i,option; char *arr[NUM]; printf("Choose an option"); scanf("%d",&option); switch(option) { case 1: { arr[0]=Add(); for(i=0;i<NUM;i++) free(arr[i]); } } }

    • 9 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. הבנתי שהפונקציה הזאת לוקחת תאריך בטקסט וממירה אותה למספר על פי ימים וככה אפשר למצוא הפרש ימים בין תאריכים . יש לי בתא F2 30/1/2009 אז רשמתי כך בתא אחר =datevalue(F2) משום מה מקבל שגיאת VALUE כלומר הארגומנט לא תקין מה הבעיה ? תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 2.2k צפיות
  11. Started by alex15,

    יש לי בגרות בשפת ה C# ואם אתם יכולים לתת לי אתר לבגריות קודמות איך הם באים ?איך התרגילים וככה ... תודה ...

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות
  12. Started by PuLsE,

    שלום אני מעוניין לדעת איך מגדילים את גודל הפונט בC#

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות
  13. Started by eliom,

    שלום.. ניסיתי להדר תוכנית פשוטה של hello world ב-vs.לחצתי f7 ואחר כך לחצתי play. ומוצג לי השגיאה הזאת. 1>------ Build started: Project: test 1, Configuration: Debug Win32 ------ 1>LINK : fatal error LNK1123: failure during conversion to COFF: file invalid or corrupt ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. Started by Shahar Levi,

    היי חברים חדש באתר, רציתי לשאול אם יש בקהל משהו שמבין ב VBA באקסל

    • 0 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by zahiz007,

    עידכון חדש: המטרה של הפונקציה היא לפעול בתחילת העמוד, לשמור זמן. לעלות בסוף טעינת העמוד, לשמור זמן ומשם לגזור מהו מהירות האינטרנט של המשתמש. איך אני שומר אובייקט מסוג DATE בתור COOKIE?

    • 8 תגובות
    • 2.2k צפיות
  16. Started by ruli yeret,

    TcpListener s = new TcpListener(8000); אנו מקבלים את ההערה הבאה: Warning 1 'System.Net.Sockets.TcpListener.TcpListener(int)' is obsolete: 'This method has been deprecated. Please use TcpListener(IPAddress localaddr, int port) instead. http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=14202' C:\Users\Assaf\Desktop\Server\Server\Program.cs 29 29 Server איך אני מתקן את השורת קוד כדי שזה יעבוד לי?

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות
  17. Started by ely2001,

    אני מנסה לבנות את פונקציה הזאת אבל זה לא מתקמפל אשמח לעזרה #include<stdio.h> #include <stdlib.h> char* my_strdup(const char *s) { char *p = malloc(strlen(s) + 1); if(p) { strcpy(p, s); } return p; } void main() { char *d; d=my_strdup("hellow"); printf(d); }

    • 9 תגובות
    • 2.2k צפיות
  18. Started by BURTON,

    אני מנסה לעשות setAttribute לאובייקט מסויים(תא של טבלה) וב-FF זה עובד מצויין אך ב-IE משום מה לא. document.getElementById('month1').rows[rowNum].cells[(day-1)%7].setAttribute('onclick','pickit(this);'); עשיתי חיפוש בגוגל ומצאתי כל מיני "פתרונות" שלא ממש עבדו. יש לכם מושג מה עושים? מי שרוצה להבין על מה מדובר אז הנה העמוד http://88.152.174.234/dtpicker/dtpicker.html

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. רק לשם הלימוד?

    • 5 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. Started by ishai82,

    שלום חבר'ה!! תוכלו להסביר למה זה לא עובד לי הרעיון בגדול זה החלפת תמונות.. תודה מראש אתם אחלה <html> <head> <script language="javascript"> function picChange() { document.myPic.scr="file://C|/Documents and Settings/yadayi/Desktop/greenPlane.gif" ; } </script> </head> <body> <img name="myPic" src="file://C|/Documents and Settings/yadayi/Desktop/bluePlane.gif" onmouseover="picChange();" /> </body> </html>

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. אוקיי נפל עלי יום אחד רעיון שאני רוצה לממש, אך אין לי ממש רקע בנושא. אם למישהו פה יש רעיון הוא יתקבל בברכה. הרעיון הוא לכתוב תוכנה שתוכל לגרום לטשטוש שכל חלון אחר, כך שלא יהיה אפשר לראות מה כתוב/מה מוצג באותו חלון(כשחלון יכול להיות תיקייה, משחק, חלון שיחה וכו'. את הUI אין לי בעייה לתכנת. ליצור רשימה של החלונות הפתוחים ולאפשר בחירה של חלון מתוכם בעזרת C# היא משימה פשוטה יחסית. הבעיה היא כיצד לגשת למידע שכל תוכנה שולחת למערכת ההפעלה כדי שתוכל להציג אותו על המסך. אני מאמין שזה עובד ככה, אבל אין לי ממש מושג איך עובדת מע' חלונות(אני על XP) בקטע הזה. בקיצור שאלתי אליכם - כיצד אתם חושבים שהכי טוב לטשטש חלון?(בלי סתם לצייר מעליו חלון חדש שחור שמסתיר אותו או משהו ) לרקורד י…

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. Started by SLI/CFX,

    שלום אנשים, אז ככה - יש לי בעיה שמאיימת להטריף אותי ולגרום לי להזדקק לאשפוז בכפייה... עבדתי עד לפני שבועיים בערך עם Visual Studio Ultimate 2010 באופן חלק לחלוטין. לפתע התחלתי לקבל שגיאות של project creation failed (חשוב לי לציין שלא התקנתי אף תוכנה מהזמן שגרמה לשגיאה הזו). חיפשתי פתרונות ברשת וביצעתי את שינוי ההרשאות ב-Registery, הרצתי את אתחול הגדרות התוכנה, ניקיתי את תיקיות ה-Temp וה-%Temp%, ביצעתי סריקות לרוגלות, ולבסוף כאשר הוריד במצחי איים להתפוצץ הסרתי את התוכנה לחלוטין עם Revo, מחקתי הכל וניסיתי להתקין מחדש רק גרסת הלייט Visual Studio 2010 Express. שוב ניסיתי לפתוח פרויקט חדש, שוב פעם קיבלתי אותה שגיאה - אני פשוט חסר אונים למול הבעיה - אני לא מעוניין לפרמט את המ…

    • 5 תגובות
    • 2.2k צפיות
  23. אני מנסה לגרום לקובץ שאני פותח ע"י Browse יפתח גם ב ++C אבל אחרי שאני בוחר את הקובץ הוא נותן לי שגיאה, התוכנית עוברת קומפילציה ואני מריץ אותה אבל נתקעת באמצע החלק קוד שזה נתקע הוא בחלק שהוא מנסה לעשות fopen לקובץ void browse(char *file) { char pathName[260]; OPENFILENAME ofn; ZeroMemory(&ofn, sizeof(ofn)); ofn.lStructSize = sizeof(ofn); ofn.lpstrFile = pathName; ofn.lpstrFile[0] = '\0'; ofn.nMaxFile = sizeof(pathName); GetOpenFileName(&ofn); //cout<<"selected file's name is: "<<ofn.lpstrFile<<endl; file = ofn.lpstrFile; } void horse_encryption() { int i; FILE *input_file, *fout; char ch, ezer, *file=0; browse(fil…

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  24. Started by gkman,

    שלום לכולם. אני מעוניין ליצור טבלה שתתרחב עד כמה שחלון הדפדפן מתרחב. אבל שתצטמצם רק עד 700 פיקסלים. איך אני מבצע את זה? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. אני בונה סוג של אתר והייתי רוצה להוסיף תגובות... אני יודע שיש תגובות של פייסבוק שבשורת קוד אתה יכול ליצור באתר שלך תגובות של פייסבוק, אבל אני לא מעוניין בזה , אני רוצה ליצור בעצמי . אז הייתי רוצה לדעת האם התגובות הן למעשה טקסט שנשמר בdatabase כמו למשל SQL SERVER וכל פעם שהיוזר נכנס לאתר אז כל המידע מאותו database עולה ומוצג בפניו... אני לא יודע איך נהוג להתייחס לכל הנושא של תגובות על סטטוסים... כי ניראה לי קצת מטורף לשמור בdatabase מאות ואלפי הודעות של אנשים הייתי רוצה לדעת מה קורה אחרי שאדם מקליד הודעה תגובה על סטטוס של מישהו ולוחץ עדכן , אז רואים את התגובה שלו , וגם שהוא יוצא ונכנס התגובה עדיין קיימת.. קצת מבולבל בנושא אשמח אם תעשו לי סדר

דיונים חדשים בפורומים