עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by DNA_na,

    שלום, אני רוצה לכתוב תוכנית בJava שמשתמשת במערך בוליאני כתנאי יציאה מלולאת while. איך אני יכול לעשות את זה? תודה לכל העוזרים

  2. שלום! אני לא מצליח להעביר קומפילציה את הקטע קוד הבא: typedef struct { Type vehicle; static int size; unsigned int taken:1; int type; }Carlot; השגיאה בקומפילציה נגרמת בגלל המשתנה הסטטי SIZE. אם אני מגדיר אותו כמשתנה רגיל (לוקאלי) אז הקומפילציה עוברת חלק. למה??? תודה. שלומי.

    • 27 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. Started by yk1,

    ראשית אציין שאני מתחילה בכל העסק הזה של פיתוח אתרים. התקנתי שרת wamp, לחצתי start all services והאייקון הפך לכתום במקום לירוק. משיטוט קצר באינטרנט הבנתי שיכול להיות שזה בגלל הסקייפ. שיניתי לסקייפ את הפורט, והבעיה לא נפתרה. מה עוד יכול להיות? תודה.

  4. Started by Dolmiti,

    ניסיתי להבין את מבנה הזיכרון, ההצבעות והפלט אך ללא הצלחה. מישהו יוכל לעזור לי להסביר מה הקשר בין התכנית לפלט שלה? char *k[] = {"HOUSE", "FOR", "SHARE", "DEBUG"}; char **kk[] = {k+3, k+2, k+1, k}; char ***kkk=kk; int main() { printf("%s\n", **++kkk); printf("%s\n", *--*++kkk+3); printf("%s\n", *kkk[-2]+3); printf("%s\n", kkk[-1][-1]+1); return 0; } /*********** OUTPUT: SHARE SE UG OR **********/ פלט מהתכנית הזאת?

    • 5 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. איך אני יכול לשמור תמונות במחשב של הגולש כדי שפעם הבאה הם ייטענו יותר מהר השימוש בתמונות הוא לצורך ציור ב-canvas

    • 2 תגובות
    • 2.2k צפיות
  6. Started by gal_il50,

    יש לי את הטבלה הבאה: List<string>; Total HTTP Packets 727 0.004459 HTTP Request Packets 372 0.002281 51.17% GET 372 0.002281 100.00% HTTP Response Packets 353 0.002165 48.56% ???: broken 0 0.000000 0.00% 1xx: Informational 0 0.000000 0.00% 2xx: Success 337 0.002067 95.47% 200 OK 331 0.002030 98.22 204 No Content 5 0.000031 1.48 206 Partial Content 1 0.000006 0.30 3xx: Redirection 10 0.000061 2.83% 302 Found 3 0.000018 30.00 304 Not Modified 7 …

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. Started by אתי :),

    היי. אני צריכה עזרה בויזואל סטודיו. אני לומדת C ואני צריכה לקלוט מערך דו מימדי ולבדוק איזה מספר נכנס לי הכי הרבה במטריצה. יש לכם רעיון?!?! אני יודעת איך לקלוט ולהדפיס את המערך על המסך ע"י 2 לולאות השאלה איך עושים את הבדיקה?!?! תודה

    • 4 תגובות
    • 2.2k צפיות
  8. Started by milgy,

    שלום אני צריך סקריפט HTML+JAVA לטופס יצירת קשר השולח מייל לתיבת הדואר שלי עם פרטי ההודעה שם השולח, נושא, טלפון פלאפון וכו... מקווה שמישהו יוכל לעזור תודה שי

    • 2 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. Started by id3232,

    שלום אני כיום יודע שפת C++. אני מתגייס שנה הבאה ואני רוצה להתחיל ללמוד עוד שפות דרך הרשת. איזה שפות לדעתכם הכי שמישות בצה"ל והכי מבוקשות?(C# /++/או אפילו שפות אינטרנט וכו'). קישורים למדריכים ממולצים ללימוד יתקבלו בברכה! תודה

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. Started by djdodo,

    שלום איך אני מקצה מערך בC++ בעזרת NEW ככה שבכל התאים יהיה זבל ושכל התאים לא יאותחלו לערך כלשהו. בדיוק כמו שהפונקציה malloc עושה בC תודה

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  11. Started by mwalker03,

    אני צריך להפעיל שלושה תרדים שיפעלו במקביל ושמישהו ישלוט עלייהם. זאת אומרת שמישהו אחד יוכל להפעיל אותם או להשהות אותם. לצורך כך אני חייב לסנכרן מידע בייניהם, זאת אומרת שכשאחד יעצור - 2 האחרים יעצרו גם כן. איזה מנגנונים פשוטים קיימים לסינכון ? איך אני יכול לתקוע THREAD לפי פקודה ואז שמישהו יגיד לו להמשיך מאותה הנקודה ? התוכנית כתובה ב C#.

    • 4 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. Started by nondos,

    שלום, יש לי מאגר נתונים עם שתי טבלאות: טבלה ראשונה books מכילה רשימה של שמות של ספרים העמודות בה הן: bookId, bookName טבלה שניה words מכילה את כל המילים מכל הספרים העמודות בה הן: wordId, word, bookId bookId ו wordId הם primary key ו bookId בטבלת words הוא Foreign Key האם ניתן לכתוב שאילתה שתדפיס רק את כל המילים שמופיעות בכל הספרים? תודה

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות
  13. Started by Lioriiii,

    ברצוני לבנות אתר לחברה שלי, שאפשר לעדכן אותו בקלות וכו' ואני לא יודע באיזו שפה הכי כדאי להשתמש. וגם אני לא יודע עם איזו תוכנה הכי הכי כדאי להשתמש שהיא קלה לשימוש! אודה לכם מאוד על העזרה! תודה

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. Started by The-Devil,

    שלום אני עושה פרוייקט לסוף שנה בהצפנה ופיענוח של קבצים אחד מצורות ההצפנה שלי הולכת בשיטה רנדומלית , אבל אני מנסה לייחד אותה בכך שתהיה באמת רנדומלית ולכן אני רוצה להישתמש בשעון המערכת. אז הקומפיילר הוא Visual C++ והפונקציה שאני מחפש צריכה להחזיר לי את מאיות השניה של שעון המערכת תודה מראש לכול העונים דקל

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by rotman,

    שלום לכולם , אני צריך בבקשה המלצה לתוכנת קימפול אסמבלר 386. אני רוצה תוכנה שהיא WINDOWS BASED ושאפשר ממש לדבאג בזמן ריצה , בקיצור משהו משוכלל ועכשיווי ולא איזה COMMAND LINE. משהו בסגנון emu8086 יהיה אדיר. תודה רבה על העזרה.

    • 0 תגובות
    • 2.2k צפיות
  16. Started by Noam Partook,

    העלתי אתר שבניתי ב asp.net בweb developer לשרת של godaddy.בכניסה לאתר נתקלים בתקלה של השרת כמו שבתמונה: חייב עזרה!!

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות
  17. אני לא מצליח להפוך את הפורום YaBB 1 שלי מ"שמאל לימין" ל"ימין לשמאל" מישהו יודע איך?? דיי דחוף....... בתודה Izikd

    • 5 תגובות
    • 2.2k צפיות
  18. בזמן האחרון (וחשוב להגיד את זה-כי כבר כמה חודשים שאני עובד עם שני הקומפיילרים הבאים ורק לאחרונה הבעיה התחילה), אני שם לב שכשאני עובד עם הקומפיילר ++borland C או Turbo Asembler Editor של M.O.S.T (קומפיילר לשפת לאסמבלר), מתחילה לי תופעה מוזרה: תוך כדי עבודה, לחצנים מתחילים להגיב בצורה שונה מזו שהם יועדו לה. דוגמאות: חלק מתנהגים כאילו מקש שיפט לחוץ, שני מקשי המחיקה (DEL ו-BackSpace) לא מגיבים, אם אני זז עם החיצים זה כאילו השיפט לחוץ-אבל לא כמו שבד"כ (לא יודע איך לתאר את זה יותר טוב...), חלק מהמקשים עובדים כאילו Caps Lock לחוץ (והוא לא) וכו'. בקיצור-המקלדת משתגעת. מה שעוד יותר מוזר, זה שאם אני עובר לווינדוס (ע"י סגירת הקומפיילר או ע"י Alt+Tab), התופעה מופיעה גם בדסקטופ-אם א…

    • 13 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. Started by eido300,

    הי כתבתי את השורות הבאות: import xml.etree.ElementTree as ET tree=ET.parse)'c:\\User\\f\\Desktop\\demo.xml') root=tree.getroot() לכאורה קוד פשוט וסטנדרטי שאמור לעבוד, הבעיה שהוא ניתקע בשורה השניה, נראה כאילו הוא מחכה שאני אעביר גם parser כארגומנט. tree.parse(source, parser) self._root = parser._parse_whole(source) מה עושים?

  20. ECLIPSE או NETBEANS ומה אני אמור להתקין על המחשב שלי מבחינת JAVA? בנוסף, יש למישהו המלצה על TUTORIAL טוב לשפה ? תודה

    • 9 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. אהלן, אני מתכנת בC מזה כבר כמה שנים3. הידע שלי בC הוא יחסית רחב מאד. נכון לעכשיו הייתי רוצה להגדיל את הידע שלי בשפות תחנות לתכנות מונחה עצמים. בעקבות זה חשבתי להתחיל ללמוד שתי שפות ולכן אולי יש לכם ספרים להמליץ לי עליהם: [1] ספר ללמוד שפת C++ ותכנות מונחה עצמים. [2] ספר ללמוד שפת Java. אני יודע על ויקיספר בעברית ואנגלית. אבל שוב, הייתי יותר רציני. ראוי לציין שאין לי בעיות עם אנגלית לכן גם ספרים באנגלית יתקבלו בברכה. אשמח לקבל עזרה, תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. רציתי לדעת מס' פרטים בנוגע לתוכנית הבאה: CMPR: MOV SI,100H MOV CX,20H MOV BX,0H AGAIN: MOV AX,[sI] CMP AX,2233H JNE NOT_COUNT INC BX NOT_COUNT: INC SI INC SI DEC CX JNE AGAIN RET האם התוכנית סורקת התאים בקפיצות של 2H כלומר: 100H 102H 104H וכו' ובודקת באילו תאים זוגיים אלו עד תא 138H ישנו הערך 2233H, ועבור כל תא כזה שיימצא ערך BX יועלה ב- 1H. ואז ערך BX ייצג מס' התאים הזוגיים מתא 100H ועד 138H, המכילים הנתון 2233H. או שלחילופין התוכנית בודקת רצפים של 22H בתא אחד ואז 33H בתא שמיד לאחריו, כמובן שהחל מתא 100H ועד 138H , ואם מזהה רצף כזה אזי מעלה BX ב-1. בבקשה אני חייב עזרה כי זהו משהו מאוד עקרוני בהבנה שלי את ה- 8086. אילו משתי באופציות …

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  23. היי. צריך המלצה על ממשק שיעזור לי לעקוב, לחלק משימות ולנהל פרוייקט פיתוח של תוכנה של מתנהל בין כמה אנשים. רצוי מאוד חינמי. תודה.

  24. Started by morbidangel,

    שלום לכולם אני סטודנט שנה א' במדעי המחשב, נתקעתי בנושא מערכים: כתבו פונקציה יעילה המקבלת מערך בגודל n של מספרים שלמים ומחזירה 1 אם איברי המערך שונים זה מזה ו- 0 אחרת. זה הקוד שלי: #include <stdio.h> //ex2 void sort(int arr[], int size); int check (int arr[], int size); void main() { int size; int i; int *arr; int x; printf("enter size of the array \n"); scanf("%d", &size); arr=malloc (size * sizeof(int)); for (i=0;i<size;i++) { printf("enter array element\n"); scanf("%d", arr+i); } x=check(arr,size); if (x>0) printf(" there are no equal values in the array \n"); else printf( "there are %d eqaul values in the array \n",x); …

    • 2 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. שלום אני צריך סקריפט מוכן אשר יוצר משתמשים ב PowerShell אך בשמות שונים וכדי שיכניס אותם ל ActivDirectory. תודה.

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים