עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by aviv00,

    שלום התחלתי קצת ללמוד תיכנות בזמן האחרון בגלל זמן פנוי התחלתי עם CS ואז עברתי ל VB בגלל המלצה של חבר האם יש הבדל מהותי בניהם ? במסגרת VS2010 האם אני יכול להגיד שאם אני יודע VB מצויין אני יכול להתסדר יפה עם CS ? לפי מה שהבנתי מהחבר שאין הבדל שניהם מפורשים בתצורה CS למחשב ה VB נראה לי יותר מאורגן ומובן לקורא בגלל זה בחרתי ללמוד אותו

    • 5 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. Started by Vampire_Master,

    שלום לכם , חברה , אני צריך את עזרתכם אני צריך איזשהו EDITOR ONLINE שיודע לערוך קבצי XML למשל יש לי מפה , שהמידע שלה (צבעים ומידע על המדינות) , אני צריך איזשהו אידיטור שיודע לערוך את הקובץ הזה ותהיה אפשרות שיתוף .. כלומר שאפשר שנעלה את הכלי הזה לאתר שלנו ואז מישהו שיש לו הרשאות יכול להיכנס ולשנות , כלומר דרך האתר (דף) אפשר לערוך את הקובץ ולשנות ערכים מה אתם חושבים ? אם אפשר הצעות בבקשה אני מדבר על האתר הזה : ועל המפה הזו : http://www.backspace.com/mapapp/ תודה שבת שלום

  3. היי.. אני צריך לתכנת השנה רברסי מול המחשב בשפת c++, ואני צריך אלגוריתם של מהשחק אם משהו עשה אני אודה לו מאוד.. אם אפשר לאימייל yaron_avraham@walla.co.il תודה מראש.. ירון אברהם

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  4. Started by ginton,

    נתון לי שA1=0 ו A2=1 ואני צריך להדפיס בלולאה את 10 המספרים הראשונים בסדדרה "כתוב תכנית המדפיסה את 10 האיברים הראשונים של הסדרה(פיבונא'צי. נתון .A(1)=0; A(2)=1" "

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. Started by neogod,

    היה לי מבחן אתמול ואחת השאלות הייתה : כתוב שיטה המקבלת רשימה מקושרת ומוסיפה אותה לרשימה מקושרת אחרת . הרשימה צריכה להתווסף אחרי הרשימה הכי קצרההאחרונה של של איברים זהים עוקבים!!! דוגמה : _head->1->2->2 list->4->4->4 אז הפלט אמור להיות : 1->4->4->4->2->2 עכשיו כל זה אמור להעשות במעבר אחד על הרשימה הרשימה המקורית !!! ולא היה לי מושג איך בכלל לגשת לזהההההההההההה!!!!!!! כמובן שניתן להניח שכל הרשימות תקינות אין רשימה שהיא מעגלית ולא NULL בלה בלה בלה.....

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. Started by aviaderi,

    שלום לכולם, ברשותי נגן MP3 של ErgoTech ובו האפשרות לעדכן קושחה. אני מעוניין לכתוב לו עידכון ולהתאים אותו לצרכים שלי, שאלתי היא באיזה שפה/תוכנה או כל דבר אחר ניתן לכתוב לנגן עדכון כזה או לערוך את העדכונים שאני מוריד מאינטרנט. יש לי ידע בתכנות והייתי שמח לקבל הכוונה. תודה מראש, אביעד. נ.ב. לא יודע אם זה הפורום המתאים, הוא פשוט נראה לי הכי מתאים מכולם. במידה ולא, תעבירו אותו בבקשה

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by Yehudaa,

    שלום לכולם יש לי להגיש פרויקט בוורד+אקסל+פווארפוינט הפרויקט צריך להיות על טבלת נתונים כלשהי של לפחות 6 עמודות ו 6 שורות אז מצאתי נושא נחמד ( עשיתי השוואה בין 6 מגברי סטריאו ישנים ) ...וליקטתי נתונים מהרשת עכשיו בטעות בניתי את הטבלה כאשר הדגמים ב A-F וכאשר המאפיינים ב 1-6 וניזכרתי שצריך לעשות את הטבלה הפוך כלומר שהדגמים צריכים להיות ב 1-6 והמאפיינים ב A-F יש למישהו רעיון איך אני הופך בצורה מקוצרת ללא בניה מאפס מחדש את הטבלה ?

    • 7 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by Noririco,

    אהלן, אני מחפש איך לקרוא רשימה שמכניס המשתמש, רק שהרשימה נכנסת בצורה של 12,3,4,5,6 כלומר מופרדת בפסיקים. אני אמור לסכום את כל המספרים. public static void main(String[] args) { Scanner scan = new Scanner(System.in); int nums[] = new int[100]; Byte delim = ','; int i=0; int sumTotal=0; while(scan.nextByte() != 'x') { if (!(scan.hasNextByte(delim))) { nums[i] = scan.nextInt(); sumTotal += nums[i]; i++; } } System.out.println(sumTotal); } זה מה שניסיתי לעשות אבל לא נראה לי שזה טוב :

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by gkman,

    שלום לכולם. אני מנסה להתקין שרת SMTP על המחשב שלי כדי שאני אוכל לעבוד עם אימיילים. התקנתי hmailserver ואני עכשיו מנסה לגרום לPHP ל"שחק" איתו יפה- רק שאני לא מצליח. בקובץ php.ini : [mail function] ; For Win32 only. SMTP = localhost smtp_port = 25 ; For Win32 only. sendmail_from = [email]me@example.com[/email] וכשאני מנסה להשתמש בפונקציה mail() אני מקבל: Warning: mail() [function.mail]: SMTP server response: 530 SMTP authentication is required. in D:\HTTP_SERVER_DOCS\mail_test.php on line 2 אני לא יודע איך להשתמש בhmailserver הזה- אולי מישהו מכיר את זה- או שרת אחר שאני יכול להשתמש בו בקלות?

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. האם מישהו פה מכיר מדריך/מאמר/חוברת טובה באינטרנט ללימוד של הנושא הנ"ל? אני צריך משהו דיי מעמיק, גם כי אני לא מתמצא בנושא יותר מידי, וגם כי אני רוצה לדעת אותו כמו שצריך. חיפוש בגוגל/msdn הניב כל מיני מדריכונים שהם ספציפים מידי / קצרים מידי / תאורטים מידי, וכו'. אני צריך משהו שעובר על הנושא משלב התאוריה עד לשלב כתיבת התוכנית. ובwin32, לא unix. תודה... עריכה: טוב אולי במקום לשאול את השאלה הזאת, אני אציג פשוט את הבעיה. בניתי שרת לתוכנת צ'אט, שיכולים להתחבר אליו כמה אנשים. עכשיו אני רוצה לבנות לקוח לתוכנה הזאת, עדיף בC++ סביבת windows. הבעיה העיקרית היא שאני צריך בו זמנית גם "להקשיב" לפורט שמחובר אל השרת, בשביל לדעת האם התקבלה ממנו הודעה חדשה, וגם לבדוק אם המשתמש כתב משהו…

    • 5 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. מעוניין להעלות נתונים לתוכנה שבניתי מקובץ אקסל. הצלחתי לעשות רק את הפעולה ההפוכה (לשמור בקובץ אקסל).

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  12. עזרה ביצירת סקריפט לשינוי ה ADMIN LOCAL למחשבים תחת אותו דומיין

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. מה שאני צריך, למשל, כשקובייה יורדת (תדמיינו טטריס) שיהיה אפשר להזיז אותה..

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. שלום לכולם, אני לא אפרסם קוד כי זה בעיה בתכנון ולא בעיית תחביר, וגם הקוד מפוזר על הרבה קבצים אז סתם יהיה ארוך. הבעיה: מחלקת בסיס: class1, מחלקה יורשת: class 2, ו-3 מחלקות נוספות שיורשות מ-class2 והן: classA, classB, classC ויש מחלקה נוספת שיורשת מ-class1 והיא שונה מהאחרות לכן הייתי צריך את class2 שאלת ביניים: מתודות וירטואליות טהורות עדיף לממש במחלקה הבסיסית ביותר או במחלקה המורישה הכי קרובה למחלקה בה אני ממש את המתודה? במימוש שלי ב-class2 נמצאות 3 מתודות וירטואליות טהורות שממומשות במחלקות היורשת ממנה. יש לי רשימה מקושרת טמפלטית של class1 כאשר המידע ברשימה הוא מסוג .classA/ classB/classC classA, classB, classC מקבלות מידע מסוים ואמורות לשרשר את המידע בהתאם לסוגו, וכל אחת …

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. Started by elixvx,

    תרגילל קטן שנתקעתי בוא ואני לא מצליח לעשות. (בC#) לכתוב פעולה רקורסיבית שמקבלת מערך ומחזירה את האיבר הכי קטן, והאיבר הכי קטן אחריו. בקיצור 2 האיברים הכי קטנים. לאחזיר איבר אחד הכי קטן\גדול וכו' אני יודע. הבעיה פה זה שצריך 2 איברים אני לא מצליח להבין איך להחזיר בדיוק. תודה לעוזרים

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. טוב אני לא יודע איך להתחיל או מה בדיוק לרשום אז אני אגש ישר להכרות ולתכלס עצמו. על עצמי: שמי טל, בן 21 (ביום שלישי הקרוב האמת), משתחרר באוגוסט הקרוב וכמובן גיימר מושבע של משחקי רשת. יצא לי לשחק כל סוגי הזאנרים, המשחקים, כל סוגי המחשקים בכל קשת שיש. שיחקתי, איך לא, גם בWOW כמה שנים. אני מתעסק בJAVA, מכיר ומתעסק בעולם התיכנות, בעברי גם פיתחתי משחק קלפים ברשת שלא יצא לאור כי אני פרפקציוניסט ולא סיימתי כמה נקודות בו. אני בהכירות מהירה איתי שואף להגיע רחוק, מעוניין ורוצה להתעסק בעתיד ובתור מקצוע לחיים בעולם פיתוח המשחקים, שואף להשתלט על EA ולהפוך אותה לנקייה ולא ממוסחרת למוות. אני בנאדם ציני, שאוהב לצחוק אבל שהוא אומר שהוא רציני אז הוא רציני. אני לא אוהב להתחיל משו ו…

    • 21 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. Started by roi_mal,

    #define _CRT_SECURE_NO_WARNINGS #include<stdio.h> #include <math.h> #include<stdlib.h> #include<conio.h> #define N 4 מבנה מסוג קומפ typedef struct comp{ float x, y; }comp; הכרזה על פונקציות float CRadius(Complex); void Error_Msg(char* str); void InputAndWriteToFile(FILE *f); int CheckFile(FILE *f, float m); מיין : int main(){ FILE *f; if(!(f=fopen("complex_number.txt", "w+"))) Error_Msg("The output file is worng"); InputAndWriteToFile(f); printf("\nThere are %d big numbers\n", CheckFile(f, 4)); fclose(f); _getch(); return 0; } פונקציה להודעת שגיאה (לא מגיע אליה בקוד עובד נבדק) void Erro…

    • 5 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. אני מחפשת אתר ללימוד שפת c אין לי מושג למה אבל האתרים שראיתי לא מציעים לימוד מטריצות

  19. Started by djzander,

    מישהו יכול להראות לי איך אני מכין את סידרת פיבוצני בלולאה . ???

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. שלום. אני בוגר תואר ראשון, אבל הוא לא שווה הרבה. אני מעוניין לבנות את עצמי מחדש בתחום המחשבים (מילה גדולה, אני יודע). השאלה - איפה בכלל מתחילים? יש המון שפות, המון אמצעים. איזה שאלות בכלל יש לשאול לפני כן? צריך לבחור תת תחום? והיכן לומדים? מאוד כללי, אבל אשמח לכל עצה. תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. זה תרגיל שאני מנסה לעשות כי יש לי בגרות ביום חמישי, תרגיל שמצאתי והוא ממש קשה: הגדר פונקציה / תת-תוכנית / פעולה רקורסיבית בשם printit שתדפיס רשימה של מספרים שלמים. בשורה הראשונה תודפס המספר n בשורה השנייה המספר 2n ובשורה השלישית 4n וכן הלאה עד שיעבור ערך של 5767. לאחר מכן יודפס אותו רשימה בסדר הפוך עד ל-n. לדוגמא עבור n=790 אזי יודפס 790 1580 3160 6320 6320 3160 1580 790

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. יש לי הגדרה של מחלקה בקובץ H הבנאי והמפרק שלה הם קטנים (2שורות) אם אני מגדיר אותם בתוך H אז הם אוטמטית inline, אבל מה קורה אם אני מגיד אותן ב CPP (שבתוכו אני מגדיר את שאר המתודות של המחלקה)? אם הם לא inline איך ניתן לגרום להם להיות inline? //Constructor Object::Object() { m_NumObj++; m_Id = m_NumObj; } ניסיון להוסיף את המילה inline לפני שם הבנאי הן ב H והן ב CPP גרם לשגיאה: 1>main.obj : error LNK2001: unresolved external symbol "public: __thiscall valo::Object::Object(void)" (??0Object@valo@@QAE@XZ) אם זה חשוב אני משתמש ב MSVS 2005 תודה מראש.

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. Started by eli_vb,

    טוב למעשה למדתי c c++ ו vb6 שפת c# למדתי די מלמעלה אבל שאר השפות אני ממש חזק בכל אופן אני יודע שפה בפורום לא בדיוק מעריכים את השפת vb6 אני מסכים היא קצת מיושנת אבל היכולות שלה לפי דעתי חזקים מאד רק צריך לדעת איך מה בדיוק יש ב c# שאין ב vb6 ואגב אני מדבר למי שיודע את שפת c# ו vb6 קח שיוכל להגיד מדיוק ולא מהשארות אגב ב vb6 אני יכול לבנות כל תוכנה שאני רק רוצה (ואפי' תוכנות לפלאפונים למי שלא מאמין וגם תוכנות של הנדסאות אלקטורניקה דהיינו תוכנה שמדליקה מנורה חיצונית וכדו')

    • 8 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. Started by ironman405,

    שלום לכולם רציתי לשאול שאלה קטנה ב C# אני עובד עם VISUAL STUDIO 2005 ואני רוצה לבנות מבחן קטן עם שאלות ורציתי שהמבחן יהיה על זמן ,כלומר לעשות שלכל שאלה יהיה נגיד 2 דקות לענות ורציתי לדעת איך עושים זאת? תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. Started by פיני1805,

    שלום לכולם! מישהו יכול לעזור לי ולומר לי איך בדיוק אני מגדיר את הפקודות PUSH ו-POP בתכנית. איך רושמים אותם. תנו לי דוגמא ואני יבין. תודה

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים