עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by ronen062013,

    #include "stdlib.h" int main() { int **p; p = (int**)malloc(3*sizeof(int*)); free(*p);//ok. but why? free(*p);//ok. but why? free(p);//ok. but why? free(p);// Run time error return 0; } לא מבין מדוע התכנית תקינה ורק בשורה האחרונה יש שגיאה בזמן ריצה ולא לפני כן. משהו בניהול הזיכרון הדינאמי שאני מפספס?

    • 8 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. Started by tranq,

    איך אפשר לבדוק אם 2 רשימות שוות אך לא בהכרח באותו סדר? נגיד יש בעולמון: פרטים(1,[מושה, יוסי, אבי]). פרטים(2,[יוסי, מושה, אבי]).

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. Started by eran256,

    שלום רב, התחלתי ללמוד ולעבוד קצת בSQL ויש לי שאלה: נניח שיש לי טבלה שמצמדת בין מספר לערכים מסוימיים, כאשר כל פעם מופיע רק ערך אחד עבור מספר מסויים. איך אני יכול לשלוף על הערכים ב"וגם"? דוגמא לטבלה: [TABLE=class: grid, width: 500, align: center] [TR] [TD]ID [/TD] [TD]ערך [/TD] [/TR] [TR] [TD]1 [/TD] [TD]לבן [/TD] [/TR] [TR] [TD]1 [/TD] [TD]כחול [/TD] [/TR] [TR] [TD]1 [/TD] [TD]שחור [/TD] [/TR] [TR] [TD]2 [/TD] [TD]שחור [/TD] [/TR] [/TABLE] שליפה: שלוף את כל הID שהערכים שלהם שווים שחור וגם כחול. תשובה ID 1 השאלה השניה: איך אני יכול לקחת אחר כך לקחת את תוצאות השליפה ולהעביר אותם לשליפה אחרת. תודה מראש על העזרה. ערן.

    • 12 תגובות
    • 2.4k צפיות
  4. Started by iliagildin,

    קיבלתי היום משימה במכללה ליכתוב פונקציה ב C שמקבלת ווקטור ומחזירה פוינטר לכל תא בווקטור וכמו כן גם תוכנית void main שמדפיסה את המשתנה הנל מהפונקציה על פניו המשימה קלה אבל אני לא יודע איך אני מחזיר פוינטר מפונקציה או איך אני קורא לפונקציה שהערך המוחזר הוא הפוינטר int *as for i=1 i=sizeof(x) i++ as(i)=&x(i) end return(as) תודה רבה לכל העוזרים

    • 11 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. Started by omerikomic,

    היי להלן השאלה, " צמד מספרים יקרא "צמד מראה" אם סדר הספרות שלהם הפוך, וכן בתנאי ששני המספרים חיוביים. דוגמאות: - 123 ו- 321 הינם "צמד מראה" - 121 ו- 121 הינם "צמד מראה" מערך נקרא "מערך מראה" אם כל זוג ערכים מההתחלה והסוף הינם "צמד מראה"." הדוגמא הזו לא עובדת לי ואני מתקשה להבין למה. 123 121 45 54 -123 32 זה הקוד שלי אשמח שמישהו יציץ ויאבחן/ייעל את התקלה. int arraySize; boolean isMirror = true; int pow1 = 10, pow2 = 1, sum = 0, digitCounter = 0; int duplicate[] = new int[1]; System.out.println("Please Enter an even Arrayג Size"); arraySize = s.nextInt(); if (arraySize % 2 != 0) { System.out.…

    • 1 תגובה
    • 2.4k צפיות
  6. Started by Street-Fighter,

    עריכה: יש לי בעייה בכל תוכנת סי פשוטה שאני מוריד, הבעיה כתובה בהמשך הפורום. בבקשה תקראו. וכן, עשיתי חיפוש ארוך בפורומים לחפש אם מישהו שאל כבר לגבי הבעיה הזאת ולא מצאתי.

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  7. Started by J0n1,

    אני רוצה לעשות קובץ BAT שיעשה פעולה כלשהיא לכל קבצי הtxt שנמצאים איתו בתיקיה אז איך אפשר להגיד לו כל שם? ניסיתי *.txt אבל זה לא עובד :\ יש רעיונות? תודה.

    • 24 תגובות
    • 2.4k צפיות
  8. טוב אז קודם כל זה לא עוד אחד מהת'רדים של "תמליצו לי על שפה ללמוד". הרצתי חיפוש פעמים ורוב ולמדתי הרבה אך לא קיבלתי תשובה על מוחלטת על השאלה שלי. המצב הוא כזה: יש לי איזשהו נסיון קטן מאוד בתחום התכנות ואיזשהו ידע בסיסי בכמה שפות אך בעיקר ב-VB6 (אם את מה שיש במדריכים של DR-VB.CO.IL אתם מגדירים כבסיס אז אני יודע קצת יותר מזה). אבל העניין הוא שאני מחפש שפה מעט חזקה, חדשה, רצינית ומפותחת יותר מאשר VB6. לכן חשבתי התלבטתי בין VB.NET לבין C#. החלטתי לבסוף ללכת על VB.NET (תקנו אותי אם חושבים אחרת) מאחר ואחרי הכל מדובר בקומפיילר זהה שמתרגם את הדברים בצורה דומה מאוד, כך ששתי השפות מסוגלות פחות או יותר לאותו הדבר, וההבדל העיקרי הוא דווקא בצורת הכתיבה, הניסוח וכד'. לכן מכיוון שיש לי …

    • 13 תגובות
    • 2.4k צפיות
  9. Started by barp12,

    שאני שולח מידע ב ווינסוק זה מגיע לי בסינית קוד הקבלה char buff[80]; recv(s,buff,sizeof(buff),0); קוד השליחה send (s, "hi", 3, 0); send (s, "hi", 3, 0);

    • 23 תגובות
    • 2.4k צפיות
  10. התחלתי ליקרוא את הספר : "C++ כשפת אם" של יצחק גרבר, הספר מפנה לאתר : www.defaus-computers.com הבעיה שהאתר נפל או הורד מהרשת... אז אם למישהו יש את הקבצים מהאתר ו\או קבצי דוגמא לשפת C++ שלא קשורים לספר אני אשמח מאוד, תודה !

    • 1 תגובה
    • 2.4k צפיות
  11. Started by ruli yeret,

    מה הסיבוכית ריצה של האלגוריתם for i=1 to n { for j = 1 to i { for k = 1 to j print k k = 2 while k < i k = k2 } }

    • 9 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. מחפש אתר עם הסברים ליצירת קובץ אווצה (BAT), עם כמה שיותר פונקציות, והסברים (לא של מתחילים) תודה

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  13. Started by shaks,

    היי! לא מזמן סיימתי ללמוד PYTHON (בשביל הכיף) דרך codeacademy. יש לציין שמאוד אהבתי את השיטת לימוד של האתר (כתיבת תוכנה ובדיקתה תוך כדי לימוד). אני עכשיו מעוניין להתחיל ללמוד JAVA (בשנה הראשונה של האוניברסיטה זוהי השפה שלומדים ואני מעוניין להגיע עם ידע מקדים). אני תוהה האם יש אתר שמלמד JAVA באותו סגנון של codeacademy או אתר שמלמד בדרך טובה שהיא לא בהכרח רק קריאה. אין לי בעיה גם לשלם אם הקורס עולה סכום סימלי. תודה לכל העוזרים!

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  14. Started by HAREL1010,

    שלום , אני חדש בתחום . למדתי ובניתי אתרים מאוד יפים לבד בשפת html5+css3 ושילבתי קצת ג'אווה סקריפט. הבעיה שרציתי לבנות לעסק של אחותי אתר שעוסק בנדל"ן ותת אופציה שלכל אחד מהסוכנים שלה יכול להיכנס באמצעות שם משתמש וססמה ולהחליף תמונות וקצת טקסט לבד. את זה אני לא יודע לעשות והבנתי שצריך בשביל זה לשלב מנוע PHP ולחבר לממסד נתונים SQL. קראתי לבד את החומר ולא כל כך מצאתי את התשובות איך עושים את זה . אני חושב שאיבדתי משהו.. כל מה שאני רוצה זה כמו דף של מוכר ב"יד 2" שמכניס נתונים ושומר אותך באתר . קבילתי תשובות ממורה של מכללה מסוימת שאני צריך ללמוד יסודות התכנות ואח"כ תכנות ועוד כמה שפות .חצי שנה לפחות. אני לא מעוניין להיות מתכנת . יש למישהו רעיון או שיכול לתת לי הבהר…

    • 1 תגובה
    • 2.4k צפיות
  15. בניתי תוכנה קטנה ב C# בעזרת התוכנה visual studio אבל לאחר הקימפול, התוכנה יכולה לפעול במחשבים שמותקן בהם Net framework עכשיו לשאלתי, יש אפשרות כזאת לקמפל את התוכנה דרך קומפייל אחר במטרה שהיא לא תצטרך את ה Net framework גם לגבי console application וגם לגבי Win form application

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  16. Started by עG,

    שלום, כתבתי תוכנה שתפקידה לסדר אירועים ביומן(לא משנה הפרטים) יש שני סוגי תאריך שניתן להכניס ליומן האירועים המוגדרים בקלאסים שונים. הבעיה שסוג התאריך נקבע כפרמטר לתוכנית ב-(argv). כשאני צריכה לשבץ תאריך איך אני אדע באיזה קונסטרקטור להשתמש?? האי ככה אי אפשר לעשות:: if (argv[1]==-regular) תודה רבה על העזרה....

    • 12 תגובות
    • 2.4k צפיות
  17. משהו ברור (אי לי רקע בC++) שאוכל להיעזר בו לאורך כל הקורס. תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 2.4k צפיות
  18. אני מעוניין לבנות תוכנה לזיהוי קול, אך אין לי מושג איזו שפת תכנות מאפשרת קבלת קלט קולי. כמובן שאיני מתכוון לתכנת תוכנה המתיימרת להיות תוכנה המזהה דיבור אלא רק פקודות קוליות בשביל הדגמה כלשהי והתנסות אישית. המטרה העיקרית שלי היא ליצור אפשרות של הקלטת טקסט כלשהו, שמירתו, וכשהוא יאמר שוב תתבצע פעולה מסוימת שהמחשב הגדיר. הצעות?

    • 4 תגובות
    • 2.4k צפיות
  19. Started by bdoron,

    אחרי קריאה מעמיקה הבנתי שבשביל שאצור תוכנה שמעבירה מידע לתוכנה במקום אחר הבנתי שאני צריך לעשות שרת, שהוא יהיהTcpListener.ושכל תוכנה תהיה TcpClient אפילו ראיתי קטעי קוד לדוגמא השאלה שלי היא כזאת, איפה אני שם את הקוד הזה בדיוק? זה קובץ CS כאילו פה אני נאבד לגמרי, נגיד יש לי 2 קבצים, אחד CS שלclient והקובץ השני הוא הlistener מה כאילו? אני מבולבל אני צריך עכשיו פשוט להעתיק את הקובץ הזה לשרת? ולשתול את הקטע קוד של הclient אצלי בתוכנה?

    • 25 תגובות
    • 2.4k צפיות
  20. הוא שם לי באתר לינק במקום ריבוע של סירטון יוטיוב. מישהו יכול לעזור לי? תודה.

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  21. Started by shaithebest,

    שלום חברים בתבנית ג'ומלה בסיסית אני רוצה להקים אתר תדמית חדש ויש בעייה באזור הלוגו. בצדדים של הלוגו התפתחו אוזניים כאלו מעצבנות איך מוריד אותם? הJPG יושב בתוך הHEADER שזה דיב בפני עצמו. ראו צילום מסך: http://img262.imageshack.us/f/16734821.jpg/ ראו קטע קוד CSS div#header_l{ position: relative; } div#header_r { height: 280px; text-align: left; } div#logo { position: absolute; left:20px; top: 15px; width: 1020px; height: 250px; background: url(../images/webnetInternet-big.jpg) 0 0 no-repeat; margin-left: 0 auto; } למישהו יש מושג איך מעיפים את האוזניים בצד?? תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by mobid,

    שלום לכולם, כיצד לגשת בסדר המתאים לאיברים כך שאוכל להדפיס בצורה נאה מטריצת שיחלוף? מטריצת שיחלוף: במטריצה A האיבר ה-i,j ובמטריצת השיחלוף אותו מיקום מצויין ע"י j,i תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 2.4k צפיות
  23. Started by orninyo,

    שלום אני מעוניין לעשות autocomplete לשמות של שירים ולכתובות של אתרים האם יש מאגרים שאליהם ניתן להתממשק עם CURL או עם דרך אחרת (בעזרת PHP או JS)? (אני יודע שלסרטים יש CURL לאתר IMDB) תודה

    • 0 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. שלום לכולם. אני מודע לכותרת המטופשת אבל לא מצאתי כותרת יותר מתאימה לשאלה שלי. אוקיי , אז אני יודע C# ברמה די בסיסית , ומעניין אותי ליצור לדוגמא קובץ (למשל EXE , אבל לא חובה. סתם דוגמא ... ) שיבצע את הפעולות שבתוכנה. אני אתן דוגמא כי ניראה לי שאני לא כל כך ברור... למשל אני רוצה לבנות משהו קטן. שהקלט שלו יהיה אות. אם האות שווה ל-Y , אז הוא יחליף את כל הסיומת של הקבצים באותה התיקיה מ-FLV ל-AVI. (מה שסימנתי עם קו מתחת אני לא יודע לעשות.) תודה רבה רבה לעוזרים. אם אני לא מובן במשהו - רק תשאלו ואני אשתדל להסביר את זה יותר טוב...

    • 11 תגובות
    • 2.4k צפיות
  25. Started by ~שירה,

    יש לי תכנית בה המשתמש מכניס שם קובץ ומחרוזת לחיפוש בטקסט, והתכנית צריכה להחזיר לו את המשך השורה בה מופיעה המחרוזת. איך עושים את זה? איך עושים את זה? איך לחפש ביטויים מורכבים עם && או || או ()?

    • 15 תגובות
    • 2.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים