עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. אורח יעל

    אני צריכה מכם עזרה למצוא נושא לפרויקט, רעיון בתחום של הפיתוח כמו פיתוח אפליקציות אתר אינטרנט אות סתם תוכנה מגניבה למחשבעם שילוב של אלגוריתם כלשהו - ברמה (לא מידי) מעדיפה משהו בAngular 2 , Javaתודה רבה!!!!!

    • 0 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. כבר לפני 3 ימים העלתי דף אחר לגמרי ממה שהיה, ובחיפוש בגוגל אני רואה שרשומים הדברים הישנים.. כמה זמן בערך עד שיתעדכן ולמה זה ככה איטי? תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 2.6k צפיות
  3. אני מנסה באחד הפרוייקטים שאני מתכנת ב asp.net להכניס אל תוך שדה מסוג DateTime בבסיס הנתונים שלי שהוא MS SQL SERVER את הערך של הזמן והתאריך הנוכחי באמצעות השיטה/פונקציה DatwTime.Now אך לצערי משפט ה SQL שלי נופל ופעולת ה insert לא מתבצעת. נסתי גם לתחום את זה בגרשים כאילו זה ערך מחרוזתי וגם זה לא עזר. כיצד אני יכול לעשות זאת באופן שזה כן יעבוד ויקבל את התאריך והשעה ויכניסם לבסיס הנתונים? ??? אגב בהתחלה עשיתי זאת אוטומאטית בצד ה SQL SERVER ע"י שימוש בפונקציה gatdate המובנת אך לצערי זה לא הכי מתאים לי בגלל ששרת ה SQL שלי הוא לא אותו שרת שעליו יושב IIS ועל כן יתכן וישנם הפרשי זמנים ביניהם מה שמהווה לי בעיה בהמשך הקוד שאני כותב. כמו כן מדובר על שרתים שיתופיים היושבים ב…

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות
  4. זה בשפת C לא יודע ממה היא נובעת אם צריך את הקוד אז תבקשו ולמדתי קבצים ועדיין אני לא יודע לתת פקודה לתוכנה למחוק קובץ

    • 12 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. טענה: לכל עפ"מ קיים סדר על הקשתות והקודקודים כך שריצה של אלגוריתם Prim ייצר אותו. ההוכחה: זוהי הוכחה שראיתי באינטרנט: ------------------------ " קודם כל, הסידור של הקשתות צריך להיות כך שאם prim באיזה שהוא שלב מתלבט בין שתי קשתות שוות משקל, כך שאחת מהן על העפ"מ T שנתון לך, הוא יבחר בקשת של העץ (אפשר להראות שיש סידור כזה, אבל זאת לא הפואנטה בשאלה). עכשיו צריך להראות שבכל שלב, אם Prim מסמן קשת ככחולה אז היא בהכרח על העץ. נניח ש s זה הצומת שהתחלנו ממנו וש S זאת קבוצת הצמתים כך שבכל שלב באלגוריתם יש מסלול כחול מ s אליהם (בקיצור, כל הצמתים שהגענו אליהם עד עכשיו). נניח בשלילה שבשלב מסויים של האלגוריתם, Prim בוחר בקשת x-y שאינה על העץ, ונניח ש x ב S. אז y לא ב S, כי סימנ…

  6. Started by eido300,

    בשביל שתוכנה תוכל לקבל הרשאות מנהל צריך להוסיף manifest ולשנות את אחת השורות לשורה: <requestedExecutionLevel level="requireAdministrator" uiAccess="false" /> הבעיה היא, שקימפול בצורה הרגילה בvisual studio (זאת אומרת בעזרת אשף הpublish) יוצר את התוכנה בתור clickOnce, וclickOnce לא תומך באפשרות של הוספת הmanifest עם השורה הנ"ל. איך אפשר לקמפל תוכנה בלי שזה יצור אותה בתור clickOnce?

    • 8 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. Started by fire121,

    שלום חברים, אני ממש מתלבט בין מספר אופציות ואשמח לעצתכם. המטרה הסופית היא לעבוד בחברה מסודרת ולעסוק בפיתוח תוכנה. 1. לעשות קורס מקצועי בפיתוח תוכנה במכללת סלע(22 חודשים), או קורס מקצועי בפיתוח WEB בסביבת C# או בכלל JAVA - שניהם בג'ון ברייס, שניהם 10 חודשים. 2. לעשות תואר ראשון במדמ"ח - באוניברסיטה הפתוחה. 3. לעשות תואר ראשון במכללה. כאשר על הפרק יש את האקדמית ת"א יפו או HIT בחולון. הרקע: בן 29, בקבע במשרה מלאה++(08:30-19:/20:00), מתחתן בסוף שנה. בוגר תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מבר אילן(85) ותואר שני במנהל עסקים מבן גוריון(91). פסיכומטרי 585, בגרויות 15 יח"ל הנדסת תוכנה, 4 יח"ל מתמטיקה עם ציון 92. 5 יח"ל אנגלית. יכול למשוך את השירות בקבע עוד שנה+ על מנת לא לחפש עבודה אחר…

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  8. Started by maCr0T,

    אני מאחל לכם בהצלחה, ושיהיה לכם פורום פורה ומעניין, ברמה גבוה, ממני, ומכל פורום לינוקס, וחצי פורום רשתות (זה שברבונותי )

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  9. שלום, שמי תומר. כיום אני בן 17, למדתי מדעי המחשב א' וב' שהיו דיי פשוטים ואני מחפש להרחיב את הידע שלי. הסתכלי בפוסט הזה וראיתי שאין תשובה חד משמעית והנסיבות בינו לבין הבחור בפוסט מעט שונות, יש לי בסיס מסוים בjava ואני רוצה לדעת האם כדאי להמשיך בנתיב הזה או שכדאי ללמוד שפה אחרת. זה הפוסטהמדובר http://hwzone.co.il/community/threads/545038-%D7%91%D7%9F-15-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%9C%D7%94%D7%99%D7%9B%D7%A0%D7%A1-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA#.U3nU4Pl_s8o בתודה מראש,תומר.

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  10. Started by h_yoav,

    מישהו מכיר מדריך באינטרנט ללמידת opencv? וקיים אולי ספר גם? אבל ספר רק בעברית. תודה יואב

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  11. Started by bladetriniti1,

    היי התחלתי ללמוד שפץ c ואני מתקשה עם כמה דברים. כדלהלן: נתקלתי בשאלה הזו התוכנית תדפיס למסך לוח שחמט בגודל .n,k כתוב תוכנית שמקבלת מהמשתמש שני מספרים שלמים תווים. k×k משבצות כאשר כל משבצת היא בגודל n×n צבע שחור יצוין ע"י התו #, צבע לבן יצוין ע"י התו רווח. יש כבר הצעה לפתרון. http://pastebin.com/N2NDHvTG מה שלא הבנתי זה לא צריך 4 לולאות (3 מהן מקוננות) לא מספיק שתי הלולאות הראשונות? כתוב תוכנית המקבלת קלט אינסופי של מספרים שלמים ומדפיסה בסופו את הרצף של שלושת המספרים שסכומם הוא הגדול ביותר. 11 מכיוון שסכומם הוא הגדול 8 1 התוכנית תדפיס 9 11 8 9 2 3 למשל עבור הקלט הבא: 20 ביותר מבין כל השלישיות הקיימות בקלט. הקוד http://pastebin.com/LAqYTPwD יש סיכוי להבהיר לי את המ…

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  12. Started by FARKASH7,

    נתבקשתי להכין unit test לפונקציה כלשהי שכתבתי. הפונקציה עצמה מאוד פשוטה, היא מבצעת חישוב מתמטי כלשהו בזמן קבוע, בעוד חישוב נאיבי מבוצע כגודל הקלט. נתבקשתי לבנות פונקציה לקלט ספציפי(כנראה שפונקציה הייתה מיותרת במקרה הזה), בכל זאת בניתי אותה לקלט כללי. השאלה שלי האם בדיקה יחידה שמשווה את הערך שמוחזר מהפוקנציה שלי לערך המצופה נחשבת כTest מספיק?, או שכדאי להשוות כמה ערכים עבור קלטים שונים על סמך חישוב נאיבי? האם אפשר בהשוואה של הבדיקה להשתמש בפוקנציה הנאיבית באופן שיר או שפשוט לרשום את הערך שהיא מחזירה. התחום הזה קצת חדש לי ואני לא יודע בדיוק למה מצפים ממני. הסבר קצר נוסף על unit test יהיה נחמד(על ויקיפדיה עברתי).

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  13. Started by lord69,

    שלום, אני לומד בבית ספר JAVA - תכנות מונחה עצמים, רק התחלנו. רציתי לקבל עזרה, כי אני לא מבין כ''כ את החומר, אנחנו עדיין בבסיס, למדנו פעולות GET, SET, בונה, רנדום, מחרוזות. אם מישהו יוכל להסביר לי איך רושמים כל פעולה ולמה היא משמשת, אשמח. אני לא כ''כ מבין מה התפקיד של 2 תוכניות כלומר אחת זה ההגדרות והשנייה זו הראשית, איך יודעים מה להגדיר, אם זה GET או SET, מה תפקיד הפעולה הבונה וכו'. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  14. שלום יש לי תכנית ב JAVA שרושמת משתמש לתוך מסד נתונים. אני משתמש במסד נתונים מסוג ACCESS. רציתי לדעת איך אני יכול לבדוק האם השם משתמש קיים במסד נתונים בכל צורה אפשרית לדוגמא, יש לי משתמש שקוראים לו user (שקיים כבר במסד) ועוד מישהו רוצה להירשם בתור UseR או User או בכל וראציה כזו או אחרת, יקבל הודעה מתאימה שהשם משתמש כבר תפוס. איך אני מבצע את הבדיקה הזו? תודה

    • 7 תגובות
    • 2.6k צפיות
  15. Started by ofer_shm,

    שלום לכולם אני מחפש דרך לכתוב ולקרוא נתונים של קובץ אקסל דרך ג'אווה ראיתי ברשת שיש המון חבילות אבל רציתי לדעת עם מישהו יתנסה עם זה ויכול להמליץ לי על משהו חינמי ופשוט תודה

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  16. Started by Yehudaa,

    אני מקווה שהסקר יתקבל ברוח טובה :-\ פשוט מעניין אותי מה הלך הרוח בנושא כי אח שלי למד הרבה c++ והוא טוען שזאת שפה מסריחה , והוא חובב של java אם תרצו עוד אפשרויות בסקר תגידו .

    • 22 תגובות
    • 2.6k צפיות
  17. Started by arielman22,

    שלום אני רוצה בחורף הקרוב להרשם ללימודי תעודה ויש לי התלבטות למה להרשם האופציה הראשונה היא תכנות בצד שרת באמצעות Node.js הסילבוס: http://hit.lifemichael.com/courses/js.pdf https://docs.google.com/document/d/1I52BsNwY9Dn4mZBe_Qz15hHhkfgUd7A78VXRARskGS4/pub אופציה שנייה היא שנייה היא תכנות בצד לקוח באמצעות HTML5 הסילבוס: http://www.hit.ac.il/external-studies/programs/programming/HTML_5 https://docs.google.com/document/d/1znbbcuZBGHrXopJ3BXqU8T8VmBWBX7k83sPRlaAzw5c/pub השאלה מה עדיף מבחינת שוק העבודה? ביקוש, שכר, התקדמות. איך אני יודע גם מה מתאים לי יותר? צד שרת או לקוח? אגב כדי למנוע דיונים מיותרים, אני בודאות ארשם לאחד מהם במכללה HIT. רק צריך את המלצתכם למה עדיף.

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  18. Started by c5123,

    אני לומד C ו הורדתי היום visual studio 2010 ניסיתי להריץ #include <stdio.h> int main() { printf("************\n"); printf("* I Love C *\n"); printf("************\n"); return 0; } ניראה לי שזה עבד בסדר אבל החלון ניסגר אחרי שניה זה אמור היה לפתוח חלון לכתוב את זה אז אך אני מסדר את זה? או מה עשיתי לא טוב?

    • 9 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. Started by binyamin1001,

    מצאתי באתר שמישהו נתן פה בפורום, כל-מיני שיטות מיון, כאשר מאחת מהן התלהבתי מאוד-מאוד, Quick Sort. מצאתי את הקוד של המיון, אבל הבעיה היא שהוא כתוב בשפת JAVA, שאותה אני לא מבין כ"כ. רציתי לדעת אפ מישהו יכול להנחות אותי איך להמיר את קטע הקוד החמוד הזה לשפה שאני מכיר ומשתמש בה, C/C++ (עם העדפה ל C++). תודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 2.6k צפיות
  20. Started by Godmoney,

    יש לי קובץ XML שנראה ככה: <?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?> <gallery> <pic filename="apple.jpg"> <title>red apple</title> <description>this apple is red</description> </pic> <pic filename="banana.jpg"> <title>yellow banana</title> <description>this banana is yello</description> </pic> </gallery> לא משנה מה אני מנסה לעשות אני פשוט לא מצליח לסנן את הנתונים כדי שאני אשלח שם קובץ ואוציא את ה Title וה Description שלו. אין לי בעיה לשנות את הקובץ XML אם המבנה שלו לא טוב. אני אשמח אם תוכלו להראות לי דוגמא כולל איתחולי ה XPathDocument, XPathNavigator וכל אלו – למקרה שאני …

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. אני עובד ב visual studio 2005 . אני יודע למשל שיש דרך נוחה להציג נתונים בDataGridView כשה datasource שלו זה מערך רגיל. אבל אם אני מבצע שאילתה על DataBase מסוים והערכים נכנסים לdataset איך אני יכול להציג את זה בDataGridView בצורה הכי נוחה? תודה.

    • 9 תגובות
    • 2.6k צפיות
  22. Started by sharonp,

    בוקר טוב אני צריך לקלוט מערך דו-מימדי (מטריצה) שהוגדר בתור # define NUMCOLUMNS 4 # define NUMROWS 5 int matrice[NUMROWS][NUMCOLUMNS]; הבעיה היא שהוא אמור לקלוט את האיברים למערך הדו-מימדי אם אני כותב אותם ככה: 1 0 0 0 3 4 5 6 2 6 4 2 1 6 7 2 וגם אם אני כותב אותם ככה: 1 2 4 5 7 4 2 6 1 6 4 9 6 4 2 0 ובכל מקרה אחר לכתוב שגיאה איך עושים דבר כזה?

    • 12 תגובות
    • 2.6k צפיות
  23. Started by mystic,

    לצערי אין ב"JAVA על כוס קפה" תרגילים. מישהו מכיר אתר (עדיפות לעברית כמובן אבל גם אנגלית בסדר) עם תרגילים למתחילים? אני רוצה לתרגל קצת את הבסיס לפני שאני מתקדם. תודה רבה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 2.6k צפיות
  24. Started by Nahum2,

    אני ביג עכשיו.. מה אתם יודעים על מסלול הפרויקטנטים איך הולך המסלול בצבא מה אנשים עושים אחריו? ומה בקשר לשידרוג לאוניברסיטה?

    • 0 תגובות
    • 2.6k צפיות
  25. Started by efod26,

    יש איזה תוכנית GUI שאני עובד עליה, יש בה מערך של PictureBox שכל אחד מהם הם לצורך השאלה תמונה כלשהי, ברגע הלחיצה על אחד מהתמונות נקרא בנאי של FORM אחר עם הפרמטרים (תכונות) של אותה תמונה. הסתבכתי עם הקישור לאירועים ויצירת השיטה שתופעל בכל פעם שתלחץ תמונה אחרת. אנא עזרתכם

    • 5 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים