עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by NiTRo37,

    מישהו יודע מה היא הפונקציה לערך מוחלט בC? חיפשי בנעוץ ולא מצאתי. תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 2.8k צפיות
  2. Started by ~שירה,

    התחלתי ללמוד את השפה, ואני מנסה לבנות דף של משחק מלחמה (שני משתמשים - מי שיש לו את המספר הגבוה מנצח). זה הקוד שכתבתי. הבעיה היא שלא משנה באיזה כפתור אני בוחרת (המשך במשחק / יציאה), הוא מבצע את הIF הראשון (להתחיל משחק חדש): <?php session_start(); ?> <html dir = "rtl"> <?php if((!isset($_POST["submit"]))||((isset($_POST["select"]))&&($_POST["opt"]=="n"))||(isset($_POST["new"]))) { ?> <body> <form action ="game.php" method ="post"> <font size ="4" color ="blue">שלום וברוכים הבאים למשחק מלחמה</font><br> <font size ="3" color ="black">הכניסו את שמות השחקנים</font><br> שחקן 1: <input …

    • 12 תגובות
    • 2.8k צפיות
  3. Started by Dr__MIKO,

    הי, מישהו יכול לתת לי קישור לאלגוריתם למילוי שטח משולש בלי התיחסות לשפות תיכנות? מה שנתון זה רק שלושת הקודקודים

    • 9 תגובות
    • 2.8k צפיות
  4. Started by ~שירה,

    אני צריכה לבנות תוכנית כזו: לממש מחלקה של מכונית, מטוס, סירה <לכל אחד יש מלא פרמטרים חלקם משותפים ולכן יש מחלקת בסיס שהם יורשים ממנה> אח"כ אני צריכה לבנות חלון שיש בו תפריט שכשאלחץ על מכונית יופיע לי בTEXTAREA רשימה של כל המכונית שיש לי. בנוסף ישנם כפתורים להוספה, מחיקה ועדכון פרטים על כלי רכב. אם אני רוצה להוסיף מכונית, בלחיצה על הכפתור נפתח לי חלון עם מלא שדות שבכל אחד אני צריכה להשלים את הפרטים על המכונית (מספר סידורי, יש.אין רדיו) וישנו כפתור OK, איך אני גורמת שבלחיצה על הכפתור אכן תווסך לי המכונית לרשימת המכוניות <הם ברשימה, איך אני מוסיפה אותה לשם עם הפרטים שלה>????? כשאני לוחצת על כפתור "עדכון" אני צריכה שבכל השדות יופיעו לי הפרטים שמלאתי על המכונית …

    • 10 תגובות
    • 2.8k צפיות
  5. Started by miaoo673,

    היי, יש לי מבנה שאחד השדות שלו הוא מערך של מבנים. לכל אחד מהמבנים במערך, יש שדה מטיפוס int ושדה מטיפוס char*. אני מעוניין לאתחל את המבנה החיצוני, כך שבכל אחד מהמבנים הפנימיים המספר יתאפס והמצביע יצביע לnull. האם ישנה דרך יעילה לעשות זאת? (בלי לולאות למיניהן)

    • 5 תגובות
    • 2.8k צפיות
  6. Started by Alex89,

    אני צריך מדריך כולל לויזואל בייסיק 2008 (חשוב שיהיה בו SQL איך להתחבר ואיפו לכתוב את השאילתות וכו'....)

    • 4 תגובות
    • 2.8k צפיות
  7. Started by djzander,

    אני צריך לכתוב תוכנית עם הכלים שלמדתי שמקבלת מספר ומחזירה האם יש לו שורש שלם חיובי ולתת הודעות בהתאם. static void Main(string[] args) { int number = 0; int squareRoot = 0; bool isSquare = false; bool Answer = false; Console.WriteLine("Enter a number and press ENTER."); number = int.Parse(Console.ReadLine()); while (Answer == false) { if (squareRoot * squareRoot == number) { isSquare = true; Answer = true; } else if (squareRoot * squareRoot > number) { Answer = true; } else squareRoot = squareRoot…

    • 14 תגובות
    • 2.8k צפיות
  8. שלום. אני אשמח אם מישהו בבקשה יביא לי קוד של קובץ BAT שברגע שאני אכנס אליו הוא יפתח לי את הCMD כבר מנווט לתיקיה c:\a תודה

    • 23 תגובות
    • 2.8k צפיות
  9. Started by moskitos,

    אני לומד בעזרת ספר (של מרכז ההדרכה 2000) והורדתי מהדר ושאני מנסה להריץ את אחת התוכנות הראשונות כמו שרשום בספר זה מה שאני מקבל. מה הבעיה פה? - זה מראה שיש לי בעיה עם הסוגריים המסולסלים הראשונים,זה יוצר לי קובץ אבל התוכנה לא עובדת.

    • 21 תגובות
    • 2.8k צפיות
  10. Started by ZorD,

    שלום לכולם. ובכן.. Long story short : אני מריץ הקוד תחת Microsoft visual Cpp ואני מקבל כמה שגיאות, לאחר ריפרוף קל צמצמתי את מספר השגיאות לשלוש. מכאן והילך אנני יודע מה הוא רוצה ולמה. כאן אנוכי מבקש את עזרתכם להלן הקוד: //Initialization int c,h,z; int freeze; int num=8000; int dum=300; int zom=4; int speed=1; int panic; int reg; int zombie; int wall; int cop; int dead; int eat=0; int boom=0; int empty; int wid=0; int nuke=0; int deadreg,deadmil,gunreg; int dr; int oddt=0; int xt,yt; int fm,fs,cm,cs; int dm=0,ds=0; human[] humans = new human[16000]; void setup() { BFont f; f = loadFont("OCR-A.vlw.gz"); textFont(f, 14); int x,y; size(800,500); reg=co…

    • 20 תגובות
    • 2.8k צפיות
  11. Started by eitan024,

    יש באתרי שני אובייקטים שעובדים על javascript אחד מהם זה תפריט נפתח והשני זה תמונות מתחלפות. ברגע שאני "פותח" את התפריט הוא "מאחורי" התמונות המתחלפות איך אני יכול לסדר שהתפריט יהיה מלפנים ולא מאחור. תודה מראש, איתן כהן

  12. אני מעוניין לבצע ניתוח (Parsing) על טקסט ולזהות סמיכות בין מילים. אני שומר את המילים בתוך dictionary מסוג <string, int> (ז"א, סוג של list אשר שומר string מסויים ואת מספר הפעמים - ה-count-ים - שהופיע בטקסט). אם יש לי את המילים "בית ספר", "עורך דין", "בית משפט" בטקסט, אני מעוניין שהאלגוריתם יזהה (למשל) שהמילה "בית" ושהמילה "ספר" הן מילים סמוכות ושיחשיב את שתי המילים בתור "צירוף" / כמקום אחד ב-dictionary עם count יחיד ולא כ-2 מקומות עם שני count-ים נפרדים. חשבתי על אפשרות השוואה של כל מילה ומילה בטקסט למאגר של כל מילות הסמיכות הקיימות. אם המילה הנוכחית היא התחלה של אחד מה"צירופים" שבמאגר, תתבצע השוואה בין המילה העוקבת לנוכחית לבין הסיומת של ה"צירוף" שנמצא (כמובן שאבצע …

  13. אני לא מצליח לרשום ערך ל-run ול-uninstall שב-local machine, אותו קוד עובד על ה-currrent user, מישהו יודע למה ב-local machine הוא לא עובד? אני צריך לצייין שהוא לא זורק אף שגיאה, הוא פשוט לא רושם שם כלום, וכן אני מריץ אותו עם הרשאות מנהל. זה הקוד: using (RegistryKey rk = Registry.LocalMachine.OpenSubKey("SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run", true)) { rk.SetValue("appName", "appPath"); // rk.Close(); } אשמח לעזרה, תודה.

    • 6 תגובות
    • 2.8k צפיות
  14. Started by טוסטר,

    היי אני צריך לכתוב פונקציה גנרית שפת סי (כמו שכתבתי בכותרת ) שתקבל מצביעים לשתי מחרוזות, מצביע לאינט שמציין את הסכום של אחת המחרוזות ועוד מצביע לפונקציה מסויימת (שבעצם אומרת לפונקציה הגנרית במה להשתמש) המצביע לפונקציה יכול לקבל שתי פונקציות... (שאותן אין לי בעיה לכתוב בעקרון ), אחת מהן פשוט משרשרת את אחת המחרוזות לשניה בתוך מחרוזת חדשה והשניה פשוט סופרת את האורך... הבעיה שלי בעיקרון היא לכתוב את הפונקציה הגנרית הכללית... (אני חייב לבצע את התרגיל בדרך הזו) תודה רבה על העזרה

    • 3 תגובות
    • 2.8k צפיות
  15. Started by alon2k2,

    שלום לכולם ! כתבתי טופס לשיחת מייל אבל כל הזמן המייל מגיע לדואר זבל, הבנתי שצריך לשנות את ה header - ים אבל אני עדין לא מצליח הנה הקוד שלי : $headers = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n"; $headers .= 'Content-type: text/html; charset=windows-1255' . "\r\n"; $headers .= 'From: Company<support@company.com>' . "\r\n"; mail($_POST['email'], "New Message", $message, $headers);

    • 4 תגובות
    • 2.8k צפיות
  16. האם יש אפשרות של אנימציות במעבר בין הטאבים?

    • 20 תגובות
    • 2.8k צפיות
  17. Started by zahiz007,

    אני צריך לעשות השוואה בין שני תאריכים: היום ותאריך שקיים בעמודה. אני צריך לשלוח את הפרמטר של [היום] כל פעם מחדש ולבדוק האם עברה שנה. הזכרון בגד בי מעט בארוע הזה, מי יכול לעזור? C# הגעתי ל: "select * from ERT where DATEDIFF(YEAR, StartingDate, " + TODAY + ") order by "+d+""; תודה!

    • 1 תגובה
    • 2.8k צפיות
  18. Started by Far_Away,

    אני רוצה לעבור על מערך של מספרים, ולכל קבוצת מספרים לתת אותו ערך של צבע. הכוונה היא שאם קבוצת מספרים במערך מסומנת ב-1 כולם יקבלו את הצבע הכחול, 2 אדום..וכך הלאה. יש אפשרות לעשות את זה עם שימוש בערך אקראי? כי אם אני נכנסת ללולאה עבור כל אחד מהתאים ,הערך משתנה ללא תלות במספר. דוגמא לאיך שזה אמור להראות: לפני: http://homepages.inf.ed.ac.uk/rbf/HIPR2/images/art8lab1.gif אחרי: http://homepages.inf.ed.ac.uk/rbf/HIPR2/images/art8lab2.gif זה הקטע קוד: for (int j = 0; j < height; j++) { for (int i = 0; i < width; i++) { if (myArr[i, j] == 0) comp.SetPixel(i, j, Color.FromArgb(255, 255, 255)); [b] if (myArr[i,j] &g…

    • 9 תגובות
    • 2.8k צפיות
  19. Started by Zeev86,

    היי. יצרתי login form בC# והוספתי Access database, את הפרויקט אני רושם ב-Visual Studio 2013. חרשתי את גוגל שעות, אבל לא מצאתי קוד יעיל. לבינתיים אני משתמש בשיטה די דפוקה של for i ואני מחפש דרך יעילה יותר לבדיקת משתמש וסיסמא, בלי לעבור שורה שורה בטבלה. להלן הקוד: int i; for (i = 0; i < database1DataSet.users.Count; i++) { if (database1DataSet.users.Rows[i][1].Equals(txtUser.Text)) { if (database1DataSet.users.Rows[i][2].Equals (txtPassword.Text)) { MessageBox.Show("OK"); } }

    • 2 תגובות
    • 2.8k צפיות
  20. בקבוצה נתונה. השאלה שלי היא כזאת : יש לבנות אלגוריתם המייצר את כל תתי הקבוצות שבקבוצה הנתונה. לפי מה שאני מבין מהשאלה , אם הקבוצה הנתונה שלי היא מערך בגודל 3 אז יש לי בעצם 7 תתי קבוצות לא כולל קבוצה ריקה שזה השמיני. 001 010 100 110 101 011 111 אם עד כאן אני צודק , אז בעצם השאלה שלי היא בגדול איך כותבים קוד כזה? תודה..

    • 4 תגובות
    • 2.8k צפיות
  21. Started by cold fire,

    שלום לכולם אני בונה משחק(ב VC++ 2008) , ויש בו עורך שלבים כעקרון בניתי אותו פחות או יותר עכשיו החלק הבעייתי בסיפור הוא שמירה/טעינה של השלב שהמשתמש ערך/יצר לשם כך חשבתי לפתוח חלון כמו שיש בכל תוכנה של שמירה (של השלב) בכל מקרה ראיתי שאפשר להשתמש באובייקט SaveFileDialog הבעיה היחידה שחרשתי על האינטרנט ולא מצאתי דוגמא אחת שעובדת כמו שצריך(או שפשוט לא הבנתי איך זה אמור לעבוד) משהו כזה http://www.functionx.com/vccli/controls/save.htm תודה

    • 25 תגובות
    • 2.8k צפיות
  22. ראשית כל אני רוצה לציין שיש לי ניסיון מועט מלימודי מדמ"ח בתיכון.. למדתי שפת C# (לא שאני זוכר יותר מדי) ומעט אסמבלי בנוסף. לא נגעתי מאז, לא הייתי עילוי או משהו בסגנון (רצוי לציין שלא הייתי תלמיד טוב במיוחד ופספסתי הרבה שיעורים ובאופן כללי לא התעמקתי בחומר). לאחרונה עלה בי החשק ללמוד מחשבים באופן כללי, משפות תכנות, רשתות ועד לחומרה והמחשב עצמו באופן כללי בזמן שחומרה יותר קל ללמוד, אפילו אם לא את הידע המעשי (יש פה בפורום אחלה מדריכים וכמויות גדולות של ידע שנצבר), נתקלתי בקשיים ללמוד שפות תכנות. ביקשתי מחבר שלמד בתוכנית מגשימים קצת עזרה בנושא והוא הציע לי את האתר של תכנית גבהים, שם יש ספרי לימוד של פייתון, רשתות ואסמבלי. פתחתי את הקובץ של ספר הלימוד של פייתון ושם ל…

  23. במסגרת עבודה אני אמור לבנות פונקציה שאמורה להגריל ערכים למערך. הערכים צריכים להיות בטווח שבין 1 לפעמיים גודל המערך. משום מה הקוד שלי לא עובד, מה שקורה בפועל הוא שהפונקציה מגרילה רק מספר אחד, כלל לא בטווח ובכלל לא טוענת אותו למערך. למישהו יש מושג למה? { int i,j,counter=0,member,k; k=2*s; for(;counter<s;) { srand(time(0));//for the 'rand' function member = 1+ rand()%(k - 5 +1);//generate a random number for(j=0;j<counter;j++)//make sure the number is not already int the array { if(member==set[j]) break; } if(j==(counter-1)) { set[counter]=member; counter++; } } } void generateSet(int set[],int s)

    • 8 תגובות
    • 2.8k צפיות
  24. Started by nat64x,

    האם יש אפשרות לגרום לתת קונטינר להימתח לגבוהו של הקונטינר המכיל אותו. קונטינר האב הגובה שלו מוגדר ע"י overflow hidden. המטרה המבוקשת היא ליצור שני עמודות של SIDEBAR ו- CONTENT AREA שווי אורך. כרגע זה נעשה ע"י ג'אווה סקריפט מעוניין בפתרון מבוסס CSS. נא לא לחרוג יותר מידי מהפרמטרים של פיתרון הבעיה המבוקש.

    • 12 תגובות
    • 2.8k צפיות
  25. Started by שרה144,

    אני רוצה להוציא דו"ח פלט בWORD איך אני עושה את הקישוריות לWORD,כלומר איך אני יוצרת אובייקט WORD (כך שתהיה לי גישה לכל ההגדרות,למשל אוכל להגדיר שהדף יוצג במאונך,הכתב יהיה מודגש וכדומה.) תודה מראש

    • 22 תגובות
    • 2.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים