עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by shy327,

    שלום חברים יש לי את הקוד הבא: http://pastebin.com/xiM829GJ השגיאה שאני מקבל היא An unhandled exception of type 'System.NullReferenceException' occurred in ConsoleApplication2.exe TheFormText = activeForm.ActiveMdiChild.Text.ToString(); וזה קורה בשורה הזאת: אני מבין שיש null אבל איך לסדר את זה <? אשמח אם מישהו יוכל לתקן לי

    • 1 תגובה
    • 3.5k צפיות
  2. Started by RonCohen,

    זה לא נותן לי לכתוב פה את הקוד זה מעביר אותי להודעה לפנות לאדמין [TABLE] [TR] [TD]Dear surfer, The request you just sent was invalid, Please contact your website administrator for more information. Best regards, sPD.co.il Administration[/TD] [/TR] [/TABLE] נקווה שתבינו ככה מה עשיתי: הפוקנציה היא מטיפוס int* והיא מקבל מערך מוסיפה לכל הערכים 1 ומחזירה את המערך : return newarray אחרי זה אני מגדיר עוד מצביע מטיפוס int ועושה שהוא שווה לפונקציה ואז לולאת for שמציגה pointer כשהערכים של המערך הם 1'2'3'4'5 והתוצאה היא שהפלט הוא: 2,-8546556,עוד מספרים לא קשורים

    • 8 תגובות
    • 3.5k צפיות
  3. Started by roy132,

    שלום לכולם בימים האחרונים התחלתי ללמוד שפת c מהספר "ללמוד c" של יואב נתיב. ובזמנו כשהיתי בתיכון למדתי java אך אני משתמש בתוכנה חדשה בשם visual studio 2015 שאין לי בה כול כך נסיון ואני לומד מימנה תוך כדי בקיצור אני מנסה להריץ תוכנית היוב כתב אך היא עושה לי בעיות. התוכנית היא : #include<stdio.h> #include<malloc.h> void main() { char ch, let; ch = getchar(); flushall(); let = getchar(); putchar(let); putchar(ch); } אני מריץ את התוכנית בלי debugging והתוכנית רצה יפה אך ברגע שאני מכנית את התו הראשון למשל "o" התוכנית מסתיימת והוא מדפיס לי את התו o וזהוא לא נותן לי להקליד את התו השני כאילו מתאלם מימנו

    • 3 תגובות
    • 3.5k צפיות
  4. נניח שאני רוצה לעקוב אחרי תקשורת של תוכנה לאינטרנט. לדעת מה היא שולחת ומתי (על פרוטוקול ה tcp כמובן). איך אני עושה את זה? אני זמין לקבלת תוכנות עזר או תמיכה טכנית ב#JAVA/C...

    • 15 תגובות
    • 3.5k צפיות
  5. Started by MacGyver,

    1)אפשר גם לכתוב עם זה? יענו ב0101001 וכו'..... 2)איך סופרים עם זה? איתן

    • 14 תגובות
    • 3.5k צפיות
  6. Started by JohnnyBravo,

    איך כותבים סקריפטים למשחקים למשל? אני מניח שישנה איזושהיא חוקיות שתקפה לכל הסקריפטים. איפה אני יכול ללמוד את הכתיבה

    • 4 תגובות
    • 3.5k צפיות
  7. יש לי מערך שבכל תא יש מספר אבל זה מערך שנקלט באמצעות הפונקציה ()gets ולכן הוא מערך של תווים אני רוצה להפוך/להעביר למערך שהוא מסוג int את התאים כמו שהם כלומר שאם בתא 0 של המערך X יש את הערך "4" אז בתא 0 של המערך Y יהיה את הערך 4 . איך עושים את זה? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 3.5k צפיות
  8. Started by IdoShamriz,

    לא הבנתי מה זה אבל הבנתי שזה קשור איכשהו ל RPC. מישהו אולי יכול להסביר לי מה זה ולעשות לי קצת סדר בבלאגן? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 3.5k צפיות
  9. Started by שניצל,

    חשבתי לפתוח דיון בו נוכל לרכז המלצות על אתגרי תכנות, למי שמעוניין. אני אפתח: פרוייקט אוילר אחד האתגרים המפורסמים יותר ברשת. סדרה של אתגרים מתמטיים - בכל אתגר נתונה בעיה מתמטית כלשהי עם פתרון מספרי, שבדרך כלל דורשת לכתוב תכנית מחשב קצרה לחישוב הפתרון (דוגמה לבעיה: מציאת סכום כל המספרים הקטנים מ-1000 שהם כפולות של 3 או 5). חלק מהבעיות ניתנות לפתרון באמצעות Brute Force, אך המטרה היא לנסות למצוא אלגוריתם יעיל אשר מוצא את הפתרון. אין שום מגבלה על פתרון הבעיות - ניתן לפתור אותן בכל שפת תכנות שתרצו, ואפילו באמצעות דף ועט, כל עוד בסוף תגיעו לתוצאה המספרית הנדרשת. אחרי שפותרים כל אתגר מקבלים גישה לפורום שבו ניתן לדון בו ולפרסם אלגוריתמים לפתרונו בשלל שפות שונות. בכל שבוע מתפרסם את…

    • 3 תגובות
    • 3.5k צפיות
  10. Started by marking,

    למדתי בכיתה ו הכל אבל עכשיו שכחתי... מישהו יכול לתת לי מדריך? או איזה אתר?

    • 6 תגובות
    • 3.5k צפיות
  11. Started by עG,

    שלום, אם משהו יוכל להגיד לי בבקשה את המימוש של copy constractor בשני אופנים: 1. ששייך למחלקה פשוטה 2. כזה שנמצא בprivet (אם הוא נראה אותו דבר כמו הפשוט או אולי יש לו הגדרה שונה.. מימוש בטח אין כלל...) תודה

    • 2 תגובות
    • 3.5k צפיות
  12. Started by JordanY,

    שלום לכם אנשים, קיבלתי מבחן במייל מחברת הייטק שאני צריך לכתוב קוד בשפת C או C++ ולהשתמש ב-UART וב-GUI כלשהו. אני צריך לשלוח באמצעות GUI בסיסי מידע ולקבל מידע מה-UART. פחות או יותר המשימה: ניהול UART: - פתיחת פרוצדורה: איתחול ה-UART ולהכין אותו למידע. - פרוצדורת שליחה: לשלוח מידע ל-UART. - פרוצדורת קבלה: לקבל מידע מה-UART. ניהול GUI: - TX: כפתור שליחת מחרוזת שיאפשר למשתמש לעשות זאת דרך המקלדת. - SEND: כפתור שישלח את המחרוזת. - RX: יציג את המידע שהתקבל. אני סטודנט להנדסת חשמל ואלק' שנה שלישית. עשיתי קורסים בשפת C, C מתקדם ו-C++, מבנה נתונים ואלגוריתמים ועוד כל מיני תוכנות.. אבל לא …

    • 4 תגובות
    • 3.5k צפיות
  13. Started by Eviljelly,

    שלום, אני משחק קצת עם לכידת וידאו ועיבוד תמונה, ויש לי בעיה שכנראה העיבוד שאני מבצע ממש איטי ומוריד לי את הקצב רענון למשהו כמו 2-3 פריימים לשניה. כשאני רק לוכד תמונות מהמצלמה ומציג אותם (או מבצע עיבוד בגודל התמונה) אני מגיע לקצב סביר של 10 פריימים לשניה, אבל כשאני מוסיף את הקוד שכתבתי אני מאבד הרבה פריימים. ללכידת וידאו אני משתמש ב JMF בעזרת מדריכים שמצאתי ולעיבוד תמונה אני משתמש ב BufferedImage. בגדול כרגע אני לא עושה הרבה חוץ מלבנות תמונה חדשה (גם BufferedImage) ולהציג בה את התמונה ארבע פעמים אחת ליד השניה (כל פעם עם שינוי קטן שנותן צבע שונה לכל פיקסל), מבחינת לולאות יש רק לולאה כפולה (גובה ,רוחב) שעוברת על כל פיקסל ונותנת לו מיקום בתמונה הגדולה יותר. אין לי כרגע את הקו…

    • 8 תגובות
    • 3.5k צפיות
  14. Started by DS,

    יש לי בעיה שאני רוצה ללמוד איזושהי שפה ואני לא יודע. אני יודע מחשבים טוב מאוד מצוין אבל החלטתי לעלות רמה לדעת איך לתכנת.התחלתי לקרוא איזה מדריך אחד ולא הבנתי כלום. אין איזה מדריך בצורה מופשטת וקל להבין?

    • 30 תגובות
    • 3.5k צפיות
  15. Started by Bingo,

    מישהו פה מכיר\משתמש בשפה הזאת??

    • 15 תגובות
    • 3.5k צפיות
  16. Started by iceman90,

    עצלנות משהו נפלה עלי, ואין לי יותר הרבה זמן או חשק לממש אחד כזה אז אם למישהי יש מימוש של prioriry queue בבוידם או משהו, אני ממש אשמח אם הוא יחלוק אותו איתי. תודה מראש. עריכה כמעט שכחתי, ב-JAVA. מטי.

    • 2 תגובות
    • 3.5k צפיות
  17. Started by rabbit,

    תראו יש לי קובץ טקסט אני רוצה לפלוט את כל מה שבקובץ דרך סי בניתי פונקציה שעושה את זה הבעיה היא שזה רושם הכל באותה שורה ולא יורד שורה איך אני עושה שמתי שבקובץ יש ירידת שורה אז גם ככה הוא יפלוט את זה בסי? הנה הפונקציה שבניתי.. void help() { FILE *pf; char s; pf=fopen("c:\\tc\\bin\\help.txt","rb"); if(pf==NULL) { printf("cant open file"); return(-1); } fread(&s,sizeof(s),1,pf); outtext(s); fclose(pf); }

    • 12 תגובות
    • 3.5k צפיות
  18. תראו, אני יודע קצת Pascal (לא שאפשר לעשות עם השפה הזאת משהו טוב), JavaScript ו-ASP . הייתי רוצה להרחיב את אופקיי וללמוד שפה קצת יותר יעילה לעתיד (צבא והלאה...). אתם יכולים להמליץ לי על איזו שפה יעילה וטובה למתחילים? אני חשבתי אולי ללכת על C.... מה אתם אומרים? כל הצעה ונימוק, יתקבלו בברכה

    • 19 תגובות
    • 3.5k צפיות
  19. Started by alex28,

    שלום חברים אני צריך לעשות עבודה בשפת C שהיא תעשה צורות גאומטריות אחד צורת שאני לא מצליח לעשות היא מקבילית אך אני עושה מקבילית תעזרו לי בבקשה

    • 23 תגובות
    • 3.4k צפיות
  20. הייתי השבוע במבחנים של גאמא והיה תרגיל אחד ממש בעייתי בשבילי, עכשיו סתם לידע אני רוצה לדעת איך פותרים אותו. זה הולך ככה: התכנית מקבלת מספרים N ו D (שלמים וחיוביים, N<D) ומדפיסה את N/D כמספר עשרוני באופן הבא: אם המספר העשרוני סופי הוא יכתב באופן רגיל. אם הוא לא סופי, החלק הקבוע בו ייכתב באופן רגיל, והחלק שחוזר על עצמו ייכתב בסוגריים. דוגמאות: 1/4 = 0.25 -> 0.25 1/7 = 0.142857142... -> 0.(142857) 5/6 = 0.8333... -> 0.8(3) הם גם הוסיפו שבשביל הפשטות אפשר להניח ש N ו D הם בין 1-9, אם זה משנה. למישהו יש פתרון אלגנטי לבעיה?

    • 4 תגובות
    • 3.4k צפיות
  21. Started by orlupo,

    הקוד הבא אמור לקחת את המחרוזת str שנשלחה ע"י טופס ב-HTML ולחפש אותה במסד נתונים: <? define("link","\n\n<a href='search.html'>Click here to return to search page.</a>"); $str = trim($str); if(!$str){ echo "There isn't a match result.".link; exit; } $db = mysql_connect("localhost"); mysql_select_db(temp, $db); $query = "SELECT * FROM phonebook WHERE str LIKE '%str' OR 'str%'"; $result = mysql_query($query, $db); while($print = mysql_fetch_row($result)) for($i=0;$i<count($print);$i++) echo "$print[$i]\n"; ?> משום מה השרת מחזיר את השגיאה: Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource on line 26 מישהו י…

    • 42 תגובות
    • 3.4k צפיות
  22. היי יש לי את התוכנה Visual Studio 2008 Express ורציתי לשאול אם יש אפשרות לעבוד בשפת שפת C (הפשוטה) איתה , אחרי שראיתי שיש את ה visual c++ וה c# . ניסיתי כמה דברים אבל בכל זאת לא עבד , אולי בגלל זה שאני לא מכיר כל כך את התוכנה / תוכנות האלה . כדי לעבוד בשפת C אני צריך את הגרסה של ה Visual Studio 2008 המלאה ? אשמח אם תוכלו לעזור לי בעניין , תודה והמשך יום נעים , נדב .

    • 9 תגובות
    • 3.4k צפיות
  23. Started by omerikomic,

    יש לי חריגה שלא ברורה לי במחלקת Customer במיון המערך לאחר מציאת כפילויות. בנוסף אשמח שתעיפו מבט על כתיבת הפונקציה quals שעשיתי לה override. זה מה שהמתודה פרינט צריכה לעשות:הדפס את המערך כמו בדוגמת ההדפסה (ולפי הסדר ) באופן כזה שלא יהיו כפילויות של לוקחות. לקוח נחשב זהה אם שניהם בדיוק באותו סוג לקוח ובנוסף כל השדות שלהם זהים מלבד השדה של מספר הלקוח. צירפתי את הפרוייקט HW1.rar

    • 1 תגובה
    • 3.4k צפיות
  24. Started by E-R-P,

    אהלן כאשר קוראים לפונקציה למשל ב C אזי יש מחסנית קריאות (מתורדם לאסמבלי) שנשמרים הפרמטרים משתנים גלובלים וכולה. לדוגמא אם יש לי את התוכנית הבאה int x=1 int y=2 int z=3 int res=myfunc(x,y,z) print("end") int myfunc(x,y,z){ int m =x+y+z return m { אני רוצה להבין איך מחסנית הקריאות נבנית איך המצביעים מיילים ואיך בסופו של דבר המחסנית מנוקיית מכל הריצה שנעשת לאחר הפונקציה איך נכנסים בו המצביעים ebp, esp מה תפקידם מה שחשוב לי הוא איך מתנהלת המחסנית לפני הקריאה לפונקציה, במהלכה וכאשר חוזרים להמשך הקוד אשמח אם מישהו יתן הסבר מפורט וכן יתן מקדום שבו אוכל ללמוד את זה יותר לעומק תודה

    • 4 תגובות
    • 3.4k צפיות
  25. אשמח לעזרתכם במציאת קוד מקור לתוכנה הזו - כל מה שאני צריך זה לסמן או לעבור על String של אותיות בעברית ולהפוך אותם לאנגלית - וכן להפך. בתוכנת langover ישנה אפשרות כזו , ואף ישנה אפשרות להוריד sdk מהאתר שלהם - אבל אני לא מצליח להבין מאיפה לקחת את קוד המקור לפונקציה זו.. אשמח אם תעזרו לי למצוא משהו דומה או את קוד המקור בעצמו. תודה רבה והמשך יום טוב לכולכם.

    • 12 תגובות
    • 3.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים