עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. היי , בחודש האחרון אני החלטתי שאני רוצה לעשות הסבה בין מנהל רשת של מייקרוסופט לפיתוח אתרים , אז התחלתי ללמוד HTML , CSS , JAVASCRIPT , PHP - אני יודע שאני לא מקצוען - לפחות בינתיים - אז תרגישו חופשי לתת לי כאן הסברים פשוטים כמה שיותר עכשיו , יש לי פה כמה בעיות - האתר יושב בכתובת שלי : http://109.186.194.189/ על שרת APACHE2 עם PHP גרסא 8 שיושב על לינוקס MINT גרסא 21.1 האינדקס של האתר יושב על כתובת index.php ושמתי שם לינק שנקרא PHPVERSION ובדף הזה כדי לבדוק את הקוד שמתי את הפקודה הבאה : <?php phpinfo(); ?> הבעיה היא שהאיזור של הלינקים נהיה לבן - וניסיתי לשבור את הראש במשך שעתיים - ולא הצלחתי להבין את הבעיה , אני חושב שאולי ה…

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  2. Started by eagleye,

    טוב הרעיון הוא כזה: יש לי שני מספרים (לרוב נעים בין 100 ל10000) אני רוצה, על פי המנה ביניהם לדעת מי הגדול יותר מביניהם ובכמה הוא גדול, ואז אני מעניק נקודות למספר שגדול יותר מהמספר השני- אני בכוונה לא משתמש במספרים עצמם כי אני לא רוצה קנה מידה מדוייק של מי יותר גדול אלה אם נניח הם ב"איזור" אחד של השני נניח 2000 ו2010 אז מבחינתי הם שווים אחד לשני. קודם כל תסתכלו על הקטע קוד שעשיתי שתבינו מה הקטע: Glob1\2 הם שני המספרים שלי, K1\2Score הם הניקוד שמקבל כל אחד מהמספרים: K1Score = 0: K2Score = 0 Select Case Glob1 / Glob2 Case Is > 3: K1Score = 2 Case 1.0000000001 To 3: K1Score = 1 Case 0.3 To 0.9999999999: K2Score = 1 Case Is < 0.3: K2Score = 2 End Select פה מגיע…

    • 0 תגובות
    • 816 צפיות
  3. Started by yahalom,

    היי איך אני יכול ליצור קובץ XML ב קפליקצית J2ME על מכשיר סלולרי תודה

    • 3 תגובות
    • 816 צפיות
  4. Started by eegg,

    אני רוצה להפוך את המחשב שלי לשרת ויש לי דומיין . יש דרך שיהיה אפשר שההראד דיסק יהיה השרת?

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות
  5. Started by zZOROo,

    אני רוצה לבנות תוכנה שתרוץ עש השרת ותבצע פעולות שאני מגדיר לה למשל תוכנה שתבדוק אם נוסף משהו למסד נתונים ואז תעשה אם זה משהו או תוכנה שבודקת ip מסוים אם הוא מחובר לשרת זה לא משנה איזה תוכנה או איזה שפה php או asp העיקר שזה יעבוד על שרת (לא ביתי כי ביתי אין בעיה לארגן משהו) תודה רבה ומי שלא מבין בזה שבבקשה לא יכתוב תגובות

    • 6 תגובות
    • 816 צפיות
  6. אני רוצה שהשרת LAMP יראה למשתמשים עמוד לבצע UPLOAD המשתמש מעלה לשרת ZIP של קבצי טקסט (שמכילים טבלאות בפורמט של תוכנת DOS) השרת פותח את ה ZIP, אוליי עושה לקבצים validation אל ידיי סקריפט (כרגע לא מתוכנן אבל אני ארצה להוסיף בהמשך), ממיר אותם כמו כאן ומכניס לטבלאות MYSQL איך לממש את החלק הראשוני : פתיחת הקבצים אל ידי השרת מתוך ה ZIP (אוטומטית) ?

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  7. Started by Ystyle,

    שלום לכולם, התחלתי להתעסק במחלקות וניסיתי ליצור מחלקה שמתחברת למסד, זה הקוד: <?php class db { var server; var dbname; var username; var password; function connect() { $this->server = "localhost"; $this->dbname = "ishows"; $this->username = "root"; $this->password = ""; mysql_connect($this->server,$this->username,$this->password); mysql_select_db($this->dbname); } } $db = new db(); ?> אני מקבל את השגיאה הבאה: ואין לי מושג מה לא בסדר. למישהו יש?

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  8. Started by omer1234,

    אני מנסה להתחיל ללמוד c++ כתבתי את הקוד #include <iostream.h> #include <conio.h> int main () { cout<<"my first program in c++!"; getch(); return 0; } אני עושה run לראות שאין שום בעיות בקוד והכל בסדר, אבל אני לא מבין איך אני מציג את הפלט עם המסך...שמעתי משהו על compile אבל לא ממש הבנתי מה לעשות מישו יכול לעזור לי בבקשה?

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  9. איך אני יכול לשנות פרמטרים שקיבלתי בכתובת? למשל, יש את הכתובת: http://www28.brinkster.com/ghosthunter00/pages/main.asp?theme=FiApple/Blue/ ואני רוצה להפוך את זה ל- http://www28.brinkster.com/ghosthunter00/pages/main.asp?theme=helius/ יש פונ שעושה את זה בJS?

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  10. לפי מיטב הבנתי כל קובץ בבסיסו מורכב מהרבה -0,1. האם יש דרך לקרוא את הקבצים ככה? יש עדיפות ל- C#. אבל אם אתם מכירים דרכים בשפות אחרות אני גם אשמח ואמצא איך להסתדר איתן. (כבר ניסיתי BinaryReader ב- C# וזה לא ממש עזר, הוא נתן לי את האותיות או את הערכים שלהם בAscii כשניסיתי לקרוא אותם דרכו) תודה!

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  11. Started by pssheba,

    ברצוני שבדף HTML היישור יהיה מימין לשמאל (עברית). בקוד HTML אכתוב: <"html dir - "rtl> ואז היישור יהיו מימין לשמאל. בקוד CGI כתבתי: ;<"\cout << "<html xmlns = \"http://www.w3.org/1999/xhtml\" dir = \"rtl וזה לא עבד (היישור היה משמאל לימין). מישהו יכול לעוץ לי עצה בנוגע ליישור מימין לשמאל בקוד cgi?

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  12. כל פעם שאני פותח קובץ batch הוא נסגר לפני שאני מספיק להתסתכל.... איך אני מתקן את זה?

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  13. Started by -neo-,

    שלום, אני מחפש סביבה טובה וחינמית ל- C++ (חדש בסי, אבל תכנתתי פעם ב-vb)........ וגם אם אפשר איזה אתר עם מדריכים טובים............ תודה רבה לעוזר!

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  14. Started by gkman,

    היי, אני יוצר theme חדש ומותאם לאתר של וורדפרס. ה-widgetים המובנים של וורדפרס הם לא ברי חשיבות מיוחדת מבחינתי, ובכל זאת אני זקוק לstyle כלשהו שייתן להם קצת מראה וצבע. במילים אחרות אני מחפש משהו כמו theme של jquery או bootstrap רק לוודג'יטים של וורדפרס. מישהו מכיר?

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  15. Started by el101,

    תיכנסו לפה גם ב-IE וגם ב-FF ה bullets בתגית <ul> הם ברווחים שונים - למה זה? ניסיתי לשחק עם הmargin לשנות 15+ או 15- אבל לא מצליח (בדפדפן אחד זה מסתדר, בשני מתפקשש) איך אני מסדר את זה?

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  16. Started by Kurt,

    האם הדבר אפשרי? האם אני יכול לכתנת תוכנה "שתאלץ" את העכבר ללחוץ במקום מסוים?

    • 4 תגובות
    • 815 צפיות
  17. Started by barhanin,

    חברים שלום יש לי בעיה כזו. יש לי רשימה של קבצי טקסט שהם כבר פתוחים והשמות שלהם הם בסדר מסויים למשל file0.txt file1.txt וכו'.. עכשיו אני עשיתי לולה שכל פעם תקרא לי שורה בכל קובץ ותכניס למבנה לפי הסיווג שאני נותן לו .. איך אני בונה את ה פקודה fscanf שיגש לי כל פעם לקובץ הנוכחי אבל הוא מראה לי שגיאה כל פעם ב (i)runner fscanf(runner[i],"%*[^0-9]%d%*[^A-Za-z]%c%*[^}]%*c%*c%c",&temp_runs->order_id,&temp_runs->status,&ch)

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  18. package javaapplication2; import java.awt.* ; public class App { Frame f = new Frame( " first app") ; public App () { Button a1 = new Button( " one"); Button a2 = new Button( " two "); f.add(a1); f.add(a2) ; f.setVisible(true); } public static void main(String[] args){ App app = new App () ; } } מופיע חלון אבל התוכנית לא עוצרת ורצה בלי הפסקה ולא מופיעים לי שתי הכפתורים עריכה : שכחתי לשים בקונסטרקטור f.setLayout(new FlowLayout()) ; עכשיו זה עובד טוב מאוד .. אבל האפלט עדיין לא ועוד משהו אני רוצה לצור אפלט פשוט של הצגת תמונה כלשהי מצאתי קוד פשוט והוא לא עובד לי משום מה . import java.awt.*; import java.applet.*; public class TT extends Appl…

    • 0 תגובות
    • 815 צפיות
  19. Started by orlupo,

    התחלתי לבנות תוכנית ונתקעתי בה בשגיאות קומפילציה שלא מובנות לי: #include <iostream.h> #include <graphics.h> #include <stdlib.h> #include <conio.h> #include <dos.h> void grid () { const maxx=getmaxx(); const maxy=getmaxy(); line(maxx/3,0,maxx/3,maxy); line(maxx/3*2,0,maxx/3*2,maxy); line(maxx,maxy/3,0,maxy/3); line(maxx,maxy/3*2,0,maxy/3*2); } void player (int *num) { int maxx=getmaxx(); int maxy=getmaxy(); int i; settextstyle(SANS_SERIF_FONT, HORIZ_DIR,4); if(*num==2) { setcolor(15); outtextxy(maxx/2-80,maxy/2-25,"First Player"); delay(2000); setcolor(0); outtextxy(maxx/2-80,maxy/2-25,"First Player"); *num=1; } if(*num==1) { setcolor(15…

    • 4 תגובות
    • 815 צפיות
  20. איך אני יכול בתוכנית שלי להשתמש בתמונת GIF בכדי שהטופס שלי יהיה בצורה מסויימת ולא מרובעת ורגילה? אם יש קישור לעיצובים כאלה ומדריך אני אשמח... תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 814 צפיות
  21. Started by zipzip,

    הי חברה אז ככה הגדרתי משתנה מטיפוס HebrewCalendar-לתאריך עברי ישנם פונק' למשתנה כזה להביא לי יום חודש ושנה עברית (בערך מספרי) אני רוצה לחבר בין שלושתם לתאריך אחד, הצלחתי לעשות את זה בmsgbox : MsgBox(dateheb.GetDayOfMonth(ddate) & "/" & dateheb.GetMonth(ddate) & "/" & dateheb.GetYear(ddate)) וגם בתוית טקסט זה נכנס (ddate-תאריך לועזי, dateheb-משתנה מסוג HebrewCalendar) השאלה שלי זה אם יש מצב כזה להכניס תאריך עברי שלם(יום,חודש,שנה) לתוך משתנה כמו שיש משתנה ששומר תאריך לועזי ? תודה מראש לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 814 צפיות
  22. הסתדרתי... הייתה שגיאה לוגית במקום להכניס את f[][]->temp עשיתי temp->f[][]

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  23. יעני כל הJBUTTON JTEXTAREA JFRAME ועוד רבים (כמו בVB אפשר להגיד) איך אני יכול להשתמש בהם נגיד איך לעשות שאם לחצתי על הכפתור אז.. או כל מיני פקודות שימושיות שאני יכול לעשות עם הפקדים בJAVA הדבר היחיד "המשמעותי" (D=) שאני יודע זה לקחת מידע מתוך TEXTAREA (חוץ מכל השטותיים כמו להראות אותו שנות גודל ....)

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  24. Started by friedman3010,

    אני מנסה לשלוח מ-Client ל-Serever קובץ. הבנתי שאני אמור לחלק אותו ל-Buffer, ולשלוח בעזרת Stream. יש למישהו קוד דוגמה לפעולה כזו - שליחה וקבלת של קובץ מצד לצד????

    • 3 תגובות
    • 814 צפיות
  25. אז ככה, אני עובד על אתר (עם פריימים, גרפיקה, פלאש וכו') וברזולוציה של המחשב שלי בו אני עובד על האתר הוא נראה מצויין, אך במחשבים אחרים עם רזולוציה אחרת (או אצלי עם רזולוציה אחרת) כל העיצוב והפורמט של האתר פשוט נדפק ונהרס. השאלה אם יש סקריפט, או כל דרך שהיא לגרום לעיצוב ולמבנה להשאר בכל רזולוציה, בלי להתחיל לעצב את האתר מחדש עבור כל רזולוציה שהיא. תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 814 צפיות

דיונים חדשים בפורומים