תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
בניתי אתר (בשפת ASP+JAVASCRIPT+SQL+HTML ) שבו המשתמש מזמין רכב מהיום להיום, הוא בוחר שעת לקיחה ושעת החזרה (יש דף של הזמנה מהיום להיום ודף של הזמנה עתידית ) בדף של ההזמנה היומית יצרתי שני משתנים אחד מקבל את השעה הנוכחית ואחד מקבל את הדקה הנוכחית יצרתי ארבעה אוביקטים של option בשעת הלקיחה אחד מיצג את שעה בו יש מספרים בין 0 ל-23 ואחד את הדקות בו יש בין 00 -ל55 בקפיצות של 5 ובשעת החזרה אחד מיצג את שעה בו יש מספרים בין 0 ל-23 ואחד את הדקות בו יש בין 00 -ל55 בקפיצות של 5 מה שאני רוצה שכאשר המשתמש נכנס לדף של ההזמנה היומית אוטומטית תופיע לו השעה הנוכחית באוביקט OPTION בשעת הזמנה ובשעת חזרה החזרה ( והדקות הדקה הנוכחית עם תוסםת של 10 דקות תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 831 צפיות
-
-
האם אתם מכירים דרך להשתמש בשפת סי או Visual Basic כדי לכבות Processes שרצים בחלונות? אם כן, תוכלו לתת לי קצה חוט / חומר לקריאה בנושא? האם קיימת אפשרות לכבות process על פי הקובץ שממנו מופעלת התוכנה? תודה!
-
- 1 תגובה
- 831 צפיות
-
-
שלום רב, האם תוכלו לתת לי כמה מדריכים לשפות התכנות הבאות? asp/c++ ומדריך להפעלת שרת ASP על המחשב!!!
-
- 0 תגובות
- 831 צפיות
-
-
יש איזה דרך לשמור את היחידה בתור קובץ TPU כדי שיהיה אפשר לעשות בה שימוש אח"כ בתכניות...אבל זאת לא דרך השמירה הרגילה של תוכניות לפי מה ששמעתי. איך עושים את זה?
-
- 1 תגובה
- 831 צפיות
-
-
היי, אני מנסה לעבוד עם STORED PROCEDURES באופן הבא: SqlConnection conn = new SqlConnection(ConfigurationManager.ConnectionStrings["connection1"].ConnectionString); try { SqlCommand command = new SqlCommand("LogIn", conn); command.CommandType = CommandType.StoredProcedure; command.Parameters.Add("@User_Name", SqlDbType.NChar, 10).Value = UserName; command.Parameters.Add("@User_Pass", SqlDbType.NChar, 10).Value = Password; command.Parameters.Add("@RETURN_VALUE", SqlDbType.Int, 4).Direction = ParameterDirection.ReturnValue; conn.Open(); try { command.ExecuteNonQuery…
-
- 3 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה שהתוכנית תסתכל על תקיה מסויימת כשאני יגיד לה ותעבור על כל הקבצים ואם קובץ נוצר או עודכן היום התוכנית תעתיק אותו לתיקיה מסויימת למישהו יש רעיון?? ד"א לא חייב להיות בVB אבל עדיף
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שלום לכולם ושנה טובה אני רוצה לכתוב פקודה בפסקל שתסדר רצף מסויים באופן אקראי כל פעם אחרי תנאי מסויים לדוגמא: יש את הרצף ABCD לאחר תנאי מסוים הרצף יהיה BCDA פעם הבאה הרצף יהיה DBAC וכן הלאה..... השאלה איך עושים את זה תודה מראש CREATIVE ;D
-
- 3 תגובות
- 831 צפיות
-
-
במקום להציג לי: 1. פריט ראשון 2. פריט שני 3. פריט שלישי הוא מציג לי: 1. פריט ראשון 2. פריט שני 3. פריט שלישי וגם הם לא מיושרים כמו שצריך. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 9 תגובות
- 831 צפיות
-
-
אני מנסה לטעון קובץ BMP בC++ הטעינה הולכת מצוין הבעיה שאני סוגר את התוכנה אני מקבל הודעה ועוד כמה מילים(אני כתבתי את הקוד לטעינת BMP) מה יכולה להיות הבעיה וגילתעי שברגע שאני הופך את המשתנה ללא גלובלי אז הבעיה נעלמת שאלה 2: אם אני טוען קובץ BMP 8 ביט אז התמונה מתעוותת למה?
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שלום, קיבלתי את האלגוריתם הבא: נתון: שני המערכים ממוינים. האלגוריתם בעצם מקבל מספר 2 מערכים ומספר num . הוא בודק האם יש זוג מספרים (אחד מarr1 והשני מ arr2) שסכומם שווה לnum ביקשו ממני לרשום מהי הסיבוכיות שלו, הנחתי שהיא O(n²) ובנוסף לפתור את התרגיל בסיבוכיות יעילה יותר מזו, הנה הפתרון שלי: (רציתי רק לדעת אם הוא אכן בסיבוכיות קטנה מזו שאלגוריתם הראשון, פשוט הנושא הזה נורא קשה לי אני ממש מסתבך איתו), תודה. אם מישהו יכול להמליץ על פתרון אחר , יתקבל בברכה מה שאני עשיתי בעצם היה לשלב את זה עם חיפוש בינרי..
-
- 3 תגובות
- 831 צפיות
-
-
אני בונה אתר לחנות מחשבים. עכשיו אני רוצה לשלוף ממס נתונים(ACCESS) מטבלה שאני יודע אבל משדה שלא ידוע מראש אלא נמצא במשתנה כשאר המשתמש בחר בו. יש אפשרות לעשות את זה? אם יש איכשהו אפשרות להגיד לו לשלוף משדה ששווה למשתנה ההוא שיש לי..
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שאני כותב משהו בSDL .. הוא מריץ לי את התוכנית בלי אף שגיאה וערה מופיע מסך שחור אבל איך בו כלום .. ואז נופיעות מלמטה הודעות כאלה : Loaded 'ntdll.dll', no matching symbolic information found. Loaded 'C:WINDOWSsystem32kernel32.dll', no matching symbolic information found. Loaded 'C:Program FilesMicrosoft Visual StudioMyProjectsSDL2DebugSDL.dll', no matching symbolic information found. Loaded 'C:WINDOWSsystem32winmm.dll', no matching symbolic information found. Loaded 'C:WINDOWSsystem32user32.dll', no matching symbolic information found. Loaded 'C:WINDOWSsystem32gdi32.dll', no matching symbolic information found. Loaded 'C:WINDOWSsystem32advapi32.dll', no matching symbolic …
-
- 2 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום אני משתמש ב 2008visual studio עם VS.PHP פלאג אין. אני משתמש בwampserver בתור הסרבר איך אני עושה שהvisual studio יעבוד עם הסרבר של הwamp?
-
- 0 תגובות
- 830 צפיות
-
-
נתחיל בשאלה, MIL(רשימת אתחול) זה הפרמטרים שאנחנו מקבלים בMAIN (אם אנחנו בוחרים לקבל פרמטרים)? ועכשיו לעיקר. "עברתי" על החומר שאני צריך ללמוד, בגדול אין הרבה חדש, בקטן המון חדש. בכל אופן, בשל חוסר זמן נקפוץ מתרגול קצת קצת לפרוייקט תרגול ואשמח אם תציעו לי על איזה פרוייקט קטן של שבוע שבועיים שיכסה כמה שיותר חומר... מה אני שהפרוייקט יכסה: מחלקות, אובייקטים, הקצאה דינאמית העמסות למיניהם אובייקטים מוכלים reference extern ירושה פולימורפיזם template יש עוד כמה אבל הם בין כל הדברים האלה ככה שאין טעם לרשום. תודה!
-
- 0 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך למשחק שהכנתי, שכשאוביקט מסויים פוגש באחר, האובייקט שהתנגשו בו הולך עם הראשון. לדוגמא: איש רץ וםפפוגש בכדור, ואז הכדור הולך לפניו כול הזמן. תודה לעוזרים! אלון
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
בניתי אתר ואת כל הבדיקות עשיתי דרך FF 4 וIE9 CM בדקתי בChrome והוא נראה טוב אבל בIE7 ומטה הוא פשוט על הפנים, אי אפשר להשתמש בו ובמיוחד לא בטופס יצירת קשר. ד"א האתר: www.tishray.co.il גם התפריטים לא נפתחים ונסגרים, משום מה הוא מתעלם מהjQuery. אז עד לאיזו גירסא לבצע התאמה? ואם צריך, יכול להיות שבגלל זה אני אצטרך לוותר על כמה דברים? תודה
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות בדיקה שתבדוק האם האימייל רשום במסד הנתונים במידה וכן אז שזה יציג ארור ולא יתן לי להרשם תודה
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מישהו שהוא מומחה בשפת התיכנות ++C בתשלום, למטרת בניית משחק רציני ומורכב, אם את או אתה, מומחים לשפת תיכנות זאת, אנא צרו איתי קשר באי סי קיו (פתוח בשבת ובימי חול 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע) שמספרו: 332716250 אשמח לדבר איתכם.............
-
- 0 תגובות
- 830 צפיות
-
-
יש לי רשימת תמונות (IMAGE ICON) ואני רוצה לעשות שכשאני לוחץ על התמונה תיהיה איזה פונקציה שתחזיר לי ערך על איזה תמונה לחצתי איך אני עושה את זה? הכוונה כמו שיש ACTION PERFORMED וכשלוחצים על כפתור זה מחזיר את הערך של הכפתור אני רוצה לעשות ככה רק לתמונה האם זה אפשרי או שהאפשרות היחידה שלי זה רק לפי קורדינטות של התמונה
-
- 1 תגובה
- 830 צפיות
-
-
אשמח אם תענו לי, לא יודע למה הסתבכתי עם זה, זה בפרק על הספריה Math אז כנראה צריך להשתמש בה. קלוט סכום כסף והדפס את מספר השקלים ומספר האגורות, תודה. דוגמה לקלט: 25.24 פלט: שקלים: 25, אגורות: 24
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום לכולם... הייתי רוצה חומר על תוכנת PRES (תוכנה של שפת תכנות...("סביבת עבודה") ). אם מישהו מכיר או עובד איתה. תודה שלומי
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
היי , אני בונה אתר בשביל פרוייקט במחשבים , ויש לי כמה בעיות. 1. כשאני כותב image alt לתמונה הכיתוב מופיע באקספלורר , אבל לא בפיירפוקס 2. יש בעיה של צבעים באקספלורר - למשל לקחתי תמונה שהרקע שלה זהה לרקע של כל הדף , וזה עובד טוב בפיירפוקס , אבל באקספלורר יש הבדל בצבע והוא לא זהה לרקע של כל הדף (bgcolor) איך אפשר לפתור את זה? תודה
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
באיזה סדר המחשב בודק תנאי כאשר יש "וגם"? מיממין לשמאל או משמאל לימין? לדוגמא אם אני רוצה לבדוק שמחסנית כלשהי לא ריקה וגם לא מופיע בה תו מסוים. האם אני יכול לכתוב את התנאי כך שלא יקרה מצב שהוא יקרא את התו לפני שהוא יבדוק אם המחסנית לא ריקה?
-
- 5 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום, במסגרת פרוייקט שלי בתכנות אינטרנט יש לי אפליקציה שמוסיפה נתונים למסד נתונים. כשאני מריץ את האפליקציה אני מקבל הודעת שגיאה: Error Type: שגיאת קומפילציה של Microsoft VBScript (0x800A0401) נדרש סוף משפט /Scouting/ASP/add_player.asp, line 40, column 34 "VALUES ('"&pname&"','"&role&"','"&Height&"','"&Weight&"','"&team&"')" האפליקציה: mySQL = "INSERT INTO players (pname, role, Height, Weight, team)"&_ "VALUES ('"&pname&"','"&role&"','"&Height&"','"&Weight&"','"&team&"')" oConn.Execute mySQL למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה? תודה!
-
- 12 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אני אמור לבנות תוכנית שבה מקלידים מספר והיא אמורה להוציא פלט של מספר הספרות של אותה ספרה. למשל אם כותבים את הספרה 100 צריך לקבל את הפלט: 3. הנה התוכנית. למה זה לא עובד לי? #include <stdio.h> int main() { int a,b,d,counter=0; printf("Please enter a number: "); scanf("%d", &a); for(d=1 ; b<1 ; d++){ b=a/10; } printf("%d", d); } לא משנה, הצלחתי!!! תודה בכל אופן.
-
- 2 תגובות
- 829 צפיות
-


