תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני צריך עזרה בשיפור מערכת רק שבלוח בקרה היה אפשר להוסיף תמונה אשמח אם מישהו יעזור לי שישלח בפרטי זה חשוב לי
-
- 3 תגובות
- 875 צפיות
-
-
יש לי קובץ מסויים שצירפתי לפרוייקט שלי לתוך תיקיה שנקראת temp. השם שלו לצורך הדוגמא הוא file.pcap, אם אני רושם את הנתיב אליו ככה: temp\file.doc אני לא מצליח להגיע אליו, האם אני צריך לתת לו את הנתיב שלו שאני רואה בפרופרטי שלו ? (הנתיב הוא על המחשב שלי אז מה קורה במקרה שאני לוקח את הקובץ exe שנוצר לי בסופו של דבר למחשב אחר ?)
-
- 4 תגובות
- 875 צפיות
-
-
מה הספריות שיש ב-java לשימוש בעבודה עם דפדפנים בצד שרת/קוד מקור וכו'?
-
- 3 תגובות
- 875 צפיות
-
-
היי אני בונה כרגע אתר למקום העבודה שלי אחד הדברים שאני צריך באתר זה שיהיה לי קיצור דרך להפעלת המחשבון c:\windows\system32\calc.exe אז איך אני עושה את זה ?
-
- 4 תגובות
- 875 צפיות
-
-
נגיד כל מי שניכנס לאתר ויש לו IP לא של ישראל יונפה לעמוד מסויים באתר. יש כזה סקריפט?
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל ללמוד javascript ואני צריך המלצות לספרים או אתרים רצוי באנגלית תודה
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
-
-
לצורך העניין, נניח אני רוצה ליצור עצם חדש בשם red מסוג color, אבל אני לא רוצה להכניס אליו שום ערך, כי אני בכל מקרה מתכוון להגיד שהוא שווה למשהו אח"כ. כלומר, אני רוצה ליצור אותו ריק, רק שיהיה לו שם. איך רושמים את זה תחבירית? אפשרות #1 color red; אפשרות #2 color red=new color(); האפשרות השנייה אני כבר יודע שהיא עובדת, בהנחה שיש בקלאס של color קונסטראקטור ריק, שנראה כך: color() { } אבל האם הראשונה גם תקינה? ושוב אני מזכיר שאני מכניס משהו לred, בשלב מאוחר יותר, נניח: שיש לי עוד עצם מטיפוס color שקוראים לו blue, אז אני רושם: red=blue; תודה
-
- 4 תגובות
- 875 צפיות
-
-
יש לי שאלה קטנה: מה שלא מובן לי זה החלק של ה-ON יצרתי העתקת של אותה טבלה ובשביל שלא יהיו לי כפילויות אני צריך לשים את הסימן גדול או קטן ב-ON בין השדות המקשרים מה שאני לא מבין זה למה דווקר בינהם....למה דווקא בין E2 ל-O1 יש לי גדול מ..ובאחרים יש לי שוה... השאלה של התרגיל הזה הלכה ככה: 1. הצג את כל העובדים (זוגות) אשר טיפלו בהזמנה שבוצעה באותו תאריך
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
-
-
קיבלתי את תרגיל הבית שמצורף, כבר עשיתי אותו וזה הקוד שיצא לי: #include <iostream> using namespace std; void main() { int course_weight[5] , grade[5] ; int temp_average=0 , sum_weight=0 ,test=0 ; double total_average=0 ; cout<<"Hello please enter 5 course's weight point's"<<endl; //The weight of each course for (int i=0 ; i<5 ; i++) { cin>>course_weight[i]; sum_weight=sum_weight+course_weight[i]; } for (int j = 0 ; j<10 ; j++)// ten student's { cout<<"Enter student "<<j+1<<" grade"<<endl; temp_average = 0; for (int i=0 ; i<5 ; i++) { cin>>grade[i]; temp_average =…
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
למישהו יש רעיון איך לעשות את הפונקציה הזאת בצורה רקורסיבית? (ללא לולאות) float func_2(int n) { int i; float sum=0,x; for(i=1;i<n+1;i++) { x=(float)1/i; sum+=x; } return sum; }
-
- 8 תגובות
- 874 צפיות
-
-
איך לקבל ערך של input html ולהפוך אותו למשתנה javascript
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-
-
היי חברים, אני עובד עכשיו על פרויקט שבמסגרתו אני צריך לבצע Localization ופשוט לא הולך לי... אני עובד על זה כבר שבוע, ניסיתי מדריכים באינטרנט, ניסיתי דוגמא שהמרצה שלח לי וכלום! יש מצב שמישהו יכול לכתוב לי בסעיפים שלבים לביצוע? בעיקרון אני מנסה לשים DropDownList בתוך ה- Master Page ושהוא ישלוט על השפה בתוך ה- Content Page. יכול להיות שאני לא מגדיר נכון את ה Content Page שלי? מה שאני עושה זה לחיצה ימנית על ה- Master Page ואז אני בוחר ב- Add Content Page, יש משהו שאני מפספס? טוב בקיצור באמת אני ישמח אם מישהו יוכל לכתוב לי לפי סעיפים את השלבים לביצוע. זה דיי דחוף להגשה ביום ראשון (14/8/2011). תודה ושבת שלום לכל העוזרים... עדכון: הסתדרתי בסוף... תודה בכל מקרה, שבוע טוב.
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
אהלן, בשבועיים האחרונים למדתי SQL - פקודות, סינטקס וכל השאר. בעיקרון, לאחד כמה תרגולים שמצאתי באינטרנט, אני חושב שיש לי מספיק ידע בשביל להתחיל לכתוב תוכנה (ב-C++ כמובן) לניהול מסד נתונים. נגיד ואני בונה מסד נתונים פשוט, לדוגמא מודל ספריה. ואני רוצה לנהל אותה בפשטות ע"י Console בC++. מהן הפקודות להקמת צינור תקשורת בין התוכנה לקובץ? וכמובן מהן הפקודות שבהן אני מציב שאילתות? (מישהו שאני מכיר דיבר על ADODB - הגיוני?)
-
- 2 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום. בפרויקט שלי אני מנסה לגרום לתכנה לטעון מידע מקובץ XML למשתנים, ולאחר מכן לListview. XmlTitle = m_xmlrprofile.GetAttribute("title") m_xmlrprofile.Read() XmlTime = m_xmlrprofile.ReadElementString("time") FileName = m_xmlrprofile.ReadElementString("start") XmlLast = m_xmlrprofile.ReadElementString("last") Dim lvi2 As New ListViewItem(XmlTitle, j - 1) lvi2.SubItems.Add(XmlTime) lvi2.SubItems.Add(FileName) lvi2.SubItems.Add(XmlLast) ListView1.Items.Add(lvi2) הבעיה נוצרת כשבהרצה התכנה לפעמים טוענת את המידע של ה…
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
הלב של מערכת ההפעלה, משהו פשוט לא מסובך מדי מישה יודע איך לעזור?
-
- 4 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום, יש לי עוד כמה ימים מבחן בASM, והמורה איפשרה לנו להביא דפי עזר. האם מישהו הכין דפים דאלה איי פעם שמרכזים את כל הפקודות השונות וכו, ויכול לתת לי? תודה.
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
היי לכולם, אחלה פורום ותודה מראש למשיב/ים אני כבר משתגע בניסיון להבין את אקסס אני לא קולט מי יודע מה אנא להסביר לי בסובלנות ובדיוק רב (תודה) אני מנסה ליצור שאילתה שתראה בעצם רשימת מוצרים לליקוט לאיסוף ע"י המחסנאי כלומר : בתחום האירועים : טבלה: שם השירות , האם הוזמן טבלה שנייה : תת פריט המשויך לשירות שהוזמן , האם לוקט / נאסף לדוגמא: דוכן פופקורן , כן רשימת איסוף: ל: דוכן פופקורן: מלח , נאסף גרעיני תירס , (לא סומן במלבן- לא נאסף) אני חושב שהבעיה שלי מתחילה בהגדרת האינדקסים : האם צריך להיות אינדקס משותף לשתי הטבלאות? כיצד אני מקשר ביניהן (כבר הגעתי עד לשאילתה בניסיון לעשות קיבוץ לפי COUNT אך יש בעיה הערה וכול'. סליחה על אריכות דברי אולם אני ממש מתוסכל..... אני…
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני אדמין בפורום מסויים, וקיימת בעיה עם מסד הנתונים באתר. לצורך העניין בלוח הבקרה, כשאני עורך הרשאות מסויימות או מוסיף\עורך קבוצות משתמשים, מופיע לי השלט הבא: http://i27.tinypic.com/2h3smj8.jpg מדובר בפורום בסדר גודל עצום, כרגע אנחנו במבוי סתום ועלינו להגיע לפיתרון בהול. לדעתי אני במקום הנכון ע"מ לקבל תשובות פרקטיות אשר תעזורנה בפתרון הבעיה. בתורה מראש..
-
- 2 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום, יש לי מספר שאלות בנוגע לאלמנטים חדשים שהוטמעו באתר tms.co.il. 1. כאשר עוברים בין הקטגוריות (לדוגמא: בין ראשי ל- התחברות, סל קניות, בנה מחשב וכו'). הקטגוריות והטייטל העליון אינם עוברים טעינה מחדש למרות שמדובר ב REDIRECT. עכשיו נכון שמדובר ב AJAX אך אני לא מצליח להבין או למצוא מאמר שיסביר כיצד הדבר נעשה כאשר הכתובת עצמה משתנה. כלומר אין מדובר ב UPDATE PANEL רגיל מכיוון שמתבצע כאן REDIRECT שמשנה את כתובת האתר ולכן גם הקטגוריות בצד וגם הטייטל הוה צרכים לעבור רענון ולהיטען מחדש. מישהו יודע להסביר זאת? 2. בנוסף הם משתמשים בשיטת הפרדת משתנים בכתובת בצורה שונה, האם מדובר כאן ע לASP.NET כיוון שאין כאן '?' המפריד את המשתנים. לדוגמא: http://tms.co.il/cat/197/manuf:Logitech נע…
-
- 7 תגובות
- 874 צפיות
-
-
נתקלתי בבעיה אני מנסה לבנות סקריפט שישלח PING לסדרה של כתובות מ 192.168.1.1 עד 192.168.1.20 אבל אני לא מצליח להבין מה הפקודה שאני צריך להכניס כדי שזה יעבוד מישהו יכול לעזור ?
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
שלום, לאחר התקנת התוכנה Oracle 9i שלא עברה כל כך טוב (כל שניה הוא הודיע שלא יכול ליצור קיצור דרך על שולחן עבודה) אני מנסה להפעיל את האפליקציה sqlpluse והוא מבקש סיסמא ואני לא מצליח להיכנס למרות שאני יצרתי את השפ משתמש והסיסמא. מה לדעתכם יכול להיות ואיך אני יכול להיכנס בכל זאת לאפליקציה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 873 צפיות
-
-
אני רוצה אפשרות שהדף שלי יראה פחות או יותר אותו דבר, ללא תלות ברזולוציה של המשתמש. איך אני לעשות את זה? אני גם משתמש בcss sheet חיצוני, אם זה משנה.
-
- 5 תגובות
- 873 צפיות
-
-
אני צריך לבנות אפליקציה של סנייק והכול כנראה פחות או יותר בסדר אבל הוא מסמל לי שגיאות שהשורש שלהן הוא כנראה הפונקציה הזאת: { if (this.getNextBall().equals(null)) return this; else return this.getNextBall().getLastBall(); } public Ball getLastBall() מה הבעיה בדיוק בפונקציה?או שאולי אין בעיה?
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי להוריד/ לקנות (רק אם זה ממש נחוץ) את התוכנה Microsoft Visual C++ 2008 Express Edition הורדתי אותה אבל אני לא יכול לסיים את ההתקנה ולקנות אני לא יודע איפה(אני רוצה באינטרנט) תודה רבה מראש.
-
- 5 תגובות
- 873 צפיות
-
-
לפני כשנה פירמטתי את המחשב ועברתי לויסטה 32 ביט כי הג'אווה לא עבד לי טוב על ה64 ביט.. בקרוב אני קונה מחשב חדש ורוצה לנצל את ה4 ג'יגה זיכרון שלי לכן אני רוצה להתקין ויסטה 64 ביט. מישהו יודע אם הג'אווה עובד? תודה..
-
- 6 תגובות
- 873 צפיות
-


