תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
איך יוצרים פונקציה עם מספר לא מוגדר של פרמטרים כמו printf בC?
-
- 3 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש ספריה שדרכה אוכל להזין ערכי Joystick לצורך שליטה במשחקים. עברתי על הדף הזה אך זה כנראה לא מתאים ללוח שלי, יש למישהו רעיון? בנוסף, נכנסתי לדף הזה ושם יש הסבר (אאל"ט) על מיקום הזכרון לערכים של הג'ויסטיק. זה הקוד: 0200-020F ---- Game port reserved I/O address space 0200-0207 ---- Game port, eight identical addresses on some boards 0201 r read joystick position and status bit 7 status B joystick button 2 / D paddle button bit 6 status B joystick button 1 / C paddle button bit 5 status A joystick button 2 / B paddle button bit 4 status A joystick button 1 / A paddle button bit 3 B joystick Y coordinate / D pa…
-
- 0 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום, נתנו לנו לכתוב מחלקה Robot שיש לו תכונה של כיוון, כלומר למעלה למטה ימינה ושמאלה. אמרו לנו להגדיר טיפוס בן מנייה enumeration המכיל 4 ליטרלים UP,DOEN.LEFT,RIGHT המייצגים כיוונים אלה. מישהו יודע איך להגדיר את זה? ולהסביר מה זה טיפוס בן מנייה?? תודה!
-
- 4 תגובות
- 981 צפיות
-
-
חברים. יש לי מחלקה שנקראת "גרף". מכילה רשימת קשתות ורשימת קודקודים. עכשיו אמרו לי ליצור CTOR שמקבל מחרוזת ומאתחל את הגרף בהתאם. עשיתי את זה הכל טוב ויפה. עכשיו אמרו לי לעשות העמסת אופרטור של קלט << לגרף שיקבל מחרוזת ויאתחל את הגרף. ההכרזה במחלקה על הפונקציה היא זו: friend istream& operator >> (istream & in, Graph & x); עבור פלט, לא הייתה לי בעיה. שלחתי ostream& ביחד עם הגרף ושניהם ואז עשיתי פלט עם הostream הזה. כעת עבור קלט, אני לא בדיוק יודע כיצד לשחרר את המחרוזת שנמצאת בתוך ה istream&. האם מספיק לי (בהנחה שנשלח לי istream & in ) לכתוב את זה: char str[500]; in>>str; ואז בSTR יש לי את המחרוזת שהייתה בin ואני יכול להשתמש בה כרצ…
-
- 3 תגובות
- 981 צפיות
-
-
בניתי איזושהי תוכנית ב-VB שנמצא ב-Access מאופיס XP איך אני הופך אותה לתוכנה ממש שאף אחד לא יוכל לשנות? תודה מראש, ניר.
-
- 6 תגובות
- 980 צפיות
-
-
יצרתי חלון מסוג frame import javax.swing.*; import java.awt.*; public class Survey { /** * @param args */ public static void main(String[] args) { // TODO Auto-generated method stub JFrame f = new JFrame ("Survey"); f.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); JPanel panel = new JPanel(); // f.setContentPane().add(panel);//הוספת פאנל לחלון f.setContentPane(panel); f.pack(); f.setVisible(true); } } ואני רוצה להוסיף לו פאנל מסוג BroderLayout import javax.swing.*; import java.awt.*; public class panel extends JPanel{ public panel() { setLayout(new BorderLayout()); setBackground(Color.pink); Center c = new Center(); …
-
- 4 תגובות
- 980 צפיות
-
-
למשל אני כותב בטקסט בוקס www.hwzone.co.il זה יכניס תכתובת הזאת או שאני עושה דבר כזה www.hwzone.co.il?textbox.text רק שהתוכןTEXTBOX.TEXT יהיה מה שאני מכניס בטקסבוקס ולא TEXTBOX.TEXT
-
- 2 תגובות
- 980 צפיות
-
-
אהלן חברים הכיצד לבנות עמוד מכירה וקנייה ב-HTML ? אני מעוניין בטופס פשוט, ואחרי מילוי הפרטים, אני מעוניין שהתוכן יוצג בדף. איך עושים את זה ? הדף מכירה/קנייה מיועד לתחום הרכב. תודה שמוליק
-
- 1 תגובה
- 980 צפיות
-
-
שלום, אני צריכה לסיים (עד יום חמישי ) פרוייקט בגאווה אקליפס, בניית חנות וירטואלית, קניית מוצרים והוספתם לסל קניות ניהול טבלאות : לקוחות / מוצרים.. , כמו כן עלי להכין מס' דוחות בנושא. יצרתי טבלאות במסד נתונים באקסס , יצרתי קישור לגאווה עכשיו אני צריכה ליצור טפסים בגאווה, של עדכון, מחיקה והוספה לטבלאות . אם מישהו יודע לעשות את העבודה מוזמן ליצור עימי קשר העזרה תעשה בתשלום כמובן לאה
-
- 1 תגובה
- 980 צפיות
-
-
אני אשמח לדעת איך בונים כזה משחק .. איזה שפות דרוש לדעת וכ'ו תודה
-
- 3 תגובות
- 980 צפיות
-
-
שלום, אם נתונה הפונקציה: fun_c for (i=10; i<1.2^n; i*=1.2 {} חקרתי קצת את הפונקציה והיא עובדת עבור n>=13 אבל לא הצלחתי להבין מה הסיבוכיות שלה. למישהו יש רעיון?
-
- 4 תגובות
- 980 צפיות
-
-
עם איזו שפה מומלץ להתחיל לתכנת? בנוסף אשמח אם תמליצו לי על ספרים ללמידה (עדיפות בעברית) בשפה המומלצת.
-
- 5 תגובות
- 980 צפיות
-
-
שלום לכולם עשיתי פונקציה שמעבירה את המילים שבשורה לתוך מערך של מחרוזות כל מילה בנפרד למחרוזת אין שום בעיה עם הפונקציה ועם התוכנית זאת אומרת שהקומפיילר לךא מראה שום שגיאה אבל שאני מריץ את זה אז אחרי הקלט של השורה זה מביא לי חלון קטן כזה של מיקרוסופט שיש בעיה עם התוכנית ואם אני רוצה לשלוח את הבעיה..או לא תראו בתמונה...אני משתמש ב ויזואל c++ של מיקרוסופט #include<iostream.h> #include<string.h> void enter_words(char *s,char *str[15]); int main() { char ch[100]; char* arr[15]; cout<<"put mila"<<endl; cin.getline(ch,100,'\n'); enter_words(ch,arr); for(int i=0;i<15;i++) { cout<<arr[i]; } return 0; } void enter_words(char *s,cha…
-
- 12 תגובות
- 980 צפיות
-
-
היי ראיתי את העיצוב שבאתר http://www.buy2.co.il/ אני מנסה להבין איך הם סידרו את ה"קופסאות" בעמודות אחת אחרי השניה אם אני עושה <table> זה מסדר בשורה אחת את כל התאים ואז יורד לשורה הבאה זה תמיד מסדר בשורה הבאה את הכל בישור למעלה ואז אם יש הבדלי גבהים אז רואים בחלק התחתון של השורה רווח איך אפשר לעשות כמו שם שאין הבדלי גבהים? תודה
-
- 2 תגובות
- 979 צפיות
-
-
אהלן חברים, התחלנו ללמוד אנדרואיד, ממש בבסיס של הבסיס. יש לי מטלה, ליצור אפליקציה עם מספר שורות שהמשתמש צריך להכניס כיתוב(כיתוב מוגדר מראש) וברגע שהוא לוחץ על הכפתור והכיתוב נכון, זה עובר לדף הבא. בדף הבא אמור להיות וידאו, רשמתי קוד לפי מה שהמורה הביא וברגע שאני רושם את הפרטים הנכונים ולוחץ על הכפתור כדי שיעבור לדף אחר, האפליקציה קורסת. הוידאו הוא וידאו mp4, עשיתי אותו ברזולוציה נמוכה ממש וזה עדיין לא עוזר. זה הקוד שרשמתי לוידאו: String local = "android.resource://com.example.happybirthday/" + R.raw.maor12; VideoView videoView = (VideoView) findViewById(R.id.videoView); MediaController mediaC = new MediaController(this); mediaC.setAnchorView(videoView)…
-
- 0 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום רני צריך נושאים לפרוייקט 5 יחידות בויזואל בייסיק, מי שיש לו נושא טו ב לפרוייקט ולא יותר מדי מסובך בבקשה שירשום. בתודה, אבי.
-
- 4 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום לכולם. לפניכם קטעי שורות אשר מטרתם הקצאת מערך מסוג פוינטר לסטודנט, ואחר-כך הקצאת סטודנט בכל אחד מאיברי המערך. Student **StudentTemp; StudentTemp=new Student*[size]; StudentTemp[i]=new Student; ההקצאה הנ"ל לא עובדת, ולאחר הרצת Debugger התגלתה טעות בהקצאה (Segmentation) בשורה שלישית. יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעייה? תודה מראש, קובי.
-
- 8 תגובות
- 979 צפיות
-
-
בבדיקת שגיאות מופיעות הבעיות הבאות ואין לי מושג איך לפתור אותם: --------------------Configuration: 3+ - Win32 Debug-------------------- Compiling... 3++.cpp C:\Documents and Settings\\3++.cpp(56) : error C2065: 'itoa' : undeclared identifier C:\Documents and Settings\\3++.cpp(69) : error C2440: 'return' : cannot convert from 'char [4]' to 'char' This conversion requires a reinterpret_cast, a C-style cast or function-style cast C:\Documents and Settings\\3++.cpp(76) : error C2065: 'atoi' : undeclared identifier Error executing cl.exe. 3++.obj - 3 error(s), 0 warning(s) הקובץ מצורף [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 6 תגובות
- 979 צפיות
-
-
כותבת תכנית, ועם הפונקציות fork,exec - מחפשת ביטוי בקובץ (עם grep), איך אני מכניסה את השורה שנמצאה לתוך משתנה (מערך של char)?
-
- 1 תגובה
- 979 צפיות
-
-
יש לי טבלה שאני צריך להוסיף לה שורות, אבל אני צריך שבעמודה אחת המספרים יתקדמו אוטומטית. אני יודע שאפשר להגדיר את העמודה כAUTO INCREMENT, אבל עכשיו זה בלתי אפשרי.. מרוב טיפשותי בתיק פרוייקט שלי רשמתי שהוא INT והתיק פרוייקט כבר נשלח לבוחן... max := 0; while not copies_table.Eof do begin if(copies_table['copy_num'] > max) then max := copies_table['copy_num']; copies_table.next; end; יש לי את הקוד הזה, הוא נראה לי נכון, אבל מחזיר כל הזמן 1 כשהמספר הכי גדול בעמודה הזאת הוא 8. מישהו יכול להצביע לי על הטעות שלי?
-
- 3 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום לכולם, פורים שמח, איך קוראים לפונקציה שמנקה את המסך ב- ++C ובאיזה ספריה היא נמצאת ? תודה.
-
- 2 תגובות
- 979 צפיות
-
-
לאחרונה סיימתי את העיצוב הכללי של אתר מסוים וזה נראה ככה: בצד שמאל יש את התפריט. כאשר לוחצים על אפשרות כלשהי בתפריט דף אחר נטען בתוך האזור הריק מצד ימין במרכז. באזור זה יש אפשרות לגלילה מטה/מעלה. בנוסף, בצד ימין של האתר יש פרסומת דינמית המופעלת ע"י קוד HTML ספציפי. עיצוב האתר נעשה ע"י Photoshop עם קצת עזרה מ ImageReady. אני צריך שתהיה אפשרות גלילה של האתר במלואו וגם של הטקסט במרכזו. אני שוקל לעשות 2 או יותר גרסאות של האתר לפי הרזולוציה של המשתמש, מה דעתכם? כל עזרה תתקבל בברכה
-
- 9 תגובות
- 979 צפיות
-
-
ההודעה הזאת מיועדת למנהלים. האם ניתן לפתוח דיון בסטיקי שמחזיק נושאים ומקורות מומלצים ללמוד אותם? כל אחד מהגולשים יוכל לשלוח לכם את ההמלצות שלו ותוכלו לעדכן בפוסט. נראה לי שאם תתחילו יהיו לא מעט אנשים שיוכלו לתרום לנושא. אני חושב שניתן יהיה לסדר את זה לפי נושאים (.NET, JAVA, מבואות למיניהם, מבני נתונים, אלגוריתמים, design pattern, וכו',)ותתי נושאים (ב .NET למשל WCF, WPF, WF, GC, WDF ועוד לא חסר) לדעתי זה יכול לתרום לאנשים לדעת איזה ספרים יעילים לדעתם של אנשים אחרים בארץ.
-
- 0 תגובות
- 979 צפיות
-
-
ונותן להם שם כזה: imageXX.jpg ושומר את המיקום בDB? תודה לכל העונים
-
- 1 תגובה
- 979 צפיות
-
-


