עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by zoharbe,

    אוקיי,אז יש לי שאלה בהוסט שלי נותנים לי 2 mySQL Databases. השאלה! אם נגיד התקנתי PHPBB על database אחד,אני יכול להתקין גם נגיד...WP על אותו DB,או שחייב על DB אחר?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by ferrari,

    אני תקוע... לא זוכר איך עושים את זה... PLZ HELP הנה השאלה: "כתוב/י תוכנית כאשר מחברת 2 מחרוזת" בC-

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  3. שלום לכולם. יש לי בעייה די מוזרה, כנראה עם פוינטרים. כאשר אני מפעיל את הפונקציה הנ"ל, void Change_Details(Person *prn) { prn->Private_Details(); } עבור Student, הכל עובד כשורה. אך, כאשר אני מפעיל את אותה פונקציה עבור Teacher, אני מקבל במקום Name: Mor UserName: morcs Password: 1122 את התוצאה הבאה: Name: SERSPROFILE=C:\Documents and Settings\All Users UserName: Documents and Settings\All Users Password: ettings\All Users להערכתי, אני מדפיס כתובות במקום ערכים. הפונקציה אשר מדפיסה את הפרטים איננה פונקציה וירטואלית, אלא היא פונקציה של Person אשר שניהן יורשות אותה עם ירישת Person. הנה קטע קוד הנחוץ: void Teacher_Menu(Person ***pPersonArr) { int flag=Check_Passwords(*pPe…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום, לאחר כתיבת פונקציה כלשהי שמחפשת כמה פעמים מופיע מספר כלשהו במספר נתון נתקלתי בבעיה כאשר הזנתי מספר בעל ספרות רבות, יכול להיות שאני טועה בהגדרת ההזנה ויכול להיות שזה באג, אין לי מושג. מתברר שהמספר שאני מזין אפילו לא נשמר בצורה תקינה, בלי קשר לפונקציה או לקוד, אפילו בקוד הנ"ל :- #include <stdio.h> int main() { long int n; scanf("%ld", &n); printf("%ld", n); return 0;} כאשר אני מזין קלט של n בעל ספרות קטנות מ11 אני מקבל את מה שביקשתי, למשל אם הזנתי 1111 אקבל 1111 אך במקרה ואני מזין n גדול מ11 ספרות אקבל משהו חסר משמעות כמו -1773790777 למה זה קורה?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by shoshana,

    איך ניגשים מדף js אחד לפרמטרים של דף js אחר. חשוב לציין שדף הaspx של הראשון(ראש המסך) מכיל את השני בתוכו בתור חוצץ.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by 8us.co.il,

    שלום רב .. אני רוצה לפתוח חנות וירטואלית עם מערכת ניהול תוכן (מדריכים ,מאמרים).. כמובן שאני יזמין עיצוב יחודי . איזה מערכת הכי טובה לי בקוד הפתוח? virtuemart ,prestashop,maento וכו??? משהו יכול ליעץ מנסיון

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  7. Started by wow,

    יש לי ListBox שלתוכה אני מצרף קבצים והתוכנה עובדת כל פעם על אחד וכשהיא מסיימת היא עוברת להבא בתור, איך אני יכול להדגיש את הקובץ הנוכחי שהתוכנה עובדת עליו בתוך ה- ListBox (ממש כאילו אני לוחץ על הקובץ פעם אחת עo העכבר והוא נהיה מודגש) ?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by mushi,

    מה המצב חברה יש לי בעיה עם האתר שלי זאת הכתובת אליו www.tsachibenezra.host7.co.cc זה יוזר שאתם יכולים להיכנס user וזאת הסיסמה password הבעיה שלי היא שאני לא מצליח לעשות LOGOUT זה הקוד שלי <?php session_start(); session_unset(); session_destroy(); header('Location: ../index.php'); ?> ברגע שאני עושה לוגאוט זה לא מוחק לי את הסיישן וזה זורק אותי לאתר אחר. הערה חשובה על המחשב שלי הכל עובד טוב תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by davidreznic,

    היי לכולם. התחלתי מן קורס המשתמשים בו ב EJS לבניית מודלים מתמטיים. בינתיים התנסינו רק קצ וזה היה לפי הספר. למישהו יש נסיון עם התוכנה?

  10. Started by Noririco,

    שלום, שאלה מקצועית לגבי התחום, אני התנסיתי בJAVA במסגרת הלימודים וכבר שני קורסים עשיתי בנושא. לאן הולך התחום ? במה כדאי לי להתמקד? אני יודע שהשאלה אולי מנוסחת בכלליות אבל זו הכוונה.. עבדתי עם RESTFULצד שרת צד לקוח, פיתוח צד שרת עם בסיסי נתונים..

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by hilaj,

    היי, אשמח להסבר קצר.. בתוך Constants הוגדרו הקבועים הבאים, ויש לי אובייקט מסוים מסוג Data שנקרא theData שאני רוצה להדפיס רק את השנה שלו. אם אני כותבת getTheData() הוא מן הסתם נותן לי את התאריך המלא. איך אני יכולה להגיע רק אל השנה שלו? גם קישור לאתר שמסביר יוכל לעזור. תודה! public static final DateFormat DF = new SimpleDateFormat("dd/MM/yyyy"); /**The date format of project*/ public static final DateFormat DFY = new SimpleDateFormat("yyyy"); /**The date time format of project*/ public static final DateFormat DTF = new SimpleDateFormat("dd/MM/yyyy HH:mm:ss"); /**The time format of project*/ public static final DateFormat TF = new SimpleDateFormat("HH:mm:ss");

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Director,

    שלום לכולם . אני מעוניין להתחיל ללמוד שפת C++ . אין לי ידע קודם בתכנות תוכנה או משהוא דומה (אולי קצת HTML שהלך קל *). רצוי שהספר יהיה בשפה העברית , אבל אפשר גם באנגלית. הספר אמור ללמד מההתחלה , ועד הבסיס / עד כמה שאפשר . תודה לכל העוזרים/ות

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by 114508534,

    איזה אתרי איחסון ישראלי יש שמאכסנים את האתר של בחינם

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. Started by eli33,

    אני צריך הצעות לפרוייקט יג' לא משנה אם זה משחק או תוכנה פשוט תנו לי בבקשה רעיונות . היו לי כמה רעיונות אבל חלק מהכיתה כבר עושים את זה אז לא עושים את אותו הדבר. תודה מראש לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  15. את התרגילים ב-php? כדי שאני יוכל לתרגל? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  16. שלום, בקיצור ולעניין, יש לי דף שאמור לבחור נתונים מטבלה מסויימת איפה שעמודת ה ID שווה למשתנה שהוא מקבל. הדף מקבל ב GET (דרך כתובת העמוד) את המשתנים f ו- t ומשתמש בהם כדי ליצור את הפקודה להרצה. הפקודה הבאה עובדת: $result = mysql_query("SELECT * FROM forum" . $_GET['f']); אבל כשאני רוצה להוסיף את הבחירה מעמודה מסויימת: $result = mysql_query("SELECT * FROM forum" . $_GET['f'] . "WHERE ID=" . $_GET['t']); אני מקבל שגיאה. וגם כשניסיתי ככה זה לא עבד: $result = mysql_query("SELECT * FROM forum" . $_GET['f'] . "WHERE ID=1"); השגיאה לא רלוונטית, הבעיה היא תחבירית, מישהו יכול לומר לי איך המשפט אמור להראות? -- במקרה הזה f=2 , t=1 , ושם הטבלה הוא forum2 והשורה שאני רוצה היא השורה …

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by gkman,

    שלום. יש לי קוד בPHP שיוצר טבלה ממידע שנמצא בבסיס נתונים. אני מעוניין שעמודה אחת תתאים את רוחבה להתאים את הטקסט. זה קצת בעיה כי טקסט ככלל מתאים את עצמו לרוחב העמודה- ואני רוצה שכל הטקסט (תאריך עיברי) יהיה מוצג בשורה אחת. כרגע רוחב בעמודה קבוע. וזה נראה מוזר כשהתאריך הוא טקסט קצר. למישהו יש פתרון?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by pain_killer12,

    שלום חבר'ה, אני צריך לכתוב תכנית שקולטת 2 סטים של מספרי ת.ז, גובה ומשקל ומציגה אותם כמו בקובץ התמונה שהעליתי. התמונה שהעליתי היא הפלט עבור הקלט הבא: 3058712 1.706 78.858 123456789 0.743 10.2 זה הקוד שכתבתי, קצת מסובך ולא יפה, אבל זה מה שהצלחתי לעשות. בכל מקרה, הבעיה היחידה שיש בו היא שכשאשר אני מנסה להציג את id2/10 מוצג מספר לא ידוע שלילי וארוך. [left]#include <stdio.h> int main() { unsigned long int id1; unsigned long int id2; float height1, height2, weight1, weight2; scanf("%d %f %f",&id1,&height1,&weight1); scanf("%d %f %f",&id2,&height2,&weight2); printf("--\t----------\t-----\t------\n"); printf(" %d\t%8.8d-%d\t%-4.2f\t %5.2…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by baruchiro,

    אני משתמש ב2 Threadים. הם עושים את אותה פונקצייה, אבל כל פעם עם מספר אחר.. לפעמים הפונקציה נתקעת. המטרה שלי שאם הפונקצייה תתקע אצל אחד, אז השני יעשה אותה, רק עם המספר הבא.. אז ככה: א. איך אני עושה שרק תהליכון אחד יהיה על הפונקצייה באותו זמן? ב. איך אני יכול לבדוק שתהליכון אחד יותר מידי זמן על אותה פונקציה?

  20. Started by Astralk,

    אילו שפות צריך כדי ללמוד את אלה שבכותרת?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by idofr,

    הי, יש לי מספר אובייקטים המופיעים על מפה (באדיבות גוגל) עכשיו לכל אובייקט יש פונ' fade. הבעיה היא שאם אני רוצה לפונ' כמה פעמים על אובייקטים שונים (בהפרש זמן קצר מאוד) אז הפונ' בצורה מובנת עובדת רק על האובייקט האחרון שהיא ניקראה עליו. השאלה היא איך אני משנה את זה? אני רוצה שברגע שקראתי לפונ' על אובייקט מסויים היא תרוץ עליו עד סופה ללא קשר למה שרץ ברקע. הפונ' מוגדרת כך: תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by ikatz,

    מי שיכול לעזור לי אני מחפשת דחוף איך ניתן לעשות שבשעת גרירת USER CONTROL שאני יצרתי כגון חלק ממשחק. איך ניתן שבשעת גרירתו למקום אחר על המסך יראו את הUSER CONTROL זז ולא יראו סתםסימן רגיל של עכבר. מי שיכול לתת לי מענה דחוף תודה ???

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by PuppEDogg,

    אני כרגע מנסה ללמוד לבד שפת C דרך קורס שקניתי בudemy ורציתי לשאול אם יש איזשהם אתרים שנותנים תרגולים בנושא. איזה תרגולים קלים למתחילים של פעולות פשוטות בשביל מתחילים שאני אוכל לתרגל את מה שבינתיים למדתי. כמו כן אני אשמח לעוד מקורות ללימוד שפת C (הקורס שקניתי לפעמים מבלבל ואני לא הכי אוהב את איך שהמדריך מעביר את הנושאים) תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by dekgol,

    אני רוצה ללחוץ על כפתור ושיישלח מייל לאנשהוא. עכשיו ביררתי באינטרנט והגעתי לטמפלט הבא: MailMessage msg = new MailMessage(); msg.Subject = "Tips Invantation"; msg.Body = "Submitted By: " + txtName.Text + "\n"; msg.Body = txtComment.Text; msg.From = txtSender.Text; msg.To = destination.text; SmtpClient SmtpMail = new SmtpClient(); SmtpMail.Host = "smtp.gmail.com"; SmtpMail.Port = 25; SmtpMail.Timeout = 50000; SmtpMail.EnableSsl = true; SmtpMail.Credentials = new System.Net.NetworkCredential(txtSender.Text, senderPass.Text); SmtpMail.Send(msg); השאלה שלי היא מה צריך להזין בשדות של : txtSender.Text, senderPass.Text (אני רוצה…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  25. שלום, הקוד הרצ"ב מעלה פריט תפריט ותחתיו תפריט משנה. רציתי להקיף את התפריט המשני בקו אדום אך זה לא עולה בידי. מישהו יכול להצביע היכן בקוד אני טועה? <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "[url]http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">[/url] <html xmlns="[url]http://www.w3.org/1999/xhtml">[/url] <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255" /> <style type="text/css"> #menu ul #menu1 ul{border:solid 2px magenta;} </style> </head> <body> <div id="menu"> <ul> <div id="menu1"><li><a href="#">1</a></li>&lt…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים