עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by bluemail,

    האם יש אפשרות לקבוע זמן לפתיחת קובץ שמע (או כמה )בזמן מסויים ותוך כדי שישנה את הווליום ויעשה הפסקות ??? יש לי "מטרידים" שצריך להפחיד

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by robicon,

    105 --> 105.0 120.506 --> 120.5 187.2389 --> 187.23 אני צריך לעשות שהמספר יהיה עם שתי ספרות אחרי הנקודה לא בעזרת printf המספר הראשוני הוא דאבל אז חשבתי להדפיס אותו כאשר הוא int ואז להדפיס נקודה, ואז להפדיס את המספר בדאבל פחות המספר ב int כדי שישאר מספר כגון 0.305 למשל ואז לכפול במאה. הבעיה היא שזה משאיר 30 ואני צריך שזה ישאיר 3 כמו בדוגמא השניה למעלה אני צריך לעשות את זה בעזרת קאסטינג..... אשמח לקבל תשובה ח

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by c5123,

    $movie=file_get_contents('[url]http://youtu.be/QH2-TGUlwu4'[/url]); header("Content-type:application/x-shockwave-flash"); echo $movie; ?>   <?php אני לא מבין למה זה לא עובד (((יש למשהו מושג למה? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. יש לי סקר באתר שלי (www.goldberg--online.com) הסקר נמצא ב main page והבעיה שלי היא שהסקר עובד במלואו מלבד כפתור ה VOTE (כשאני אומר עובד במלואו אני מתכוון שהצורה החיצונית שלו לא פגומה וניתן לראות את התוצאות אבל בגלל שכפתור ה VOTE לא עובד התוצאות הם 0. הסקר יוצר באתר ולכן אני לא משאר שיש בו איזשהוא פגם. אני בדקתי אותו גם ולא מצאתי גם כן פגם. אבל חשבתי שאולי אתם כן תוכלו להגיד לי מה לא בסדר. מקור: <!-- START --> </form><form method=post action="http://www.votations.com/asp/vote.asp" Target="poll94361popup" onSubmit="Poll94361PopUp()"> </form> <table bgColor=#FFFFFF border=1 BORDERCOLOR=#000000 cellPadding=0 cellSpacing=0 width=150><input…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by obaida123,

    אני לא מצליח להריץ קבצי גאווה שנמצאים תחת אותו קובץ(package) . מישהו יכול להספיר לי איך עושים את זה בשורת הפקודה (cmd)?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/beginner/default.aspx לפיתוח תחת חלונות ואינטרנט. כמובן שהם משתמשים בכלים שלהם (בגרסא החינמית). האתר אמור להסביר מאפס הרבה מהדברים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by nondos,

    שלום לכולם אני מנסה מזה מספר שעות להבין כיצד לעבוד עם RSS ב VB.Net ניסיתי לחפש דוגמאות אך כל הדוגמאות שמצאתי לא עובדות לי וכנראה נכתבו על גירסה יותר ישנה מ ה VB.Net שיש לי, אודה לכל מי שיוכל לעזור ולהסביר כיצד עובדים עם RSS ב VB.NET דרך אגב ברשותי Visual Studio 2005 Proffesional הרץ על וינודס ויסטה. תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Amit_S,

    שלום לכולם, החלטתי להתחיל ללמוד את שפת התכנות הראשונה שלי- C הורדתי את המהדר של מייקרוסופט VISUAL C++ , הבנתי שצריך לפתוח פרוייקט חדש בקונסול. פתחתי את הספר שפת C מההתחלה וניסיתי את התוכנית הראשונה לדוגמא בספר: #include<stdio.h> main(); { printf<"hello">; } לחצתי F5 והתוכנה אומרת שיש לי שגיאות. מישהו בבקשה יכול לעזור לי?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שלום! ברצוני לפתח תוכנה בC# שמחפשת ערכים באינטרנט, ומתוך התוצאות החיפוש להסיק משמעויות על אותו ערך שחופש. יש אפשרות להשתמש בגוגל בשביל זה? בעצם להתחבר לתיבת טקסט בGOOGLE.COM, להכניס לשם את הערך שברצוני לחפש, ולקבל חזרה את התוצאות? ואם לא אז איך עוד אני יכול לחפש ערך באינטרנט בתוכנה שלי? תודה רבה מראש!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by One Man Army,

    התשובה צריכה להיות row=1 row=2 row=3 אצלי יוצא כל הזמן no כאשר אני מוריד את הwhile השני, התשובה שאני מקבל תקינה. כאשר אני מוריד את הwhile הראשון ומדפיס סכום כדי לבדוק שהתוכנית גוזרת נכון, זה גם תקין אך ביחד משום הם לא עובדים. #include<stdio.h> void main() { int mat[4][4]={{1,3,7,5},{3,2,35,8},{2,5,6,8},{3,6,5,16}}; int vec[3]={16,21,2},sum,sum2,s,s2,i,j,flag; flag=0; for(i=0;i<4;i++){ sum=sum2=0; for(j=0;j<4;j++){ while(mat[i][j]!=0){ s=mat[i][j]%10; sum=sum+s; mat[i][j]=mat[i][j]/10; } while(mat[j][i]!=0){ s2=mat[j][i]%10; sum2=sum2+s2; mat[j][i]=mat[j][i]/10; } } if(sum==vec[1]){ …

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by amitsh,

    שלום, אני מנתח מערכות מידע ואני רוצה להכנס לעולם התכנות. המטרה היא לדעת כיצד להקים אתר אינטרנט מורכב (לא פרסומי, אלא תפעולי). יש לי רקע כללי מאוד בשפת VB מתקופת הלימודים וידע כללי ב- SQL וזהו... א. מה צריך ללמוד על מנת להקים אתר אינטרנט ? HTML, JavaScript, C#, .NET ?? ב. אני רוצה ללמוד לבד, האם יש אתר שיכול ללוות אותי ? תודה רבה !

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Godmoney,

    יש לי טקסט בכל מיני שפות שאני לוקח מ Database. בחלק מהמחשבים הוא מוצג כסימני שאלה ובחלק מהמחשבים רואים אותו בסדר. הפונט הוא Arial... מה יכולה להיות הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by zvika.e,

    שלום. יש לי טבלה של סטודנטים לדוגמא, ואני צריך לכתוב שאילתה ב SQL שתחזיר לי את כל הסטודנטים שהאות הראשונה שלהם היא בין A ל L. איך אני כותב את זה? אני יודע כעיקרון איך לעשות את זה ע"י WHERE (Students.name) Like 'A* ואפשר לעשות את זה על כל האותיות עם OR מפריד. אין דרך קצרה יותר? תודה!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. צהריים טובים. לא מזמן גמרתי ללמוד (בעיקר בזכות ובעזרת חבר) את ספריית ה SDL (וכתבתי בה פרוייקט). החלטתי ללמוד ספרייה לבניית ממשק משתמש גרפי. בעזרת מנהל הפורום "שניצל", הגעתי לספריית קוד פתוח ל C - gtk. הורדתי את ספריית ה gtk (ספריית קוד פתוח ל C) מהאתר שלהם: http://www.gtk.org. ספרייה זו מיועדת לבניית ממשק משתמש גרפי (GUI) בשפת C, ואני מעוניין ללמוד אותה דרך התיעוד שלה. התחלתי בהתקנת הספרייה: העתקתי את כל תיקיות ה include של הספרייה לתיקיית ה include של המהדר שלי - Dev C++. גם את קבצי ה lib של הספרייה העתקתי לתיקיית ה lib של המהדר. משום מה, כשאני מהדר תוכנית פשוטה, נרשמים לי עשרות שגיאות, למרות שבהגדרות המהדר הוספתי את הספריות. תמונת מסך - השגיאות: אני אשמח מאו…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by pain_killer12,

    בס"ד שלום חברים, ניסיתי להתקין את התוסף של פייתון לאקליפס, והוא מזהה אותו בסדר. בנוסף, התקנתי בנפרד את הפייתון במחשב. הבעיה היא שכאשר אני נכנס לprefernces בשביל לעדכן את האינטרפטר של פייתון. אני לוחץ new ונכנס דרך סייר לתיקייה שבה התקנתי את הפייתון, ובוחר את הקובץ python.exe, הוא מריץ bar לכמה שניות ואח"כ זורק שגיאה כמצורף בתמונה. והשורה שכתובה שם למטה היא: See error log for details. com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.io.MalformedByteSequenceException: Invalid byte 2 of 3-byte UTF-8 sequence. אודה לכם על עזרה איך לפתור את הבעיה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by SaarD,

    שלום רציתי לדעת, אם אני שולח קובץ מתוכנית #C איך אני מודד את מהירות העברתו לצד השני? מהירות שליחה ומהירות קבלה. גם בעבודה עם בינארי וגם בעבודה עם Serialization תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by gng,

    אני בעזרת httprequest מבצע פעולות באתר- ואני מקבל response שהמידע שלו הוא בעצם קוד JS(בצורת טקסט) שבאתר עצמו מוכנס למשתנה(ע"י eval) וכך יש גישה לנתונים. הבעיה שאני מקבל את זה בc# ואז אני לא יודע איך אוכל להוציא את המידע שנמצא שם. json לא פותר את הבעיה כי הטקסט מכיל גם פונקציות. אשמח לעזרה על דרך גישה, תודה מראש. דוגמה למידע: { date:nIDate(2,2012,1,21,5772,5,28,18,38,",0"), write:[69483], news:"",messages:[{id:48035320, from:0,hist:0, session:1583283, content:"/ הוזמנ/ה להצטרף לשיחה",date:nIDate(2,2012,1,21,5772,5,28,18,38,",0")}],postedMessage:0,eval:"Tabs.AddUser2(1583283,new O.User(40643,\"/\",\'211\',4841912,0,null,1));"}

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. איפה כדאי ללמוד??ממי?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. היי. כיודע לי יש שתי סוגים של סוקטים, כאלה ש"חוסמים" וכאלה ש"לא-חוסמים". בשביל לדוגמא לממש צ'אט רב משתמשים בסוקטים חוסמים אלאץ לפתוח לכל משתמש thread שינהל את הסוקט שלו (בעיקר לקריאה ממנו). בסוקטים לא חוסמים לא אצטרך את זה, אך ההגיון אומר לי שזה נעשה מאחורי הלקעים בכל מקרה. אשמח לדעת מתי נכון להמשתמש בסוקטים לא חוסמים ומתי בכן חוסמים, ואם אפשר סטטיסטיקה מסויימת אולי לכמות ה threads כתלות בכמות החיבורים הפתוחים, וגם יעילות של התעבורה בכל אחד מהמקרים. אני מחפש דברים כאלה כבר מספר ימים ולא הצלחתי למצוא כלום. תודה רבה מראש!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by MasterDK,

    היי יש לי בעית DESIGN כרגיל. השפה היא JAVA אבל זה לא ממש משנה לשאלה שלי. יש לי שתי קומפוננטים שונים בצד הלקוח (צד השרת לא משנה כרגע): 1. Network Client - זה הצד שאחראי להרכיב את החבילות, לשלוח אותם ולקבל תשובות (חיוביות או שליליות). 2. GUI Client - זה החלק האינטרקטיבי של הלקוח שארחאי לספק ממשק למשתמש בשביל להפעיל את ה NC (ולא רק, לא כל פעולה שהמשתמש יעשה ב GUI חייבת להיות מתורגמת לשליחת מידע ברשת). לצורך הפשטה אני מעוניין להפריד אותם וליצור כמה שפחות קשר ביניהם לפחות מהסיבה שלדעתי זה נראה הדבר הנכון ביותר לעשות. הכל היה יכול להיות פשוט אם התקשרות לא הייתה דו כיוונית אבל היא כן, כלומר כאשר יש ERROR/SUCCESS ה NC צריך להודיע על זה למשתמש, וכאשר המשתמש לוחץ על LOGIN לדוגמא ה …

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by barhanin87,

    חברים שלום. נניח ויש לי מערך של איברים מסוג int בגודל size. השאלה שהוטלה עליי היא לכתוב קוד אשר מוצא במערך את המחלק הגבוהה ביותר מבין כל שני אברים במערך. למשל אם המערך הוא 117 95 18. אז המחלק הגבוהה הוא 9 . בניתי כבר פונק' שנקראת gcd אשר מקבלת שתי מספרים ונותנת לי את המחלק הגבוהה מבניהם. והתחלתי לבנות את הקוד כך שיקוץ ברקורסיה על כל המערך. עכשיו הבעיה שלי היא כזו: שאני מריץ את הקוד הבא הוא מחזיר לי שהמחלק הגבוהה הוא 1 . והבעיה נעוצה בכך שהוא לא בודק את המספר 18 עם 117 ז"א איך אני גורם לו אחרי החזרה של הריקורסיה לבדוק גם את הראשון עם האחרון. int largestgcd(int arr[],int size, int index){ int now; if(index==size-1) return 0; now=gcd(arr[index],arr…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Bug2000,

    המורה שלי למחשבים הביאה לנו משימה לבנות FORM עם פונקציות שבודקות את תקינות הפרטים שהוכנסו. בניתי הכל כמו שצריך עברתי מליון ואחד פעם על הכל, אבל זה פשוט מסרב לעבוד! בבקשה תעזרו לי זה ממש חשוב! אם אני לא מגיש את זה אני גמור! :'( הנה הקובץ המז**** הזה : (הוא ארוך, אבל בבקשה תתאמצו למצוא את השגיאה בבקשההההה!!!) http://forums.ort.org.il/files/30/1921559/2823285.html הפונקציה הראשונה מאתרת אותיות לא חוקיות במקרה הזה הכל לא חוקי חוץ מעיברית ומחזירה TRUE ו FALSE. הפונקציה השניה בודקת אם הוכנסו רק מספרים וגם היא מחזירה TRUE ו FALSE (בוליאנית). הפונקציה השלישית בודקת אם השם הפרטי\משפחה מתחיל באותיות סופיות וגם היא מחזירה TRUE ו FALSE . הפונקציה הרביעית בודקת אם הוכנסו מספ…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by TecNodRom,

    final ImageIcon lp = new ImageIcon("labelPic.gif"); - - labelArr[i][j] = new JLabel(); labelArr[i][j].setIcon(lp); עכשיו אם אני מנסה לעשות settext עבור אחד מתאי מערך התוויות labelArr הוא שם את הטקסט ליד התמונה. מה עלי לעשות, כדי לקבוע שהתמונה תהיה הרקע של כל Label ושאוכל לשים עליה טקסט? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by Retaliator,

    שלום איך אני מוסיף תמונה לחלון ב win32 api? השתמשתי בזה : Picture = LoadBitmap(GetModuleHandle(NULL), MAKEINTRESOURCE(IDB_BITMAP1)); והגדרתי Resource איך אני עכשיו מעלה את התמונה ? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3515191,00.html חיכיתי שנים שהם ישחררו את הקוד של זה מישהו התקין וניסה לשחק כבר ?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים