עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by D-M-X,

    איך מגדירים לVS2008 שיעבוד עם דפי ASP כלומר שתהיה השלמה אוטומטית לדברים כמו RESPONSE וREQUEST?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by juicy,

    הי חברים, יש לי פה איזה תרגיל שאני לא מצליח לפתור.. מישהו מוכן להשקיע כמה דקות? אני אשלח את התרגיל בהודעה פרטית.. תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אהלן. יש לי פרויקט (VB.NET) שמשתמש באחד הforms בדפדפן של Xulrunner. דפדפן זה לוקח כ40 מגה ואני לא מעוניין לשים אותו בהתקנה בסיסית של התוכנה אלא כפלאגין שאותו תהיה לי אפשרות אחרי זה להוריד דרך עדכוני התוכנה. השאלה שלי, איך אני יכול לטעון את הreference של הדפדפן בRuntime בלי להגדיר את אותו הreference בפרויקט עצמו? כלומר, אני עושה בדיקה - אם כל קבצי הDLL של אותו הreference קיימים אצלי בתיקיה, רק אז אני אומר לתוכנה להטעין את אותם הקבצים ורק אז להריץ את הform עם הפקד הרצוי.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by kisin,

    אני מתכנת אינטרנט שמעוניין להתחיל ללמוד FLEX. יש לכם המלצות מאיפה להתחיל ללמוד? האם יש אתר שיכול ללמד אותי בעברית?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by skywalker13,

    תראו את הקטע הבא, זה בדיקה של תופס הרשמה באתר שלי: <script language="javaScript"> function chackForm() { var msg; var num = 0; msg=" " ; if(document.club.firstname.value.length == 0) { msg = msg + "First name field is empty" ; num = 1; } if(document.club.lastname.value.length == 0) { msg = msg + "last name field is empty" ; num = 1; } if(document.club.email.value.length == 0) { msg = msg + "eMail field is empty" ; num = 1; } else { if(document.club.email.value.indexOf("@") == -1) { msg = msg + "shtrudel is missing in the eMail" ; num = 1; } if(document.club.email.value.indexOf(".") == -1) { msg = msg + "Dot is missing …

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. ברירת המחדל של ה checkbox היא משמאל לימין: choose * מה עושים כדי לשנות את זה שיהיה מימין לשמאל: * בחר ??????????????????????????????

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. שלום חברים, כתבתי את התכנית הבאה, עכשיו יש לי בעיה בקלט, כשאני מכניס 4 הוא יורד 2 שורות ואז מחכה לקלט מתאים. זה לא טוב, אני צריך שכמו בשאר הוא ירד שורה אחת בלבד ואז יחכה לקלט. אם מקישים 1 צריך להכניס 2 מילים והוא ידפיס אם הן שוות 0, 1 אם השניה גדולה יותר, 1- אם הראשונה גדולה יותר (לקסיקוגרפית). אם מקישים 2, צריך להכניס מחרוזת והתכנית מדפיסה את אורכה. אם מקישים 3, צריך להכניס גודל מערך שלמים ואז להכניס ערכים שלמים בהתאם, והוא מדפיס את הערך שבתא שסכום ערכי התאים לפניו וסכום ערכי התאים אחריו שווים. אם מקישים 4, צריך להכניס מחרוזת והתכנית מדפיסה אותה בלי רווחים. סה"כ תכנית לא קשה בכלל, רק הקלט של 4 עושה לי בעיות. אהיה אסיר תודה אם תוכלו לעזור לי בזה. מצ"ב הקבצים. תודה מראש. […

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by AliceInChains,

    תוכן נמחק

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אני צריך לקבל קובץ שכל שורה בו היא מחרוזת ואני צריך באמצעות מיון מהיר לכתוב לקובץ חדש בסדר עולה. הבעיה היא שהמיון מהיר מקבלת מערך חד מימדי ובשביל הדבר הזה אני צריך מערך דו מימדי שיכיל את כל המחרוזות. איך אני יעשה את זה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by eliXir,

    שלום, בניתי אתר שמבוסס על עיצוב של Photoshop עם הוספת מלל דרך FrontPage. האתר עובד בסדר גמור דרך Explorer אבל כשפותחים את האתר דרך ה FireFox כל העיצוב מתפרק לגורמים. להלן האתר: www.orthoptics.co.il מה עלי לעשות בכדי להתאים את האתר גם ל FireFox? תודה מראש.

  11. Started by ar6_n,

    אנשים אני מת לדעת לבנות אתר או פורום אם שפר טובה(אין לי מוסג אפילו מה אני אומר ) אם מישהו יוכל לעזור לי אני ישמח אם מישהו ילמד אותי

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by AgentZ,

    אהלן , לאחרונה התחלתי לתכנת בפייתון וכחלק מתוכנה קטנה שאני מפתח לעצמי הגעתי לכך שאני צריך ליצור תהליך של cygwin. עם תהליך היצירה של התהליך לא הייתה בעיה , אבל כשניסיתי לכתוב אליו (דרך stdin) זה נותן לי שגיאה: cygwin.stdin.write('ssh') IOError: [Errno 22] Invalid argument הקוד של התוכנית עצמה (רק החלק הקשור) (כמובן שעשיתי פייפינג לstdin וstdout של התהליך שאני פותח) : import subprocess as sub #ייבוא המודל cygwin = sub.Popen('J:/cygwin/Cygwin.bat',shell=False,stdin=sub.PIPE,stdout=sub.PIPE) #יצירת התהליך cygwin.stdin.write('ssh') #כאן מתרחשת השגיאה מה אני עושה לא בסדר ? תודה מראש ;D

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. שלום, בסך הכל רציתי להוסיף עמודה לטבלה ! להלן הקוד: <?php$con=mysqli_connect("localhost","root","root4qpines","tigbur");// Check connectionif (mysqli_connect_errno()) { echo "Failed to connect to MySQL: " . mysqli_connect_error(); } else { echo "Connecting to server Localhost succeeded !!! ";}// Add column $sql="ALTER TABLE june2013 ADD time_interval (DECIMAL(5,2))";if (mysqli_query($con,$sql)) { echo "Column added successfully"; }else { echo "Error creating database: " . mysqli_error($con); } mysqli_close($con); ?> המשימה לא צלחה בידי וקיבלתי הודעת שגיאה בזו הלשון: מישהו יואיל בבקשה לחלץ אותי מזה? תודה !

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Gregorian,

    תשמעו אני צריך לבנות קובץ EXE של התקנה כמו של תוכנה קטנה.... איך אני עושה את זה??? אני לא מבין בשפות כאלו....בגלל זה פניתי לפה... אני צריך להכניס לשם קבצים או לינקים לקבצים כדי כיהיה אפשר להתקין אותם כמו Instal.... תודה רבה לכם....במיוחד למי שיעזור...

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by sharpi,

    Cross thread invalid operation exception נגרם כתוצאה מהעלאת event של FileSystemWatcher. כאשר ה UI תופס את ה event ומנסה לעשות משהו (גם אם נתפס ע"י מישהו אחר ולאחר מכן מתחילה סדרה של קריאות לפונקציות כאשר מגיעים ל UI נזרק אקספשיין) פתרון שקיים שימוש ב invoke או שימוש SynchronizingObject delegate void CrossThreadOp(object param); private void ChangeControl(object param) { if (InvokeRequired) { Invoke(new CrossThreadOp(ChangeControl), param); } else { // Change controls here } } אני לא יכול לאתחל את המאפיין SynchronizingObject של FileSystemWatcher מהסיבה שהקוד שמרים את האירוע של ההודעה עם ה FileSystemWatcher נמצא בקוד שאינו נגיש ל UI או אפילו מבחוץ למחלקה שמשתמשת ב FileS…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. אני בונה תוכנה ב-#C ודרושה לי היכולת לתרגם משפטים מאנגלית לעברית. אשמח לשמוע על ספריה שתספק לי את היכולת הזו (אפשרי גם תרגום של מילה במילה, אבל פחות מומלץ). לא איכפת לי לבנות את הספריה הזו במידה ותגידו לי איפה אני משיג Database של מילון אנגלי->עברי תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by redead,

    אני צריך לבנות אתר באיזה פרויקט שלי בעזרת PHP, CSS ,JAVASCRIPT עכשיו בעיקרון למדתי CSS דרך http://www.w3schools.com/css/ השאלה היא איך בעצם להתחיל את הקטע של העיצוב ? מאיפה להביא רעיון ? יש אתרים שיש בהם גירסאות של עיצובים להורדה ומשם אני ימשיך וישנה דברים ? מה אתם ממליצים בנושא? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by blank55,

    הקוד נכתב בבורלנד טורבו בשפת C. בגדול הקוד שרציתי לרשום הוא שבוחרים ליגה א' או ב' כאשר לכל ליגה מוגדר 4 קבוצות שונות מראש ולאחר כתיבת שם כלשהו אותו שם מקבל קבוצה אקראית מהליגה שנבחרה. הבעיה היא שאני מריץ את הקוד ורושם תו כלשהו הקוד נתקע. תודה מראש לכל העוזרים #include<stdio.h> #include<stdlib.h> #include<string.h> #include<conio.h> void main() { int i,k,j=0; char league,name,team_A[4] [18]={"Juventus","Manchester City","Real Madrid","Barcelona"}, team_B[4] [18]={"Milan","Paris","Bayren","Manchester United"}; clrscr(); randomize(); printf("please enter a league(A/B)\n"); scanf("%c",&league); whil…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by avivlyaviv,

    אני עכשיו בכיתה י' במגמת תכ"מ(מחשבים) סיימנו ללמוד את הפרק של HTML עכשיו אנחנו לומדים JS ועוד מס' חודשים נעבור ללמוד ASP.net עכשיו אני יודע שתכלס בישביל לבנות אתר מתקדם יש לי עוד הרבה מה ללמוד... אז חיפשתי ולפי מה שראיתי כדאי שאני ילמד: CSS DHTML XHTML 1. מה כדאי לי ללמוד קודם? (מהרשימה שהבאתי) 2. יש עוד משהו חשוב שכדאי שאני ילמד לפני/אחרי השפות/תכנולגיות שרשמתי למעלה? 3. שמעתי שיש מין שפה שהיא כמו JS אבל יותר מתקדמת, מהי? האם כדאי ללמוד אותה? מחכה לתשובות. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. התחלתי ללמוד html, ואני רוצה לפתוח לעצמי אתר... הייתי רוצה לדעת איך אני יכול עושה לפריים, שהרקע שלו יהיה חצי שקוף, ואני אראה דרכו את הרקע המקורי של האתר. יש למישהו פתרון?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by HaEsrimVeArba,

    לכתוב תכנית שמנהלת מכירות ממחסן פריטים מחסן מיוצג כמערך דו ממדי בו 100 שורות ו- 2 עמודות. קוד פריט הוא אינדקס של שורה. עמודות: כמות במלאי ומחיר. פעולות: 1. קניית מוצר: הקלט הוא: קוד פריט וכמות לקנייה הפלט הוא : סכום לתשלום. יש לעדכן מלאי בהתאם 2. סכום פריטים: פלט סכום שווי כספי של כל המלאי ליצור 5 תהליכונים שמייצגים 5 לקוחות שיכולים לבצע אחת משתי הפעולות ולהציג תוצאה של כל פעולה בהתאם. הנה מה שניסיתי לעשות. זה כמעט עובד אבל הקניה לא מצליחה. [left]public class Main { public static void main(String[] args) { Mahsan b = new Mahsan(); int i; for (i = 0; i < 5; i++) { BuyRunnable r = new BuyRunnable(b); Thread t = new Thread(r); t.start()…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. Started by pssheba,

    שלום, אני בעל ותק של יומיים בתכנות PHP ויודע להעלות "hello world" לדף אינטרנט באמצעות PHP אך זה לא מספיק לדרישות עימן עלי להתמודד. אני צריך לאפשר למשתמשים להפעיל job SSIS בשרת SQL 2005 ככל שירצו (לא בלו"ז קבוע). אני מניח ש PHP הינו הכלי הראוי אך חוששני שכדי ללמוד לעשות זאת בעצמי ידרשו לי מס. שבועות ותהיתי אם מישהו פה יכול להדריך אותי ברחל בתך הקטנה כיצד עושים זאת או להפנות אותי למדריך. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. טוב לא כל כך הצלחתי לנסח את הכותרת אבל לא נורא... לפני די הרבה זמן בניתי לי נגן mp3 בויז'ואל בייסיק, הנגן הסתמך על הקומפוננט של המדיה פלייר, היום עשיתי סדר במחשב ונתקלתי בנגן, וחשבתי לעצמי אם אני יכול לבנות נגן שלא יסתמך על כלי אחר אלא יפענח את קידוד ה MP3 בעצמו, אולי למשהו יש ידע ברמה הזאת ויודע כיצד לעשות זאת? אודה לכל מי שיעזור

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  24. היי. במידה ואני רוצה לדעת איזה פונקציות נקראות ובאיזה תוכנה הן נקראות. כלומר - אני רוצה לכתוב תוכנת קונסול שאני אתן לך כתובת של הפוקציה/שמה של הפוקציה ויתן לי את התוכנות שמשתמשות בה. הסבר : נגיד ויש לי קילוגגר במחשב שהוא משתמש בGetKeyState כדי לקבל ערכי מקלדת , אז התוכנה שציינתי למעלה פשוט תזהה את הקריאה, ותסגור את הפרוסס. הדבר אפשרי?אם כן , מה שם הפונקציה שיכולה לבצע דבר כזה? נ.ב הפונקציה = פונקצית API. BTA

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. Started by IlanF,

    יש אפשרות להציג הודעת שגיאה כמו בתמונה למטה? ועוד משהו... אני לא כל כך מסתדר עם VISUAL STUDIO אז מישהו יכול להגיד לי בבקשה איך אני שומר את התוכנית שלי כקובץ EXE? תודה לעוזרים עריכה עם ההודעה הסתדרתי, אבל עדיין לא יודע איך לשמור כEXE [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים