תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני רוצה לבנות ממשק די פשוט עם התכונה (בשפת C או ASM): 1. אני רוצה שיוצא '1' או 5V באחת מהיציאות בהתאם ללחיצה שלי בממשק 2. אני רוצה שהממשק יהיה דבר פושט ביותר שיופיע לי על השולחן העבודה עם 4 כתפורים בערך, הוצאת '1' ברגל 3 ו- 7, ו- 2 הכפתורים האחרים יראו לי מצב של הכניסות 2 ו- 6 מחיישן מגנטי פשוט ('0' או '1' החיישן מוציא). אשמח לעזרה עם הממשק... תודה רבה.
-
- 13 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
שלום, למדתי השנה בבית ספר Java ברמה די בסיסית. למדנו בעיקר את הרעיונות המרכזיים של תכנות מונחה עצמים. רציתי כעת להמשיך ללמוד JAVA או C# אבל אני לא יודע מה כדאי לי יותר. מה היתרונות של כל שפה והאם כדאי לי בכלל ללמוד אחת מהן או שפה אחרת אולי? אני רוצה בסופו של דבר להיות יכול לבנות משחק עם מנוע גרפי ומנוע פיזיקלי(שיבנה על-ידי). תודה! עריכה: הבנתי שבשביל משחקים הכי מומלץ ללמוד C++ זה נכון?
-
- 45 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
מה היא עושה? (ככה כתוב בספר void reverse(char*) { int c,i,j; for(i=0, j=strlen(s)-1; i<j; i++. j--) { c= s[i]; s[i]=s[j]; s[j]=c; } } void itoa(int n, char *s) { int i, sign; if((sign =n)<0) { n=-n; i=0; do { s[i++] = n%10+'0'; } while(n/=10)>0; if(sign<0) { s[i++]='-'; s[i]='\0'; reverse(s); } } }
-
- 11 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
http://pastebin.com/mRY2dDyf המרצה נתן תרגיל לכתוב שיטה סטטית isPermutation להשוואת 2 מחרוזות . (מותר העמסה) השתמשתי בתוכנה שמצאתי לסידור המחרוזת כדי שהוכל להשתמש רק בלולאה 1 ולא מקוננת המהדר מודיע לי שהוא אינו מזהה את הערך בתוך הסוגרים בפונקציה mergeSort(a) משהוא יכול יכול להגיד לי מה הבעיה ואיך לתקן את זה?
-
- 18 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
איך אני פונה לגורמים חיצוניים מהתוכנה הסבר: עד עכשיו בניתי תוכנות שעושות דברים לפי מידע במחשב עצמו עכשיו אני רוצה לקחת התקנים חיצוניים ולהשתמש בהם לדוגמא: אני רוצה ליצור תוכנה שתתקשר בין שתי מחשבים בעזרת קבל CAT איך אני עושה את זה או דוגמא אחרת אני רוצה לקחת תמונה מתוך מצלמת רשת איך אני פונה בכלל למצלמה? אם זה לא ברור אני ינסח את עמצי מחדש פשוט אני לא יודע איך להסביר
-
- 1 תגובה
- 5.1k צפיות
-
-
-
אני אתחיל מזה שאני לא יודע כלום בכל מה שקשור לתכנות ושפות תכנות ( חוץ מ html שלמדנו בבית ספר -איך לבנות אתרים) אם מישהו יוכל להסביר מה זה כל השפות השונות ,מה עושים איתן ,מה ההבדלים ביניהן ברמת העיקרון (תצאו מנקודת הנחה שאני ממש לא יודע כלום...) תודה
-
- 32 תגובות
- 5k צפיות
-
-
שלום לכולם, סיימתי לאחרונה לכתוב את המדריך הישראלי ל-PHP ולהקים עבורו אתר שבו ניתן להוריד את הספר בחינם וגם לצפות במגוון וידאו קליפים אשר מסבירים נושאים שונים בשפה. כתובת האתר היא www.phpbook.co.il. אשמח לתגובות, הערות והארות. בהצלחה! חיים.
-
- 1 תגובה
- 5k צפיות
-
-
יש לי תוכנה שמריצה קבצים מסויימים אחד אחרי השני, כאשר יש הפרש של למעלה משנייה בין קובץ לקובץ אני רושם בתוכנה שהיא מחכה X שניות לקובץ הבא, מה שאני רוצה לעשות זה שאם למשל התוכנה רושמת לי כמו שהיא רושמת עכשיו "waiting for the next file ...X sec" אז שהיא תספור אחורה כל שנייה למשל אם התוכנה מחכה 4 שניות אז בעזרת טיימר לאחר שנייה זה ירד ל-3 וכד'. זו המתודה שלי שבעצם נכנסת ל-if מתי שהקובץ הבא יגיע אחרי למעלה משנייה (המתודה הזו בעצם נמצאת בתוך פונקציה שדוגמת את האובייקט שלי שמריץ את הקבצים ופועלת בהתאם אם פרופרטי מסויים השתנה) ואז אני רוצה שהטיימר יופעל כאשר המשתנה fileData.nextFile הוא int והוא בעצם אומר בעוד כמה שניות הקובץ הבא יופיע, ניסיתי לעשות את זה עם טיימר אבל לא הלך לי,…
-
- 24 תגובות
- 5k צפיות
-
-
יש לי מבחן ואני לא מצליח להבין את הנושא הזה: נניח ויש לי את הפקודה: l: mov eax, 0x12345678 ווניח סתם לצורך הדוגמא שקידוד הפקודה של העברת מספר לאוגר הוא 214365 אז 1. מה יהיה קידוד כל ההוראה הנ"ל? האם 78563412214365, כלומר מימין לשמאל? 2. ולהיכן בדיוק מצביע l בזיכרון? 3. איך מצויר הזיכרון שבו מופיע הפקודה? קודם קידוד הפקודה ואז 0x12345678? אשמח להסבר כמה שיותר מפורט על כל הסיפור הזה..תודה רבה לעוזרים! אם יש קישור להסבר טוב באינטרנט שמישהו מכיר, גם אשמח לקבל
-
- 2 תגובות
- 5k צפיות
-
-
-
בחוות שרתים בזק,ברק,נטוויזן .. רוחב פס 10/10 שרת קטנציק
-
- 9 תגובות
- 5k צפיות
-
-
for (int i=0;i<arr.length-i;i++){ if (arr[i]<arr[i+1]) { ans=true; נגיד שהמערך הוא 1,2,4,3 למה זה לא עובד לי כמו שצריך?
-
- 11 תגובות
- 5k צפיות
-
-
שלום רב, הידע שלי בתכנות מועט מאוד. רציתי לקחת מילה מסויימת (למשל: Konstantinovskiy) ולדעת מה כל הוריאציות האפשריות לכתוב את המילה עם נקודות, כך שלא תהיה כפילות. למשל (4 דוגמאות אקראיות): K.onstantinovskiy Ko.nstantinovskiy Ko.n.s.t.antinovskiy Konstant.i.n.o.vskiy כיצד אוכל לעשות זאת בדרך הפשוטה ביותר? תודה רבה, אורן.
-
- 11 תגובות
- 5k צפיות
-
-
שלום רב! בקוד הבא שמתי לב שהאופרטור שווה משפיע על הפלט של התוכנית. ממה שלמדנו, וממה שרשום בחומר, אופרטור השמה לא עובר בתורשה וה b1=b2 צריך פשוט לדרוס אחד את השני כמו השוואה רגילה (עובדה שהy בפלט גם נדרס....) אשמח להבהרות. תודה רבה להלן הקוד: #include <iostream> using namespace std; class One { protected: int x; One(int x1)(x1) { cout<<"B one!"<<endl; } One& operator = (const One& other) { if( this != &other ) x=other.x+10; else cout<<"S A!"; return *this; } virtual void Show () { cout<<"x="<<x<<endl; } ~One() { Show(); } }; class Two:public One { int y; public: Two (int x1,int y1):O…
-
- 1 תגובה
- 5k צפיות
-
-
אני עושה פרוייקט מחשבים, ואני צריך למשוך מידע מאקסל (שם אני מנהל את הפרטים של הפרוייקט), לויזואל סטודיו (שם אני מציג את הפרטים ועורך). מישהו יודע איפה אפשר למצוא מדריך או ספר? אני צריך את זה ממש דחוף ולא מוצא בשומקום..!! יש לי עוד שאלה קטנה מקווה שתוכל לעזור לי, אני מדבר על windows form application בשפת c# איך אני יכול מתוך מחלקה לבצע פעולה שתשנה את הvisible של פריט מסוים למשל של button? אני יודע לשנות את זה מהמאפיינים של הפריט פשוט בvisible לשנות לtrue\false אבל אני צריך לשנות את זה מפעולה במחלקה ,צריך פעולה בשפת c#.. מקווה שניסחתי את זה טוב..
-
- 14 תגובות
- 5k צפיות
-
-
כמו שאמרתי יש לי בעיה ביצירת המחלקה תור . את ממשק המחלקה ניתן למצוא בעמוד 238. זה הקוד של המחלקה שעשיתי: public class Queue<T> { private Node<T> first; private Node<T> last; public Queue() { this.first = null; this.last = null; this.first.SetNext(this.last); } public bool IsEmpty() { return (this.first == null&&this.last==null); } public void Insert(T x) { Node<T> temp = new Node<T>(x, this.last); this.last = temp; } public T Remove() { T temp = this.first.GetInfo(); this.first = this.first.Getnext(); return temp; } …
-
- 38 תגובות
- 5k צפיות
-
-
שלום לכולם אני בונה אתר לסופר מרקט שבו הלקוח יכול לראות כל מוצר שיש במדפי המכולת באתר ולעשות הזמנה . אז ככה, כל מוצר בא כתמונת gif כאשר ליד כל מוצר תיאור קצר שלו, מחיר, וכפתור "הוסף לסל המוצרים". כל האתר בנוי על DIV XHTML CSS כאשר הכוונה היא להוסיף שפת שרת לרישום לקוחות לאתר וJAVASCRIPT הבעיה שאני לא יודע מתי ואיך להביא אותם לידי ביטוי,בקיצור לא יודע לעבוד איתם. השאלה שלי היא ככה, הכפתור "הוסף לסל המוצרים" אני רוצה שלחיצה עליו תיקח את התיאור של המוצר והמחיר כאשר לבסוף שהלקוח רוצה ללכת לקופה לשלם הוא יקבל את כל מה שבחר וסיכום מלא של כל המוצרים שבחר וסיכום המחיר. האתר נבנה על VISUAL WEB DEVELOPER וליד כל מוצר יש את כפתור הוסף לסל המוצרים..... השאלה היא איזו טכנולוגיה עושה א…
-
- 42 תגובות
- 5k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך לכתוב תוכנית שתאפשר למשתמש להכניס רק מספרים שלמים, אנחנו רק בשיעורים הראשונים אז זה צריך להיות עם scanf ולולאות while וכו'.. אם יכניס משהו אחר תתקבל שגיאה ואז התוכנית תבקש ממנו להכניס מספר שוב אם יכניס מספר עשרוני, רווחים ואז מספר, אותיות ואז מספר, מספר ואז אותיות, או אנערף אז יקבל שגיאה.. תודה לכל העוזרים !
-
- 5 תגובות
- 5k צפיות
- 1 follower
-
-
אני משתמש בVISUAL STUDIO לכתוב באסמבלי ויש לי בעיה כשאני עושה include \masm32\include\masm32rt.inc לדוגמא הוא מראה לי את השגיעה הבא: Error 1 error A1000: cannot open file : \masm32\include\masm32rt.inc זה פעם ראשונה שאני משתמש בויסואל סטודיו לאסמבלי אז אולי לא עשיתי משהו נכון בהגדרות או אין אפשרות בויסואל לייבא את הספריות?
-
- 0 תגובות
- 5k צפיות
-
-
אהלן, אני מעוניין לרשום פונקציה של בדיקת קלט תקין למחרוזת של ביטויים שיחושבו בהמשך התוכנית. למשל אם הוכנסה מחזורת למערך אז היא תישלח קודם לבדיקת הקלט הזאת ותבדוק תקינותה מבחינת סוגריים שפתוחים וסגורים,מבחינת אופרטורים וכו... המחרוזות שיוכנסו לדוגמא הם :(2+3) , ((45+5)*(6^4)) ,(5*(6^5)) וכו... קלט לא תקין הוא 4+6 , 4 , (5+4 , (7+5*5) , (45 +6+7)).... בתוך זוג סוגריים חייבים להיות שני ביטויים לכל היותר (כלומר מותר מספר אחד או שניים) לכל ביטוי חייבים להיות סוגריים כלומר לא יכול להיות 4+6 אשמח אם תוכלו לעזור לי בזה...ואם אין לכם מושג איך לעשות ברקורסיה ,אז תנו לי את הרעיון והדרך הלא רקורסיבית(נגיד עם לולאות) ואני כבר יחשוב על דרך רקורסיבית...תודה!
-
- 20 תגובות
- 5k צפיות
-
-
מה שלומכם? קיבלתי את השאלה הזאת: "בצעו את השינויים הדרושים כדי לאפשר שכפול עמוק ככל האפשר של רשימה מקושרת. השינויים ייכללו את המחלקות List, ListNode." List- מחלקת הרשימה המקושרת, יש לה 2 תכונות- FirstNode וLastNode שהם מצביעים מסוג ListNode על האיבר הראשון והאחרון ברשימה המקושרת. ListNode- איבר הרשימה המקושרת, יש לו 2 תכונות- NextNode וData, יש את NextNode שזה מצביע מסוג ListNode על האיבר הבא ברשימה, וData שזה שומר את המידע של האיבר ברשימה(מסוג object). אם מישהו יוכל לעזור לי, אני אשמח. תודה לעוזרים
-
- 27 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
1- זמן ריצה של בניית עץ AVL מ N איברם במקרה הגרוע כתבתי שזה O (גדול ) של N LOG N נעשה לולאה על כל ה N איברים(שזה N ) בתוכה,צריך למצוא את המקום להכנסה שזה O (גדול ) של LOG N (כי רצים על הרמות אחרי ההכנסה(עדיין בלולאה) צריך לבדוק אם צריך לעשות גלגול -וזה גם O (גדול ) של LOG N ואז אם צריך גלגול זה O של 1 כי זהמספר פעולות קבוע סה"כ יוצא O(גדול ) של N LOG N קיבלתי על זה תשובה חלקית מדוע? האם זה לא נכון? שאלה 2- אם יש מערך שבנוי בצורת ערמת מקסימום בעל N מספרים כלשהם,יכול להיות שיש אלגוריתם למיון שזמן ריצה שלו הוא O (גדול) של N ? טענתי שלא יכול להיות , כי האלגוריתמים למיון ליניארי (דליים,בסיס וכו') הם רק כאשר יש לי טווח סופי של מספרים וכדומה, אבל כאשר יש N איברים …
-
- 0 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
שלום. לא הבנתי למה שעושים חיסור לתרגיל. -1010 1 1001 נתחיל מימין. חיסור של 0 פחות 1 מצריך נשא שלילי. אנחנו מורידים את הנשא השלילי מהספרה הבאה, ומוסיפים את הנשא השלילי )10 בבסיס 2( לספרה הימנית. 2 פחות 1, שווה 1. לא הבנתי למה זה יוצא 2 פחות 1?
-
- 2 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-


