תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
כלומר מספרים עם 50 ספרות וכדומה.. ואיזה אופרטור עובד על זה? כמו INT, LONG ,DOUBLE וכו'... (צריך למספרים לא שלמים...)
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יכול לומר לי מה הם רוצים ואיך פותרים זאת?! Plot the polinomial y=1.5X^4-5X^2+X+2 in the domain -2<=X<=2 first create a vector for X next use the polival function to calculate y, and then use the plot function בבקשה עזרה !!!! תודה אנשים !!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משום מה תמיד אחרי אחת וחצי אני מקבל מוזה לתכנות. WTF... טוב אז זה המצב: יש לי משחק איקס-עיגול בסיסי (הכנה לדבר האמיתי - משחק 'צוללות', אבל עד אז אני עוד צריך לשכלל את "יכולות" ה-swing שלי). יש לי את כל המתודות והתוכנה והכל עובד טיפ-טופ. אפשר, כעיקרון, להריץ משחק שלם בין שני שחקנים אנושיים (בתנאי ששניהם על אותו מחשב, זה עוד בקונסול). רציתי לבנות מצב משחק של המשתמש VS המחשב. גיליתי שאני לא הכי מבין בזה. הכנתי מצב-ביניים שהמחשב בוחר משבצת פנויה ראנדומלית. sucks כי השכנה בת השמונה שלי יכולה לנצח את המחשב בלי בעיות. אני עכשיו צריך להכין AI... כלומר, לגרום למחשב לזהות רצפים אפשריים, כך שהמחשב יוכל למלא לעצמו רצף ולחסום רצפים של השחקן. אחרי זה אני אחשוב אם כדאי לפתח אלגוריתם שימ…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לעלות אתר שעשיתי, קיבלתי ממישהו הוסט, שם משתמש, סיסמה וכתובת לבדיקה והוא אמר לי שאלה שרתים שאפשר להריץ עליהם .net שרתים של מייקרוסופט. ניסיתי להשתמש בfilezilla אבל לא יכולתי לראות את הקבצי aspx אלא רק htm (סתם היה אחד לבדיקה). ניסיתי גם לעשות publish מהvisual studio אבל לא הבנתי מה קורה שם, זה פשוט טוען קצת ולא עושה כלום (האתר לא עלה או משהו כזה) מה אני צריך לעשות כדי להצליח לעלות את האתר? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. האתר שלי בנוי בצורה של פריימים ויש לי קישור בתפריט של login. אני לוחץ ובחלון הארשי מופיע לי שדות login של שם-משתמש וסיסמא. במיקרה והוכנס שם-משתמש וסיסמא נכונים ה-session הופך ל-1 ובמקרה של ADMINISTRATOR ל-2. הנה קטע הקוד: הבעיה היא שאפקט ה-onmouseover של javascript לא עובד. אני יעריך מאוד אם מישהו יוכל לפתור את הבעיה. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריכה לכתוב פונקציה רקורסיבית שמקבלת מערך ואת הגודל שלו ומחזירה 1 אם המערך הוא פלינדרום ו0 אם לא הבנתי שאני צריכה כל פעם לבדוק את 2 האיברים הקיצוניים רק שאני לא יודעת איך לכתוב את זה ברקורסיה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי לעשות פרוייקט כלשהו פשוט באסמבלר, שנע בסביבות ה300 שורות לתוכנית. רציתי לשאול אם יש למישהו רעיונות לפרוייקט כלשהו .. אני רוצה לציין שפרוייקטים כגון מחשבון, חישוב ספרת ביקורת של ת.ז., שאלון פשוט (למשל כמו מי רוצה להיות מליונר), נעשו כבר ואי אפשר לעשות כאלו גם. לא יודע אם זה הפורום המתאים לנושא, אז להעביר אם צריך .. יש רעיונות ? תודה ..
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך לחלק מספר הקסה דצימאלי במספר שמתקבל ע"י דיאלוג InputBox ולהכניס את התוצאה לתוך משתנה. תודה מראש לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך אפשר לייצר מספרים רנדומלים float בין 10 ל10- בשימוש הפונקציה rand()?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, יש לי תרגיל שבו אני מתבקש לכתוב תוכנית יעילה ככל האפשר שתחשב את המכפלה של 2 מספרים ללא שימוש באופרטור *. כתבתי את הקוד הבא: int multiply (int a, int b) { if (b == 1) return a; else return (a + multiply(a, b - 1)); { התרגיל נבדק ע"י סקריפט כלשהו שבודק את היעילות שלו, הנה פלט הסקריפט: Test 1: Compile answer (0.0 out of 0) Test 2: Test answer (2.0 out of 2)All tests completed successfully! Test 3: Check for use of * (2.0 out of 2) Test 4: Efficiency check (0.0 out of 6)379 * 268 solved in 267 steps, but there is also a recursive solution which only uses 10 steps 268 * 379 solved in 378 steps, but it could have been done in 268 steps למישהו יש מושג איך אפשר להגיע לב…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שאלה ב VB6 איך מעתיקים קובץ מסויים ממקום מסוים למקום מסויים למשל יש לי בדיסק קובץ ואני רוצה שזה יעביר אותו ל C:\BLABLA\BLABLA\"".EXE
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! אני מחפש מידע ברשת או אפילו ספר טוב (אבל ממש טוב) על נושאים כמו גרפיקה וסאונד באסמבלי. כרגע אני מתכנת לדוס. חשוב שמקור המידע יהיה סימפטי לקורא...כלומר ברור ,נהיר ופשוט. אודה לכם אם אתם יודעים על איזשהו מקור מידע לאסמבלי שכתוב בצורה מפורטת ופשוטה. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני עובד עם API Winsock ב VB6 ובניתי תוכנה שמתקשרת עם שרת, שולחת מידע ואמורה לקבל בחזרה מידע. הקטע שהיא צריכה לעשות את זה חצי מליון פעם (חצי מליון פעם לשלוח מידע וחצי מליון לקבל). אם אני עושה את זה עם סוקט אחד, זה לוקח שנים (כל פעם לשלוח מידע, לחכות שהמידע יתקבל, לסגור תסוקט, לפתוח מחדש.... בחישוב שלי זה יקח המון שעות). לכן רציתי לזרז תקצב, לא להכפיל פי 2 אלה פי 100, לכן ניסתי לעשות את זה עם מערך של 100 סוקטים, שכל אחד שולח מידע ומקבל, אב קיבלתי את השגיאה הבאה: --------------------------- Microsoft Visual Basic --------------------------- Compile error: Constants, fixed-length strings, arrays, user-defined types and Declare statements not allowed as Public m…
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה זה אומר שפונקציה מקבלת "return" משהו? לדוגמא: void func(return x)
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה לכתוב תוכנית פשוטה בC שמגרילה שלןשה שברים עשרוניים בין 0 ל-1 (לא כולל 1) למשתנים n1,n2,n3 ומדפיסה את ממוצע המספרים שהתקבלו בהגרלה כתבתי את התוכנית כך: #include<stdio.h> #include<stdlib.h> void main() { float n1,n2,n3,avg; randomize(); n1=rand(); n2=rand(); n3=rand(); avg=(n1+n2+n3)/3; printf("avg=%4.2f",avg); } אז ניסיתי להריץ את זה על וויזואל סטודיו ושלח לי שגיאות אחרי זה ניסיתי על בורלנד ואותו סיפור אז הבנתי שהמהדרים האלה לא מכירים את ה-randomize יכול להיות שה-dev יעזור? היה לי dev אבל לא היה נראה לי שהוא מתאים רק לכתיבה בשפת C אלא יותר ל- C++ אז מחקתי אותו מישהו מכיר dev טוב ל-C? או בכלל איך אני יכול להריץ את ההגרלה הזו? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני בונה תוכנה בC# עכשיו אני רוצה לעשות קובץ התקנה לתוכנה (כדי להגדיר כמה דברים בפתיחה ראשונית של התוכנה ) שאלתי איך עושים זאת.... שאלה שניה... בתוכנה שלי אני משתמש בפתיחת קובץ exe באמצעות הפקודה System.Diagnostics.Process.Start עכשיו אחרי שפתחתי את קובץ הEXE אני רוצה שהתוכנה תעשי באופן אוטו' כמה פעולות לדוגמא פתחתי את הEXE שיש לו שתי עמודות וכפתור SEND עכשיו באופן אוטו' אני רוצה שיקליד שמה בעמודה הראשונה "אבאבא" בשניה "סבבה" ואז SEND איך עושים זאת??
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. אני השגתעי כבר עם JAVA, סך הכל מנסה לכתוב לקבוץ, חוץ מזה שיש איזה 20 מחלקות שונות לזה אז גם אי אפשר לכתוב להתחלה של קובץ בלי לאבד מידע. אז איך ניתן להוסיץ מידע לקובץ קיים בתחילת הקובץ בלי שהמידע שהקודם לא ילך לאיבוד? ועוד שאלה שארצה לשאול: באיזה מחלקות כדי להתשמש בשביל: 1. רק קריאה מקובץ, 2: רק כתיבה לקובץ. תודה רבה מראש!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני בונה אתר על חבר שלי, ובדף לפני הכניסה (מכירים ת'אתרים האלה שיש להם בפתור Enterance וכפתור Exit?) יש שני תמונות-לינקים תמונה/לינק אחד זה גלולה אדומה, ואחד זה גלולה כחולה. אני רוצה שכאשר לוחצים על הגלולה האדומה מופיע Message Box שאומר: I know what you're thinking. We all do. Why, oh why, didn't I take the _blue_ pill?! ויש רק כפתור אחד של "OK". ובבקשה תכתבו משהו ב-title של ה-Message Box כדי שאני אוכל לחפש ולערוך בתוך הקובץ HTML את הכותרת. תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
בקוד הבא אני עושה בפקודה הראשונה ב-MAIN שגיאה שנתפסת ב-Catch, השאלה שלי היא איך אני יכול שהשגיאה תיתפס אבל שאר הפקודות אחריה יתבצעו. בעיקרון מה שאני עושה זה נותן לאובייקט של Time פרמטר לא נכון של דק' (מעל 59) using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace Time { public class IncorrectTimeParameters : ApplicationException { public IncorrectTimeParameters(string message) : base(message) { } } public class Time : IComparable, ICloneable { protected int HH; protected int MM; protected int SS; public Time(int h, int m, int s) { if (h <= 0 || h > 24) { …
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. כחלק ממטלה עלי לכתוב תכנית אשר מעתיקה מספר בעל מספר ספרות לא ידוע מקובץ. שפת פייתון. יצרתי פונקציה אשר שומרת לתוך int כמה ספרות מכיל המספר. הפונקציה לקריאה מקובץ: file.read(1) # a בדרך הזו הצלחתי לקרוא תו אחד. ניסיתי להחליף את הספרה במשתנה שלי- אך הקריאה לא עובדת. התכנית רצה עד הסוף, אך לא נקרא מאומה. ניסיתי לפני כן להמיר לint, float, long אך ללא הועיל. מישהו יכול לעזור? תודה מראש. לא יודע להיכן מתאים הדיון, אשמח להכוונה. אליהו
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כחלק מתרגיל , המטרה שלי היא : עליך לבנות מערכת אשר קולטת מן המשתמש מילים. לצורך הפסקת קלט המילים, יכניס המשתמש את המילה STOP. לאחר מכן, יתבקש המשתמש להכניס מילה לחיפוש. באם המילה לא קיימת (לא הוכנסה בחלק הראשון) יודפס: did not find word באם המילה קיימת יש להדפיס שתי הודעות (אינדקס מתחיל ב-0): את מיקום המילה ברשימה (לפי סדר הקלט המקורי של המשתמש): found word in list at index <index> את מיקום המילה במילון (מילון אשר נוצר ע"י המילים אשר הכניס המשתמש בחלק הראשון) found word in sorted list at index <index> זה מה שכתבתי עד עכשיו: h1=[] word=raw_input ("enter word into dictionary\n") while word!="stop": h1.append (word) word=raw_input ("enter word into …
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מנסה לבנות איזשהו כלי בסי שארפ שאחד מהדברים שאני זקוק להם זה הדבר הבא: יש לי מערך נתונים דינמי שמשנה את תוכנו ומספר איבריו כל שניה (מתוזמן ע"י שעון). כל איבר במערך הזה מהווה שורה ב-DATA GRID כך שבזמן הטעינה אני מקבל טבלה עם N שורות שהמערך הכיל בזמן טעינת הטופס. הבעייה שלי, איך לעדכן את ה-DATA GRID בכל פעם שאוסף הנתונים שלי משתנה בדרך יעילה . (האמת כל דרך לבנתיים תספיק העיקר לעלות על כיוון כלשהו חח). המערך משתנה בכל תיזמון שעון. אני מאוד אשמח לעזרה חברים, זה חלק מפרוייקט גדול שאני עובד עליו. המון תודה scizoeffective@gmail.com אלברט
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני יודע Pascal ו-Delphi, אבל בא לי גם ללמוד Visual C++. אם יש למישהו ספרי לימוד מומלצים (אפשר ורצוי גם באנגלית), אז בבקשה רק כתבו את שם הספר והמחבר/ים. תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם קיים דבר לזה לC? אני יודע שלVB ולJAVA יש, אבל לא הצחתי למצוא משהו דומה לC. אשמח לעזרה, תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-


