תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
-
היי יש לי שאלה בקשר לסוגי הארכיטקטורות לדוגמא: מה הבדל בין IA32 לx86 ? וכשאני אומר ארכיטקטורה x86 זה כולל גם 64 וגם 32 ביט? או שזה לא קשור , בקיצור אני מבולבל . Page tables : האם במעבדים של 64 ו32 יש הבדל בגישה לטבלת הדפים?(בזכרון הוירטואלי?) אשמח לליינקים או לסבר קטן שיאיר את עיני.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, יש לי מצב שבו אני רוצה שכאשר נוצר תהליכון מסויים (נוצר ע"י event) התהליכון הזה יהיה היחיד שרץ באותו הזמן, כלומר הוא יעצור את כל שאר התהליכונים עד סיום הריצה שלו. אם זה מקל על הבעייה, כנראה שלאחר פתיחת התהליכון החדש יהיה רק תהליכון נוסף בודד שרץ ואותו יהיה צורך לעצור. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
-
הקדמה לשאלה: מבוא: בחלק זה אתם מתבקשים לכתוב פונקציות רקורסיביות להערכת ביטויים. הגדרות: • פעולה: אחת מפעולות החשבון +, - , *, %. • מספר: סיפרה שלמה בין 0 ל- 9. • ביטוי הינו מספר, או הרכבה של שני ביטויים עם פעולה ביניהם וסוגריים מסביב. דוגמה לביטויים תקינים: 1, (5+4), (4*((4%3)+2)), ((3+1)*(9-2)) דוגמה לביטויים לא תקינים: -1, 4+3, (21+3), 78, ((2+1)) תוכלו להשתמש בפונקציה find() אשר מקבלת מחרוזת המייצגת ביטוי תקין, ומחזירה את האינדקס של הפעולה הראשית (המקום במחרוזת). הפעולה הראשית בביטוי אריתמטי היא פעולה המתבצעת אחרונה. האינדקס של הפעולה הראשית בביטוי (5+4) הוא 2, האינדקס של הפעולה הראשית בביטוי (4*((4%3)+2)) הוא 2, האינדקס של הפעולה הראשית בביטוי ((3+1)*(9-2)) הוא 6. …
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
כל פעם שאני פותח את asp.net אני צריך לעשות rebuild על הדף אחרת הוא לא מכיר בcode behind את האלמנטים שהגדרתי כrunat server ואז אני עושה ריבילד ואין לי errors על אותם אלמנטים וגם לפעמים שאני רושם את השם של אותו אלמנט הוא לא מכיר לי אותו רק אחרי שאני עושה ריבילד למה זה ? זה מעצבן למה אני צריך לעשות כל הזמן ריבילד בשביל שהוא יכיר לי אותם איך אני מסדר את זה כל פעם שאני פותח את הפרויקט הcode behind נראה ככה עד שאני עושה רענון, למה זה ? למה הוא לא מסתנכרן כמו שצריך ולמה גם אחרי הrebuild הוא לא מזהה לי חלק מהאלמנטים
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב, הבעיה שלי היא כזו, יש לי פרוייקט להגיש, ואני צריך לקבל את מיקום העכבשר בכל פעם שהוא זז(בבלי ללחוץ)כי העכבר של WINDOWS לא ממש יפה ואני רוצה תמונה משלי(נגיד יד או משהו). עוד בעיה היא שאני רוצה לעבוד במצב של 640*480 אבל אני צריך להזיז כל פעם חלק גדול מהמסך והפסיקה גורמת להיהבהוב. אני יודע שב320*240 יש את segment 0A000 שהוא הסגמנט של הזיכרון הגרפי, אבל אני לא יודע איזה עוד יש ברזולוציה הזאת כדי שאני יוכל לשנות ישירות את הזיכרון וזה יקח למחשב הרבה פחות זמן ולא יהיה היבהוב. תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, רציתי לדעת איך אני מסדרת את הקוד כך שהוא יוכל לקרוא לי מילה אחרי מילה (שנמצאת שורה אחרי שורה) Private Sub CmdStart_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles CmdStart.Click ufile = New FileStream("words.txt", FileMode.Open) Dim rfile As New StreamReader(ufile) Dim x As Integer Dim line As String Do x = rfile.Read() 'read a character by code ASCI If x = 13 Then ' 13 and 10 codes ASCI of end line rfile.Read() 'fr is StreamRead file variable Exit Do End If line = Chr(x) 'conver character ASCI code to string Loop
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני בונה כרגע תוכנית בפסקל ויש לי בתוכנית string שנקלטת על ידי המשתמש ואני רוצה לבדוק תו תו במחרוזת ולראות איזה מספרים יש לי שם. לכן אני מחפש פקודה או דרך כלשהי להפוך תו המכיל מספר למספר אמיתי. כלומר אם יש לי תו המכיל את הערך '5' אז אני צריך שהמספר 5 יתקבל במשתנה מספרי כלשהו. תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני מתחיל ללמוד הנדסאי תוכנה עוד חודשיים בבית הספר להנדסאים בטכניון סה"כ זה לימודים של שנתיים, כ- 4 סמיסטרים מה אתם ממליצים ממני ככאלו שסיימו את הלימודים בשנה הראשונה? איזה מקצועות ספציפיים אני הולך ללמוד בשנה הראשונה? ועל מה לשים דגש במיוחד ? יש לי עכשיו חודשיים חשבתי אולי לרכוש ספר או שתיים כדי להתחזק בבסיס לפחות לקראת שנת הלימודים אז איזה ספרים כדי לי לרכוש? נורא מעניין אותי ( שימו דגש על שנה ראשונה ולא על שנייה בבקשה )
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רציתי לדעת האם ניתן להזיז את העכבר על המסך ב- CPP. אני משתמש בVC++ 6. הכוונה שלי היא לא לקלוט את המיקום שלו אלא לשנות את המיקום שלו איך שאני(המתכנת) רוצה, ולא המשתמש. כל הדוגמאות שמצאתי רק קולטות ולא משנות. תודה. חחח טוב ראיתי כל הזמן GET ועכשיו חשבתי לשים שם SET, אז שמתי שם והצלחתי. תראו מה עשיתי: #pragma once #define WIN32_LEAN_AND_MEAN // Exclude rarely-used stuff from Windows headers #define _WIN32_WINNT 0x0500 // so the code would compile #include <iostream.h> #include <windows.h> class CMouse { private: POINT pos_m; POINT add_m; public: CMouse(int add_x, int add_y) { GetCursorPos(&pos_m); add_m.x=add_x; add_m.y=add_y; } void move_mous…
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני צריך עזרה ב PHP לקרוא מקובץ INI רק מה שנמצא בסוגריים המרובעיים דוגמא Ini file [option1] aa=true bb=false [option2] aa=true bb=false [option3] aa=true bb=false הקוד צריך להדפיס option1 otion2 option3 תודה מראש לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הי לכם.. אני רוצה לפתוח אתר שחלק ממנו הוא הזנת מידע והצגתו. אני רוצה שהמידע כמובן יהיה שמור על שרת כלשהו ומתוך האתר אפשר יהיה לפנות אליו ולבצע שאילתות. אני יודע SQL. איך אני יכול לעשות למשל Database ב Access, לעלות אותו לרשת ולכתוב עמוד באינטרנט שמתוכו מתבצעות שאילתות ל DB הזה? ואין לי שום מושג ב ASP או PHP וכו'.. רק html ו c++ (ו sql). תודה על העזרה עריכה: הממ קצת שיחקתי עם Access ומצאתי Wizard שבונה עמודים. הבנתי איך לעשות שכל פעם יציג שורה אחת מתוך טיפוס נתונים מסויים אבל מה אם אני רוצה להציג את כל השורות בבת אחת? ובכלל טיפים למתחילים יועילו לי מאד.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בניתי שני מבנים כאלה: typedef struct { Node *first; } List; typedef struct { List words; } Dictionary; (Node זה עוד איזשהו מבנה שבניתי). אבל כשאני שולח אותם לפונקציה פשוטה כמו זו: void PrintDic(Dictionary *dic) { printf("%p\n", dic->words.first); } זה מדפיס לי כתובת שונה מהכתובת האמיתית של first (שהגדרתי אותה קודם לכן), כלומר ב- main רשום כתובת שונה ובפונקציה כתובת שונה. בגלל זה אני לא יכול לגשת לתוכן של first. אני לא מבין מה אני עושה לא נכון. מישהו יכול לעזור לי?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני עובד עם C# אבל גם אם יש למישהו פתרון ב VB.NET זו לא בעיה לתרגם. יש לי קובץ XML שנראה נגיד ככה: <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <Referrals> <ref url="google.com"> <visits>15</visits> </ref> <ref url="yahoo.com"> <visits>12</visits> </ref> </Referrals> אני צריך שהדף יציג משהו כזה: google.com: 15 yahoo.com: 12 מבינים?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הי אני מתכנת כבר די הרבה זמן בjava וקצת c#, כבר שנתיים שאני מתכנת לאנדרואיד. אבל אין לי מושג ירוק בפיתוח אתרים ואני ממש רוצה ללמוד. בעקרון אני רוצה ללמוד html5 וcss3 למען העיצוב, ואיזה סקריפטינג כמו php או ruby. sql אני כבר יודע. איפה המקום הטוב ביותר ללמוד בו את הנ"ל? (עדיפות כמובן לאתרים חינמיים).
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב, אני עובד על פרוייקט cloud בשפת asp.net. במסגרת התרגיל הענן צריך להכיל אתר עם כתפור שכשלחוצים עליו, הוא מציג את כתובת ה-ip של המחשב (הלקוח כמובן). הידע שלי ב-asp.net הוא לא רב בלשון המעטה. ניסיתי לחפש באינטרנט דוגמאות ליצירת כפתור שכזה, אך הסתבכתי. איזה פוקציה מחזירה את כתובת ה-ip של המחשב? אשמח לעזרה מכל סוג שהיא...
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי בצורה ברורה ועניינית מה זה decorator למה צריך את זה ואיך משתמשים בזה בג'אבה. יש לי מבחן על כל העניינים האלה שבוע הבא ובאמת שלא הצלחתי להבין את הדקורייטור. תודה, ארנון
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איפה אני משנה את שם שמשתמש והסיסימה שלחו לי את זה מוכן <script language="javascript"> <!--// /*This Script allows people to enter by using a form that asks for a UserID and Password*/ function pasuser(form) { if (form.id.value=="JavaScript") { if (form.pass.value=="Kit") { location="page2.html" } else { alert("Invalid Password") } } else { alert("Invalid UserID") } } //--> </script> <center> <table bgcolor="white" cellpadding="12" border="1"> <tr><td colspan="2"><center><h1><i><b>Login Area</b></i></h1></center></td></tr> <tr><td><h1><i>…
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אם אתה יודע לבנות דף שחסום בסיסמא בבקשה צור איתי קשר באי סי קיו 85457299 תודה
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
התחלתי ללמוד C# והגעתי לנושא delegate ואני לא מבין מה זה אומר, מישהו יכול בבקשה להסביר לי בקצרה או להפנות אותי לאיפשהו שיסביר את הנושא... תודה מראש לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם קיבלתי את הבעיה הבאה, ולא הצלחתי לפתור אותה בסיבוכיות של n האם ניתן לפתור אותה בסיבוכיות של n? הרעיון שלי הוא למיין בעזרת merge sort ואז זה כבר לא בעיה אבל זה בסיבוכיות של nlogn השאלה האם ניתן ליעל את הסיבוכיות תודה לעוזרים, הנה הבעיה: Java שימו לב: אסור להשתמש במחלקות מוכנות כבר של
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום! משהו מפורום אחר הביא לי קוד בשפה c# ואמר לי לקמפל ולהריץ את זה אבל אני לא מבין בעניין התכנות. משהו יכול להסביר לי מה לעשות? (יש לי visual studio אם זה קשור)
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-


