עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. היי, אני רוצה להטמיע באתר שלי באיזור ללקוחות רשומים בלבד סרטון יוטיוב שלי. הבעיה שברגע שאני שם את הסרט באתר (אפילו אם האיזור בו אני שם את הסרטון מחייב הרשמה מראש) - כל אחד שנכנס לשם יכול לבחור לצפות בסרט ביוטיוב ישירות ואז להעתיק משם את הקישור ולהפיץ אותו. האם יש דרך לחסום את האופציה להעתיק את הקישור של הסרטון ו\או לצפות בו ביוטיוב? או כל דרך אחרת שאתם מכירים בה בהם אני יכול להראות סרטון אצלי באתר (מבלי לשים את הסרט על האתר שלי) מבלי שניתן יהיה באמצעים סבירים להפיץ אותו? תודה, רם

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by urielka,

    where i can find tutorials in hebrew/english(pref. hebrew) for php and where i can find atutorial to build a fourm in php 10x

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. שלום, אני צריך להגיש פרויקט די גדול באוניברסיטה בC# והפרטנר שלי נטש אותי ולא יכול היה לעזור לי עם העבודה. אין לי מושג איך לעשות אותה, אני מבקש מעומק הלב, בבקשה תעזרו לי אחרת לא אסיים את הקורס. אני מוכן לשלם 300 שקל (מחייו של סטודנט זה הרבה) עבור מי שיעשה לי אותה וישלח לי את הקוד עם הערות בצד למה כל דבר וכו'. מי שמוכן לעזור בבקשה שירשום ואחזור אליו בפרטי עם העבודה עצמה. תודה רבה רבה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by TheSlayer,

    שלום לכולם, לפני שנתיים למדתי C ו-C++, וכעת אני מעוניין להתחיל ללמוד Java בכוחות עצמי. אשמח לקבל ממכם המלצה לספר או אתר טוב בעברית (או אפילו עדיף גם ספר וגם אתר) ללימוד JAVA. האם לאור הרקע והידע שיש לי אני אוכל לעבור לתכנת בקלות בJAVA או שהמעבר לא אינטואיטיבי? בנוסף, אשמח להמלצה על תוכנה בה אני אוכל לתכנת, בדומה ל-visual C++ בה אני משתמש לתכנות ב-C++.

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. שלום יש לי ידע בסיס בשפת C, Visual C#. אני מעוניין לכתוב תוכנה רצוי שתעבוד ב WEB. צריך שהיא תבצע פקודות ב SNMP ותציג את הקלט שמתקבל. כמו שיהיו הרבה כאלו בטבלה מסודרת. איפה הכי נוח וקל יהיה לכתוב תוכנה כזאת? תודה מראש

  6. Started by nevet,

    שלום, אני מעצבת אינטראקטיב, אני מעוניינת ללמוד את כל הנושא של בניית אתרים מהצד הטכני. (java script, PHP, בסיסי נתונים וכו') רציתי לדעת אם יש פה מישהו שיכול לתת חוות דעת על המכללה hackeru ועל ג'ון ברייס בהקשר של הלימוד של הנושא. ואם יש מכללה נוספת באיזור תל אביב שעדיפה על שתי אלה. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  7. Started by ras81,

    שאלו אותנו היום איך אפשר לבצע פוליפורמיזם בלי ביצוע ירושה? למישהו יש מושג מה השיטה?

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by kalimero1234,

    יש לי ץNET 4 על המחשב וכעט ניסיתי להתקין את חבילת הGUI של MYSQL. וזה אומר לי שאני חייב .NET 3.5 האם אני יכול להתקין בנוסף ל.NET 4 את NET 3.5? או שזה גורם לבעיות?

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. יש לי קובץ טקסט של פריטים. אני רוצה למחוק רק את השורה האחרונה או השורה לפני האחרונה. מישהו יכול בבקשה לעזור? תודה.

  10. נגיד אני שם לו 4-5 תמונות ושהוא יתן לי לינק לתמונה שתמיד תציג את זה ותתחלף... יש דבר כזה? לא אכפת לי אם זה שירות באתר מסויים או שזה קוד בשפת תכנות שצריך לשים באחסון.. תודה.

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by jeyjey,

    אפשר הסבר עליה בקצרה? ואיך משתמשים בה?

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by Yehudaa,

    שלום לכם . אני צריך לקלוט קלט מהמקלדת שהוא יהיה בטיפוס double ואם הוא מטיפוס אחר כמו אותיות וסימנים וכולי אני צריך לבקש מהמשתמש שיכניס עוד פעם קלט וחוזר חלילה איך אני עושה זה ? תודה .

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. שאלה כללית: אם נעשה פונקציה לגלות איבר בסדרת פיבונצ'י (זה שכל איבר שווה לסכום השניים שלפניו) המבוססת על רקורסיה, נסו לחשב את האיבר ה90... לי יש 6GB ומעבד i920, באיבר ה40 הוא כבר מתחיל לחשב ממש לאט ולהעלות תוצאות בקצב של פעם בחצי דקה ואחר עולה לפעם בדקה.. ועולה ועולה בקיצור לאט פחד. לכאורה אני מניח שהמחשב ממש מתאמץ, אבל מבחינה בtask manager רק 2.35GB זיכרון בשימוש, וניצול המעבד הוא רק 12%-14%. מה שווה כל ההתפתחות הטכנולוגית בחומרה אם היא פשוט לא יודעת מתי עליה לפעול בשיא הכוח?

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by שריה 24,

    שלום! אני משתמש ב SQL SERVER, ואני מעוניין לדעת מהי הדרך הכי יעילה לבצע שאילתות, כך שהנתונים ייטענו במהירות?

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. שלום, אני עכשיו התחלתי כיתה יב' ואנחנו עושים השנה פרוייקט של בניית תוכנה ב-VB. התוכנה צריכה להיות מנהלית. עקרונית לפי מה שהבנתי זה לא חייב להיות ניהול של עסק או משהו כזה אלא גם דברים אחרים כל עוד זה עם מסד נתונים, ADO ועוד כמה דברים.. אחד הפרוייקטים שעשו בשנים קודמות וממש אהבתי זה תוכנה שיש בה נתונים על הבורסה. היא כוללת את כל המדדים הישראלים ואת המדדים הבולטים בעולם עם כל המניות וכוללת נתונים משנת 1970 לפי מה שהבנתי. התוכנה מתעדכנת, מציגה גרפים ועושה עוד כמה פעולות אבל אני לא רוצה לעשות משהו שכבר נעשה. יש לכם רעיונות?

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by asaf0123,

    אני רוצה לבנות אפליקציה שתהיה בא אפשרות לקנות מוצרים אני רוצה לתת ללקוח אפשרות לשלם בכרטיס נכנסתי אתר של apis mastercard and via קצת הלכתי לאיבוד יש למשהו ניסיון אם זה אני לא בטוח שאני הולך בכיוון הנכון יכל להמליץ על אך למה כמה איפה איזה סוג כל עזרה תתקבל בברכה תודה מראש.

  17. Started by TomerPerez,

    #include <stdio.h> void main() { int x; char ch; printf("Enter a number"); scanf_s("%d", &x); printf("You have entered the number %d\n", x); printf("Enter one char and press enter: \n"); fflush(stdin); ch = getchar(); printf("you entered the char"); putchar(ch); putchar('\n'); getch(); } לפני כמה ימים קיבלתי ספר לתכנות בשפה C מחבר. הספר יחסית ישן אבל הוא המליץ לי עליו. אני לא מצליח להריץ את הדוגמה הבאה כמו שצריך. ניסיתי להשתמש בפונקציה _flushall() או בfflush(stdin) הספר משנת 2001 ונכתב על יד יואב נתיב אם ללמוד מהספר הזה הוא בזבוז זמן אשמח אם תוכלו להמליץ לי על ספר אחד, ספר למתחיל. מקווה שתוכלו לעזור לי

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by ה*לה,

    אני מנסה לבנות מסד נתונים עבור סוכנות נסיעות המאפשרת שמירת מידע אודות טיסות וקליטת הזמנות לטיסות במסד נתונים Oracle server. אני יודעת שצריכים להיות הנתונים הבאים (טבלאות ל): טיסה (מקור יע ד- חברה תאריך המראה- תאריך נחיתה מספר מקומות) נוסע (שם כתובת גיל) אבל מה עם הזמנה של טיסה? אם אני רוצה לשמור את האינפורמציה עבור הטיסות האחרונות של הנוסע איפה אני עושה את זה?

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by Knopix,

    מה האופציה הכי טובה? הדברים שחשובים לי: 1. IDE נוח 2. דגש על קלות שימוש תיעוד וקוד לדוגמה 3. שפות שאני יודע: C# (בצורה טוב), c++(ככה ככה) #rudy, JAVA F תודה

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by Jiddu101,

    אני לא מבין כלום, אם מישהו יכול לעזור לי או להפנות אותי לאתר/מדריך שמסביר איך לתפור תרגילים בסגנון הזה אני אשמח מאוד! http://i.imgur.com/3VaOS.jpg?1 תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by LOTE,

    http://www.w3schools.com/css/css_image_transparency.asp עשיתי את אותו הקוד, אבל עם תמונה שונה. CSS: div.background { width:500px; height:250px; background:url(download.jpg) repeat; border:2px solid black; } div.transbox { width:400px; height:180px; margin:30px 50px; background-color:#ffffff; border:1px solid black; opacity:0.6; filter:alpha(opacity=60); /* For IE8 and earlier */ } div.transbox p { margin:30px 40px; font-weight:bold; color:#000000; } HTML: <div class="background"><div class="transbox"> <p>BLA </p> </div> </div> תוצאה: 1. ניסיתי בעזרת text-align:center להעביר את התי…

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by Pum,

    ישנה בעיה קטנה //Copy constructor Client::Client(const Client &cl) { _name=new char[sizeof(cl._name)+1]; strcpy(_name, cl._name); _kit=cl._kit; next=NULL; } //Destructor Client::~Client() { // delete _name; //not working!!! } אם אני מוריד את "//" בהורס התוכנה לא מורצת, הרי העתקתי את השם בבנאי, מה הבעיה בקוד, האם הבנאי לא תקין? תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by level10,

    שלום יש לי את השאלה הבאה: "קלוט 10 מספרים סכם כל שניים מהם במהלך הקליטה והדפס בכל פעם את הסכום" עכשיו חשבתי על שתי דרכים לעשות את זה אבל בשתי הדרכים התוכנית נתנה שגיאה ואני די בטוח שכתבתי את זה לא נכון אז אשמח אם תוכלו להראות לי איך עושים את זה.. אני יודע איך לקלוט 10 מספרים בלולאה אבל אני לא יודע איך במהלך הקליטה לסכם כל שניים ולהדפיס... דרך 1: #include <stdio.h> int main(void) { int num=0,a,b,c,d,e,f,g,h,i,j; while(num<10){ printf("Enter a num:"); scanf("%d",&a,&b,&c,&d,&e,&f,&g,&h,&i,&j); num++; } a+=b; c+=d; e+=f; g+=h; i+=j; printf("%d",a); printf("%d",c); printf("%d",e); printf("%d",g); printf("%d",i); fflush(std…

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. יצרתי לעצמי איזה פרויקט קטן ואני מאוד מתלבט, אני אסביר לכם מה הבעיה ואשמח אולי למישהו יש הצעה לפיתרון נורמלי הבנתי שיותר נורמלי לעבוד בdataset מאחר והטבלאות יושבות לי בזיכרון ורק כאשר אני רוצה לעדכן הadapter עושה לי את הupdate הבעיה היא שיצרתי טבלה בdataset שמרכיבה 2 טבלאות ולכן אני לא יכול לעדכן אותה, העידכון מתבצע לפי מה שהומלץ לי פה דרך 2 שאילתות נפרדות לדוגמא : אם יצרתי dataset שמכיל בתוכו טבלה שעושה join בין טבלה של employee לבין טבלה של person אז אם אני רוצה להוסיף עובד אני צריך לעשות 2 שאילתות insert , אחת לטבלה של employee ואחת לטבלה של person . פה הדברים הופכים להיות יותר מורכבים.. מאחר שזה דורש ממני להוסיף בdataset עוד 2 טבלאות, אחת של הemployee ואחת של pers…

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים