תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
איך אני עושה SPLIT בין גרש ? אם למשל יש לי STRING ואני עושה string st = word.split('''); הקומפיילר לא מקבל, ניסיתי לעטוף את זה ב-\ וזה לא הלך יש לי פשוט משפט ואני רוצה לחלץ מה שבין הגרש הראשון והאחרון
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי אני מעוניין להפעיל שרת ויקי. אני מתקשה למצוא שרת שיענה על כל הדרישות שלי וגם יהיה סביר להתקנה. התקנתי לא מזמן PmWiki והתמיכה שלו ב RTL לא טובה. אשמח להשתמש בידע שלכם בכדי לחסוך לי זמן בהתקנות של כל שרת עד שאמצא את המיטבי עבורי. אז מה אני צריך: חשובה מאוד תמיכה טובה בעברית וב RTL עדיף שיהיה מבוסס Flat Files, אבל לא חובה אני מעדיף שיעבוד עם IIS או עם שרת אחר שנוח להתקנה השרת יעבוד בתחילה על המחשב האישי שלי - אני אהיה מעוניין בסופו של דבר להרחיבו לשרת אינטרה-נט מבוסס וינדוס. עדיף קל להתקנה :-) תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.xbox-linux.org/wiki/The_Hidden_Boot_Code_of_the_Xbox מעניין לקריאה למי שמבין... והכי חשוב, הסוף: :lol:
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אם נתונה לי חתימה של פונקציה כך: int Count_Letter (char* Str, char letter) ואני רוצה שהיא תחזיר את מספר הפעמים שהאות מופיעה במחרוזת שקלטנו אליה, וללא הבחנה בין אותיות קטנות לגדולות. איך אני עושה את זה בהתחשב שאני אמור לקבל רק אות קטנה או גדולה בטווח- a-z ואם זה לא אות אלא נניח ספרה אז אני מחזיר הודעה מתאימה ? כמו כן זה לא כ"כ פשוט כי אסור לי להשתמש בפונקציות שקיימות ב- string.h אלא רק באלו שב- stdio.h בלבד... אשמח לעזרה, תודה !
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי חברים, אני אעשה את זה קצר. אני רוצה לעשות את הקורס הנ"ל, מחפש איפה לעשות אותו. "האם הקורס יתן לי עבודה אחרי הסיום" כרגע פחות רלוונטי לגבי, מה שאני מחפש זה קורס כמה שיותר מעמיק במינימום זמן. אני עושה את הבירורים שלי בנתיים אבל אני אשמח גם להתייעצות עם מנוסים ממני. אם אתם מכירים משהו ששואף *גג* לשבע חודשים (מינימום זמן) למקסימום שעות לימוד אני אודה לכם מאוד תודה רבה מראש על המענה !
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כמה שיותר טוב ולבד. 1 איזה שפות תינות אתם ממליצים לי ללמוד,אני ממש חדש בתחום ולא יודע כלום אבל ממש כלום. 2 האם אפשר ללמוד לבד 3 תוך כמה זמן אפשר ללמוד שפה 4 ואם תוכלו לתת לי רשימה של השפות עם הסבר מה כל אחת נותנת אני אשמח.
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום רציתי מספר אתרים של קורסים של תיכנות מחשבים שבסוף הקורס אני מקבל תעודה שאני מוסמך באותו מקצוע (שפתC /VB/פסקל/JAVA) ומה הדרישות שלהם כדי להיתקבל לשם? תודה..
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
מחפש תוכנה שנכנסת לאתרים בצורה אוטומטית. אתרים שאני מזין לה או לפני חוקים מסויימים שאני מגדיר. תודה רבה!
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה באתר. יש לי טבלה של רשימת משתמשים מה Datbase הבעיה היא שאני לא מצליח לקבוע לה width קבוע, כי אני רוצה לכניס אותה לתוך אזור מסוים. זתאמרת כל פעם הוא קובע את הרוחב לפי ה td ההכי ארוך. אני רוצה לקבוע לו אורך קבוע ומה שלא יהיה באורך פשוט ירד שורה בתוך ה td. עם הגדרת width לטבלה זה לא עובד, זה מאפשר רק להגדיל לא להקטין, אותו דבר ב style ובכל דרך שניסיתי. מישהו יודע איך עושים?
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
משהו מוזר קורה: זו לא פעם ראשונה שאני פותחת פרויקט ++c, אבל פתאום הוא לא נפתח. כלומר, אני בוחרת OK, והחלונית 'open project' נפתחת שוב בלי ליצור פרויקט. מה לעשות? דרך אגב, איך מצרפים תמונה מהמחשב להודעה?
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
1. מה זה תמונה הקסה-דצימלית סל סגמנט נתונים ? 2.האם הפקודה הבאה חוקית ? mov a1[si],4h a1 הוא משתנה .... האם אפשר לגשת ככה למשתנה בזיכרון ?
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם. בין השאר, קיבלתי כמה מטלות שבהם עלי להעביר מספר כלשהו מבסיסי דצימאלי (בסיס 10) לבסיסים הבאים: אוקטלי, הקסה-דצימאלי ובינרי. למרבה הפלא גיליתי שאף פעם לא למדתי את זה, ומצפים ממני לדעת את הדרך.. זכור לי שלא מדובר בפיסיקה קוונטומית אלה בשיטת חילוק מסויימת עלי לדעת איך לעבור ממספר בבסיס 10 למספר בכל אחד מהבסיסים שצויינו ובנוסף איך לעבור בין הבסיסים עצמם. May god bless you all
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום! ניסיתי לעשות את זה: http://stackoverflow.com/questions/3707591/regular-expression-to-match-only-letters כלומר: ValidationExpression="^[^\W\d_]+$" זה עובד, אבל זה גם לא מרשה למשתמש להכניס אותיות בעברית... אני צריך הגבלה למספרים, אבל שיהיה אפשר להכניס כל אות בכל שפה! תודה :-)
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, במסגרת אחד הפרוייקטים שיש לי באוניברסיטה, אני צריך לכתוב ממשק גרפי לאחד הפרוייקטים הקודמים. אני רוצה להוסיף מוזיקה, והצלחתי לנגן קבצי WAV וAU. לא הצלחתי לנגן קבצי MP3. חיפשתי קצת באינטרנט ולא מצאתי משהו ממש מובן שאני יכול להעזר בו, הבנתי שאני צריך להתקין PLUGIN כלשהו ולא הצלחתי למצוא אותו. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי או להפנות אותי למקום שבו יש את זה בצורה ברורה, שאלה נוספת, אם אני מתקין את הפלאג-אין הזה אצלי איך אני דואג שהוא יותקן גם אצל הבודק של הפרוייקט? תודה מראש, אביעד.
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
חשבתי לנסות לעזור ולצרף חבר מכאן, אם אפשר אז למה לא. בכל מקרה פרויייקט מעניין מאוד - עבודה במשכורת ו/או אחוזים מהחברה. מי שמעוניין שיפנה אליי בהודעה פרטית - חשוב שיהיה בן אדם תותח. תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
טוב,אני אתאר את הבעיה בקצרה: אני יודע כיצד להשתמש בפונקציה,וכיצד להשתמש בפרוצדורה [כלומר-כיצד לכתוב פרוצדורות ופונקציות משל עצמי ולהשתמש בהן] אבל אין לי מושג מתי אני צריך להשתמש בפונקציה,ומתי בפרוצדורה... הבנתי שפונקציה אמורה להחזיר רק ערך אחד,ואילו פרוצדורה יכולה להחזיר מחרוזות שלמות,מערכים שלמים,ולהדפיס הוראות ללא משתנים. מתי אני משתמש בכל אחד מהם? :-\ *לדוגמא: "כתוב שגרה[פרוצדורה או פונקציה] שמקבלת מערך דו מימדי ומחזירה את מקום המס' הקטן ביותר" במה להשתמש?זה נראה לי הגיוני להשתמש גם בפונקציה וגם בפרוצדורה? תודה לעוזרים.
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איך אפשר לבדוק את המספר הזה למשל - 3060606 ולהגיד אם יש לו שלוש ספרות שהם אותו הדבר ? 666 , 000 בלי לעשות משתנה ליחידות , עשרות , מאות... איך עושים את זה?
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מה נשמע? המורה שלי למחשבים הטילה על כמה תלמידים בכיתה(אני בינהם) להראות לכיתה איך להשתמש בWindows application. חיפשתי בכל מקום אפשרי ולא מצאתי. עזרה בבקשה. תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני משתמשת בפונקציה רקורסיבית המכניסה NODE חדש לעץ. אני רוצה לאחר ההכנסה לעדכן את כל הענף של הNODE הזה שיש לו NODE חדש. איך עושים את זה? איך אני "חוזרת אחורה בענף?" הקוד להכנסה: function setChildren(parentI, treeArr, newNode) { var type = typeof treeArr if (type == "object") { for (var key in treeArr) { if (treeArr[key].id == parentI) { treeArr[key].children.push(newNode); return key; } setChildren(parentI, treeArr[key].children, newNode); } } return null; }
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
למדתי קצת על ממשקים, ואני רוצה לעשות כמה תרגילים בכדי להבין את הנושא הזה לעומק.. אז אם תוכלו להאות לי כמה תרגילים בנושא אני ממש אודה לכם...
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
אני לא מוצא איזה מספרים הם(גם ESC). אם מישהו יכול לעזור...
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן, אני יוצר משחק סנייק פשוט ויש לי בעיה קטנה שאני לא יודע איך לפתור, הסנייק שלי מורכב מ"קוביות" (תמונה מגודל 10px), כדי שהסנייק יזוז בצורה חלקה אני מזיז את הקובייה הראשונה רק ב 1px כל פעם (עושה לה setBounds) ואז עובר בלולאה על שאר ה"קוביות" ונותן להם את הקורדינטה של הקובייה שכבר התקדמה קדימה (setLocation). מכאן נוצרת בעיה, כי הרי התזוזה היא של 1px אבל הקובייה היא 10px אז כל הקוביות מתכווצות יחד ולא מופרדות. אני מעוניין שכל הסנייק יזוז בייחד רק 1px לפני כל sleep, מה עלי לעשות? (ניסיתי כבר כל מיני דרכים אבל אז נוצרות בעיות אחרות, אשמח לפתרון יצירתי ). תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום יש אלגוריתם שנקרא "אלגוריתם דנציג" או משו בסגנון, יכול להיות שאני טועה בביטוי של השם שלו אבל אני לא מצליח למצוא אותו באינטרנט, לא באנגלית ולא בעיברית. בכל מקרה, אני מחפש את ההסבר על האלגוריתם הזה, או על כל אלגוריתם אחר אשר מאפשר למצוא מסלול קריטי בראף. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-


