עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by bombi,

    כמו בכותרת, לא צריך ציוד היקפי,מסך וצורב. מחשב למשחקים חדשים כבדים!! לא AMD !! ולא מתכוון לעשות OC !! אם אפשר תמפרט מחנות זולה בצפון כמו KSP

    • 2 תגובות
    • 737 צפיות
  2. שלום, אני צריך נייד ב-4000 ש"ח (אפשר לחרוג במקסימום 100-200 ש"ח אבל רצוי שלא) השימושים הם בעיקר אופיס, גלישה באינטרנט, קצת סרטים ואם אפשר אז גם שיריץ פוטושופ נורמלי (לא משהו מוגזם, סתם שימוש חובבני, לא מקצועי בכלל) חובה שיהיה: מסך "15-16 משקל - מקסימום 3KG WI-FI לא צריך ויסטה, מספיק XP HD -לפחות 80GB ג'יגה זיכרון צורב DVD ובקשר לחיי סוללה - אין לי מושג מה הממוצע בניידים אבל רצוי לפחות 4 שעות (זה הרבה? מעט?) יש נייד בתקציב הזה שמתאים לדרישות האלה? תודה

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  3. Started by ssl,

    אני רוצה לקנות לפטופ קל (12 אינצ' ) עד 7000 ש"ח ואני מתלבט בין הדגם של LG Z1 BIGHT או LG LW25. אני לא ממש מוצא הבדלים (אם אני משדרג את הLW25 ל 1 ג'יגה זיכרון). אשמח לעזרה לעניין ההשוואה או להמלצה למחשב דומה בעד 7000 ש"ח תודה SSL

    • 3 תגובות
    • 679 צפיות
  4. אני צריך לקנות בשביל קרובי משפחה מחשב חדש... תקציב: כמה שפחות יותר טוב... דרישות: - המחשב אמור להריץ אינטרנט ואופיס בלבד! לא ישוחקו משחקים (ואם כן זה יהיה קומפי או משהו בסגנון משחקי ילדים)... - חשוב מאוד שהמחשב יהיה שקט ככל הניתן... - צריך ציוד היקפי: מקלדת, עכבר, רמקולים (סבירים...לא צריך משהו עוצמתי...), מסך (!).. בקשר למסך, כמובן שאם אפשר להכניס LCD זה יהיה מצוין..העיקר שלא יתעייפו מלשבת במחשב...(לא שהם יושבים כל היום אבל זה הכרחי שלא יהיה בעיות עם קצב הרענון) מעבד: AMD ATHLON 64 3800+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.0GHz 1MB CACHE - ADO3800CUBOX - BOX ¤452 לוח אם: GIGABYTE GA-M55plus-S3G ¤459 מסך: LG LCD 17" L1753TR 2ms DVI ¤997 דיסק קשיח: SEAGATE BARRACUDA 80GB 8MB …

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  5. שלום! אני מעוניין לרכוש מחשב נייד ומתלבט בין כמה דגמים : Dell XPS1710 Dell Latitude D820 Precision M65 אני מעוניין במחשב חזק עם 2 ג'יגה זיכרון וכרטיס מסך עם זכרון ייעודי . אני עובד עם visual studio 2005 ,פוטושופ ותוכנות גרפיות למינהם שזוללים מספיק זיכרון ובנוסף אני צריך שהמחשב יותאם גם לויסטה . בנוסף לכך אני מתלבט האם לבצע את הרכישה כעת או לחכות לגירסאות הבאות של הניידים שצריכים לצאת בתקופה הקרובה ובהם תמיכה ב hybrid hdd , ssd, 802.11n ,turbo cache וכו', אני רק לא יודע מתי יצאו הגרסאות שתומכות בתכונות הנ"ל והאם שווה לחכות? האם יש מישהו שמבין בתחום ויכול לעזור ? תודה, דני.

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  6. יש לי כבר : Motherboard Name MSI 865PE Neo2-S (MS-6728) צריך לשדרגCPU Type Intel Pentium 4, 2600 MHz (20 x 133) צריך לשדרג System Memory 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM) צריך לשדרגVideo Adapter NVIDIA GeForce 6600 (128 MB) צריך לשדרג Audio Adapter Creative SB Live! 5.1 Digital (SB0220) Sound Card שיהיה משולב בלוח אם החדש חשוב שיהיה אופטי Disk Drive Maxtor 6L250R0 (250 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133) לא צריך לשדרג ?Liberty ELT620AWT 620W? לא צריך לשדרג Optical Drive LITE-ON DVDRW SOHW-1673S לא צריך לשדרג קרור מעבד ביג טיפון …

    • 0 תגובות
    • 693 צפיות
  7. שלום! אחי רוצה לקנות מחשב נייד לצורכי עבודה, כלומר, שיהיה חזק ומתאים לעריכת תמונות ווידאו: כול החיבורים הדיגיטליים הקיימים, כונן קשיח גדול מספיק, מעבד חזק, כרטיס מסך (ידוע לי, שקיימים כרטיסי מסך מיוחדים לצורך הנ"ל, אך האם ישנם כאלה גם למחשבים ניידים? והאם יש צורך באחד כזה, או שמא אפשר להסתפק בכרטיס מסך רגיל?), מסך טוב (אני מניח שלא TN?). המחשב אינו לצורך משחקים, אך, אם זה אפשרי שגם יתמוך במשחקים חדשים וכבדים, מה טוב! ואינטרנט אלחוטי, אך אני מניח שזה מובן מאליו. מה הרכיבים החשובים ביותר לעבודה מסוג כזה? האם כיסיתי את הכול? נוסף לכך, האם התקופה הקרובה היא תקופה טובה לקניית מחשב נייד, או שמא בקרוב תצא טכנולוגיה חדשה / תהא ירידת מחירים? (ברור לי שיוצאות טכנולוגיות חדש…

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  8. אני מחפש 2 מחשבים - בסביבות 1500 ש"ח כל אחד - אפשר גם פחות. השימושים: תוכנות אופיס. שמיעת מוסיקה (MP3). לראות סרטים (בעיקר DIVX, לפעמים DVD). למחשב הראשון אני מחבר רמקולים של ALTEC למחשב - הייתי רוצה אולי, אם זה משנה, כרטיס קול קצת יותר איכותי ממה שיש על הלוח - רק אם זה באמת משפיע על איכות הצליל. למחשב השני אני צריך כרטיס מסך שיתמוך במשחקי מחשב - לא High End - משהו ל-FIFA 2007 ודומיו.

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  9. שלום, אני מעוניין לקנות מחשב חדש אחרי שמחשבי הקודם התפגר אשמח מאוד אם מישהו מפה יוכל ליעץ לי לקניית מחשב ולהלן הצרכים שלי אני רוצה מחשב שיחזיק כמה שיותר זמן כמובן מכיבן שבעתיד הלא רחוק במיוחד לא יהייה באפשרותי להרשות לעצמי מחשב חדש. אני רוצה מחשב שיוכל להריץ כמות רבה של תוכניות במקביל מכיוון שאני משתעמם במהירות ואשמח להריץ 5 אתרים+שש בש+וינאמפ+אייסיקיו+אנערף מבלי שזה ידגדג את המחשב שלי. אני נהנה לשחק במשחקים החדשים בשוק אבל אני לא גיימר רציני ולא מודאג מאפ פי אס נמוך כל עוד ניתן לשחק במשחקים ברמה סבירה. אני רוצה מחשב שינצל בכמוןת מקסימילית את האינטרנט שלי. תקציבי לא גבוה ולמעשה אשמח לשלם כמה שפחות כל עוד אקבל את הדברים ההכרחיים לי הייתי שמח לדעת איזה מרכיבים אני צריך לק…

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  10. Started by guy2007,

    שלום כולם ברצוני לקנות מחשב חדש התקציב שלי הוא בערך כ1500+- כאשר אני צריך מעבד לוח אם זכרון ודיסק קשיח, המחשב הזה הולך להיות מחשב פרטי שלי והוא קצת לשימוש משחקים קצת אך הרב וידאו והורדות לכן אני לא צריך מחשב חזק מאוד אלא משהו ממוצע. נכון להיום זה המפרט שאני חושב לקחת: ‏AMD Athlon 64 3800+ (Socket AM2) X2 DualCore‎ מעבד Asus M2V-TVM AM2, VIA K8M890, DDRII 667, VGA, PCI-E‎ לוח אם Kingston DDR2 2X512MB זכרון WD 250GB 7200RPM, 16MB, SATA II‎ דיסק קשיח אם אוכל לקבל המלצה על חלקים יותר טובים באותו מחיר או מאידך על ביקורת חיובית של חלקים אלו אני אשמח. תודה מראש, גיא.

    • 1 תגובה
    • 536 צפיות
  11. המפרט הראשון מחיר:2940 שח מפרט שני מחיר:2800 שח חייב תשובה כמה שיותר מהררר תודה חבר'ההה

  12. זה המפרט שבניתי: מעבדי אינטל‏ כמות מחיר סה"כ Core 2 Duo E6320, 1066Mhz, s775, 4MB 1 980 980 לוחות אם למעבדי אינטל‏ ASUS כמות מחיר סה"כ P5B s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E 1 650 650 זכרונות‏ DDR II 800 כמות מחיר סה"כ 1GB TwinMOS TwiSTER 2 370 740 כרטיסי מסך‏ GIGABYTE כמות מחיר סה"כ 8600GT 256MB GDDR3 Silent-Pipe II, HDTV, 2xDVI, PCI-E 1 745 745 דיסקים קשיחים‏ Western Digital כמות מחיר סה"כ 320GB 7200RPM, 16MB, SATAII 1 455 455 צורבים‏ LG כמות מחיר סה"כ DVD±RW GSA-H30N x16 Beige SATA 1 215 215 מארזים‏ כמות מחיר סה"כ Thermaltake Soprano VB1000BWS 1 415 415 ספקי כוח‏ HEC כמות מחיר סה"כ 450TD-TF 450W 2x8cm fan 24pin 1…

    • 3 תגובות
    • 746 צפיות
  13. Started by shben,

    המחשב מיועד למישחקים בעיקר,ללא OC ,מחנות skypc בראשון,איך הם טובים?,תודה לעוזרים.,אגב,יש לי דיסק קשיח של w.d 250 1032- מעבד AMD Athlon 64 X2 5600+ Socket AM2 BOX 439- לוח אם GIGABYTE GA-M55S-S3 187 זיכרון Kingston 1GB 667MHz DDR2 CL5 - x2 2045 כרטיס מסך GeCube RADEON HD2900XT GDDR3 512MB HDMI PCI-E 170- צורב SAMSUNG SH-S182 X18 359- מארז מחשב Apollo NZXT 397-ספק כח Enermax Liberty 400W ¤4,815 8 פריטים

    • 4 תגובות
    • 584 צפיות
  14. לאחר תקופה של שיטוט וחיפוש בפורומים השונים של האתר, ולאחר דיונים עם מיטב המלומדים כאן, הרכבתי לעצמי את התפריט הבא ואשמח לשמוע את חוות דעתכם מלומדיי! המחשב מיועד לצפייה בסרטים וסדרות, להורדות [אימיול], לגלישה ולעבודות אופיס [לא מתוכנן OC]. ראשית אציג את המפרט ואחר כך את הסיבות והספיקות: מעבד: AMD ATHLON 64 3800+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.0GHz 1MB CACHE - ADO3800CUBOX - BOX ¤452 לוח אם: ASUS M2A-VM HDMI ¤483 דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS ¤380 צורב DVD: LG DVDRW GSA-H42N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - BULK ¤195 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT ¤574 מארז: COMPUCASE CI-6A19B-400 ATX SUPER MIDI TOWER CASE + 400TR…

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  15. Started by fuck off,

    אני צריך מחשב שיריץ ET וCS 1.6 בלי בעיות במקביל עם כמה אלפי תוכנות ברקע (מקווה שהבנתם שהגזמתי). מה שכמובן דורש לפחות 2 GB זכרון עדיף 800 mhz אם יכנס לתקציב כמובן. לא צריך צורב. ו... זהו ניראה לי. תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 791 צפיות
  16. שלום.צריך מפרט למחשב עד 4300 למשחקים כולל ציוד הקפי ומסך בלי O.C רק מ-IQPC תודההה

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  17. http://www.dailytech.com/AMD+Puma+Mobile+Platform+Details+Unveiled/article7340.htm 3 חידושים נחמדים א. תמיכה בPCIe 2.0 ב. HyperTransport 3.0 (ואם לא צריך אותו, הוא יכבה עצמו אוטו') ג. אפשרות לשנות voltage לכל ליבה (ליבה א' תצרוך Xvoltage וליבה ב' Yvoltage או שבכלל ליבה אחת תכבה עצמה .. ) הליבה תצא במהלך 2008 ד"א פתחתי את התרד' פה, כי הוא לא נראה לי קשור לפורום ניידים (ששייך למפרטים...)

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  18. Started by barartzi,

    שלום לכולם קניתי מחשב לפני כשנה ואני רוצה לדעת האם הוא מספיק חזק על מנת לעבוד עם הממשק הכי חזק של ויסטה אולטימייט.. אז המפרט הוא cpu: Intel Pentium D 930 Dual Core 3Ghz 2x2Mb L2 LGA 775 Box mb: GIGABYTE GA-8I945PG-RH ram: 2g 667MHZ dual chanel - זה 4X512 כי הרחבתי עכשיו hd: 320GB 7200RPM 16MB 160GB 7200RPM 8MB gpu: gainward bliss 7600gt אני יוסיף כנראה איזה מאוורר רציני dvd-r: NEC DVD_RW ND-3550A חשוב לי לדעת כי אני עומד להתקין ויסטה ואני רוצה לדעת אם זה יעבוד חלק וגם אם זה יעבוד חלק עם משחקים ובכלל האם יש לויסטה תמיכה למשחקים כמו fm07 ו pes6 תודה רבה למי שיעזור !!

    • 7 תגובות
    • 722 צפיות
  19. Started by AtSrA,

    שלום, אבקש שתכינו לי מפרט למחשב שמיועד למשחקים (כבדים, אם זה חשוב), התקציב עד 5000 ש"ח ללא חריגות גדולות. המחיר לא צריך לכלול ציוד היקפי כלל ומסך, וגם לא כונן DVD צורב (יש כבר את כל אלה). לא חשוב לי איך נראה המארז, הבנתי שהקירור חשוב אז שהדגש יהיה יותר על זה. ורק חשוב לי להדגיש שיהיה גם כונן קשיח גדול (160 GB לפחות), ושהמחיר יכלול הרכבה של כל הרכיבים. לא מתוכנן OC. תודה רבה מראש!

    • 2 תגובות
    • 536 צפיות
  20. Started by ice35,

    צריך מחשב בעיקר לקאנטר ומשחקי קלים בלי כרטיס מסך (מובנה) לא צריך צורב DVD... תודה

    • 2 תגובות
    • 601 צפיות
  21. Started by ZXY1,

    שהיה בעל מעבד אינטל 2400MHS לוח עם אופציה לאוברקלוק (כרגע לא מתכון אבל שהייה בעתיד) כרטיס מסך לגיימר בינוני שיתמוך גם במשחקים כבדים דיסק קשיח של סיגייט (5 שנים אחריות) כונן פנימי קורא כרטיסי זכרון (בצבע שחור) מארז וספק אמינים (בצבע שחור) והכי חשוב מסך טוב רגיל / רחב (מה עדיף?) (אני מכיר LG וסמסונג יש יותר טובים?) "19 / "20 / "22 (מקסימום מסך מינימום מחיר) (קונטרסט וזמן תגובה גבוהים) ואיזה חנות אמינה זולה באיזור חדרה? תודה

    • 3 תגובות
    • 641 צפיות
  22. אוקיי אז ככה כרגע יש לי מחשב מאוד ישן בן 5 שנים + ואני מעוניין ליקנות מחדש חדש אשמח לקבל 2 מפרטי מחשב : 1)מבוסס על AMD 2)מבוסס על אינטל. ואם אפשר בדרך חוות דעת קטנה על כל אחד מהמפרטים ווהמלצה לבי איזה מבניהם יוצא את המקסימום בהתאם לתקציב הנ"ל.. *בטח תישאלו אותי על oc איך שקואים לזה לפי מה שאני מבין באופן ממש קצר זה המרת מרהרץ אין לי בדיוק מושג בדיוק מזה אשמח לקבל פירוט קטן.. תודה..

    • 11 תגובות
    • 734 צפיות
  23. Started by (Arik),

    1. מה התקציב?5000 2. מטרות המחשב? לדוגמה: משחקים ואנטרנט 3. האם אתם צריכים ציוד הקפי? לדוגמה: צריך מסך שיהיה טוב 4. האם יש דבר ספציפי שאתם לא צריכים במחשב עצמו? כמו: צורבDVD ושיהיה כרטיס רשת אלחוטי 5 . האם יש לכם העדפה לחברה או לחלק כלשהו ? מעבד אינטל ה E4300 שנעשה לו OC בעתיד ובינתיים יקל על הממון 6. האם נושא הקירור והעיצוב במחשב חשובים לכם? האם צריכה להיות התאמה בין הצבעים של המחשב ויש דרישה למחשב שקט במיוחד? שיהיה מארז טוב לא צריך חלון אני כבר אגזור אחד בעצמי 7. האם אתם צריכים מערכת הפעלה חוקית, הרכבת מחשב במעבדה או התקנת מערכת הפעלה במעבדה?לא 8. האם יש צרכים מיוחדים כלשהם?לא, רק אמא אומרת שאני ילד עם צרכים מיוחדים. תודה.

    • 7 תגובות
    • 815 צפיות
  24. זה: http://hwzone.co.il/specslist/view/29/ או זה: # מעבד : Intel Core 2 Duo E6600 2.4 Ghz # לוח אם : Asus P5B Intel chipset 965 # זכרון : Kingston 2X1024MB DDR II 667 2GB # מארז : RAIDMAX SAGITTA+WINDOW BLACK 2X120mm # ספק כח :Hec Compucase 400W TRT # כרטיס מסך : Geforce nVIDIA 76000GT 256MB # דיסק קשיח : 250GB SATA II 16MB Buffer 7200 RPM # צורב די וי די : X16 Dual Layer # כרטיס רשת מובנה 1GB # כרטיס קול מובנה או שמישהו יכול לבנות לי מפרט יותר טוב מ-ksp או מכל מקום אחר.

    • 4 תגובות
    • 575 צפיות
  25. Started by treinx,

    תבנו לי את המפרט הכי חזק למשחקים.... תודה ד"א חשוב שחנות תהיה באזור תל אביב... ולא בצפון או משהו כזה..

    • 5 תגובות
    • 591 צפיות

דיונים חדשים בפורומים