אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש לי שני HD WD RAPTOR 36 GB .עד עכשיו היה לי אחד ועכשיו אני רוצה לחבר אותם ב-RAID 0 אני ממש לא יודע מה לעשות .זה פעם ראשונה שלי עם אם כל מה שקשור ל-RAID.יש לי לוח-אם P4P800 DELUXE תודה
-
- 0 תגובות
- 748 צפיות
-
-
שלום רב. האם יש הבדל בין Samsung 320GB HD321KJ ו-HD321LJ? הזמנתי את הראשון קיבלתי את השני.
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
בבקשה תגידו לי אם שווה תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
מה אתם אומרים זה שווה או שלא? כי אני לא רוצה שידפקו אתי אין לי כוח לבלגנים . ואם כבר אז איזה חנות אמינה ושווה קנות ממנה?
-
- 7 תגובות
- 747 צפיות
-
-
מחשב נייד של GIGABYTE היה בתיקון בחברה השבוע, החליפו לי צורב שהיה עושה רעשים רק כשאני מכניס DVD אבל היה קורא אותם. עכשיו הם החליפו לי כונן והוא לא קורא DVD בכלל , CD הוא כן קורא וצורב. על הצורב רשום DVD MULTI RW . השאלה למה זה קרה? התקשרתי לחברה אבל הוא לא יכל לעזור לי מרחוק ואין לי כוח לשלוח את המחשב לעוד שבוע אליהם. חוץ מזה הוא אמר שהם לא מתעסקים עם תוכנה אלא רק עם חומרה . (זה שטויות כי זה יצא ככה מהם אז אם אני ישלח אליהם הם יתקנו בטוח). ניסיתי לעשות עדכון חומרה אבל הוא רושם שהוא מותקן כראוי . אשמח לעזרה.
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
היי. אני מעוניין לקנות דיסק קשיח חיצוני בגודל 2.5" שיהיה לי לאחסון מידע קטן. שיהיה בין 250GB לבין 500GB. תקציב לא משנה לי, עכשיו מה לגבי הדיסק הקשיח של Seagate הFreeAgent. ? מגיע 250 ו320 ו500 GB ? אני צריך דיסק קשיח אמין במיוחד !
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
שלום, כבר תקופה שיושב לי מעין מחשב NAS בבית עם הארד דיסקים שהיו על המחשב שלי. לא מזמן ההארד דיסקים התחילו לעשות רעשים (מעין "טיקים" תכופים) ואתמול כבר קיבלתי שגיאה בעלייה של UBUNTU עם אחד ההארדיסקים שאיננו מצליח לעשות לו MOUNT ועוד שלל שגיאות ב- ata2 משהו... חששתי מאוד לחייהם ומיד החזרתי אותם למחשב שלי לבדיקה ונראה כי הכל בסדר (עפי ה- SMART) ותפקודם מצויין. יכול להיות שפשוט הלך הבקר SATA במחשב ה- NAS? ואיך ניתן לוודא זאת?
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי כונן היטאצ׳י 2T sata2. היום בבוקר המחשב הפך איטי מאוד ועכשיו, לאחר כמה שעות, הביוס לא מזהה בכלל את הכונן. רציתי בבקשה לקבל את חוות דעתכם לאבחון התקלה ודרכים לשחזר את החומר מתוך הכונן (תמונות משפחתיות של ה6 שנים האחרונות). תודה,
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שבוע טוב,אני עומד לפני רכישה של 2 דיסקים קשיחים פנמיים למחשב למטרת גיבוי,הייתי רוצה לשמוע המלצות וחוות דעת על איזה חברה או דגם כדאי לי ללכת. השאלה באה גם בגלל העובדה שדיסק קשיח שקניתי לפני חצי שנה הראה לי על שגיאות בסקטורים ועשה לי בעיה גדולה עם חומר שהיה לי שם,אציין רק שהדיסק הוא של מדגם:Caviar Black WD1002FAEX של חברת : WESTREN DIGITAL תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
האלו, רציתי לדעת משהו, שלאחרונה נורא הפריע לי, ולא מצאתי חומר ברשת... באופן היפותטי, אם אני לוקח כונן קשיח חדש, ומחלק אותו למחיצות לוגיות, נניח, לשלושה, יש איזשהו הבדל בביצועים מאשר הייתי משאיר את אותו כונן פיזי אחד, ללא מחיצות. זמני גישה, קצב העברה בין המחיצות וכדומה בתודה מראש, אלירן...
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום מה מצב?? טוב אז ככה רציתי לדעת איזה צורב DVD כדאי לי לקחת בסביבות הגג500 שקל תודה
-
- 6 תגובות
- 747 צפיות
-
-
יש לי RAID של שני כוננים זהים של 320 ג'יגה בMIRROR יש לי תופעה מוזרה - שכאשר אני פותח קובץ WINRAR (בעיקר בעל נפח גדול) זה לפעמים כותב לי ERROR במהלך הפתיחה אבל אם אני מנסה שוב - זה עובד חלק והקובץ נפתח. בנוסף יש לי תופעה דומה עם הDEAMON TOOLS - אני שם קובץ ISO בכונן וירטואלי ומתקין ממנו משחק לHD וזה זורק ERROR תוך כדי התקנה (ולא מסתדר גם בניסיון שני). מלבד הרכבת הRAID החלפתי לאחרונה גם זיכרון מ667 ל800 ומעבד מ6300 ל6400 בימים הראשונים אחרי ההחלפה היו קצת מסכים כחולים אבל מאז כבר חודשיים הכל עובד טוב (מלבד הWINRAR) . מישהו?
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
תשמעו בזמן שצורבי 12 ו16 עוד מעט יוצאים והשוק מלא ב8X אני לא מוצא דיסקים כאלו רק 4 מישהו יודע איפה אפשר למצוא של במהירות 8? ולא בחול
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום פירמטתי את הDOK (סאנדיסק 16G) מFAT32 לNTFS כאשר התחלתי להעתיק קובץ של 4 וחצי ג'יגה כל התהליך היה מאוווווד איטי זה בהתחלה קפץ עד ל30 דקות ואז ירד לסביבות 17-19 דקות האם היתה בעיה בפירמוט או שזה הזמן שבאמת לוקח להעתיק מהמחשב (הכונן במחשב הוא סאטה) לDOK? מצד שני קניתי את הDOK בשביל להעתיק סרטים שלא נכנסים לדיסק DVD כלומר סביבות ה8-12 ג'יגה, האם במקרה הזה לא תהיה לי בררה אלה להתחיל להעתיק את הסרט לכונן יומיים לפני? תודה מראש ומתנצל אם כבר נשאלה השאלה בעבר, את ההסבר על הפירמוט מצאתי אבל פטרון לבעיה כזאת לא.
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
יש ברשותי מחשב שמחובר לממיר של YES ומקליט תוכניות כמו מכונה משומנת (אם מישהו רוצים פרטים איך מבצעים זאת, אשמח לפרט). הבעיה היא כזאת - המחשב נמצא במקום אחד, והטלוויזיה הגדולה נמצאת במקום אחר. יש איזשהו התקן שבאמצעותו אני אוכל לאחסן את קבצי הוידאו על גביו, ולאחר מכן לחברו לטלוויזיה שנמצאת במקום אחר, ולצפות בהם? כלומר, בקיצור - DISK ON KEY עם יציאת S-video, יש חיה כזאת? (: אם למישהו יש רעיונות אחרים, אשמח לשמוע!
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
היי,קניתי מחשב חדש ואני לא יודע איך לחבר את ה DVD-ROM שלי אני לא רוצה לבזבז כסף על תואני פוחד שאני אשרוף משהו :-[ אז אם מישהו יודע? :s05:
-
- 5 תגובות
- 747 צפיות
-
-
אהלן... ברשותי לוח מתוצרת Lucky Star, אשר עליו מותקן מעבד פנטיום 2 במהירות 350 מגהרץ, עם 192 מגה זכרון פנימי. דגם הלוח הוא 6ABX2V גירסה 1.2 והוא משתמש בערכת השבבים האגדית של אינטל - ה 440BX. כרגע מחובר ללוח כונן קשיח בנפח של 2 ג'יגה, במהירות 5400 סל"ד. אני רוצה לתת את המחשב לאחותי ותוהה אם הלוח יסתדר עם כונן חדש בנפח של 40 ג'יגה (זה בתאכלס כל מה שנחוץ ע"מ לעבוד איתו בצורה שפויה). מאחר ועדכון ביוס ללוח עדיין לא הצלחתי למצוא ואני מודע לכך שעם כונן חדיש בנפח של 80 ג'יגה, הלוח לא מסתדר (תקיעת תהליך ה POST)... הדבר גורם לי לתהות בנוגע לכל הארדיסק חדש שהוא. ידוע לי שבלוחות ישנים, אשר אינם עושים שימוש בגירסאות ביוס עדכניות, אין את היכולת להתמודד עם נפחים הגדולים מ 40/60 ג'יגה (נ…
-
- 7 תגובות
- 747 צפיות
-
-
התקנתי ווינדוס על כונן קשיח 10 גי'גה בשיטת קיבוץ NFTS במקום FAT32 והוא נתן לי הודעת שגיאה מסך כחול NTFS.SYS יכול להיות שזה בגלל שלא פירמטתי אותו על FAT32 ?
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
חומרה חדשה מאפשרת ליצור כונני SSD שמגיעים למהירויות גבוהות במיוחד - עד כמה הדבר מתרגם לחווית שימוש משופרת עבור המשתמש? לקחנו את אחד מהדגמים המודרניים המוכרים ביותר בסביבה לסיבוב התרשמותלכתבה
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן חבר'ה, אני חושב אולי להוסיף דיסק קשיח שני למחשב, הלוח אם שלי תומך ב-RAID 0/1, כדי ששני הדיסקים הקשיחים יפעלו במערך הזה הם צריכים להיות מיוחדים מבחינת תמיכה ברייד או פשוט דיסקים קשיחים רגילים? תודה
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
רק רציתי לבשר לכם שקניתי היום 50 DVD-R של וורבטים 8X מטיוואן מחנות GOLDTOP שממוקמת ליד קניון הזהב בראשל"צ, הפרטים של המדיה בתוכנה DVD IDENTIFIER : ---------------------------------------------------------------------------- Unique Disc Identifier : [DVD-R:CMC MAG. AE1] ---------------------------------------------------------------------------- Disc & Book Type : [DVD-R] - [DVD-R] Manufacturer Name : [CMC Magnetics Corp.] Manufacturer ID : [CMC MAG. AE1] Blank Disc Capacity : [2,298,496 Sectors = 4.71 GB (4.38 GiB)] ---------------------------------------------------------------------------- [ DVD Identifier V5.0.1 - http://DVD.Identifier.CDfreaks.c…
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
לא מצליח להכניס קובץ שהוא מעל 4 ג'יגה ! ...מה הבעיה ?<? יש אפשרות לסדר את זה?? תודה
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
רכשתי השבוע מחשב חדש עם הארד דיסק של wd בנפח של 200 ג"ב. אני צריך את עזרתכם בכל הקשור לחלוקה למחיצות ולאופן הפירמוט: 1. לכמה מחיצות כדאי לחלק את ההארד דיסק ובאיזה גודל כל מחיצה? חשבתי לחלק את ההארד דיסק לארבע מחיצות: אחת למערכת ההפעלה בלבד (xp), אחת לכל התוכנות האחרות, אחת שהיא העיקרית והגדולה ביותר - תמונות (כל תמונה בנפח של 6-8 מ"ב), והרביעית והאחרונה לכל היתר (מסמכים, שירים וכל הזבל). זה בסדר לעשות חלוקה כזו? 2. האם צריך לפרמט כל אחת מהמחיצות? אם כן האם זה משנה האם בשיטת FAT32 או ב- NTFS? האם צריכה להיות אחידות בשיטה, קרי כל המחיצות ב- FAT32 או לחילופין, כולן ב- NTFS? תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
למה כוננים מכאנים מכילים נפחים בגדלים "עגולים" כמו 250, 400, 500 , 750 וכו' לעומת שכונני פלאש מכילים נפחים במכפלות של 8ביט? (גם זכרונות הראם נכנסים לקטגוריה זן)
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
אני חושב לקנות קשיח חדש הגודל היה 160 SATA איזה חברה את ממלצים מה הכי טוב והכי מהיר ודבר נוסף האם כדי לפצל את הקשיח ?? זה יעבוד יותר מהר אם מפצלים?
-
- 7 תגובות
- 747 צפיות
-


