אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אני לא יודע תאמת אם זה קשור לכאן אבל אם לא תעבירו.. יש לי כונן DVD שקניתי (הבעיה גם הייתי בצורב הישן). עכשיו שאני מכניס דיסק אני אמור לראות חלון קופץ נכון ? אז הדיסק לא מזהה לי אוטומטית את הדיסק מה אני עושה כדי לסדר את זה ?
-
- 4 תגובות
- 760 צפיות
-
-
יש לי מספר מחשבים בבית וחשבתי לשים NAS ביתי כזה ולחבר אותו לרשת הביתית בבית שיהיה אפשר לגשת למידע מכל מחשב אשמח להמלצה על NAS ביתי, (יש גם קטנים עם nvme m.2? מאשר דיסקים 2.5/3.5 אינץ'?) ולשאלה הכי קריטית, יהיה אפשר לגשת אליו גם עם מק וגם עם פיסי? כי בכל זאת זאת תצורת מבנה שונה, יש פתרונות משהו?
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום לכולם-יש לי התלבטות כבר זמן מה בנוגע ל wd 80 gb 7200/8 jb לעיתים(לא תמיד)שומעים נקישות קלות ביותר,וכבר אמרו לי כאן בפורום כי הדבר מעיד על סופו הקרב של הארד דיסק. יש לי עדיין אחריות עוד 4 חודשים מתוך 3 שנים,אך מלבד הנקישות הדיסק עובד מצויין ומהיר ביותר ומה גם שהוא בתפוסה כמעט מלאה ואני חושש לשלוח אותו לתיקון. בתכ'לס-עשיתי בדיקת בנצ'מרק וקיבלתי: seqeuntal write 21 seqeuntal reade 22 bufered write 30 bufered read 30 אינני מבין כלום בתוצאות אשמח מאוד לקבל חוות דעת כללית והאם התוצאות תקינות תודה רבה ושבת שלום
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
http://www.tomshardware.com/charts/hdd-charts-2012/benchmarks,134.html# מעניין מאוד. שימו לב שמתחת לדיסקים שמסתובבים במהירות מטורפת של 10K, מופיע דיסק של סייגייט מסדרת ה DM..!
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
-
שלום לכולם. קודם כל הבעיה היא אצל חבר שלי ולכן אין לי את כל הנתונים מה שאני יודע הוא שיש לו צורב LG שמצליח לצרוב CD אך ברגע שמנסים לצרוב על DVD המחשב נתקע. הוא משתמש בXP SP2 ובנרו גירסא אחרונה. כמו כן הוא ניסה מדיות שונות וגם תוכנות צריבה שונות אך הבעיה חוזרת בכל המקרים. אם מישהו יודע מה הבעיה ו/או דרכים לפיתרון.
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
בשני הדיסקים הקשיחים יש sata2 250gb 16mb 7200rpm איזה יותר אמין פולט פחות חום ועושה פחות רעש, איזה יותר כדאי? תודה!
-
- 7 תגובות
- 759 צפיות
-
-
-
קניתי למצלמה כרטיס זיכרון של 8 ג'יגה, עכשיו אני מנסה להוציא את התמונות למחשב והוא לא מצליח לחבר מהמצלמה. חיברתי דרך מתאם SD למחשב גם לא עובד. ניסיתי גם את המצלמה וגם את המתאם עם SD של 2 ג'יגה ושל 128 מגה ושניהם עבדו חלק. המחשב עם ווינדוס אקס פי הום... מישהו יכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
יש לי כונן קשיח עים -20GB-מחולק ל-C-ו-D-,איך אני מבטל את ה-D-כדי להפוך את כל הכונן ל-C-???? תודה א ש ר
-
- 6 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברצוני לקנות צורב dvd... התקציב זה 200-250 ש"ח... אפשר טיפה לחרוג... אשמח להמלצה ואם אפשר גם את שם החנות שהוא נמצא או לינק... תודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אוקי מצטער על השאלה הטיפשית... אבל לא עשיתי את זה בעבר... איך אני מגבה DATA על דיסק DVD? ובאיזו תוכנה הכי נוח להשתמש?
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
למה הכפתור למטה? יש איזו סיבה הגיונית לזה? כל פעם שאני מנסה לסגור את הכונן אחרי שאני מכניס CD אני צריך להתכופף ולהתחיל לעשות תרגילים כדי להגיע לכפתור שבצורה "חכמה" ביותר ממוקם מתחת למגש הפתוח... למה לא שמים את הכפתור למעלה? יש חברות שמייצרות כוננים עם כפתור מלמעלה?!?! באמת מוזר מי שחשב על זה...
-
- 6 תגובות
- 759 צפיות
-
-
היי! מתלבט בין שני הכוננים הבאים: 1) WD: 500 GB,SATA 2,16MB Buffer שנתיים אחרית, 404 ש"ח 2) Seagate: 500 GB, Sata 2, 32MB Buffer חמש שנות אחריות, 339 ש"ח לכאורה לסיגייט יש יתרון גם ב-BUFFER, גם במס' שנות האחריות וגם במחיר (65 ש"ח הפרש), אבל בחנות טוענים שעדיף לי WD כי הם יותר אמינים. לדעתכם הWD יותר אמין שעדיף לשלם עליו יותר ולקבל פחות BUFFER, ופחות אחריות? תודה!
-
- 6 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אני חושב לקנות את זה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_933_1042&products_id=8498 כי בPC PLUS המליצו על אחד דומה, ואין לי שום מושג בכונני DVD, לכן לא הצלחתי להיעזר בדיון שקיים בנושא ופתחתי אחד חדש. האם כדאי לקנות את זה או שיש כונני DVD טובים יותר בסביבות אותו המחיר? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
הצורב DVD נדפק לי היום, בנתיים אני ישים את אחד הCD R הישנים שיש לי פה איך אני צריך לכוון את הג'מפרים ? ומה כדאי לשים ? מה יותר טוב ? LG GCE-8525B Samsung SW252
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אני רוצה להכין מוד מסוייים אשר יכיל את הצורב שלי במאונך - האם זה אפשרי? דרך אגב - הכונן הוא נק 3500
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
רכשתי מחשב חדש עם WIN7 והרדיסק 500GB. כשאני מחבר את ההרדיסק הישן בחיבור IDE, המחשב מזהה אותו ואחריו שאני מגדיר אותו במחשב, ומנסה להיכנס לרדיסק הישן, הוינדוס מסקש ממני לבצע פירמוט להרדיסק הישן. לא קיימת אפשרות אחרת. מה לעשות ? תודה!
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
-
שתיהם של SEAGATE ST31000528AS http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=5022 ST31000333AS http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=3400 קראתי בסטיקי שאתם ממליצים על 333 אבל לא כתוב כלום על 528 שלפי מה שהבנתי הוא יותר חדש גריסא 12 ולא 11 שתיהם באותו מחיר ואגב אם יש משהוא מחברה אחרת באותו מחיר יהיה נחמד גם
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אז ככה יש די הרבה סרטים על המחשב ואני רוצה לצרוב אותם על דיסק ורציתי לדעת איזה דיסקים אני צריך לקנות שיתאימו לדיוידי אחשמח אם תעזרו לי תודה...
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
האם יש אפשרות לחבר כונן קשיח ישן של פנטיום 3 ממחשב נייד למחשב רגיל (IDE SATA)
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
יש מבצע באופיס דיפו ב600 שקל..לפי סרטון שראיתי בYOUTUBE הכונן מכיל בפנים דיסק קשיח של סמסונג. המחיר מתאים ולא רוצה להוציא יותר מזה...דיסק קשיח ככה ריק 3.5 אינץ פנימי עולה יותר מזה..זה מצחיק.. עכשיו השאלה אם עדיף ללכת על 1TB במחיר הזה אפילו יותר נמוך טיפה של סיגייט או WD..האם אני אקבל תמורה יותר טובה? יותר מהירה?יותר בטחון ואמינות? מה אתם אומרים?
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
יש לי שני דיסקים שהביוס לא קורא אותם (עכב תקלת חשמל) אך הדיסקים עובדים האם יש תוכנה צד שלישית (לא חייב גואית) שיכולה לשכפל דיסקים ?
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום לכולם. ברצוני לקנות דיסק קשיח חיצוני נייד לאיכסון סרטים. אשמח לקבל המלצות על דגם מסויים של דיסק. אני לא מתמצא כ"כ טוב, ולכן אני מבקש את עזרתכם. תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-


