עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by hilikventura,

    האם יש אפשרות או קיים מכשיר אחסון כגון דיסק נייד USB או SCASI שמאפשר לי להעביר קבצים בדוס המטרה היא: לגבות IMG של GHOST בדיסק חיצוני למחשבים ניידים וכמובן שאם זה USB אז שיתמוך ה V2 לא אכפת לי שזה יהיה רכיב חיצוני כגון PCMCIA

    • 2 תגובות
    • 774 צפיות
  2. Started by e-d-a,

    שלום אני מחפש כונן חיצוני 500/320GB (לא חשוב 2.5 או 3.5 וחשוב שיהיה מKSP כי משם אני קונה) עם תוכנת גיבוי שאפשר להגדיר שתעשה גיבוי אוטומטי בזמנים קבועים ולקבצים לפי בחירה. תודה

    • 1 תגובה
    • 774 צפיות
  3. Started by levy333,

    אני קונה עכשיו מחשב חדש ואני מתקשה להחליט לבד איזה צורב לשים. חשוב לי שיהיה lightscribe ושיהיה אמין באזור ה200 ש"ח המלצות בבקשה תודה

    • 2 תגובות
    • 774 צפיות
  4. Started by b-or,

    כולם במהירות 52X32X52 וכולם עולים אותו מחיר (שאגב מאוד משתלם). מה שבטוח זה שאני קונה אבל אני לא יודע במה לבחור.. .. בעקבות הנושא ערכתי חיפוש וראיתי שלייטאון מייצרת לסוני את הצורבים.. והם למעשה זהים.. LG יש לי במחשב אחר ואני מרוצה (ב6 חודשים שהוא היה אצלי - חדש) אך ראיתי הודעות בפורום שהוא מסובב מהיר מדי את הדיסקים והוא מגיע למצב של לשבור אותם... חברה.. אז מה עדיף? תודה רבה..

    • 6 תגובות
    • 774 צפיות
  5. היו לי 2 הארדיסקים על המחשב, כשכל אחד מהם מחולק ל-2 מחיצות, ויש לי מחשב נוסף. פירמטתי את הראשוני, עליו מותקת מערכת ההפעלה, ובזמן הזה חיברתי את המשני למחשב השני כי הייתי צריך לעבוד איתו. הכל טוב ויפה, היה לי קצת בלאגן עם הראשון אבל בסוף הסתדרתי, הצלחתי להתקין עליו מערכת הפעלה. אני מחבר את ההארדיסק המשני ו....בעיה הוא קורא את המחיצה הראשונה אבל למחיצה השנייה הוא לא מצליח להיכנס. הוא רושם שהיא לא מאותחלת ושואל האם ברצוני לאתחל... ואין זה רצוני כלל וכלל. ניסיתי להעביר שוב למחשב השני, למחשב נוסף (של חבר) אבל כלום לא עוזר. מה גם שכשאני נכנס לכלי ניהול בלוח הבקרה או לpartition magic הוא כל פעם רושם לי בעיה אחרת. פעם אחת כשניסיתי למזג את המחיצות הוא רשם לי שהגרסאות שלהם לא מתאימו…

    • 5 תגובות
    • 774 צפיות
  6. תכננתי לקנות מארז חיצוני לדיסק קשיח עם ESATA ולא היה במלאי. התפשרתי על אחד עם USB 2 ופיירוייר.... השאלה אם מהירות העברת הנתונים גבוהה משמעותית עם חיבור ESATA או לא, במידה וכן - שוקל להחליף....

    • 2 תגובות
    • 774 צפיות
  7. Started by iyehuda,

    יש לי כונןן DVD של טושיבה M1912 וצורב של נק 3500 ב COPY DISK אני מקבל את ההודעה הבאה :

    • 9 תגובות
    • 774 צפיות
  8. Started by lidorg23,

    Gigabyte AORUS SSD M.2 PCIE NVMe 1.0TB או Samsung SSD 1.0TB 980 NVMe M.2

  9. ראיתי שני דגמים של WESTERN DIGITAL : WDH1U3200 WDE1U3200E מה ההבדל ביניהם? מה יותר טוב? ויש עוד דגמים טובים? (לא דווקא של WESTERN DIGITAL ) תודה הנה השוואה בין 2 הדגמים http://www.zap.co.il/compare.asp אבל משום מה לא ידוע על המהירות של אחד מהם,אז אם מישהו יודע משהו..

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות
  10. Started by ccc,

    קניתי דיסק חדש 80 ג'יגה 8 מגה ושמתי אותו בMASTER עם הג'אמפר.. זה גרם לתקיעות והכל אז הוצאתי את הג'מפר שלו והכל טס אפשר לעבוד בלי ג'מפר? כי אני עכשיו ללא בעיות בכלל הכל טס

    • 4 תגובות
    • 774 צפיות
  11. בהמשך לפוסט מלפני חצי שנה בערך: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=158122.0 במהלך השבוע שעבר הסתיימה הרכישה של חברת מקסטור על ידי סיגייט והיא תוכרז מחר בבורסה בניו-יורק. הדבר פורסם באתר של Maxtor וספציפית פה: http://www.shareholder.com/maxtor/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=197408&reltype=Corporate&maxtor_section=press

    • 2 תגובות
    • 774 צפיות
  12. חיפשתי באינטרנט, אני מדבר על 256 מ"ב. רוב החברות שמצאתי נראות לי ג'נריות, חוץ מאחת geil, שמוקרת מתחום הזכרונות למחשב. יש לכם איזה המלצה לחברה מסוימת? או משהו מיוחד? אגב, 256 מ"ב של גייל עולה 340 ש"ח, ככה שאם יש לכם יותר זול אז תודה...

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות
  13. Started by pringles,

    אני חושב להוסיף עוד הארדיסק כנראה את ה WD ספיישל אדישן 8 מגה באפר 40 ג'יגה אחשיו יש לי הארדיסק WD 40 7200 האם יורגש הבדל בהעברת נתונים?? בין שניהם ו איך הארדיסק (בהנחה ואני מפצל אותו) יעביר נתונים בין אצמו

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות
  14. לפני שלושה שבועות בערך במקום שאני עובד בו קנו 2 מערכות מחשבים זהות רק שבמחשב אחר שמו HD של Seagate 160GB בחיבור SATA ו HD נוסף עם אותם נתונים רק של WD בחיבור SATA גם הוא (מכיוון שלא היה לחנות במלאי Seagate נוסף הבוס שלי קנה WD במקום הסיגייט). המחשב השני עם ה WD בהתחלה עבד כמו שצריך (מע' הפעלה הגיעה מותקנת) עד שיום אחד המחשב הזה לא הפסיק לעשות רסטארטים אוטומטים. חשבתי שאולי יש בעיה של דרייברים או בעיית חום כלשהי כי התקנתי כרטיס רשת אלחוטי חדש אבל זאת לא הייתה הסיבה מכיוון שביטלתי את הרסטארט האוטומטי (לפני שהבעיה התחילה) ועדיין XP סירב לעלות והמשיך ברסטארטים האוטומטים. לא הייתה לי ברירה מלבד לפרמט (מה שהיה לוקח פחות זמן מאשר לעלות על התקלה), אחרי הפרמוט הכל עבד כמו שצריך, כ…

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  15. Started by yariv2007,

    ברשותי שני כוננים מסוג ATA ישנים הכונן הראשון מחובר כ-primary master כלומר מחובר ל- IDE1 כ-master. ומותקנת עליו מערכת הפעלה אקספי מסומן כ- c .התקנתי כונן נוסף ב- IDE2 כלומר ב- secondry כ- salve ,מאחר ויש לי צורב ב- IDE2 המוגדר כ-salve רציתי לדעת האם היתי צריך לשנות ל- master את הכונן הנוסף ? ולהגדירו בביוס בתפריט "IDE HDD AUTO DETECTION" ,אלי לציין שאין לי כל בעיה הכונן הנוסף מזוהה ע"י מערכת ההפעלה כ- e אבל מאחר ואני רוצה להתקין מערכת הפעלה עתידית יתכן ותהיה בעיה ב- mbr שאלה שניה מה אומר תפריט ה-" standard cmos setup" בביוס והאם יש לשנות ל- aut ב- type וב-mode ל-aut, את הכונן הנוסף במקרה שלי scondary salve לביצוע סריקה בזמן האתחול של המחשב? אודה לכל תשובה לפחות על השאלה ה…

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  16. Started by 123kobi,

    שלום, יש לי בעיה עם הכונן DVD שלי שהוא גם צורב DVD: אני לא מצליח לא לצרוב ולא לקרוא דיסקים של DVD. האם יש לבעיה פתרון שאני יכול לסדר או, יש לי אחריות על המחשב, ללכת לחנות שיסדרו לי את זה? תודה.

    • 8 תגובות
    • 773 צפיות
  17. היי, כרגע אני משתמש עם WD250GB שמלא כמעט עד אפס מקום.. האם הוספה (בראש שלי כרגע זה 640 GB) של HD נוסף תעזור בשיפור מהירות המחשב? להתקין וינדוס על מחיצה יותר גדולה ושאר התוכנות וירקות על מחיצה אחרת / HD נוסף...תעזור בשיפור? תודה.

    • 6 תגובות
    • 773 צפיות
  18. Started by bneli,

    יש קורא כרטיסים כזה של MICRO SD מיני עם נעילה ?(נגד כתיבת קבצים)

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  19. Started by ido135,

    יש לי את הכונן שנה וקצת ולאחרונה הוא התחיל לעשות בעיות זה התחיל ממסכים כחולים שלא בטוח שזה בגלל הכונן ולאחר מכן גוגל כרום ופיירפוקס החלו גם לקרוס ולא להגיב תהליך התוכנה נתקע ולא מאפשר סגירה דבר שמאלץ אותי לבצע ריסטרט למחשב אבל גם לאחר ריסטרט במחשב המערכת הפעלה כלל לא עולה הכונן נעלם מרשימת הכוננים שמחוברים בחיבורי הSata3 בלוח אם ומציג שגיאת העלאה במידה ואני מכבה ומדליק מחדש את המחשב מהכפתור הכונן כן מזוהה בלוח אם והמערכת עולה המחשב עצמו נקי מוירוסים סרקתי גם עם ספי האנטר לפני כמה חודשים והיו מזיקים והסרתי אותם עשיתי לאחרונה עידכון לקושחה האחרונה של הכונן

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  20. שלום לכולם הורדתי כמה סרטים ל DOK שלי (16 גיגה cruzer contour) וחיברתי את זה לדי וי די. סרט אחד יש בעיה בסאונד אבל יש תמונה... סדרה אחרת יש לי סאונד טוב אבל אני לא רואה את התמונה (ואני רואה את התרגום) יש למשהו מושג איך לפתור את זה? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  21. Started by fffSSS,

    יש לי דיסק של שירים במחשב איך אני מעתיק את השירים האלו למחשב שאני מעתיק רגיל אז זה מעתיק רק קצורי דרך איך אני מעתיק את כול השיר?

    • 4 תגובות
    • 773 צפיות
  22. ההרדיסק מיועד לגיאים של מוסיקה וסרים, אז רצוי שיהיה אמין ולא ישרף לי כשיש עליו 100 ג'יגה מוסיקה... תודה

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  23. קניתי NEC 3550A מksp בת"א וחיברתי אותו למחשב במקום כונן DVD רגיל שהיה לי (עכשיו יש לי צורב רגיל +הצורב DVD שקניתי ) אחרי שחיברתי אני מדליק את המחשב (בלי לגעת בביוס) והוא רושם בעיה : boot failure please insert a boot diskatte to drive a press any when ready אחרי שהוא עשה לי את הבעיה בדקתי בביוס והצורב DVD מוגדר כמסטר והצורב הרגיל מוגדר כסלייב ההארד דיסק שלי הוא IDE (שאלו אותי את זה בפורום אחר אז כבר רשמתי) יש למישהו דרך לפתור את הבעיה שלי ?

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  24. Started by DJO,

    אהלן, אשמח אם אפשר לייעץ לי על SSD SATA 3 60-80gb המומלץ ביותר

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  25. האם עדיין שווה לרכוש כונני ATA/IDE במידה (בהתייחס לזה שאני לא יכול להשתמש ב SATA)

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות

דיונים חדשים בפורומים