עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by tavor21,

    יש לי דיסק DVD-RAM של VERBATIM כאשר אני צורב איתו בנרו אז אני צורב 4.3 ג'יגה ב15 דקות שזה מאוד מהר אך אח"כ הוא מתנהג כמו דיסק רגיל לשיכתוב ואני לא יכול למחוק כלום אלא רק לעשות לו פורמט ואם אני פשוט מעביר לDVD-RAM קבצים אז הוא "מעתיק" אותם המהירות איטית מאוד מה לעשות שתהיה לי מהירות צריבה טובה וששימור על התכונות המדיה??

    • 6 תגובות
    • 776 צפיות
  2. שלום, רציתי לשאול איך הכי טוב לחלק כונן של 320GB למחיצות? אני הבנתי שכדאי לשים את מערכת ההפעלה במחיצה אחת ומחיצה אחרת לכל מיני סרטים ומשחקים. אני מדבר על מערכת הפעלה של WINDOWS 7. כדאי לי להקדיש 70GB רק למערכת ההפעלה ואת ה 250GB האחרים למחיצה נפרדת?

    • 0 תגובות
    • 776 צפיות
  3. שלום 8) אני בניתי את המפרט שהכי מתאים לי אבל די נתקעתי בחלק של הכונן הקשיח. בכל השאר אני מסודר. הבעיה היא שאין לי מושג איזה שילוב של כוננים יהיה מספיק מהיר בשבילי אבל גם יתן לי מספיק מקום לאכסון. אני מעוניין במינימום 1.2TB שאוכל לאכסן בהם את מערכת ההפעלה, דרייברים, משחקים, תוכנות, שירים, סרטים וכו'. אני מעוניין שמערכת ההפעלה לא תגזול מההארדיסקים המסכנים את כל מהירות העיבוד, אם יש איזושהי דרך לסדר את זה חוץ מ-2 מערכי RAID נפרדים זה יהיה נפלא. בכל מקרה, התקציב הוא 1500 ש"ח ושוב, אני מעוניין במקסימום מהירות תוך כדי שהשטח המינימלי יהיה 1.2TB. אין לי שום בעיה עם RAID, הלוח תומך ב-0, 1, 5 ו-0+1. תודה רבה לעוזרים והמשך יום נפלא

    • 1 תגובה
    • 776 צפיות
  4. Started by ofer_mat,

    תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 776 צפיות
  5. בטח אלף אנשים כבר חשבו על הדילמה שנוצרת משימוש המחשב לצרכי עבודה ובין שימוש במחשב לצרכי פנאי. הקטע הוא שאתה לא רוצה "ללכלך" את מחשב העבודה בתוכנות ושטויות שמגיעות עם KAZZA, EMULE וכדומה. עד עכשיו עבדתי עם שני כוננים קשיחים במגירות נפרדות. כאשר רציתי את מחשב העבודה הייתי מכניס את המגירה עם HD של העבודה ולהפך. מגירות לכונן קשיח הם לא הדבר הכי בטוח לכונן (הלך לי הHD של העבודה בגלל זה) ולכן הכנסתי את הכוננים למחשב. אני רוצה לברור ביניהם בלי להיכנס/ לנטרל את אחד מהם מה-BIOS (מאחר ויש עוד אנשים שמשתמשים במחשב ואני לא רוצה שהם ידפקו משהו ב-BIOS). הציעו לי לנתק את חיבור החשמל/ כח של הכונן אותו אני רוצה לנטרל ואז חשבתי שאם כבר לנטרל ככה ישירות אז אולי אפשר לעשות מתג המאפשר לי לבר…

    • 2 תגובות
    • 776 צפיות
  6. Started by Idan-h,

    זה הFoxconn: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_280_905&products_id=8228 אל תתיחסו לתמונות הקטנות בקישור [שיש מקום רק ל2 CD] ביקורות עליו [טובות מאוד]: http://secure.newegg.com/NewVersion/FeedBack/CustratingReview.asp?item=N82E16811153027 רק 240 שקל לעומתו הסופרטאלנט ארמור http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_280_1090&products_id=6370 95 שקל יותר. כדאי להשקיע בסופרטאלנט? ולא משנה לי שהספק הוא ג'נרי בשני המקרים, אני עובד הרבה זמן עם ספק 350W של סאנשיין קומה והכל פועל מעולה עם OC. או שכדאי לקחת את העסקה של הFoxconn, להזכות על הספק, נגיד 60 שקל מינימום, יוצא 180, ולהוסיף ספק Hec 300ART ב160 ואז יש לי מארז Foxccon עם ספק He…

    • 6 תגובות
    • 776 צפיות
  7. Started by yosi-m,

    שמתי לב שיש על הכרטיס סקזי שלי חיבור חשמל (כתוב עליו גם + - - + ככה שאני בטוח שזה חשמל) . זה חיבור חשמל כמו של כונן דיסקטים פשוט. למה מיועד החיבור הזה ? אם אני יחבר אליו חשמל הביצועיים יעלו ?

    • 1 תגובה
    • 776 צפיות
  8. Started by kobi434,

    קניתי את צורב די.וי.די.של סמסונג לפני שנה וחצי ומלפני חודש בערך כל פעם שאני בא לפתוח אותו הוא רק עושה קולות של נפתח אבל רק בנסיון העשירי בערך הוא עושה לי טובה ונפתח.די אין לי כח עוד פעם לקנות צורב .מה עושים????

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  9. Started by david86,

    רציתי לישאול כמה יוצא בחלוקה של 50 ג'יגה במספרים ובאפסים וגם 300 ג'יגה וגם 75 ג'יגה

    • 7 תגובות
    • 775 צפיות
  10. Started by avram,

    שלום מה נשמע מה שלומכם? אני בעליו הגאה של easy disk 128 MB כבר איזה שנה וחצי, לאחרונה לא השתמשתי בו ועכשיו כשאני רוצה לעבוד איתו , הXP מודיע לי שהוא לא מפורמט , ניסיתי לפרמט אותו דרך הXP והוא לא מסיים את הפירמוט לכן פירמטתי אותו עם התוכנה שבאה איתו והכל נראה בסדר אבל שוב הXP מודיע לי שהדיסק לא מפורמט ??? ניסיתי פורטים שונים ושוב אין שינוי :-[ הלך לי הדיסק? :'( מה אני יכול לעשות? אשמח להצעות

    • 1 תגובה
    • 775 צפיות
  11. דיסק קשיח של סיגייט בנפח 320 ג' שהתחיל לעבוד לאט . דוגמא: לוקח להעתיק 1ג'יגה כ6-8 דקות מ ו לדיסק הזה מעבר לזה , כל המחשב נהיה איטי הרבה יותר כאשר אני עובד עם ההאריסק הבעייתי - עד רמה שהעכבר מקרטע עשיתי דפרג ולא עזר עשיתי סקאןדיסק פרמטטי ולא עזר מה עוד אפשר לעשות ?

    • 1 תגובה
    • 775 צפיות
  12. יש לי כונן קשיח של מחשב ישן יותר והייתי רוצה להפוך אותו לכונן הקשיח שלי, כאילו שכל הדברים שלי יהיה עליו והמחשב שלי יהיה די ריק, עכשיו פה הבעיה מתחיל, האם זה אפשרי לעשות את זה דרך כבל? אם כן אשמח אם תתנו לי מחירים ו\או המלצות. דרך אגב שחכתי לציין שהמחשב החדש הוא מחשב נייד בגלל זה לא אוכל לחבר אותו ישירות. תמונה של הכונן: '>http://www.2send.us/"] http://www.2send.us/uploads/26c8b5b977.jpg '>http://www.2send.us/"] http://www.2send.us/uploads/2790519957.jpg תודה מראש לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 775 צפיות
  13. שלום, קניתי לפני שבועיים בערך מחשב חדש, ולקחתי את הדיסק קשיח מהישן (אפשר לראות את הדגם במפרט המחשב בצד ימין), והוספתי למפרט גם SSD. שאני משחק במשחק שמותקן על ה-SSD הרבה זמן ואז יוצא ממנו ורוצה להיכנס לדיסק הקשיח הרגיל המחשב נתקע כזה ובו זמנית אני שומע מהמארז פעולת הדלקה של הדיסק קשיח שבסופה נשמע מין טיק קטן כזה ואז אני יכול להשתמש בדיסק הקשיח. אני לא מכיר את התופעה אבל מהיגיון אני חושב שכשאני לא משתמש בו הוא נכבה אוטומתית, או שזה בעיה אין לי מושג, אבל בכל מקרה יש לי 2 שאלות על זה: 1. האם זה בסדר שזה ככה ? 2. שהכונן לא נמצא בשימוש, כלומר אני גולש באינטרנט או משחק משחק שלא מותקן עליו אלא על ה-SSD הוא נכבה, ואז שאני רוצה לכבות את המחשב אני לוחץ על Shut Down והוא שוב מבצ…

    • 5 תגובות
    • 775 צפיות
  14. Started by YoShow,

    בהתקנה, מגיעה שאלה: is there any non-raid driver connected to your computer? מה אני אמור לענות? yes או No?

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  15. Started by wallace,

    לאחרונה הגיעו לידיי זוג כוננים של סיגייט זהים, שניהם 2.5" במהירות 5400RPM ונפח 160GB. חשבתי על משהו יצירתי לעשות איתם, ותהיתי אם יהיה חכם להשתמש בהם במחשב הראשי שלי (נייח) ב-RAID0, כך שארוויח כונן של 320GB, שזה כבר הרבה יותר מכובד, וגם ארוויח שיפור בביצועים (אני עובד הרבה עם קבצי וידאו גדולים ותוכנות שעושות הרבה HASHING לקבצים, וביצועי הדיסק הקשיח מאוד חשובים לי). השאלה אם זה רעיון טוב. מה דעתכם? שווה אולי לנסות ולראות, או שלא שווה בכלל לטרוח?

  16. כיום יש לי שני כונני טרה 3.5" שאני מחבר אותם עם מארז חיצוני למחשב שלי בעזרת USB/ESATA. המארז הוא לכונן אחד וכל פעם שאני רוצה משהו מהכונן השני אני צריך לפתוח את הקופסה והלחליף. לא כזה נורא כי כרגע אני מחליף פעם בשבועיים שלוש, אז זה לא מורגש. אני עכשיו קונה מחשב HTPC לסלון שיצטרך גישה מהירה לכוננים האלה(לפחות 20 מגה לשניה). יש לי ראוטר אלחוטי שנמצא בקומה השניה והHTPC ישב בקומה הראשונה ככה שלדעתי הקליטה של הWIFI לא תהיה מלאה. השאלה היא איך עדיף לי לחבר את הכוננים האלה לHTPC? להכניס לHTPC(יש לי מקום רק לעוד אחד כי יש שמה כבר אחד)? לקנות עוד מארז ולחבר בUSB3 את שניהם? בWIFI? משהו שלא חשבתי עליו? ומאוד יכול להיות שה-2 טרה האלה יגמרו בקרוב ואני אצטרך להוסיף עוד אחד לאוסף.. מה לד…

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  17. האם הוספת כונן קשיח שלישי תפגע בביצועי המחשב? תכביד על המעבד? המעבד: Q6600 לוח האם: ABIT IP35 PRO תודה, ארז.

    • 1 תגובה
    • 775 צפיות
  18. שלום אני עומד לרכוש מחשב. במקור חשבתי לרכוש דיסק קשיח יחיד (עוד לא החלטתי אם סיגייט 320GB או 500GB). מישהו אמר לי שעדיף לרכוש שניים קטנים יותר (למשל 250GBX2 או 320GB + 160GB), וזאת מאחר שהם נותנים יותר ביטחון למקרה שאחד מהם יתפגר. הבעיה היא שיש הפרשי המחירים משמעותיים בין רכישה של כונן גדול יחיד לבין רכישה של שניים קטנים. אם אפשר להשיג היום 500GB באיזור 400 ש"ח, הרי ששניים של 250GB יעלו כ- 550 ש"ח. וההפרשים דומים גם אם יורדים בנפח. רציתי לשאול לדעת חברי הפורום עד כמה לדעתכם העניין הזה קריטי?

    • 4 תגובות
    • 775 צפיות
  19. Started by druide,

    משום מה המדיות הנ"ל לא עובדות על הצורב שלי (LG GSA-4163B) מה יכולה להיות הבעיה? כי דיסקים אחרים כן עובדים (Silver line,TDK ואפילו של חברה סינית לא ידועה) ודוקא אלה לא (וכן בדקתי את המדיות על צורב אחר והם עובדות)

    • 6 תגובות
    • 775 צפיות
  20. Started by יואבה,

    שלום, ברצוני לרכוש דיסק חיצוני קטן. הבעיה שלי שיש בביתי 2 מחשבים - האחד XP והשני לינוקס. בהנחה שאיני מעוניין בתכניות הגיבוי (רק בדיסק עצמו) על איזה דגם הייתם ממליצים שיעבוד על 2 המחשבים? תודה,

    • 1 תגובה
    • 775 צפיות
  21. Started by club_501,

    עשיתי חיפוש, אבל מה שמצאתי בעיקר זה דיונים על צורביDVD או על דיסקים לצריבה וכ"ו וכ"ו. אז על מה אתם ממליצים? או שזה לא כזה משנה ואפשר לקנות כמעט כלDVD-ROM כמו שניתן לקנות כבר כלCD-ROM?

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  22. Started by Aner,

    איזה סוג מדיות מומלץ לקנות עם הצורב החדש? מינוס או פלוס? מה זה משנה בעצם? (מלבד המחיר) כמו כן, האם הכוננים של NEC אכן דורשים מדיות "איכותיות" יותר?

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  23. בעיה מוזרה בPartitionMagic. כתוב לי על ההרדיסק הראשון BAD, ואני לא יכול לעשות כלום. מה עושים במצב כזה? יש לציין שההרדיסק עובד. עריכה: אני מצרף תמונה. http://i13.tinypic.com/6391k76.jpg

    • 6 תגובות
    • 775 צפיות
  24. Started by Michael_H,

    יש לי צורב של NEC 3540 , אני משתמש בדיסקים של ELK שהם מסוג YUDEN000 T02. צרבתי איזה 20 מהם וכולם עובדים טוב, אחרי שקראתי קצת בפורום החלטתי לבדוק את האיכות שלהם בעזרת הCDSPEED. ולהפתעתי ראיתי שבכל דיסקים שבדקתי קיבלתי תוצאות מתחת ל50 לעומת כאן: http://www.videohelp.com/forum/viewtopic.php?t=271418 עם אותו סוג דיסקים הוא קיבל תוצאה של 100. משהו יכול לתת לי טיפים איך לצרוב טוב יותר. (אני צורב במהירות X4) [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 775 צפיות
  25. שלום... כמו בכותרת, יש לי שלוש שאלות: 1) אני מתכוןן לקנות מארז חיצוני מהדגם ST-2316 C של SNT, ולהלביש אותו על WD3200KS. כרגע אני אחבר אותו ב- USB2/FW ובעתיד ב- eSATA. כרגע אני מחבר את ההארדיסק דרך SATA ו- SATA Power, ובשביל זה אני צריך לכבות ולהדליק את המחשב כל הזמן... עם המארז החדש, אני אוכל לחבר ל- USB ולהוציא איך שאני רוצה מבלי לפגוע בהארידסק \ מחשב? או שיש כפתור הדלקה למכשירים האלו? 2) האם יש כזה דבר DVD-/+RW DL (לא משנה פלוס או מינוס) שאפשר להשיג בארץ? 3) אשמח להמלצה על דיסקים DVD-/+R במחיר סביר פלוס, שלא יהיו טובים כמו ורבטים אבל לא הכי גרועים שאפשר... תודה מראש!!!

    • 10 תגובות
    • 775 צפיות

דיונים חדשים בפורומים