עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by wazwaz,

    אני ממש אובד עיצות. יש לי מחשב נייד מסוג סוני VAIO שכנראה ה HD שלו הלך. אני לא מצליח למצוא כונן קטן (פיזית) כמו של המחשב שלי. אמרו לי שהכונן שלי הוא 1.8". הוא גם בחיבור IDE. למישהו יש מושג? תודה.[br]פורסם בתאריך: 20.02.2008 בשעה 13:54:28 אני חייב לציין שגם לא נראה לי שזה כונן 1.8 רגיל.הנה תמונה שלו: הוא עטוף בפלסטיק שחור ויש לו מחבר מיוחד שמחבר אותו ללוח בנייד מישהו מזהה?

    • 6 תגובות
    • 782 צפיות
  2. Started by barbaba,

    Nashua היו מצוינים וניגמרו לי , צרבתי על פורטיס ואכלתי אותה הסרט יצא דפוק לגמרי. אני רוצה לקנות cake של LG ב 130 שקל . מה דעתכם

    • 2 תגובות
    • 782 צפיות
  3. Started by Bud,

    מה ההבדל בין הצורב LG DVD±RW GSA-H42NB x18 לצורב הזה - LG DVD±RW GSA-H22NK x18, DL x8 תודה .

    • 1 תגובה
    • 782 צפיות
  4. Started by JediMaster,

    היי, אני לא יודע אם זה המקום המתאים, אבל מישהו יודע איפה אני יכול לקנות מדיות לצריבה של DVD בגודל 8.5 (Dual Layer)? תודה!

    • 1 תגובה
    • 782 צפיות
  5. Started by chenc,

    שלום! ברשותי צורב של LITEON - LTR 32123S, שצרב מאוד נחמד עד לפני מספר חודשים במהירות של 32 (במקסימלית שלו) - משהו כמו 3 דקות. סביל... אך לאחרונה, צריבה של 32 אורכת כ-7 דקות ואף יותר. כל מידע שהוא, כל סוג דיסק שהוא, וכל יצרן דיסק שהוא. מה מוזר - לעומת זאת , כשכיביתי את אופציית הSmartBurn (ואז מתאפשר לצרוב רק במהירות 16), נצרבה המדיה תוך 4 דקות לערך. מה הבעיה כאן? בלאי המכשיר (הוא בן שנתיים) אולי? Firmware? אופציית הSmartBurn? אשמח מאוד לשמוע אם למישהו יש פתרון / עצה כל שהיא... תודה, חן.

    • 5 תגובות
    • 782 צפיות
  6. Started by hachling,

    יש לי דיסק 2T של WD מהסידרה הירוקה. מספר חודשים לאחר הרכישה נתקלתי בבעיות בהן קבצים מסויימים פשוט מקבלים גודל אפס ואי אפשר לקרוא אותם. הפעלתי על הדיסק את תוכנת הדיגנוסטיקה מהאתר של WD והיא עצרה באמצע בגלל שלטענתה יש יותר מדי BAD SECTORS בדיסק. יש משהו שאפשר לעשות או שהדיסק תקול וחייבים להחליף?

    • 4 תגובות
    • 782 צפיות
  7. Started by danvis,

    היי לכולם, ההורים שלי ביקשו שאני אקנה להם דיסק קשיח חיצוני ומכיוון שהידע שלי בתחום הוא מוגבל, באתי לפה. עשיתי קצת קריאה וראיתי דעות על 2.5 ו-3.5, והבנתי ש-3.5 ישרת את הצרכים שלי נאמנה (אני לא מתכוון להזיז אותו הרבה, וגם ככה הוא חזק יותר) ובגודל של 250GB. אני לא צריך חיבור ESATA (גם ככה אין להם חיבור כזה במחשב) אבל כן צריך שיהיה USB. בקשר למחיר, אני לא רוצה משהו שיעלה על ה-350-400. איזה כוננים הכי מומלצים? תודה!

    • 5 תגובות
    • 782 צפיות
  8. Started by amirsht,

    רכשתי היום מחשב, הוא הגיע, וכמובן שהתחלתי בהתקנה של ווינדאוז 7 ואז נתקלתי בבעיות, הוא לא מצליח לזהות את ההארדיסק לאחר מכן הורדתי דרייבר RAID ועדיין לא עזר... כמובן שהגדרתי בביוס בהגדרות SATA הכל, לאחר מכן שידרגתי את הביוס וניסיתי שוב להתקין את הוינדאוז עם הדרייבר של הRAID, ושום דבר לא הולך החלפתי כבל של ההארדיסק ולא עוזר אני כבר לא יודע מה לעשות!! הלוח אם שלי של Gigabyte: ‏MA770-UD3 AM2+, AM3 770 Chipset, DDR2 1066, PCI-E, HDAudio, 1394a‎ הדיסק קשיח של Segate: ‏500GB 7200RPM, 16MB, SATA II ST3500418AS‎

  9. שלום, אני רוצה לקנות כונן קשיח נייד בגודל של טרה-בייט, והסתכלתי על דגמים שונים אבל אני לא ממש מבין אז יש לי מספר שאלות. 1. ESATA וFIREWIRE - הבנתי שאלו חיבורים שהמהירות העברת קבצים בהם תהיה מהירה יותר. איך אני יכול לדעת איך יש לי במחשב את החיבור התואם לזה? 2. יש המלצות בנוגע לכונן טרה בייט טוב? בינתיים הסתכלתי על הדגמים של WESTERN DIGITAL, אבל העדפתי לשאול פה. אה יש לציין שנכון לעכשיו אני לא מחפש כוננים קשיחים ניידים עם חיבורים של ESATA וFIREWIRE. אני יכול להסתדר אם יהיה רק USB 2.

    • 5 תגובות
    • 782 צפיות
  10. Started by tk_mc,

    איך מגדירים ארדיסק בביוס?

    • 1 תגובה
    • 782 צפיות
  11. מצד אחד חלק מהביקורות כאן מרתיעות אותי: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=22-149-382&SortField=0&SummaryType=0&Pagesize=10&PurchaseMark=&SelectedRating=-1&VideoOnlyMark=False&VendorMark=&IsFeedbackTab=true&Page=2#scrollFullInfo אומרים כאן שהכונן הוא בעצם דגם מסויים של HITACHI. מצד שני המחיר ב-TMS הוא 350. אחריות לשנתיים. מישהו יכול לחוות דיעה? אולי יש משהו אחר בנפח האיחסון הזה של 1TB? תודה

    • 0 תגובות
    • 782 צפיות
  12. Started by bla7,

    יש לי דיוידי בו יש סרטון ערוך מאירוע משפחתי, ניסיתי לצרוב אותו ולא הצלחתי. יכול להיות שהוא נצרב עם הגנה כלשהי? אם כן, איך אני בכל זאת צורב אותו? כמובן, בלי "לפרק אותו לגורמים" (אודיו ווידאו בנפרד, וכו'). התוכנה שהשתמשתי בה היא נרו, והוא כותב לי פשוט "לא יכול לצרוב את הדיוידי" באנגלית, בלי מידע מעבר לזה... האופציה שניסיתי להשתמש בה היא Copy DVD. תודה

  13. כונן קשיח ממש איטי - זה הכונן Maxtor 6L200P0 200GB IDE חוץ מהבדיקה עצמה המחשב עצמו עובד בסדר גמור. המערכת AXP 2500 NOFRCE 2 1.5 GB DDR WIN XP SP3 דרייברים ללוח לא מותקנים, אבל הדרייברים של הבקר IDE מותקנים. ע"פ האתר, אלה הביצועים שאמורים להיות לו. http://www.hdtune.com/results/Maxtor_6L200P0.gif [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 782 צפיות
  14. שלום רב יש לי בעיה קשה שהHDD מהווה בישבילי צוואר בקבוק ענק! אני עובד בפוטושופ בקבצים שמגיעים עד לגיגה ויותר וכל פעולה לוקחת לו שנים!!(כמה שניות הוא מעבד ואחר כך רק רושם לHHD!!) יש לי: 2GB זיכרון ו250GB 16MBX2 בRAID 0 האם קניית בקר RAID כמו זה למשל ישפר את הביצועים משמעותית?? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_283_66_1249&products_id=7883 ואם לו אז מה לעשות? האם 4GB יספיקו ? כי לא משנה כמה זיכרון יש הפוטושופ אחרי כל פעולה כותב הכל שוב לHDD וזה לוקח המון זמן!! תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 782 צפיות
  15. Started by AndreY`,

    "כשמדליקים את המחשב הוא מגיע עד לטעינה של הווינדוס ונותן מסך כחול עם הודעת שגיאה: unmountlbe_boot_volume. זה קורא כל הדלקה וזה התחיל אחרי הפסקת חשמל. אז יצאתי מתוך הנחה שזה ההרדיסק.. הלכתי לריקוברי קונסול ומשם עשיתי chkdsk עד שלא הופיעו לי סקטורים שובבים. אחרי זה פירגנתי גם פקודת fixboot וקיוויתי שהכל יעבוד. ותנחשו מה? זה לא.. עזרה בקשה?" קשיח של WD בחיבור SATA..אין לו כוח לבדוק את הדגם המדויק תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 782 צפיות
  16. Started by ilstockman,

    מה כדי 2 דיסקים Seagate Barracuda 160GB 7200 SATA II 8MB ST3160812AS שיעבדו בRAID או 1 Seagate Barracuda 320GB 7200 SATA II 16MB ST3320620AS למרות שיוצא אותו גודל ארדיסק (320) 2 דיסקים עולים כ - 200 שקל יותר... מה יותר טוב... רוב המחשב לסרטים משחקים וכו' יש להוסיף שמחשב עובד 24/7 ומוריד מהאינטרנט בסביבות 100 גיגה בחודש

    • 4 תגובות
    • 782 צפיות
  17. Started by Mike-,

    שלום וחג שמח לכולם. היום ניסיתי לצרוב מדיית DVD+R 8x ומשום מה לקח לי כחצי שעה לצרוב על כל המדיה, הצריבה בוצעה ב8x (מהירות המקסימלית של המדיה), דבר שאמור היה לקחת כ8 דקות. זכור לי שבעבר הצורב היה די רועש בזמן הצריבה, אך כרגע אני בקושי שומע אותו. אני משתמש בNero 6 ומדובר בצורב Samsung SH-S183L בן כשנה. מישהו נתקל בתופעה כזאת ? מה עושים ? *שחכתי לציין שניסיתי גם לעשות Image לדיסק DVD וגם זה לקח כחצי שעה*

    • 5 תגובות
    • 782 צפיות
  18. אהלן.. החלטתי שאני קונה צורב DVD ... ואני מאוד מתלבט... בעיקר עקב העובדה שאני באמת לא מבין שום דבר בזה! קראתי את ההמלצות פה בפורום.. ובמקומות אחרים, והחלטתי ללכת על אחד מאלה: http://zap.co.il/model.asp?model_id=40570 או זה: http://zap.co.il/model.asp?model_id=371539 האם למישהו יש הצעה אחרת או משהו להגיד על המוצרים הנ"ל (בעיקר מה ההבדל ומה עדיף!) ? אני אשמח לשמוע הצעות .. בתודה!

    • 8 תגובות
    • 782 צפיות
  19. מישהו יודע מתי המשתיק Stabilizer של חברת Scythe יגיע לארץ? ולאיזו חנות אם אפשר... אני חייב את זה דחוף... תודה מראש. .swg

  20. Started by SP,

    לפני כמה ימים קניתי WD 640 חדש. התקנתי אותו לבד הכל עבד טוב והוא היה מהיר יותר מהWD הישן שלי שהיה 250 ג'יגה. עכשיו פתאום יש איטיות מורגשת בכונן החדש כשפתיחת סרט מווינראר לוקחת כ 7 דקות במקום דקה כמו שהיה לי בהתחלה שקניתי אותו. בהארד דיסק של ה250 המהירות נשארה אותו הדבר. מה יכולה להיות הבעיה בהתחשב שבהתחלה הכל עבד יפה מאוד :s05:

    • 3 תגובות
    • 782 צפיות
  21. Started by pavlo,

    שלום רציתי להתייעץ כאן ולדעת אם כדאי לי לקנות את הכונן של MAXTOR MAXTOR 250GB SATA/SATA150 8MB 7200RPM NEW ב 700 ש"ח מארה"ב ? ? ? תודה רבה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 782 צפיות
  22. שלום לכולם, ברשותי צורב DVD של NEC דדגם 3550A. הצורב עובד היטב אני צורב בו imag-ים, data ועוד. לאחרונה ניסיתי לצרוב סרט DVD ,אך גיליתי שהמחשב אינו מזהה שיש דיסק בכונן. ניסיתי מספר סרטים על מנת לוודא שהבעייה איננה בסרט. כמו כן עידכנתי קושחה (גירסה 1.06), אך הבעייה נותרה בעינה. אני רוצה להדגיש שהבעייה היא רק בקריאת סרטי DVD. האם מישהו יודע במה מדובר והאם יש פתרון, תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 782 צפיות
  23. Started by ורד2010,

    היי! אני מנסה לצרוב דיסק עם קבצי MP4, AVI ובין היתר גם MPG. צרבתי את הדיסק בתור VIDEO CD וזה נצרב רק יש בעיה אחת.. הקבצי MPG פועלים ללא קול..איך אני יכולה לשנות את סוג הקובץ או לגרום לקול לעבוד? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 782 צפיות
  24. יש לציין שהמפרט בו בוא יושם ישמש למשחקים כבדים רק שתדעו אם יש לזה השפעה על ההחלטה........

    • 3 תגובות
    • 782 צפיות
  25. מה אפשר לעשות??

    • 3 תגובות
    • 782 צפיות

דיונים חדשים בפורומים