עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. בעקבות הקורונה אנחנו עובדים יותר מהבית וחשבתי כי פתרון (חלקי) לבעיות האבטחה יהיה להשתמש במפתח דיסק-און-קי עם תוכנה כגון SysKey או משהו דומה ועלה גם הרעיון להשתמש בדיסק-און-קי עם קורא טביעת אצבע כדי להגביר את האבטחה. חיפשתי קצת חומר ברשת אבל לא ממש הבנתי כיצד ניתן להשתמש בזה כראוי. להבנתי, המחשב יצא מנעילה רק ע"י הכנסת המפתח ולחיצת האצבע על המשטח, כל זמן שהמפתח מוכנס המחשב יהיה ניתן לשימוש. -האם יש אופצייה לדרוש זיהוי מחדש (ע"י טביעת אצבע) כל זמן מסויים? -האם ישנו מנהל סיסמאות השומר את הסיסמאות במפתח הדיסק-און-קי ודורש טביעת אצבע כל פעם שהוא שולף סיסמה? -האם ניתן "לפרק" את הדיסק-און-קי לדיסקים נפרדים שלכל אחד מהם טביעת אצבע אחרת? הכוונה כי מפתח אחד יוכל לשמש…

  2. שלום אני מעוניין לקנות כרטיס זכרון אבל לצערי אני לא מוצא חנות שבה ניתן לקנות אותו מאד אשמח לעזרה הנה הפרטים: SanDisk Mobile Ultra MicroSDHC 16GB class 4 מקט בינלאומי : SDSDQY-016G-E11M המחיר אמור להיות בסביבות 350 שקלים מקווה שזה המקום לשאול. תודה לכל העוזרים.

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. אני אשמח לכל סוג אינפורמציה או הפנייה. המטרה שלי היא לדעת אם הביצועים של הדיסקים שלי עובדים במהירות טובה. החומרה שלי: quad 6600 בקר raid של אינטל על הלוח דיסקים: SAta II בraid0 תודה

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  4. Started by Fertilizer,

    שלום, אני מחפש מקליט מסכים. אני מחפש קופסא חיצונית אשר תתמשק בדרך כל שהיא (לא משנה דרך מה) למחשב ותקליט(כמו וידאו) ותאגור (רצוי בהרדיסק חיצוני, פנימי פחות אפשר) את כל המופיע על המסך בזמן שהמחשב פועל. אמשח לקבל כל עזרה או המלצה לפתרון

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  5. (אני מקווה שזהו הפורום המתאים לשאלה הזו) מישהו יודע איך עוקפים את חסימת האיזורים ב-dvd? ניסיתי להוריד מקאזה אבל כל התוכנות שם היו נגועות בווירוסים אולי יש למישהו משהו כזה? -שי-

    • 1 תגובה
    • 752 צפיות
  6. יש לי 8 הרדיסקים של SAS והם קצת רועשים ואני מחפש מגירות או דרכים להשתיק אותם יש לכם רעיונות?

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  7. למישהו יש מושג איפה אני יכול לקנות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 813 צפיות
  8. מחפש מתאם חצוני ל SSD שהורד ממקבוק פרו 2012 (שידרוג) שנמכר בארץ, לא מצליח למצוא אחד כזה; https://www.newegg.com/riitop-model-ap12ts-stu3/p/17Z-0061-00028

  9. אני רוצה להרכיב פנל קידמי למארז שיהיה חיבורים SATA 2 + SATA3 וגם חיבורים חיצונים כבלים מ- USB ל- SATA וגם IDE דיסק קשיח גדולים. ובנוסף גם חיבורים כבלים חיצונים מ- USB ל- SATA וגם IDE דיסק קשיח קטנים למחשבים ניידים. בקשר למחשבים ניידים בדיסק קשיח שלהם מנסה לעביר חומר גיבויים מדיסק קשיח גדולים או קטנים חיצונים וגם ההפך למחשב נייח דיסק קשיח גדולים לחיצוני גיבויים. אני חיפשתי בגוגל חנויות בישראל בכל איזור הארץ.ולא מצאתי חנות שמוכרת כבלים מיוחדים כאלה. מישהו מכיר חנות מחשבים או אחר שמוכרת כבלים מיוחדים כאלה? אני צריך דחוף.... בתודה מראש מיכאל

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  10. שלום יש לי מקבוק פרו רטינה 2012 ואני לא בטוח איזה חיבור של SSD יש עליו, שידרגתי את ה SSD ל 512 וה 128 כרגע נותר יתום מחפש מתאם ל SSD 2.5 שישב בתוך מחשב PC רגיל לא בטוח אם זה חיבור MSATA , מישהו יכול לעזור לי בזיהו ולהמליץ על מתאם? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. שבת שלום. יש לי כרגע 2 Hard disks אחד עם חיבור SAta ואחד עם החיבור הישן אלה ארדיסק ים ששמרתי אותם ויש בתוכם תוכן תמונות וכל מיני חומרים שלי השאלה שלי היא כזאת איפה אני יכול ליקנות מתאם לארדיסקים / או שפשוט תגידו לי מה השם של המתאם הזה שפשוט אני יחבר את 1 מהם וזה יפתח לי תיקיה במחשב שמשם אני כבר יבצע העברה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. Started by TheTech,

    מדובר בקופסא חיצונית המתחברת למחשב דרך USB 1.1/2.0 ומאפשרת להתקין בתוכה התקן" IDE 3.5 (דיסק קשיח או צורב). אם מישהו מעוניין למכור או מכיר היכן ניתן להשיג, אשמח לשמוע. תודה מראש, TheTech

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by Ashand,

    יש לי צורב DVD SLIM של ניידים ואני מחפש מתאם ככה שאני אוכל לשים אותו בתוך המחשב הביתי שלי, SATA או IDE עדיפות ל-SATA... יש מתאמים כאלו? מישהו יכול לתת לי לינק למוצר כלשהו? תודה!

    • 3 תגובות
    • 831 צפיות
  14. Started by Fertilizer,

    אני מחפש מתאם שמעביר לי מכונן 1.44 מגה ל יציאת USB. במחשבים ישנים ובהרבה התקנים אלקטורנים לימנם יש כונן 1.44 מגה ואין יצאת USB. המתאם צריך להנכס לכונן דיסקטים ולהוציא משם יציאת USB שניתן לחברה ל דיסק און קיי. אני מודע שקיים הבדלי מהירות בין ההתקנים השונים. האם מישהו מכיר מתאם כזה או איזה מדריך להכנה עצמית של זה ? תודה לכל המשבים.

    • 2 תגובות
    • 935 צפיות
  15. Started by ye_3333,

    שלום יש לי מחשב נייד עכשיו יש לי שניי שאלות הראשונה כמה יעלה לי cd חדש למחשב נייד כמו כן כמה יעלה לי ומאיפה אני יכול לקנות מתאם מ-usb ל- pci הכוונה היא לחבר כרטיס טלויזיה... תודה..

    • 3 תגובות
    • 966 צפיות
  16. Started by EyEOnE,

    מחפש HDD בנפח של 1T. יש לי מחשב די ישן ללא חיבורי SATA. קיימים בשוק מתאים מ-IDE ל-SATA? כמה זה יכול לעלות?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by daniel0089,

    היי, אני רוצה לקנות מתאם מ-SATA וגם IDE ל-USB.. מישהו יכול להגיד לי האם זה שווה?זה מעביר את מהר? אשמח ללינק לאחד טוב... עריכה: ראיתי את זה: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=538 מה אתם אומרים עליו? תודה.

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. הצורב הוא צורב SATA - יש לו חיבור נתונים מסוג SATA אבל חיבור המתח שלו זה כמו SATA קטן ??? מישהט מכיר את המתאם אם קיים ? או שזה רק כבל מתאם לחשמל ? הצורב שקניתי - http://www.sony-optiarc.eu/supportservice/downloads/dvddrivesnotebooks/ad7670s.html קיבלתי מתאם עם המארז שנראה כאילו לצורב SCSI...

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  19. ברשותי דיסק סקזי של seagate . הבעייה היא שיש לו חיבור מיוחד כזה לשרתים (HOT SWAP) . אני מחפש מתאם לחיבור "רגיל" (חשמל ו DATA 68 פינים). מי שמתמצא יודע על מה אני מדבר. אבל אני לא יודע איפה אפשר לרכוש את זה. מישהו יודע ?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. יש כזה בארץ? http://search.ebay.com/Backplane-RAID_W0QQ_trksidZm37QQfromZR40QQssPageNameZRC0024 ?\תודה

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  21. Started by prido,

    מישה יכול להמליץ על נגן MP3 וידסקונקי 256 , יש מישהו שמכיר ויכול להמליץ על משהו? תודה

  22. Started by liav12,

    זה מה שאני מסוגל להוציא כעת..יש משהו טוב על הפרק? אם נבקש עזרה קצת מאבא אולי אני אוכל לקנות את ה H20 Iriver שנראה לי חמוד רצח וגם 20 גיגה, מה אתם אומרים, יש משהו אחר יותר טוב עם איכות שמיעה טובה יותר? דרך אגב ראיתי שיש גם נגנים עם חיבור קטן ומוזר כזה לאוזניות, שלא מתאים לכל אוזניה, אז אם אפשר עם החיבור הנורמלי לאוזניות.. תודה!

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  23. ניסיתי כבר שני מארזים אחד של AgeStar ואחד noname - שניהם לא מתקשרים בeSATA, ודרך USB המחשב רואה רק 801.57GB מתוך 3TB. חשוב שיהיה עם חיבור eSATA + USB (עדיף USB3 אבל לא חייב.) שברתי את הראש כמה ימים עד שעליתי על הבעיה. :-\

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. אשמח להמלצות לכונן חיצוני USB3 עד 4TB לגיבוי קבצים גדולים ( גרפיקות/תלת מימד/תמונות/ווידאו) איזה כוננים של איזה חברה נחשבים אמינים לאורך זמן? WD? SEGATE? אשמח למלצות/קישורים. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 898 צפיות
  25. Started by arkadur,

    אני מתכנן לרכוש SSD של OCZ, הייתי שמח לדעת איזה בקר יש לכוננים הללו, האם הם מומלצים ובלי מחלות ילדות? באיזה תהליך ייצור מכינים אותו (ננומטר)? והאם הייתם ממליצים עליו באופן כללי.

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות

דיונים חדשים בפורומים