עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. תודה רבה לכל מי שעזר לי (בעיקר נייק) לקבל את ההחלטה אם לקנות חיצוני או פנימי, ובסופו של דבר איזה פנימי לקנות. הוא כרגע מותקן במחשב שלי. בBIOS שני ההארדיסקים שיש לי (WD 250 שעליו נמצא למעשה כל מה שהיה במחשב עד עכשיו), והחדש, מופיעים כmaster, שניהם מחוברים בחיבור SATA2 ישר ללוח אם. הWD מופיע כmaster 0 והברקודה כmaster 2 יש גם master 1 שהוא ריק, ויש 3 4 5 ריקים, 6 שהוא הדיוידי, ויש לו slave שהוא הצורב. זה בסדר, או שאני אמור לחבר אותם אחד לשני ולהגדיר slave? עוד שאלה קטנה, שמעתי איפשהו שלהארדיסק חדש עדיף לתת שירוץ עם המחשב איזה יומיים שלושה ורק אז לפרמט אותו ולהתחיל להעביר אליו דברים. זה נכון או זה שטויות? תודה.

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  2. כדי לקנות 25 מדיות של TDK ב66 שקל ? זה מדיות טובות ? אם לא על איזה מדיות אתם ממלצים תודה...

    • 3 תגובות
    • 785 צפיות
  3. אני רוצה להתקין ווינדוס על אחד מהם איזה יותר מהיר ?

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  4. אמממ... לפני שאני קונה מחשב חדש אני רוצה את הצורב כדי לגבות כמה דברים... איזה צורבים מאלה שיש בKSP הוא הכי טוב? קראתי את ת'רד המומלצים אבל מופיע שם רק הLG... דעתכם? המון תודה! נ.ב אם אני משלם באשראי כמה זה עולה שם? כי כל המחירים זה בכסף מזומן...

    • 5 תגובות
    • 785 צפיות
  5. Started by ZXY1,

    שלום דיסק לצריבה מספר 1 זה TDK ואף אחד לא חולק על זה. דיסק של סילבר-ליין יש שאומרים שהוא טוב ויש שאומרים שהוא הכי זבל כמו GPT , המליצו לי על LG , מה אתם אומרים על דיסק של LG , הוא ברמה של TDK ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  6. Seagate ST3000DM001-1CH1 Seagate ST3000DM001-1CH166 Seagate ST3000DM001-9YN166 לפי PASSMARK הם מקבלים ציונים שונים משמעותית.. מה ההבדל ביניהם? תודה.

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות
  7. אז חשבתי על הארדיסק של מחשב נייד למשל: WD1600BEKT http://review.zdnet.com/product/hard-drives/wd-scorpio-black-wd1600bekt-hard-drive-160-gb-sata-300/33171887 מישהו מכיר? בעיקרון אני מעדיף: 7200 rpm - (בגלל שהמחשב צריך לעשות 'בוט' הכי מהר שאפשר..) sata - (יותר קל יהיה לחבר, ויותר מהיר?) שטח איכסון לא הכי רלוונטי 80 גיגה ומעלה יספיק לי..(אפילו 60) מחיר - זול כמה שאפשר... יש לכם המלצות? תודה, אנשים

    • 7 תגובות
    • 784 צפיות
  8. Started by yuyudodo,

    קניתי NEC 3550A והוא צורב לי על2X בדיסקים של RICOH X8! עידכנתי קושחה ל1.06 ואין שיפור... ייתכן והספק חלש מדיי (שדרגתי גם כרטיס מסך ויש לי ספק 300 גנרי) ?

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  9. Started by arnon,

    לדיסק של הIBM R30 כניראה נימאס מהחיים , יש עליו שגיאות המחשב לא זז והוא מתחמם לכן אני רוצה אחד חדש :,5400,60GB,IDE קריטריונים לפי הסדר: -אמינות -צריכת חשמל נמוכה -מהירות -מחיר היום יש לי היתאצי אשמח לישמוע המלצות תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 784 צפיות
  10. Started by danshimsh,

    שלום רב, בעיקבות הדיון בפורום זה אני מתכוון לקנות היום אחד משני הדיסקים הבאים (SSD) http://ksp.co.il/?uin=23483 http://ksp.co.il/?uin=26609 העניין הוא שהמחשב שלי הוא עם SATA2 בלבד. אני חושב לקנות מחשב חדש תוך חצי שנה. השאלה היא: האם קודם כל זה יעבוד עם המחשב שלי ? מדובר בכונני SSD של SATA3, ואינני יודע אם יש תמיכה אחורה ב SATA2 מבחינת תאימות כבלים וכו' שאלתי השנייה - האם זה ייתן ביצועים סבירים ? אני לא מחפש משהו מיוחד, אם זה ייתן ביצועים של פחות 20 או 30 אחוז בממוצע זה גם טוב בברכה דן

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  11. אני מנסה לעזור לחבר בבעיה שיש לו במחשב- כשמדליקים את המחשב, המסך בכלל לא מגיב ונמצא בסטנדביי תמידי. שמתי לב שנורית ה-HD במארז לא עובדת בכלל- האם יש לזה השלכה על תצוגת המסך? אם הדיסק הקשיח תקול אז המסך לא עובד בכלל? ניסיתי להחליף את הכבל של המסך מ-DVI ל-VGA וזה עדיין לא עובד. יש למישהו מושג?

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות
  12. Started by DAVIDD,

    שלום.. הייתי אתמול במגה וראיתי יש להם אחלה מבצע למדיות DVD של SKY 25 יח' ב20 שקל אני יודע שהחברה על הפנים אבל שווה בכל זאת לקנות את הדיסקים? דרך אגב גם CD רגילים של TEAC 25 יח' ב10 שקל את זה אני קניתי .. את הDVD שווה לקנות?

    • 6 תגובות
    • 784 צפיות
  13. אחרי שבוע של המתנה, פתחתי את ה-330 של אינטל וחיברתי אותו למחשב דרך esata. עשיתי סריקה בוינדוס לאיתור חומרה חדשה והוא לא זיהה לי אותו... למה? מה עושים? תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  14. Started by iem,

    המהירות של הכונן Western Digital 250GB Passport Essential Portable USB 2.0 Hard Drive , היא 5400 RPM. רציתי לדעת האם זה מורגש ממש באיטיות עבודה בהנחה שאני עובד על הכונן באופן רציף בנייד, או שלא ממש יורגש ההבדל בין 7200 ל- 5400 וזה זניח ? אשמח לתשובה תודה !

    • 5 תגובות
    • 784 צפיות
  15. הי, יש לי מספר כוננים (פנימיים) ממחשבי עבר שהייתי רוצה לבדוק מה יש בהם ולפרמט או לזרוק. האם אני יכולה לחבר אותם למחשב הנוכחי שלי והמחשב יזהה אותם כמו דיסק רגיל נוסף או שזה מסובך יותר ודורש הגדרות וביוס וכל מני כאלה? תודה

  16. הגדרתי בPartitionMagic ארבע Primary Partitions, וכשניסיתי להגדיר עוד מחיצה אחת כExtended Partition (רציתי להגדיר בתוכה כמה Logical Partitions) הוא אמר לי שאני לא יכול להגדיר מחיצה נוספת מכיוון שכבר יש לי 4 Primary Partitions. אז זה לא אפשרי? אני רוצה להגדיר מספר כזה של מחיצות לצורך התקנת מספר מערכות הפעלה במקביל בMulti Boot.

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות
  17. Started by alon4256,

    המחשב שלי כל הזמן עושה לי גיבוי וזה תופס לי מלא מלא מקום ואני לא רוצה ולא רציתי לעשות גיבוי, עכשיו כל פעם שאני מוחק את הגיבוי הזה זה חוזר על עצמו ועושה לי שוב ושוב.. וזה מטריף אותי ! איך אני אמור לבטל את זה ושהמחשב לא יעשה לי יותר גיבוי ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  18. Started by ashkenazone,

    זה נורא משנה אם אני קונה דיסקים DVD באיכות נמוכה כמו silverline, אילו בעיות עלולות לצוץ לי?! כי נגיד בין 25 יח' של vebratim ל50 יח' של silverline יש הבדל של 20 שקל, אז עדיף לי silverline או vebratim?

    • 3 תגובות
    • 784 צפיות
  19. Started by LinKinG,

    יש לי את ההארדיסק WD 120GB 8MB S-ATA כגשיו צריך לחסבר את החשמל של הSATA וגם את הרגיל? כי אין לי כבל כזה.... למישהו יש מדריך ? כאילו נכון להארדיסק יש שלושה כניסות אחד של חשמל רגיל אחד של הSATA המידע ואחד של SATA חשמל צריך לחבר את החשמל כי לא רבילתי כבל כזה ועם הלוח אם שלי קיבלתי רק את הכבלים של המידע (ASUS P4P800 Delux)

    • 3 תגובות
    • 784 צפיות
  20. היי הזמנתי דיסקים לצריבת DVD של חברת MASTER בכתובת הבאה: http://mediashop.shopy.co.il/products/16205 אשמח לקבל חוות דעת לבעלי נסיון תודה מראש משה

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  21. Started by mystikal,

    שלום ,הבעיה שלי היא שהכנסתי וחיברתי דיסק חדש של סיגייט 750 ג' 32 באפר בנוסף ל2 הארדיסקים של 250 (וסטרן) ועוד אחד של 320 (גם סיגייט) ומה שקורה כשאני מאתחל את המחשב זה שהוא מריץ לי פתאום סקאנדיסק ואחרי זה במחשב שלי מראה את אחד ההרדיסקים הלא חדשים שלי פעמיים ועוד דיסק של 400 ג' בדיסק מנאג'מנט במצב :UNALLOCATED אמרו לי לבטל את הRAID בביוס כי כנראה שהרדיסקים דומים מבלבלים את המחשב איך עושים את זה ?

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  22. Started by AnTiSh0ck,

    אז יש לי סרט DVDR והקבצים הם לא ISO אלה הקבצים הרגילים שיש בסרט DVDR רגיל כמו VTS_01_0.VOB VTS_02_0.VOB ... אז איך אני צורב אותם ( בנרו ) שכשאני יכניס את הסרט לDVD אני יראה את התפריט של הסרט ולא את הקבצים ?

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  23. Started by eyal00,

    שלום, אני צריך המלצה לדיסק קשיח חיצוני בתקציב של עד 350 ש"ח בחיבור USB2 דיסק קשיח 120GB יספיק לי. ומה ההבדל בין שני סוגי ההארדיסקים האלו של WD בלי שום קשר לגודל. http://zap.co.il/model.asp?model_id=598377 http://zap.co.il/model.asp?model_id=587168

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  24. אני מתכוון להוציא את צורב DVD שלי (LG GSA-H10A) ממארז של מחשב, ולחבר אותו לכבל USB to IDE שיש לי (קניתי בעיקר שיהיה יותר כל לעבוד עם HD אחרים בלי לפתוח את מחשבים). רציתי לדעת האם ביצועי הצריבה צפויים לרדת (בעיקר שגיאות)? האם כדאי לצרוב במהירות נמוכה יותר (ולגבי איזה פורמטים)? פעם קראתי שהדגם שלי ניתן ל"שדרוג" ל H10N (מהיר יותר) או H10L (עם lightScribe) יש עוד אופציות "שדרוג" שנוספו מאז? האם חיבור דרך כבל ה- USB to IDE שלי ימנע או יגביל את השימוש בצורב (רוצה לדעת בעיקר לגבי lightScribe כמובן אחרי "שדרוג" אם אעשה)? האם עדיף לערוך "שדרוג" כשצורב מחובר פנימית או שזה לא משנה וניתן לעשות אותו גם כשאר הוא מחובר בכבל USB to IDE? תודה לעונים, טל

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות

דיונים חדשים בפורומים