עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. עם הספק שלי מגיע כבל SATA... הSATA2 יעבוד איתו נכון ? כי לפי מה שהבנתי זה אותם מידות רק התעבורה שונה...

  2. Started by yonni,

    יש לי כונן 200GB SATA של MAXTOR. כמעט בכל פעם שנייה שאני מדליק את המחשב, הכונן נעלם, ואני צריך לכבות ולשחק עם המגעים בחיבור של הכבל עם ההרדיסק. לאחר מכן הכל עובד כרגיל. יש לציין שזה קורה רק כאשר מדליקים את המחשב, ואף פעם לא קורה אחרי שהמחשב עולה, באמצע עבודה. מה שכן זה בטוח שרק לשחק עם המגעים מביא למציאתו מחדש. אם אכן לדעתכם זה בעיה של המגעים בהרד דיסק, איך אני יכול לשלוח אותו לתיקון או להחליף אותו מבלי לאבד את כל מה שיש לי עליו וזה כולל מערכת הפעלה ואין סוף קבצים. מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 814 צפיות
  3. שלום ברשותי כונן של LG מהדגם שכתבתי למעלה, GH24NS50.. בעבר הצלחתי לצרוב דיסקים כפולי שכבה אבל היום לא ! כשאני מכניס דיסק כפול, הכונן מהבהב, המחשב נתקע כשאני לוחץ על הכונן או עושה משהו שקשור לכונן, תוכנות צריבה גם כן נתקעות... המערכת הפעלה שלי היא WIN7 ULTIMATE 32BIT אני לא יודע מה הבעיה, כל היום ניסיתי למצוא אותה.! החלפתי כוננים עם כונן ליטאון ישן שיש לי שגם הוא תומך בשכבה כפולה, שידרגתי גירסא.. מחקתי תוכנות של התקנים ווירטואלים כמו דמון טולס (IMGBURN מצא עם זה איזה בעיה.. משהו SPDT) בקיצור אני כבר ממש נואש, חושב כבר על לפרמט את המחשב.. וזה ממש נורא לגבות עכשיו 250 גיגה. ! בבקשה עזרה אני נואש כבר..

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  4. Started by deqution,

    שלום לכולם, יש לי 2 HD במחשב. אחד של 150 אחד של 250 . יש ברשותי HD נוסף בגודל 500 G והוא מהיר מהשניים האחרים. ביצעתי בדיקה ע"י : CrystalDiskMark מיכוון שאינני מעוניין להתקין את מערכת ההפעלה מחדש ביצעתי disk cloning ע"י התוכנה : EaseUS Partition Master 9.1.1 Home Edition כפי שהומלץ פה באחד האשכולות. ויש לי 2 בעיות: 1. אני לא מצליח להעביר את הHD של ה 250 ל HD של ה 500 במלואו, אני מצליח להעביר אותו אבל הוא מחייב אותי לחלק אותו. 2. ביצעתי בדיקת מהירות HD אחרי ההעברה ואני מקבל תוצאה דומה לפני שעשיתי Disc Cloning (שיפור של 3-5 MBPS) האם יש תוכנה שפשוט מעבירה ללא אילוץ חלוקה? ומדוע אני מקבל תוצאת מהירות דומה אם לפני ההעברה היה שיפור של 30+- MBPS. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות
  5. Started by integral,

    הם הגיעו ואכן אלה CMC MAG E01 לכל מי שרצה לדעת, שנחשבים דיסקים לא רעים בכלל. אז יש X8 טוב במחיר טוב.

    • 9 תגובות
    • 814 צפיות
  6. Started by sbab,

    שלום חברים, אני רוצה לרכוש 2 כוננים קשיחים 3.5 בנפח של 2TB לטובת NAS שישמש לגיבוי ואחסון כל המדיה הביתי וכן יזרים מדיה בידורית למשתשים ברשת הביתי (לסטרימר, טלוויזה חכמה, לפטופ), מתלבט בין שני הכוננים הבאים: 1. Seagate 2TB Green 5900RPM 64MB Sata III ST2000DL003 = ש"ח 496 2. Western Digital Caviar Green 2TB IntelliPower, 64MB Sata III WD20EARX = ש"ח 543 איזה משניהם מומלץ יותר? האם יכולה להיות בעיה בביצועים של כונן ירוק לצורך הצגה תקינה של סרטי HD? המחירים הם מחירי KSP באילת, שם המחירים הטובים ביותר שמצאתי (ללא המע"מ), האם יש המלצה למקום שמוכר זול יותר?

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות
  7. שלום לכם, הבנתי שהWD קצת עדיף, אבל יש את הסמסונג ב320 ש''ח בזיגזג, אז אם ההבדל לא משמעותי, נראה לי שאלך על הסמסונג. תודה.

  8. תראו הWD שלי עומד למות ועברו כמעט שנתיים מאז שקניתי את המחשב. אחרי שהחילוץ קבצים היה איטי ביותר והHD עשה רעשים, ובכללי המחשב נהיה איטי יותר הרצתי PCMARK2002 וזה מה שקיבלתי ... למי שלא יודע HD חדשים מקבלים 1100, ואני לפני הבעיה קיבלתי 800 עם שלי. אני רוצה לקנות 80GB חדשים, זה מספיק לי. ברור שאני לוקח 8MB באפר. אני מתלבט אם לקחת שוב WD או לקחת Seagate עוד התלבטות היא אם לקחת SATA או לא. הלוח שלי תומך Sata. מה אתם אומרים, דרך אגב חשוב לי מאוד השקט והאמינות. העניין מאוד דחוף לי, כל תשובה תתקבל בברכה. הWD http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=38 SATA http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=26_152&products_id=1952 ה…

    • 4 תגובות
    • 814 צפיות
  9. כונני ה-HyperX Savage החדשים מתפארים ביכולתם להגיע לקצבים של עד 350 מגה-בייט לשניה לכתבה: http://hwzone.co.il/כמעט-ssd-קינגסטון-משיקה-כונני-usb-חדשים-ומהי/

  10. Started by ras81,

    שלום שלום יש לי הרדיסק SATA אחד ועוד אחד רגיל. הבעיה היא שאם אני מג'מפר את הHD שלי לMASTER המחשב אינו מזהה את הHD (שעליו מותקן הווינדוס) והוא מזהה אותו רק בSLAVE. מה אפשר לעשות והאם זה עקרוני שהוא מוגדר כSLAVE? תודה

    • 7 תגובות
    • 814 צפיות
  11. Started by MadGhost,

    אני מחפש כונן שישמש בתור כונן ראשי (ווינדוס,תוכנות, ובעיקר צפייה ואחסון של סרטים ומוסיקה). נפח של 1.5טרה נראה לי הגיוני, ולכן שקלתי לקחת את הHD154UI ,שמומלץ בפורום רבות , אבל יש לי קצת חששות לגבי הביצועים שלו בתור כונן ראשי - 5400rpm , קצת יותר חם מכוננים אחרים מסוגו, וכו'... אז השאלה היא אם החששות שלי לא מבוססים והוא יכול לעבוד בתור כונן ראשי , או שמא יש המלצה אחרת ? האמינות והשקט של הכונן חשובים לי, ומבחינת מחיר - לא הייתי רוצה לעבור את ה700שח , אבל אם יש תמורה אז התקציב יישתנה בהתאם... ולשאלה אחרת - כמה אמור לעלות שחזור מידע (דיסק של 250 ג''ב)? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות
  12. Started by r1sk,

    שלום לכולם, לאחרונה בן דודי הקטן התעסק לי בביוס-p6t deluxe v1 שלי. אתמול ניסיתי לצרוב דיסק בצורב ה-LG GH22NS שלי כמו שעשיתי מאז ומתמיד ונדהמתי לגלות שהמחשב לא מזהה את הכונן בכלל... כלומר הכונן מקבל מתח ופיזית פועל אבל לא מזוהה ע"י המחשב... נכנסתי לביוס וראיתי שבבוט זה לא מזהה לי בכלל כונן. עשיתי RESET לביוס ולאחר מכן הופיע כונן בשם ATAPI CD/DVD שבסטארטאפ המחשב ברוב טובו מודיע לי שהוא בכלל לא קיים @_@ לפני שנסיתי בכלל משהו העדפתי לפנות למומחים ממני... הצעות? חיבורים רופפים? בעיה בלוח-אם? יש לי אחריות על הצורב אבל למי יש כוח באמת למסור את כל המארז לשבוע בשביל צורב ארור... תודה רבה לעוזרים ושבוע טוב. נ.ב - הצורב הוא SATA.

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות
  13. Started by BONO,

    הגעתי למסכנה שכדאי לי בסוף לקנות בארץ ואני עדיין לא יודע של איזה חברה ודגם אז מי שיכול לעזור לי תודה תשלחו דגמים טובים אחר כך אני יבדוק תמחיר

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות
  14. 1TB 32 מגה Buffer http://www.storagereview.com/php/cms/cms.php?loc=news_content&id=1027 http://www.hitachigst.com/portal/site/en/menuitem.8027a91c954924ae4bda9f30eac4f0a0 אני עדיין זוכר כשיצא דיסק 1GB הראשון ;D

    • 3 תגובות
    • 814 צפיות
  15. יש לי מערך RAID0 של שני RAPTOR 74GIGA זה למערכת בלבד!!!..שאלתי היא כזאת האם ה WD החדש עם ה 16MB BUFFER SATA II.יהיה מהיר יותר ממערך RAID0 של שני WD 7200 8MB BUFFER SATA I????......אני צריך את המערך השני רק בשביל DATA.לא בשביל שום דבר אחר.אשמח לקבל קישורים לWD 250 SATA II החדש...לא מצאתי כלום למעט מחירים. אבקש בלי להיות פלצני יותר מדי שרק מי שבאמת מבין יוכל לתת לי תשובה . תודה רבה עמית.

    • 6 תגובות
    • 814 צפיות
  16. Started by The Ball,

    ב- 500gb אתם ממליצים על HD502HJ. הדיסק הוא SATA2 שהוא כבר חיבור שנחשב מיושן. האם כונן זה מומלץ גם על פני כוננים עם SATA 3 כגון ה- WD5000AAKS? יש טעות? אני מתכנן לקנות דיסק ופשוט הנושא קצת מוזר בעיני...

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות
  17. Started by mrsph666,

    שלום, כיצד ליצור קובץ ISO כדי שאפשר יהיה לצרוב בצורת "Burn Image to Disc" מ-Nero (כמו למשל קבצים שמורידים מ-eMule, או למשל bin ו-cue)? תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות
  18. Started by Nahum2,

    אני רוצה לרכוש הביתה כונן קשיח חיצוני. אמין ביותר. ככול הנראה ברייד. המטרה גיבוי של המחשבים שלי ושל אחי ובקרוב גם של אחותי. כאשר הדגש העיקרי הוא הגנה על המידע בגודל של טרה או שתיים וגישה נוחה מכל מחשבי הבית.משהו בסגנון שרת קבצים נראה לי זה נקרא? התקציב הוא רף עליון +++ אני רוצה לצאת מהעסק בפחות מ 1000. מה מומלץ? תודה קבה מראש. נחום.

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  19. שלום, האם הכונן הקשיח הזה מומלץ, מהיר, איכותי וטוב? (לחצו כאן) (המחשב שלי מיועד בעיקר למשחקים, אז אני צריך כונן שיטען לי משחקים מהר ולא ייהרס לאחר שבוע) תודה !

    • 4 תגובות
    • 814 צפיות
  20. Started by VortexD,

    אפשר לחבר HD חיצוני ולהריץ משם סרטים דרך הPS3 אם כן איך ואפשר המלצה על HD חיצוני טוב תקציב 500+

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  21. Started by semuel_t,

    הכונן יוצר בנובמבר 2003, והגיע עם גירסת קושחה (firmware) של QS0C. והגיע ללא הלוגו של החברה מוטבע עליו : עכשיו... איזה אפשרויות אני משנה ב-Nero על מנת לבצע OverBurn? קראתי שגירסת הקושחה שלי עושה בעיות (לי עדיין לא) לכמה אנשים..? זה נכון? והגירסה הכי טובה כרגע היא הקודמת (QS0B) ? האם יש פה למישהו גם כונן בגירסה זו? איך הביצועים ואיכויות הצריבה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  22. Started by sPoiled,

    לא יודע שמעתי כונן קשיח עם פלטה אחד זה טוב. משהו יכול להסביר לי על זה? D: תודה!

    • 4 תגובות
    • 814 צפיות
  23. Started by yamedi,

    שלום לכולם, יש לי שני הרדיסקים בנפח 80 גיגה כל אחד, RPM 7200, SATA 2. וכרגע הגדרתי אותם דרך תפריט ה-RAID שעולה אחרי ה-BOOT. הגדרתי 40 גיגה לכונן C ואת כל היתר לכונן D, כלומר יש לי שני RAIDים, ה-RAID הראשון לוקח 20 גיגה מכל הרדיסק ויוצר כונן C ב-RAID 0 ה-RAID השני לוקח 60 גיגה מכל הרדיסק ויוצר כונן D ב-RAID 0 השאלה שלי היא מה עדיף מבחינת תצורת ה-RAID איך שאני יצרתי אותם, או ליצור RAID ככונן C שמשתמש בכל ה-80 גיגה מכל דיסק ולקבל דיסק אחד הנפח של 160 גיגה ב-RAID 0, ואז דרך ה-WINDOWS לחלק אותו לשני כוננים ? מה התצורה העדיפה ? האם שניהם יתנהגו אותו דבר ? (מבחינת ביצועים) תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות

דיונים חדשים בפורומים