עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by g_s,

    אהלן חברה הבאתי צורב מתאילנד LITE ON LH-20A1H עכשיו מסתבר שיש לו חיבור E-IDE ולא IDE כמו שאני מכיר... והוא לא פועל לי במחשב מה זה ה E IDE הזה בכלל?יש משהו שאני יכול לעשות שהוא כן יפעל לי במחשב? ובלי קשר אני קונה עוד מחשב לבית ולא ראיתי שכתוב במיוחד על לוחות אם שהם תומכים בחיבור הזה?! מישהו יכול לתת לי לוח אם שכן תומך? תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 818 צפיות
  2. Started by amit.w1986,

    אהלן, יש ברשותי את הכונן הנ"ל כ 3 שבועות לערך. התחלתי לשים לב מקודם שהוא כול איזה חצי דקה, דקה, משמיע קליק מהיר כזה ונעלם. אני מכיר את זה מהארדיסקים ישנים ובלויים. יש סיבה לדאגה? איך אפשר למנוע? מה אפשר לבדוק ? תודה - - - תגובה אוחדה: - - - אולי זה לא מההארד דיסק בכלל... אני כבר מבולבל... זה מין רעש אלקטרוני מוזר מאוד. המערכת שלי I7 4770K gigabyte z87 d3hp sytche mugen 3 gigabyte gtx 760 seasonic 520M SII fractel r4 intel ssd 520 240 seagate barracuda 7200 2 TB יש מצב שזה מגיע ממקור אחר ולא מההארד דיסק ?

    • 1 תגובה
    • 818 צפיות
  3. Started by duk4u,

    אולי אני לא מחדש, אולי כן. בכל מקרה אשמח לתגובות... http://www.drobo.com/products_demo.aspx

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  4. ראיתי Seagate 120GB SATA במחיר נמוך בצורה מחשידה כאן: http://www.pcmarket.co.il/product.asp?id=51 ב 400 ש"ח. מה לא בסדר? (ד.א. בתמונה כתוב BARACUDA ATA100 אבל נראה לי שהם סתם זרקו תמונה של סיגייט) לא כתוב גם כמה זמן אחריות... צריך להתקשר לשאול.... מה אתם אומרים?

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  5. אהלן, יש לי צורב DVD ואני לא יודע של איזה חברה, ואיזה דגם הוא... איך אני יכול לבדוק את הפרטים האילה? תודה...

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  6. Started by wooper,

    איך אפשר לדעת אם הצריבה מדויקת פשוט שמתי לב שדיסקים שצרבתי עליהם לפני שנתיים כבר לא עובדים ניסיתי לבדוק בcd -speed אבל זה לא מדוח טוב על השגיעות תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 817 צפיות
  7. Seagate מצד אחד, Kingston מהצד השני וסטארט-אפ קוריאני מסקרן בשם Fadu ביניהן לכתבה

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  8. יש לי שני הארדיסקים, אחד של 40 ג'יגה שיש עליו את הוינדוס ואחד של 80 ג'יגה שהוא כונן נוסף איך אני מחבר אותם למחשב?

    • 9 תגובות
    • 817 צפיות
  9. Started by nadav275,

    שלום בדיוק כרגע סיימתי להתקין WIN XP PRO במערכת חדשה שאני מרכיב לחברים... הכל רץ חלק ממש, רק דבר אחד הטריד אותי.. בסרגל שלמטה (תפריט "התחל") מופיע הסמל של הסרה בטוחה של חומרה וכשאני פותח את זה כתוב שאפשר להסיר את ה HDD ואל ללחוץ על "עצור" כדי לבטל את פעולתו. אני מדבר על תפריט safely remove hardware או משהו כזה למי שיש win באנגלית... כשאני מנסה ללחוץ על הסר חומרה הוא כותב שכרגע אי אפשר להסיר חומרה זו... בכל מקרה- מה פשר ההודעה הזו? זה לא מפריע לכלום... אבל זה פשוט קצת מרגיז. (ואולי זה מראה שמשהו לא בסדר) מי שיודע על מה אני מדבר , ויש לו פיתרון בשבילי שיגיד אני ;D

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  10. Started by overload,

    סרט שמקודד ב bitrate של 4000-3000 בערך. אם אני יצרוב אות על DVD אני יראה הבדל בין המקור על הטלוויזיה(שמעתי שהמקור ל DVD זה בערך 8000)?

    • 6 תגובות
    • 817 צפיות
  11. אז ככה צרבתי לאחי דיסק עם סרט עליו. המרתי אותו ל SVCD ואז צרבתי את זה עם NERO. בדקתי ב DVD אצלי בחדר... TOSHIBA מגבר ו DVD ביחד עם רמקולים בלה בלה בלה... בכל עבד יופי. נתתי לו את הדיסק הביתה ואצלו זה לא עובד יש לו DVD של LG דגם DV4941P בסלון. הוא פולט לו את הדיסק ואומר DISC ERROR. ניסיתי עם דיסקים של BENQ מיוחדים למוזיקה וגם עם VERBATIM ובשניהם זה לא עובד. אני לא יודע מה כל כך לעשות האמת... זאת אומרת ניסיתי עם ורבטים, אני חושב שזה המקסימום שיכולתי לעשות. בלי קשר הוא תומך MP3 והוא יחסית חדיש... מן הסתם הוא קורא צרובים. צרבתי לו גם פעם סרט ב DVD על דיסק VERBATIM ועבד לו מעולה. הבעיה כנראה בדיסקים CDR. למשהו יש רעיון? מאיפה להתחיל? תודה מראש יניב

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  12. Started by lipa,

    תודה

    • 8 תגובות
    • 817 צפיות
  13. Started by lipa,

    אני לא מצליח להבין מה ההבדל תודה

    • 8 תגובות
    • 817 צפיות
  14. Started by Vatos-Locos,

    תמיד שאני מרכיב חלק חדש אני עושה לו מבחן תקינות וכאלה, והאמת היא שרק עכשיו קלטתי שאף פעם לא ממש עשיתי מבחני תקינות להרדיסקים... על איזה תוכנה אתם ממליצים? ואגב, האם יש איזשהו סיכוי שתוכנה כזו תפגע בהרדיסק או במידע שעליו? (כי הבנתי שתוכנות לא אמינות מסוגלות באמת לדפוק את המידע...).

    • 6 תגובות
    • 817 צפיות
  15. Started by mhartal,

    יש לי דיסק און קי SanDisk 8GB שנקנה בסין. הפסקתי פרמוט שלו באמצע ומאז אני לא מצליח להשתמש בו. ב-Windows הוא מזוהה אך מוגדר כמוגן בפני כתיבה. ניסיתי ב-Linux אך הוא לא מזוהה שם. מה אפשר לעשות בכדי להצילו?

    • 0 תגובות
    • 817 צפיות
  16. Started by Vidati,

    קראתי קצת על המערך RAID.. וואלה זה נשמע טוב, עכשיו יש לי שני כוננים SATA (תראו במפרט) אני יכול לעשות מערך RAID? ואם כן מה דרוש בשביל זה? ומה זה RAID חומרתי?

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  17. אהלן, אני צריך המלצה לדיסק 500GB ב 7200RPM לנייד שלי (דל E6400) הממשק הוא SATA, אם יש אפשרות לדיסק כזה עם חיישן תאוצה אני אשמח תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 817 צפיות
  18. או שהוא כבר פה? האמת שאני מחכה כבר יותר מחודש שהWD20EADS יגיע ועדיין אני לא רואה אותו בשום מקום בארץ (כידוע הארדיסק רצוי לקנות מסודר ועם אחריות) עם המזל שלי איך שאני אקנה 1.5TB הוא יגיע..

  19. קניתי מקסטור 1TB היום. העברתי אליו קבצים. כשאני מנסה לנתק את הכבל דרך האייקון: SAFELY REMOVE HARDWARE, אני מקבל את ההודעה הבאה: THE DEVICE 'GENERIC VOLUME' CANNOT BE STOPPED RIGHT NOW. TRY STOPPING THE DEVICE AGAIN LATER. סיימתי להעביר קבצים, ולכן לא יכול להיות שהדיסק באמצע עבודה. מה הסיבה ואיך אני פותר את המצב?

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  20. בבקשה תעזרו לי אנשים אני חייב צורב די וי די ואני לא יודע איזה מהם לקנות מבחינת מחיר שלושתם בסביבות ה350 שקל אז שכל אחד ירשום את דעתו, וזה יעזור לי מאוד

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  21. לא מזמן שמתי את הכונן במחשב שלי בתור CD הוא איטי עם זמן תגובה איטי מאוד וכשאני מנגן בו סרט DVD עם תוכנת POWERDVD במקרה הטוב התמונה קופצת ובד"כ לא רואים בכלל וגם האודיו קופץ, כאשר אני מנגן קבצי VOB גרך הסייר הוא מנגן אותם בסדר. יש לציין שזהו כונן שתומך ב ULTRA DMA 100 והוא מחובר בכבל מתאים והגדרות DMA פועלות, עדכנתי את ה FW לגרסא האחרונה והמעודכנת של ASUS אך ללא הועיל, החזרתי את הכונן הישן של פיוניר והוא עובד בסדר וקורא מהר יותר וכו'. מה לדעתכם הבעיה עם האסוס הכונן אומנם לא חדש אך בקושי השתמשו בו.

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  22. עד היום אני בטראומה מה Segate 7200.12 שהיה לי, איתו נפל כל החומר שאספתי במשך שנים. כיום הכל מגובה על מדיות של DVD, וכיום אני משתמש ב WD 640GB Black. אז לא היה לי מושג לגבי הגרסאות Black, Blue, Green. ההארדיסק שאני משתמש בו הוא משנת 2009 ומחזיק יפה. אני רוצה עוד כונן 1TB או 2TB ואני הולך לכיוון WD גרסת ה Green. אני יודע שהארדיסק זה בדר"כ מזל כמה הוא מחזיק. השימוש הוא לאחסון חומר נטו. האם ה Green אמור להחזיק יותר שנים מאשר Black לדוגמא? בגלל שהוא פחות מהיר, יש פחות ויברציות וכו'? אילו גרסאות של ה Green יש להם פלטה אחת של 1TB או 2TB? הבנתי שפלטה אחת יותר מומלצת מאשר כמה פלטות. תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  23. Started by dcaspi,

    אהלן כולם. זוכרים את ההודעה הקודמת על הפין שנהרס ומאז המקסטור שלי הוא בעצם Maxtmr? בכל-אופן, אחרי נסיונות הלחמה שלא הניבו הרבה, הגעתי למסקנה שכדאי פשוט לקנות LogicBoard חדש ולהחליף את הלוח עם הפינים שנהרסו. כמה שאלות בעניין - יש בכלל מקומות בארץ שמוכרים רק LogicBoards? יש באמת סיכוי שאני אמצא אחד שמתאים בדיוק לדגם שלי? אולי כדאי כבר לפנות לחברה עצמה או ליבואן שלה בארץ? ואחרונה - יש לביטוי LogicBoard שם בעברית? 'לוג'יק בורד' או 'לוח לוגי' לא מצלצל כל-כך טוב.. אני יודע שחוקי הפורום אוסרים אזכור של חנויות, ולכן אני מעוניין לדעת אם פתרונות כאלה קיימים, ואם כן באיזה סוג של חנות אפשר למצוא אותם, לדעתכם. תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  24. Started by Zvuv,

    באתר היצרן מציינים בפרוש 5 שנים אחריות לסדרת ה Black בארץ הקודש לעומת זאת רוב החניות נותנות רק 3 שנים למרות שחלק כן נותנים 5, למשל: http://www.mor-pc.co.il/index.php?_a=viewProd&productId=98 http://www.lamir.co.il/product.asp?product=15235 האם זה תלוי ביבואן ואם כן, מי נותן 5 שנים ? ובנוסף אשמח לחוות דעת לגבי MOR. גם 5 שנים וגם מחיר הכי נמוך. האם הם מייבאים בעצמם ???

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  25. Started by ThePinkPanther,

    הלוח אם שלי תומך רק ATA100 והכבל IDE הוא גם כן ATA100 אם אני קונה עכשיו HD חדש שהוא ATA133 ו8mb buffer 1)האם זה יעבוד בכלל? 2)איך זה יעבוד? 3)אם יעבוד,האם יווצר צוואר בקבוק?

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות

דיונים חדשים בפורומים