אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
רציתי לדעת מה היתרון של צורב SCSI על IDE כמו כן אם אני מחבר צורב SCSI לבקר וההארדיסקים שלי מחוברים ללוח אז עדיין אני מנצל את הצריבה של הSCSI או שזה קורה רק אם מחברים גם הארדיסק SCSI
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היום אני קונה צורב דיוידי של NEC ורציתי לדעת מה היתרונות שלו כאילו מה הוא עושה ואיזה פורמטים הוא צורב ישר לדיוידי שבבית. תודה
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אני מתכוון כמובן לH.D חיצוני... אשמח לשמוע הערות והארות
-
- 5 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אהלן, ראיתי שבארץ, NAS פשוט עם 4 מגירות עולה 2000 שקל (בוא נגיד שבהזמנה מחול עם המשלוח והכל אני אחסוך רבע מחיר). מחשב פשוט, חדש מהחנות, אפשר לבנות באלף שקל (ללא הרדיסקים, כי גם ה-NAS מגיע ריק). חוץ ממימדים קומפקטים יותר, מה ה-NAS נותן לי? הרי אפשרויות RAID אני יכול לקבל מהלוח אם, ממשק גישה ושליטה אני יכול להתקין מה שבא לי על לינוקס. ב-PC אני מקבל הרבה יותר סלוטים לחיבור עוד הרדיסקים בעתיד, איוורור טוב יותר, ספק טוב יותר. אז מה בעצם נותן לי ה-NAS ?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ל KSP יש כוננים ניידים של טרנסקנד... בסך הכל דיי מרוצה מהם אבל כבל אחד נהרס לי ונשארו לי עוד 2. מישהו יכול להגיד לי אם הכניסה לכונן זה micro usb B ? או שזה רק נראה דומה אבל לא אותה כניסה?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
האם הוא מאט את כל המחשב ולמה?
-
- 5 תגובות
- 754 צפיות
-
-
האם יש בכלל הבדל בניהם (כולם 52X)? האם הכונן DVD של אסוס יותר מהיר מכונן CDX52 (בגלל שהוא UDMA-5)? לדוגמה אם יש לי על תקליטור סרט שתופס 700M ואני מעתיק את זה ל-HD ,מה יהיה יותר מהיר ה-CD או ה-DVD ? תודה
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
מה הכונן הקשיח הכי מומלץ למחשב נייח עד 400 ש"ח מקסימום? (לא ssd)
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
יש לי לוח עם חיבור SATA מהדור השני 3GB היתי רוצה לדעת עם ההבדל בין הדסקים הקשיחים היה שונה בצורה משמעותית... חשוב לציין שזה מחשב ש80% מהשימוש בו היה למשחקים!! אנה דברו איתי בצורה של אחוזים כמה הבדלי אחוזים ההיו... 160GB 7200RPM, 8MB, SATA II 320GB 7200RPM, 16MB, SATAII 74GB Raptor 10K, 16MB, SATA ??????
-
- 50 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
הכרטיס הוא http://www.plonter.com/detailz.tmpl?sku=PE-102R5&affiliate=zap 1. האם הכרטיס מוסיף דרך PCI 1 עוד כניסות של SATA ? ללוח ? 2. בכמה RAID 0 איכותי יותר מאותו RAID שעל הלוח ?
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
בגדול אני צריך לצרוב דיסק של וידאו ואני צריך תאימות מרבית לכמה שיותר מכשירי דיוידי ואיכות מרבית ... אז אם מישהו יכול להמליץ על השיטה הכי טובה ( - , + ? ) ועל החברה , תודה מראש ... !
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
-
שלום, עשיתי חיפוש בפורום, והתרד היחיד שמצאתי בנושא הזה הוא מלפני חצי שנה בערך, אז חשבתי שיש כבר משהו חדש, וגם לא ממש הבנתי מה מומלץ מהתרד הזה. וגם עם כל ההתפתחויות של צריבת DVD יש הרבה דברים חדשים, אז אם מישהו יכול להמליץ על מדיה לצריבה שתחזיק מעמד הרבה זמן ועמינה, אני אשמח...
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד לי נראה ש15000 rpm מה אתם חושבים מי שיודע שיגיד לי בבקשה תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום לכולם! ברצוני להתקין מערכת הפעלה פעילה על DOK שאלתי היא: מה המהירות קריאה כתיבה המינימלית שזה מצריך וכן מה המהירות המומלצת ואיזה DOK מומלץ(האם שווה להשקיע בDOK כגון SanDisk Cruzer Extreme) תודה מראש לעונים
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי ארדיסק חיצוני חדש של סיגייט (במהירות 7200) Seagate External Desktop Drives מה המהירות של העתקת קבצים עליו... החיבור הוא USB2 וכשאני מעתיק אליו המהירות היא ~15MB לשניה... האם זה נורמלי? מה המהירות הסטנדרטית של כונן 7200 בחיבור USB?
-
- 1 תגובה
- 888 צפיות
-
-
רציתי לדעת רק מה המהירות של הDOK הזה של סאן דיסק... כפול כמה הוא? X40? http://www.sandisk.com/retail/cruzer-micro.asp
-
- 6 תגובות
- 799 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מדיות לצריבה אבל אני רוצה לדעת מה המחיר הנמוך ביותר למדיה כי: ראיתי למשל אריזה של 100 דיסקים של LG ב170 שקל(כולל משלוח)=1.7 שקל למדיה מאותו מקום אריזה של 200 דיסקים של LG עולים 310 שקל(כולל משלוח) = 1.55 שקל למדיה בחנויות מוכרים אריזות CAKE במחיר של 2 שקל למדיה ולעומת זאת ב"הכל ב2 ש"ח" אפשר לקנות ב2 שקל דיסק עם קופסא..... אז... מה המחיר הכי נמוך ומשתלם למדיה?
-
- 1 תגובה
- 880 צפיות
-
-
השאלה בכותרת.
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
נתחיל מזה שעברתי על הרשום בפורום בנוגע להארדיסק חיצוני מ-01.01.07 ועדיין יש לי מספר שאלות.... א-מה כדאי לקנות מארז בנפרד ו-H.D בנפרד (זה אומר שאוכל לשדרג גודל H.D בעתיד ?) או להסתפק בהnלצת הפורום על w.d WDG1U2500E ? http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=409716 ב-האם מישהו מכיר את ה- Hitachi EX35HDD250GB ?? בחיפוש בגוגל מצאתי אותו רק בארץ-אולם הוא נראה יותר קומפקטי וידידותי מה-w.d שלעיל. http://www.netshops.co.il/product.asp?productid=1781 בתודה ערן
-
- 12 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שיהיה הכי מהיר שיש היום הכי מקצועי ושל החברה הכי מובילה בתחום היום תודות רבות על העזרה ....
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי דיסק קשיח 1 טרה של סמסונג. בימים האחרונים אני שומע יותר מידי תקתוקים בדיסק קשיח שלי, אז החלטתי לחפור טיפה בפורום, ומצאתי שהרבה המליצו על התוכנה HD tune, לכן החלטתי להוריד אותה ולהריץ אותה, רק שאיני יודע מה אומרות התוצאות ובזה אצטרך את עזרתכם. להלן התוצאות:
-
- 13 תגובות
- 2k צפיות
-
-
חבריה שלום אני עומד לרכוש HD חדש של 250 G וכאשר חפשתי ברשת ראיתי שיש לנפח הדיסק הזהה מספר HD לאותו יצרן WD רק תוספת של אותיות מה המשמעות האותיות בסוגי הHD לדוגמא 250 KS או YS או YD אשמח לקבל מה המשמעות לצורך בחירה המיטבית בברכה :s05:
-
- 6 תגובות
- 775 צפיות
-
-
אהלן, מה המשמעות של נפח הCACHE בהארד דיסקים ? איך זה משפיע על ביצועים ועל אילו ביצועים זה משפיע ?
-
- 2 תגובות
- 812 צפיות
-
-
אז ככה - יש לי סטרימר BoxeeBox וקניתי עכשיו HDD חיצוני של 3 טרה של WD בשביל כל המדיה. רק מה מסתבר? שהבוקסיבוקס לא יודע מה זה הארדיסק של 3 טרה... מחיפוש באינטרנט ובפורומים של בוקסי מסתבר שזו בעיה ידועה, ללא תיקון רשמי באופק, אבל גם מצאתי שיש כמה שהצליחו לפתור את הבעיה ע"י פיצול לשתי מחיצות של 1.5, או פרמוט של ה-HDD ושינוי ה-bytes per sector מ-4096 ל-512. מצד שני, לא לכולם זה עבד... לפני שאני מנסה את השיטות שהוזכרו, מה המשמעות של שינוי ה-bytes per sector בדיסק? חוץ מזה שיהיו לי פי 8 בכמות הסקטורים על הדיסק, יש לזה משמעות מבחינת בריאות/חיי הדיסק? קישור לפורום של בוקסי עם ההצעה לפרמוט: http://forums.boxee.tv/showthread.php?t ... mp;page=11
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-


