אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם ברשותי כונן SSD Premier Pro SP900 SSD כבר מותקנת בו מערכת ההפעלה ,האם אני יכול לבצע עדכון לכונן ? או שכל המערכת תמחק לי תודה רבה שי
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
מתנצל על הבורות, בכבוד רב, אורי
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
קניתי בשבוע שעבר מחשב חדש. אחת הבעיות שיש למחשב היא שהHD פשוט רועש כמו איזה HD ישן מלפני כמה שנים. כל פעולה הכי קטנה ושומעים אותו "טוחן" הדגם הוא: seagate 160BG SATA NCQ האם לעוד מישהו פה יש אותו? יש איזה תוכנה שתבדוק האם הוא תקין? אף פעם לא שמעתי רעשים כאלה מהארד דיסק חדש של כך... בנוסף לזה גם קניתי DVD של LITEON שכאן באתר המליצו עליו בחום בגלל השקט והאמינות שלו. הוא כל כך רועש שאין לי דרך לתאר את זה... בנוסף כל פעם שמוציאים דיסק הוא עושה רעש שמזכיר משהו נמס כמו בסרטים, מעין טטססססס כזה.. עצות? המלצות? ושאלה אחרונה, איך אפשר לבדוק שהHD אכן עובד בNCQ? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
איזה תוכנה תאמר לי אם ההרדיסק תקין ?....זה ה 80 של ווטרן 8 מגה... הוא התחיל לעשות תיקים ורעשים מוזרים ..
-
- 7 תגובות
- 845 צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי, הצורב בה עם קושחה שלא תומכת ב Booktype (לפי מה שהבנתי זה קשור לתמיכה במכשירי דיוידי, אנא תקנו אותי אם אני טועה), אך קיימת קושחה בשם N0AD שמאפשרת את זה, האם מישהו יכול להרחיב קצת בנושא ולומר בקצרה האם כדאי לעדכן לקושחה לא רשמית ?
-
- 3 תגובות
- 845 צפיות
-
-
איך כונן פלאש 8 ג'יגה עולה 400 וHD חיצוני עם כניסת USB עולה אותו מחיר? קניתי כונן פלאש USB ב400 שקל כי זה עוזר לי עם גיבוי וכו' ואח"כ ראיתי שיש HD עם 250 ג'יגה ב500 שקל איך ההבדלים לא כאלה גדולים במחיר? אתם אומרים שכדאי שאני יחזיר את הזכרון פלאש של ה8 ג'יגה יוסיף 100 שקל ויקח את הHD החיצוני 250 ג'יגה שמתחבר בUSB ב500 שקל? או שיש פה איזה קאצ'
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום לכם , רכשתי שלשום הארד דיסק WD SATA 500GB , עשיתי לו פירמוט , מערכת הפעלה SP3 , עדכון ביוס , אך המערכת קולטת רק "465 גיג'ה" מתוך 500 גיג'ה , אז לאיפה שאר ה35 גיג'ה נבלעו ?
-
- 4 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אני מעוניין שבמקום שיהיו לי 2 כוננים שכל אחד מהם בערך 20 ג'יגה ובמקום שיהיה לי כונן F ו H יהיה רק אחד איך אני יכול לעשות זאת אם בכלל? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 844 צפיות
-
-
הכי פשוט שיש, הכי זול שיש, אבל אמין. כל מה שאני צריך זה להעלות ממנו בוט. תודה, בז'נגלו.
-
- 5 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום לכולם (: יש לי HD 40GB ATA שיותר משנה וחצי ללא שימוש. במחשב הנוכחי שלי יש לי HD 800GB SATA. כשניסיתי לחבר את ה ATA הייתה בעיה והוינדוס לא עלה... האם יש דרך כלשהי לכך ששינהם יעבדו על אותו מחשב??
-
- 2 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לברר האם ניתן להגדיר בביוס שארדיסק בחיבורי יו אס בי יהיה הראשון שעולה כלומר שאם יהיה לי בו וינדוס אז הוינדוס שבו יעלה תודה יוסי
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-
-
ניסיתי לצרוב היום משהו, נכנסתי לNERO התחלתי את הצריבה וקיבלתי הודעת שגיאה : Burn Process Faild At 16X משהו ... אחרי זה שמרתי את הלוג שהוא יצר והנה הוא לפניכם: BneXtaZi BneXt 1A23-0809-4030-2363-5695-2304 Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Program Files\Ahead\nero\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 26/10/2004 18:35:34 Nero Version: 6.6.0.16 Internal Version: 6, 6, 0, 16b (Nero Express) Recorder: <ATAPI CD-RW 52X32> Version: M.GD - HA 1 TA 1 - 6.6.0.16 Adapter driver: <atapi> HA 1 Drive buffer : 2048kB Bus Type : default (0) -> ATAPI, detected: ATAPI CD-ROM: <ATAPI CD-RW 52…
-
- 2 תגובות
- 844 צפיות
-
-
אם אני רוצה לשים את ההארדיסק(או התקן IDE אחר) כבודד, האם עלי לשים את הג'מפר כמו במצב מאסטר, או שמא אני צריך לשים בלי ג'מפר בכלל?
-
- 2 תגובות
- 844 צפיות
-
-
היי חבר'ה ובוקר טוב לאחרונה הצורב DVD שלי שבק חיים אחרי 3 שנים (פחות חודשיים) די מוצלחות עם ה NEC3500A, חוץ מבעיה אחת שהיתה לי איתו, שאותה סידרתי הוא היה ממש טוב... אבל 3 שנים זה מעט לדעתי.. קיצר יש 3 דגמים שאני מתלבט לגביהם, מה אתם הייתם לוקחים מזה? (או שבכלל יש לכם רעיון אחר..?) לייטון LH-20A1S ASUS DVDRW DRW-1814BLT DOUBLE LAYERED X18 - LIGHT SCRIBE - BLACK - RETAIL ¤189 (שזה אגב הדגם שאני הכי התרשמתי מהביקורות שלו בפרש, למרות שכאן לא ממש מתים עליו) (או הסדרה הזאת של אלג'י) LG DVDRW GSA-H62N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA ¤192
-
- 5 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום צהוריים טוביים אני מתכוון לקנות דיסק קשיח חיצוני לחיבור לסטרימר מתלבט בין כמה דגמים אשמח לעזרה 1 . S2 Portable 1TB 2.5'' External Hard Drive USB 3.0 http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=2722 2. Elements Portable SE 1TB 2.5'' External HDD USB 2.0 http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=7245&CatCode=405 3. Elements Desktop 1TB 3.5'' External HDD USB 2.0 http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=6210&CatCode=405 ועוד 2 שאלות באתר היצרן מצוין שהדגם הזה Elements Portable SE 1TB 2.5'' External HDD USB 2.0 הוא גם USB3 במפרט בחנות מצוין רק USB2 שאלה שנייה כמה חשמל בערך לוקח דיסק קשיח עם חשמל כיאלו כמה כסף זה יוצא תודה צוהריים טובים
-
- 2 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום לכולם איך אני יכול לדעת איזה סוג חיבור מתאים למחשב שלי? IDE OR SATA? יש לי לוח אם G31 של גיגהבייט תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 844 צפיות
-
-
תקציב 250 ש"ח לרמקולים, והDVD הכי זול שתמצאו אני לא צריך לצריבה אלא רק למשל להתקין משחקים שצריך כונן DVD
-
- 2 תגובות
- 844 צפיות
-
-
כמו שכתבתי בהודעה אחרת כאן (וסליחה על פתיחת ת'רד חדש, אבל הנושאים כאן פחות קשורים), אני לא מצליח להפעיל DMA על הכונן שלי. חקרתי קצת באתר של maxtor וגיליתי שיכולה להיות בעיית תאימות בין הכוננים מהסדרה שלי (D740X), ובין בקרי IDE של לוחות מבוססי צ'יפסט i440bx, שתמנע הפעלת DMA. הם מפילים את האשמה על יצרני הלוחות 1. למרות מה שכתוב באתר - יכול להיות שבעיה פיזית בכונן מונעת ממני הפעלת DMA? בהנחה שמה שהם כתבו זו אכן הבעיה, אני מתכנן לקנות כרטיס IDE (ל-PCI) 2. בחוברת של הלוח היה כתוב שהוא תומך עד ATA33. אם אני אקנה בקר ATA133 הוא יעבוד אצלי (הכונן תומך במהירות הזו)? 3. יכולה להיות בעיה עם מהירות הבאס ? אצלי המהירות היא 83 4. מישהו יכול להמליץ לי על בקר נורמלי שמוכרים בארץ?
-
- 0 תגובות
- 844 צפיות
-
-
המחשב כבר לא קורא את ה DOK הוא דורש שאפרמט את ה DOK אך עדיין לא פירמטתי תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם מישהו מכיר תוכנות כיווץ זאת אומרת להכניס 720 מגה לדיסק 700
-
- 4 תגובות
- 844 צפיות
-
-
משום מה ה HD התחיל קצת להרעיש לאחרונה, חריקות לא נעימות ואני לא יודע אם לקשר את הרעשים לזה שסידרתי קצת את כל המארז ושיפרתי סריקולציה של אויר, אולי הוא קיבל מכה.. כאמור: WD2500KS בכל מקרה גם אני לא עומד על הרבה שטח פנוי בדיסק חשבתי לקנות HD חדש, שקט, קריר ואיכותי - עליו אני אשים את הVISTA וכל שאר השטח יהיה לי פנוי.. הלוח: INFINITY NF ULTRAII-M2 ועכשיו מתוך האתר אני (כמעט) מבין שהוא תומך רק SATA רגיל (הכוונה לא SATA2) http://us.dfi.com.tw/Product/xx_product_spec_details_r_us.jsp?PRODUCT_ID=4755&CATEGORY_TYPE=INFINITY&SITE=US (נכון?) מכאן, איזה HD כדאי לקנות היום בהתחשב בנסיבות שציינתי? במחיר של כ 250 בוא נגיד
-
- 5 תגובות
- 844 צפיות
-
-
יש לי שני הארד דיסקים שתיהם של 30 איך אני מפצל את כולם שיהיה לי במחשב 3 כוננים שכל אחד הוא 20 אפשר אם הפרטיישן מג'יק אם אפשר תגידו לי איך תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 844 צפיות
-
-
אהלן, רציתי לדעת, האם הארד דיסק משפיע על מהירות קידוד סרט? למשל אם סרט מקודד בהארד דיסק SSD יהיה יותר מהר מקידוד בהארד דיסק סטנדרטי שנמכר כיום? (הכוונה לקידוד נניח מקובץ TS ל-X264 למשל) ידוע שהמעבד הוא גורם משפיע בעיקר אבל האם יהיה הבדל משמעותי במהירות אם בכלל בקידוד?
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-
-
אני מעונין לקנות קונן חיצוני, אני לא צריך משהו מפךצתי... משהו קטן, עשריים שלושים גיגה בערך, אני מעונין לשמוע מחרים בארץ ואיפה אני יכול לקנות כזה דבר. תודה
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-
-
איך אני יכול לבדוק עם יש לי במחשב SATA-2 יש לי SATA -1 יש מצב ש 2 מתחבר
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-


