אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אתמול מת לי ה-HDD במחשב ועליו כל החיים שלי ולצערי לרוב הדברים אין גיבוי... מדובר על seagate 2TB. הדגם המדויק זה st2000dm001 הוא לא מצליח אפילו להזדהות נ-BIOS ומשמיע מעין צפצופים אלקטרונים צורמים כל כמה שניות. נראה לי שזה קשור לרכיבים הפנימיים שלו. האם הדרך היחידה לשחזר מתוכו נתונים היא לפנות לחברות שחזור הנתונים למיניהן? עשיתי כמה בירורים והמחירים יכולים לנוע בין 600 ל-6000 ש"ח, תלוי בסוג התקלה. אמרו לי גם שמדובר בדיסקים בעיתיים יותר לתיקון ועם חלפים יקרים יותר. אשמח לשמוע כל עצה שיש לכם וגם המלצות על חברות שחזור זולות יחסית. תודה, המיואש. נ.ב. אין צורך במשפטי "חבל שלא גיבית" למניהן... אני כבר אוכל על זה מספיק סרטים
-
- 0 תגובות
- 863 צפיות
-
-
דרישות: 1. ביצוע AUDIO RIP אמין ומהר 2. צורב אמין לפחות x16 (מעבר לזה לא קריטי לי) 3. תמיכה בקריאה וכתיבה ל- DVD-RAM 4. קיום קושחה אלטרנטיבית עם RPC2 Auto Reset 5. אם יש משהו מקביל ל- RPC1 או RPC2 Auto Reset ל-BD, כמובן שזה רצוי... יש לא מעט כונני קומבו במחיר 600-500 ש"ח, אבל קשה לי מאד למצוא כונן שעונה על נקודות 4,5 וזמין בארץ.
-
- 0 תגובות
- 863 צפיות
-
-
הורדתי פרקים של התוכנית ארץ נהדרת ואני רוצה לצרוב על דיסק עכשיו אני נכנס לנרו ואיך שאני מקליק פעמיים על הקובץ כדי להוסיף אותו...קבצים יותר נכון, נפתח לי החלון הזה של error ויש למטה את הREPORT ןDONT REPORT הזה.... ואז נרו נסגר..... אומנם זה צורב חדש אבל עד עכשיו הוא עובד מצוין וכבר צרבתי קובץ אחד של ארץ נהדרת על הדיסק הזה וצרבתי איתו סרטים אחרים וזה עובד עכשיו זה לא צורב לי תקבצים החדשים שהורדתי... מה קורה פה ואיך אני מסדר את זה? תודה
-
אני בלבטים ברכישה של כוננים ואני מדבר על 3 לפחות עכשיו..ברור לי שלאכסון 5900 עדיף אבל מה אם אני ארצה להתקין תוכנות ?? הרי הזמן גישה של ה 7200 הרבה יותר מהיר. אז פה השאלה : עד כמה מתחממים 3 כוננים של 7200 מול 3 כוננים של 5900 או 5400 לדוגמא במחשב שגם ככה יחסית חם.בהתחשב שהם ישבו ליד 2 רפטורים.
-
- 8 תגובות
- 863 צפיות
-
-
שלום לפניי שאני קונה דיסק קשיח חיצוני רציתי לדעת איך אני בודק אם יש לי כניסת USB 2? אני קונה את הדיסק הקשיח הזה http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=3809 הוא יתמוך במערכת הפעלה 7 נכון? תודה לעונים.
-
- 6 תגובות
- 863 צפיות
-
-
יש לי לוח gigabyte GA-7VAX שמגיע עם chipset של VIA כמובן. יש לי דיסק של westren digital 80 GB 8 MB buffer שאמור לעבור ב ultra ATA 100. יש לי את הכבל ultra ata133 שהגיע עם הלוח. הדיסק מחובר כמאסטר לבד לבקר IDE 0 כשהתקנתי את הדריוורים של VIA נוספה לי תוכנה בשם IDE tool שמדווחת ואמורה לשלוט על בקרי ה IDE. windows 2000 הבעייה: על פי התוכנה הכונן עובד רק ב Ultra dma mode 4 ATA 66. אם אני משנה את ההגדרות ב IDEtool הוא מבקש אתחול ואז חוזר לאותה הגדרה... מעבר לכך חלון ה device manager מראה את הרכיבים הבאים תחת ide ATA/Atapi channel: Primary IDE channel Secondary IDE channel VIA BM ultra DMA channel VIA BM ultra DMA channel VIA Bus Master IDE controller ומדווח שה Primary IDE cha…
-
- 0 תגובות
- 862 צפיות
-
-
יש לי הארדיסק MAXTOR 40 שנשרף לו המעגל. יש דרך זולה יותר להוציא ממנו את המידע מלקנות הארדיסק זהה ולהחליף בין המעגלים (בתקוה שההארדיסק עצמו לא שרוף) או מלתת את ההארדיסק לחברה לשחזור מידע (יקר כלכך....)?
-
- 2 תגובות
- 862 צפיות
-
-
שלום לכם. אני היום קיבלתי דיסק קשיח חדש - WD 2.0TB Sata II 64MB Caviar Green. ונתקלתי בבעיה בזיהוי שלו. 1.הביוס בהתחלה מזהה אותו. אבל, שאתה נכנס בBIOS לראות את הגודל של הכונן. הביוס לא מזהה תגודל, ותמידע אליו. 2.הוינדוס לא מזהה אותו בכלל. 3.לפעמיים אחרי הפעלה מחדש, הדיסק נעלם מהBIOS לגמרי! אז שאלות. 1. הבעיה יכולה להיות בדיסק עצמו? כי הוא מזוהה בBIOS אבל לא לגמרי. ואחר כך נעלם לגמרי מהBIOS. 2. הדיסק בהפעלה של המחשב משמיעה תקתוקים, וזה מגיעה מהדיסק החדש. זה סימן לבעיה נכון? ו3. הלוח אם במחשב זה Gigabyte P35-S3L, יש סיכוי שהלוח לא תומך ב2TB? הדיסק לא משמש כוינדוס, זה רק לגיבויים. בקיצור, האם הבעיה בדיסק הקשיח? או שיש איזה הגדרה בלוח אם שלי, לדיסקים קשיחים של 2…
-
- 6 תגובות
- 862 צפיות
-
-
שלום! יש לי במחשב 4 הארד דיסקים, שניים מהם זהים ואני רציתי לעשות RAID 0 דרך הבקר המובנה של לוח אם. עשיתי הכל כמו שהיה כתוב בספר הוראות של לוח אם אבל כשהתקנתי WIN7 גיליתי שאחד הדיסקים שלא היו מחוברים ב-RAID פשוט לא מופיע במחשב שלי (אבל מופיע בביוס, בPOST ובDEVICE MANAGER). ניתקתי אותו מהמחשב ואז גיליתי אותו סיפור עם דיסק השנית ומשמופיע זה רק המערך RAID. מה לא עשיתי בסדר? 1. הגדרתי בביוס RAID ENABLED ל-SATA1 ו-2. אחר כך שמרתי עשיתי רסטרט. 2. כשהופיע לי אחרי POST הודעה ללחוץ על F10 כדי להגדיר RAID, נכנסתי, והופיע לי חלון כחול אם הגדקות. 3. בחרתי ב STRIPPING ו128K. 4. עשיתי CLEAR DISK, שמרתי וזה עשה ריסטרטת התחלתי להתקין מע' הפעלה. שמתי לב עוד על משהו מוזר. הוינדוס לא …
-
- 3 תגובות
- 862 צפיות
-
-
לפי החדשות ב-tom's בקרוב נראה דיסקים קשיחים לכל צורות החיבור בגדלים של 32, 64 ו-128 ג'יגה בייט. על אף המחיר הגבוהה אני חושב שזו תהיה אחת מההשקעות היותר טובות לשיפור מהירות המחשב. קישור לכתבה כאן
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
-
-
הכונן ממש שקט לא שומעים. עשיתי לא בחינה והיה 95 90 ועכשיו 90 90. בכלל מה דעתכם האם זה מספק לכונן חדש. או שזה מחודש Almost every EIDE or SATA hard disk includes S.M.A.R.T. data. That information is collected by the drive itself and contains data that the manufacturer considered relevant to check reliability. The data is made up of several attributes that have a current value, a worst one, a threshold, some raw data, and some flags. Basically, when any attribute's current value is below its threshold, the hard disk is considered unreliable and likely to fail. By using several techniques, this report tries to give a wider range of info, basing its analysis on advanced compar…
-
- 3 תגובות
- 862 צפיות
-
-
לאח שלי היה מחשב בעל 20 ג'יגה. המחשב שלו התקלקל ואין צורך "בחלקים". אם אני אקח את ההארד דיסק ואחבר אותו למחשב שלי, יהיו בעיות? אני שואל את זה כי מותקנות על ההארד דיסק הזה אינטרנט, תוכנות, ווינדווס(אקס פי פרו), ועוד כל מיני דברים. *עריכה*: ההארד דיסק של ה20 ג'יגה שאני רוצה להוסיף, אין לו בעיות! הוא במצב טוב. ולי על המחשב יש כבר אקס פי פרו. תודה Street-Fighter
-
- 9 תגובות
- 862 צפיות
-
-
יש לי הארדיסק 80 GB חיצוני ועשיתי עליו בדיקת וירוסים נמצאו מלא שטויות עשיתי ניקוי לאחר מכן פשוט נעלמו לי כל הקבצים בהארדיסק אבל שאתה מסתכל בפירוט מקום של הארדיסק לפי השימוש אתה יודע שהם נמצאים מוזר מאד אני חייב את העזרה שלכם בדוק מישהו פה ניתקל בבעיה הזאת בבקשה זה דחוף. נ.ב אי אפשר לעשות שחזור מערכת זה הרדיסק חיצוני. עוד רעיונות ??
-
- 0 תגובות
- 862 צפיות
-
-
מתחיל להיגמר לי המקום במחשב והחלטתי לקנות דיסק קשיח פנימי חדש. הדבר הכי חשוב לי בדיסק קשיח זה שהוא יהיה שקט עד כמה שאפשר כי זה שיש לי עכשיו, דיסק קשיח של היטאצ'י 160 ג'יגה SATA2 בן שנתיים, הוא די רועש וזה מפריע שאני הולך לישון בלילה שהמחשב דולק, כי המחשב נמצא במרחק של מטר מהמיטה שלי. מתי שאני שומע את הדיסק קשיח שלי זה מתי שאני מוריד מהאינטרנט הרבה קבצים גדולים והולך לישון. ככה שחשוב לי שהדיסק הקשיח שאני יקנה יהיה שקט מאוד מתי שאני מוריד הרבה קבצים.
-
- 5 תגובות
- 862 צפיות
-
-
שלום, כל חיי השתמשתי בכונני WD על מחשבים שלי ושל אחרים ותמיד הייתי מרוצה. עד לפני 3 שנים. בהתחלה נהרס לי כונן 40GB, במקומו הותקן כונן 80GB שנהרס אחרי שנתיים, במקומו הותקן כונן 200GB שנהרס שלשום. בפעם הראשונה אמרתי לעצמי שכוננים נהרסים לפעמים וכנראה שהגיע תורי. בפעם השנייה חשבתי שזה צירוף מקרים מוזר שנהרסו לי שניים ברצף - אבל יכול להיות. עכשיו, משהו כבר נראה לי מסריח... חשוב לציין שהשינויים היחידים שנעשו בחמש השנים האחרונות במחשב (P3 ישן) הם הוספת זיכרון והחלפת כוננים אופטיים (וקשיחים כמובן...). מה במחשב שלי הורס את הכוננים ? אולי זה פשוט צירוף מקרים מדהים ? אולי צריך להחליף את המזוזה במארז ?
-
- 10 תגובות
- 862 צפיות
-
-
יש לי 2 דיסקים קשיחים בנפח של 1TB של דסקסטאר של היטאצ'י קראתי שאפשר לעשות להם RAID שזה גיבוי אז איזה RAID הכי מומלץ לי איך עושים את זה ומה החסרונות והייתרונות של זה
-
- 2 תגובות
- 862 צפיות
-
-
http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=shipment&uin=10490 ל http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=shipment&uin=8220 ?
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
-
-
שלום לכולם , הזמנתי כבר הרד דיסק SAMSUNG F3 1TB HD103SJ אבל נגמר במלאי לחנות ממנה הזמנתי (iqpc) הם הציעו לי להזמין במקום את : SAMSUNG F1 1TB HD103UJ האם ההרדיסק לא נופל ממנו בהרבה?... ואם כן , האם יש הרדיסק אחר בנפח 1tb שמומלץ מהחנות הנ"ל.(סביבות ה400 ש"ח) http://www.iqpc.co.il/Home/HPScreens.asp?id=429\ תודה רבה על העזרה.
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
-
-
אהלן חברים. אני מחפש הראד דיסק קטן ומהיר עם גודל של עד 500 ג'יגה (אין לי צורך ביותר) ומה שהכי חשוב זה שהוא יתחבר לי בחיבור SATA, (יש לי מארז ANTEC SONATA ויש בו חיבור כזה מלפנים) תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות DOK 1GB של Sandisk, וראיתי שבאופן תמוה בחלק מהחנויות גרסת ה-U3 יותר יקרה ובחלק יותר זולה מזאת בלי ה-U3. מה בדיוק ההבדל חוץ מזה שבאחד אני רואה שיש פקק ובאחר (ה-U3) החיבור נשלף פנימה/ החוצה ?
-
- 5 תגובות
- 862 צפיות
-
-
דיסק קשיח חיצוני של WD. האם כשאני מנתק אותו מהחשמל וממחשב צריך לעשות ניתוק בטוח כפי שביסק און קי ??? דני
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
-
-
בבדיקה שהרצתי ב performancetest קיבלתי ציונים נוראיים להארד דיסק (HD103SJ) בכתיבה. (הפרש של כ-3560% מדיסק זהה). בדקתי שוב והתוצאה הייתה דומה. בדקתי גם עם תוכנות נוספות, ובכולם נמצאה מהירות נמוכה מאוד להארד דיסק בכתיבה. על ההארד דיסק מותקנת מערכת ההפעלה, אך גם בדיקה ב Safe mode הובילה לתוצאה דומה. יש משהו שאולי אפשר לעשות? האם זה אומר שהוא גוסס? מצורפים הקבצים עם התוצאות.
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
-
-
אני מתכנן לבצע התקנה חדשה של מערכת ההפעלה. הדיסק של ה-250 מפוצץ בעיקר בסרטים. הפעילות העקרית שלי במחשב היא הורדת סרטים, הרבה סרטים.... גלישה באינטרנט , וורד אקסל , ואולי משחק פה ומשחק שם.... רכשתי שני דיסקים SEAGATE 1TB 7200.12 וכמובן אני נשאר עם הדיסק הישן של ה250GB של WD. האם יש טעם בהשארת הדיסק הישן? כיצד הייתם ממליצים לי לחלק את המחיצות?
-
- 3 תגובות
- 862 צפיות
-
-
בכל הפעלת מחשב הוא מזהה את הצורב כחומרה חדשה ומבקש דרייברים להתקין אותה אך לא מוצא את הדרוש. מה צריך ומהיכן להשיג את דרייברים כיוון שעם הצורב לא הגיע דבר שפותר את הבעיה!!
-
- 6 תגובות
- 862 צפיות
-
-
כמו שכתוב בכותרת, קניתי לפני שבוע DISK ON KEY של KINGSTON 8GB משהו פשוט ב60 שקל, והיום כשחזרתי מי העבודה בדקתי עם הוא תקין בכלל ואיך שחיברתי אותו המחשב הראה לי הודעה כזאת, "READY BOOST" אז כמובן לחצתי עליו ובDISK ON KEY הותקן הREADY BOOST הזה בגודל של 4GB, אחרי זה בדקתי מזה בדיוק עשה ככה שללא הDISK ON KEY המחשב עובד רגיל אבל איך שאני מכניס אותו פתאום המחשב עובד מהר יותר ואפילו עולה מהר יותר, עכשיו השאלה מה בדיוק הWIN 7 עשה לDISK ON KEY שלי ? אחרי באנצ' קטן שעשיתי לו ראיתי שיפור של 20 אחוז בביצועים בהעברת הנתונים אבל אני עדיין לא מבין מזה זה כמו RAID או כמו הSMART RESPONSE ?
-
- 3 תגובות
- 862 צפיות
-


