אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
במחשב החזק 16 דקות במחשב החלש 1 גיגה זכרון בחזק 4 גיגה זכרון יש הבדל גם במעבדים בחלש מערכת הפעלה חלונות 7 32 ביט בחזק 64 ביט בשניהם הוגדר BEST FERFORMANCE כמובן אותו DOK מה עושים תודה
-
- 3 תגובות
- 915 צפיות
-
-
המתחרה הגדולה שלה Seagate הבטיחה לספק לנו כונני 16 טרה-בייט לפני סוף השנה הנוכחית - ובינתיים אנחנו מקבלים שיא חדש בדמות כוננים מכאניים בנפח 15 טרה-בייט, או שבעה אחוזים יותר ממה שהיה זמין עד היום לכתבה
-
- 0 תגובות
- 915 צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי 2 כוננים אחד של WD 640GB Black שנקנה לפני 3 שנים, ועוד אחד ישן מאוד של 80GB משנת 2003. אין לי חומר כל כך חשוב על ה 80GB. על השני יש קצת חומר חשוב. ב HD Tune הוא נותן לי את התוצאות הבאות, מצ"ב תמונה. יש לי עוד 2 הארדיסקים של טרה ו SSD שהם בסדר ואין שום הודעת שגיאה. על מה הבעיות האלה מעידות?
-
- 1 תגובה
- 915 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה עם כונן במחשב מצורף תמונה E ו F זה אותו הכונן אשר מפוצל ברגעים הלו אני מגבה את החומר לפני שמחר אני הולך למעבדת תיקון רציתי להציעת לאיזה כונן כדאי לי להחליף ? ( איזה חברה ? ) ואם יש משהו נוסף שכדאי לי לבקש מהמעבדה ? בנוסף אני גר בראשון לציון ואני אשמח לקבל המלצה איכן ללכת לתקן ? תודה
-
- 4 תגובות
- 915 צפיות
-
-
ההארדיסק שלי בימים האחרונים התחיל להשמיע רעשים חזקים עם הדלקת המחשב: Maxtor 160 GB ATA.. מה אני אמור לעשות? פתחתי את המחשב פעם אחת נגעתי בכבלים וכיביתי את המחשב וזה הסתדר! אבל בפעם השניה עם הדלקת המחשב זה כבר חזר שוב, ורציתי לדעת מה עושים עם זה? זה לא מפסיק וזה משגע פילים :-\ הרעש ששומעים זה הדיסק עצמו של ההארדיסק שמסתובב כאילו לא במקום (כמו קדיחה בקיר). רציתי לציין שהמחשב היה דלוק כ6 ימים ברציפות ולאחריו החלו הרעשים. מהי הסיבה? איך עוצרים את הרעש? תודה מראש!
-
- 12 תגובות
- 915 צפיות
-
-
יש לי לאחרונה מחשב חדש עם צורב Asus DRW-1814BLT. עד היום צרבתי רק CD-R ו-DVD-RW והיום כשבאתי לצרוב בפעם הראשונה DVD+R המחשב פשוט מזהה לזהות את הדיסק, הוא טוען שאין דיסק בכונן. מדובר בסידקים איכותיים של Verbatim. בנוסף הצורב לא עושה בעיות בקראיה של כל סוגי המדיות (כולל DVD+R) האם לדעתכם מדובר בבעיית חומרה או שיש משהו שווה לנסות (חוץ מלשים אותו על מחשב אחר כי זה קצת מסובך) תודה נ.ב לא יודע אם יש איזשהו קשר אבל הוא מחובר עם מתאם חשמל ממולקס לחשמל SATA
-
- 9 תגובות
- 915 צפיות
-
-
כשאני מסתכל בתמונות על 2 הכרטיסים MMC ו- SD הם נראים לי אותו הדבר... מה ההבדל בינהם?.. :s05:
-
- 0 תגובות
- 915 צפיות
-
-
אני חושד שיש לי סקטורים פגומים בארדיסק איך אני יכול לבדוק? תודה.
-
- 9 תגובות
- 915 צפיות
-
-
שלום רב בשלבי רכישת מחשב למטרת מישחקים. האם יש הבדל משמעותי בין דיסק קשיח עם 32mb לדיסק עם 64mb על ביצועי המחשב בכלל ובמישחקים בפרט? תודה
-
- 2 תגובות
- 915 צפיות
-
-
http://ksp.co.il/?uin=13206 http://ksp.co.il/?select=.1033..146..148.&list=1&sort=2&glist=1&uin=14548&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 על מה הבדל 5 שקל? תודה כולם
-
- 1 תגובה
- 915 צפיות
-
-
שלום, הלך לי הארד דיסק בהפסקת חשמל לפני כמה זמן. הארד דיסק מת, בדקתי על כמה מחשבים ולפי מה שאני מצליח להבין הראש הלך. הבנתי שיש מספר חברות שיחזור שמתמחות בתחום. אני מכיר את טיק-טק, מיסטי ולאחרונה שמעתי גם על http://www.whereismydata.co.il למישהו יש ניסיון עם החברות האלו? בעיקר עם האחרונה - כי עליה לא שמעתי אבל הם טוענים למחירים זולים יותר. כאשר הבנתי מחבר שהייתה לו בעיה כמוני שלקחו לו בטיק טק לדומגא 4200 לא כולל מע"מ. תודה רבה מראש, אופיר
-
- 0 תגובות
- 915 צפיות
-
-
הבעיה מקורה בעדכון FIRMWARE ניסיון התקנה מחדש היה בפנים דיסק התהליך עדכון נתקע ומאז מגש הדיסקים לא נפתח והנורה מהבהבת והוא לא פועל באופן מוחלט. האם יש לכם רעיון איך לעזור במקרה הזה?
-
- 6 תגובות
- 915 צפיות
-
-
שלום , יש לי דיסק קשיח SATA , 320GB , אני מעוניין להפוך אותו לדיסק גיבוי חיצוני שאחבר אותו מידי פעם ואז יבוצא סנכרון בין תיקיות , אז : 1. מבקש המלצה למארז מתאים , עדיפות ל USB למרות שיש גם ESATA . 2. תוכנה מתאימה שתרוץ ברקע ושתזהה מקרה של חיבור (עדיף) או שאני פשוט אבצע זאת מידי שבוע +- . תודה וחג שמח !
-
- 1 תגובה
- 915 צפיות
-
-
שלום,ביצעתי חיפוש ומצאתי רק כמה תרדים על ההבדלים בין סיגייט לווסטרן ושהסיגייט משמיע תיקתוקים ושב קי אס פי אמרו שהדיסק הנל עושה בעיות. עקב קריאת השירושורים אני כבר ממש מתלבט אם לקנות את ההרדיסק תיכננתי כבר השבוע ללכת לקנות. אז מה דעתכם....?והאם החיבור של הסאטה 2 יתאים לסטה 1. ולא יפגע במהירות הדיסק?והאם מומלץ לקנות אותו באייבוריר סניף ראשלצ?תודה בבקשה לא לנעול ערכתי חיפוש לא מצאתי תשובות חד משמעיות תודה.
-
- 5 תגובות
- 915 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לצרוב פרוייקט של 697 מ"ב לדיסק של 700 מ"ב בעזרת NERO6. (פרוייקט מידע). הפרוייקט מורכב מ4 קבצים : קובץ וידאו בכיווץ XVID שתופס 696 מ"ב ועןד 3 קבצים של כתוביות. כאשר אני מנסה לצרוב את הפרוייקט, התוכנה אומרת לי שאין מספיק מקום על הדיסק, ועלי להכניס דיסק עם יותר מקום. הצורב הוא PHILIPS16X10X40 וניסיתי את כל שיטות הצריבה האפשריות DISC AT ONCE, TRACK AT ONCE, FINALIZE וללא FINALIZE. כמו כן ניסיתי להחליף 3 דיסקים ועדיין הבעייה נשארה. מישהו נתקל בבעיה כזאת?
-
- 5 תגובות
- 915 צפיות
-
-
I need electronics of Quantum Fireball Plus AS 20.5Gb 7200 rpm hard disk. My drive's board is blown out by a short circuit, but all the information should be OK. I just need the board to recover it or I'll buy such a board if anybody has a one that works. Can anybody help me please? Call me 054-288836 or E-Mail me dmitry1980@mail.ru if you can. Sorry it's in English, I can't write Hebrew on my computer
-
- 0 תגובות
- 915 צפיות
-
-
אני מעוניין לשדרג (להוסיף) ל SSD SATA3 120/128G אני לא יודע אם יש פה את המפרט שלי אז אני יכתוב אותו דבר ראשון. לוח אם : GA-P55M-UD4 זיכרון : 4 ג'יגה פשוט DDR3. כרטיס מסך : 460GTX ES 1 ג'יגה. ספק כוח : קוגר 700W. איחסון : 3 הרדיסקים בנפחים 200 500 1000. הבנתי שכדי לחבר (להנות מ) SSD SATA3 צריך מתאם. מה היהתם ממליצים לי מה מהיר יותר ומה כדאי לי לעשות. תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 915 צפיות
-
-
זהו כונן של 736gb ומשום מה אני לא מבין למה הוא כמעט מלא ?לאחר בדיקה שלי על כל קובץ הגעתי לסך של 70gb נכנסתי להגדרות מתקדמות של תצוגה ובחרתי בלי קבצים מוסתרים יש למישהו כאן בבקשה פתרון ?או רעיון? בתודה מראש אמיר
-
- 2 תגובות
- 915 צפיות
-
-
עריכה: תודה על הייעוץ, החלטתי ללכת על כ1TB למדיה ועוד 160GB למערכת הפעלה. מישהו יכול להמליץ לי על צמד (קראתי על הסמסונג המומלץ ל1TB ואיני מעוניין להסתבך עם סיגייט) האם רצוי ששני הכוננים יהיו של אותו יצרן? תקציב עד 1000~ ש"ח לשני הכוננים. תודה שלום, אני עומל על הכנת מפרט מחשב חדש. שמעתי שמומלץ להתקין את מערכת ההפעלה על כונן קטן נפרד ואת שאר המידע לאכסן על דיסק נוסף ( אני מעוניין ב-1TB) (שימושים - אכסון מוליטימדיה בעיקר) האם מיותר? מה היתרונות? מה לגבי 2 כוננים קטנים למ. הפעלה בRAID 0? (ומה זה בכלל ...) תודה
-
- 7 תגובות
- 915 צפיות
-
-
שלום, קיבלתי במקרה הארדיסק חדש מהשקית מדגם Hitachi GST Deskstar HDP725025GLAT80. כשפתחתי אותו גיליתי שאין בו חיבור SATA אלא יש בו חיבור ATA ישן כלשהו (לפי מה שהבנתי זה ATA133, אבל זה לא בטוח). תמונה: http://pasteboard.co/1CaKl3yw.jpg אשמח אם תוכלו להציע דרך לחבר אותו למחשב באמצעות כבל SATA עם מתאם כלשהו (שיוזמן כנראה מאייבי). אם תוכלו לצרף קישור למתאם מתאים באייבי זה יהיה נחמד. תודה מראש! עריכה: בטעות פתחתי את הנושא בפורום כרטיסי מסך במקום באמצעי אחסון, אשמח אם תעבירו את הנושא לאמצעי אחסון.
-
- 3 תגובות
- 915 צפיות
-
-
שלום לכולם שאלה ממש פשוטה רניתי שHD חיצוני 3.5 שמתחבר לחשמל ועם USB למחשב לאחר שאני מסיים להשתמש בו איך אני מוציא אותו מהמחשב ? מכבה את המחשב? הוצאה בטוחה? סתם מוציא את ה USB ? מוציא אותו מהחשמל? זה לא מבחן אמריקאי אלא סתם התשובות שאני מתלבט בינהם תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שניהם של SANDISK שניהם 8 גיגה נראה לי ששניהם במהירות קריאה דומה.. תג המחיר שונה משמעותית, האם שווה את פער המחיר? Cruzer Micro U3 http://www.speed4u.co.il/Product.asp?Pid=SANDISK-8GB&Cat2Cat1ID=56&Cat2ID=134&aff=Zap〈=HE Cruzer Contour U3 http://www.pandas.co.il/product_info.php?advertisor=zap&products_id=18045
-
- 5 תגובות
- 914 צפיות
-
-
אני זקוק לצורב DVD אמין, צורב שיצרוב כל מדייה במהירות המוצהרת שלה ללא בעיות/נפילות בזמן הצריבה. כרגע יש לי שני צורבים, הראשון הוא אסוס DRW-2014L1T והשני הוא תוצרת LG מדגם HD-DT-ST GH22NS50 כאשר רכשתי חבילת מדיות של "סילבר ליין" במהירות 16 (וגם מספר פעמים בעבר) קרתה לי תקלה מוזרה עם ה LG וקיבלתי הודעה של "Power calibration error" אך כאשר אני מנסה לצרוב את המדיה באסוס אז אני מצליח כך שאני מניח כי הבעייה אינה במדיה. כאשר רכשתי את האסוס לפני כשנה הוא עבד היטב ומהר אבל לאחר מספר חודשים הוא נהפך להיות מאוד איטי, לצרוב את המדיה באסוס במהירות של 16 לכאורה לוקחת לו 55 דקות (!) . כאשר רכשתי את הצורב לא הייתה בעייה זו ולאחר שהיא הופיעה אז כיבוי והדלקה מחדש פתרו את הבעייה אבל היום (…
-
- 1 תגובה
- 914 צפיות
-
-
התקנתי את וינדוס 8.1 (אגב אני מתחיל מהר מאוד להתחרט וכנראה חוזר בקרוב ל7) על הSSD הותקנה המערכת הפעלה, והHDD של חצי טרה רציתי לשמור לכל שימושי מדיה למיניהן. הבעיה : הכונן של הHDD (השמאלי) לא שימושי/לא מוגדר... אני צריך לפרמט אותו ? אם כן, פורמט NTFS יהיה בסדר? תודה.
-
- 5 תגובות
- 914 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי 2 הארד-דיסקים במחשב. אחד של טרה ואחד של חצי טרה. בקצרה, המקום בהארד-דיסק של הטרה עליו אני מאחסן רק תוכן (לא מותקן עליו כלום) עומד להיגמר... אני יודע שלפחות בנוגע להארד-דיסק שעליו מותקנת מערכת ההפעלה לא רצוי להגיע למצב שהמקום נגמר. האם זה נכון גם לגבי הארד-דיסק שלא מותקן עליו כלום? אני שואל מבחינת איטיות של המחשב, "ביצועים". מדובר על שני הארד-דיסקים מכניים, ולא SSD. אשמח לתשובה בנושא. תודה!
-
- 2 תגובות
- 914 צפיות
-


