עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. עריכה: יש גם את הSamsung D3 4TB ב109.99$ (פעם בכמה ימים יורד ל99.99$) בNewegg לגבי החיצוני - אולי עדיף לרכוש קופסה ולהרכיב לבד ? תודה

    • 6 תגובות
    • 917 צפיות
  2. השאלה למעלה ועוד שאלה מה ההבדל בין פלוס למינוס R

    • 3 תגובות
    • 917 צפיות
  3. שלום לכל חבריי הפורום .... היום רציתי להתקין את הווינדווס על הכונן קשיח החדש שלי ... וראיתי שהוא מזהה רק 131GB במקום 160GB ... אני יודע שזו בעיה שכבר העלו בפורום וראיתי מה כתבו עליה ... ואחרי שמתקינים את הווינדווס אפשר להוסיף את החסר אבל שמעתי שיש אפשרות להכנס לאתר החברה של הארד דיסק שלי {במקרה שלי MAXTOR} ויש אפשרות להוריד תוכנה שעוד לפני ההתקנה היא מסדרת את הבעיה הזו . מי שהוא יודע על אותו דיסקט תוכנה ? {בדקתי באתר של MAXTOR ולא מצאתי . }. יש הצעות ?

    • 3 תגובות
    • 917 צפיות
  4. יש לי בעיה אני רואה רק את הכונן הראשי ולא את השני עם כל הגיבוים בדריברים הוא קים בלי דיווח על בעיות אבל לא ב"מחשב שלי" אני בWINXP SP3 כרגע

    • 7 תגובות
    • 917 צפיות
  5. Started by Dante_9,

    חיפוש שגרתי ב- ZAP עבור DVD-R של SILVERLINE מסדרת ה- G04 העלה מספר תוצאות. אחרי שבדקתי והשוואתי החלטתי ללכת על החנות הבאה שיושבת בתל-אביב: *זונזר* לא רציתי להזמין באינטרנט וגם ככה הייתי מתוכנן לנסוע לתל אביב אז הגעתי אליו עד לחנות אז נסעתי. הגעתי לחנות ומה הוא אומר לי?! "שמע אני לא יודע על מה אתה מדבר!, אין לי את המדיות האלו ואף פעם לא היו לי." "אז למה זה מפורסם באתר שלך?" "לא אל תתייחס לזה זה רק כדי שאנשים יבואו, אתה יודע איך זה... אם אתה רוצה יש לי בו מדיות של חברה פרינקו אתה מכיר?! זה מדיות יותר טובות אפילו מהסילברליין!" בקיצור הבנתם את הרעיון! ראו הוזהרתם! בסוף נתתי קפיצה ל- מ.י מערכות וקניתי את ה- RITEK EXCELLENT G04

    • 3 תגובות
    • 917 צפיות
  6. הכותרת אולי לא ברורה,אני מתכוון שאני רוצה לדעת איך מקליטים דברים על דיסקים רגילים ואיך על DVD.למה לDVD יש יותר זיכרון?ולמה יש דיסקים שהם יותר איכותיים ולמה פחות,מה ההבדל ביניהם?

    • 1 תגובה
    • 917 צפיות
  7. של מערכת הפעלה או יצירת דיסק שיחזור של מערכת הפעלה הקיימת במחשב: R- או R+ ? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 917 צפיות
  8. Started by asvg,

    שלום יש לי בעיה באחד הדיסקים הקשיחים במחשב [יש לי 3 ] הבעיה היא כך : אחד הדיסקים פשוט נעלם כלומר שפותחים את המחשב שלי הוא לא נמצא וגם לא באשף ניהול הדיסקים של ווינדוס עד לפני יום אחרי רסטרט למחשב היינו רואים אותו , והיום הגיע למצב שבכלל המחשב אף פעם לא מזהה אותו ובנוסף כשהוא מחובר ללוח אם המחשב לא עולה עד שניתקתי אותו מלוח האם אז המחשב עלה , ניסיתי להחליף כבל SATA נתונים חדש , שיניתי את חיבורי ה-SATA לדיסק ביציאות אחרות בלוח האם , החלפתי כבל חשמל שנכנס לדיסק בכבל אחר מהספק ולא עזר כלום . כעבור יום חיברתי שוב את הדיסק הבעייתי למחשב ,הוא זוהה בביוס , המחשב עלה , שפותחים את המחשב שלי רואים אותו אבל שניסיתי להעתיק אליו קבצים הוא נתן הודעת שגיאה צילמתי אותה אבל חבל שאי אפשר לה…

    • 0 תגובות
    • 917 צפיות
  9. Started by BONO,

    אני רוצה לקנות עכשיו כונן סידירום שיקרא לי את הדיסקים טוב שיקרא אותם חלק (הצורב שלי בקושי קורא כבר) ושיעשה את הכל מהר בלי תקיעות עכשיו רציתי לדעת אם DVD גם טוב ויקרא בלי בעיה ומהר או שעדיף לקנות CD? אם כן של איזה חברה?

    • 2 תגובות
    • 917 צפיות
  10. Started by kartik,

    שלום, אני קצת חדש בתחום אז בבקשה עזרו לי... קניתי מחשב ללא מערכת הפעלה כיוון שדיי פשוט להתקין חלונות על IDE אבל לא ציפיתי לכזה סיבוך על SATA אם מישהו יכול להסביר לי מה הולך ואיך... איך המחשב מזהה אותו ומה צריך לעשות עד להעלאת ההתקנה של הWUNDOWS. תודה.

    • 2 תגובות
    • 917 צפיות
  11. יש לי דיסקים קשיחים ישנים מלפני שנתיים עד עשר שנים. אני רוצה לאחסן אותם בדיסק קשיח חיצוני נייד שיש לי, מבלי לחבר את הקשיחים הישנים למחשב. נניח שאקנה מKSP או מכל רשת מקצועית אחרת, איך נקרא הקונקטור שיאפשר לי העתקה כזאת? ידוע לי שיש כזה קונקטור ושמחירו כ -50 ש"ח. תודה

    • 4 תגובות
    • 917 צפיות
  12. אני מתכוון לדיסקים 4.7 לצריבה של TEAC כי אני רוצה לקנות יש לי מישהו שמביא בזול אבל השאלה אם הם אכותיים ולא עושים בעיות מישהו התנסה איתם ?

    • 8 תגובות
    • 917 צפיות
  13. Started by yair71,

    אתמול התקנתי תוכנה סמארט איך מתיחסים איך מונעים עד היום לא ידעתי שיש בעיות. האם מומלץ להוריד את התוכנה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 6 תגובות
    • 917 צפיות
  14. שלום לכם =] להלן השאלות: 1. האם ניתן לחבר דיסק קשיח SATA 2 ללוח אם שתומך SATA 1? וההיפך? 2. יש לי דיסק של WD. באתר החברה ניתן להוריד כלי (Diagnostic tool), שאותו ניתן להריץ בBOOT וניתן לבצע כל מני פעולות ובדיקות דיסק. אחת מהאופציות היא Earse disk (מחיקה מלאה של כל הדיסק כאילו שיצא מהמפעל). אני מעוניין לבצע את הפעולה הזאת על הדיסק שלי, ולהתחיל מחדש. השאלה שלי אם הפרמוט הזה הורס את הדיסק? האם זה Low Level Format? הידוע כפירמוט הרסני.. תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 917 צפיות
  15. Started by adam99,

    שלום! יש לי הארד דיסק אחד שמחולק ל3 מחיצות. 1. NTFS בגודל 12GB בערך שעליה מותקן הווינדוס. 2. FAT32 בגודל 30GB בערך. 3. FAT32 בגודל 30GB בערך. הכונן 1 התמלא עד הסוף ואין כבר מקום, אני רוצה להעביר מהכוננים האחרים קצת מקום לכונן הראשי. האם זה אפשרי? נ.ב בלי פרמוט או משהו שיפגע בקבצים. תודה!

    • 8 תגובות
    • 917 צפיות
  16. שלום , לא מזמן חיפשתי דיסק פנימי , בסוף קניתי את הסיגייט st001 2TB אני עכשיו מחפש דיסק חיצוני 2TB 3.5 , רציתי לדעת אם כדאי לקנות את הדיסק הזה: סיגייט STCA2000200, או שבכלל כדאי לקנות דיסק קשיח פנימי ולחפש איזה מארז נחמד הדיסק החיצוני ישמש לגיבוי נטו . אשמח לקבל חוות דעת .. אני פותח שרשור מכוון שרב הביקורות באמזון וnewegg ממש גרועות על הדיסקים החיצוניים תודה!

  17. הדור הבא של שבבי האחסון מבית הענקית הקוריאנית נראה מרשים מאוד, עם נפח מירבי מרשים ומהירויות שמגיעות עד 850 מגה-בייט בשנייה כשנה אחרי שהייתה היצרנית הראשונה להציע קפיצת מדרגה משמעותית ביכולות נפח האחסון המובנה של הסמארטפונים עם שבבי תקן ה-UFS 2.0 ששולבו ב-Galaxy S6, נראה שבסמסונג מרגישים בשלים לבצע קפיצה נוספת קדימה – עםהכרזה על זכרונות פנימיים ייעודיים לסמארטפונים בנפח ובמהירויות שיא. השבבים החדשים מבית סמסונג מתבססים על ארכיטקטורת V-NAND תלת מימדית פנימית ועל תקן ה-UFS 2.0 עם צמד ערוצי תקשורת, לתמיכה בקצבים תיאורטיים מירביים של 1.2 ג'יגה-בייט בשנייה – מהיר יותר מפי 2 מכונני SSD המבוססים על תקן ה-SATA 3.0, וכל זה בשבב זעיר שנמצא בסמארטפון, כאמור. קטן …

    • 0 תגובות
    • 917 צפיות
  18. קיבלתי את הסרט הרשת 2.0 ניסיתי DVD SHRINK, CLONEDVD2 , DVDFab Decrypter ,1Click Dvd Copy 4.1, DVD43 מה יכול עוד לעזור

    • 8 תגובות
    • 917 צפיות
  19. Started by skuki1,

    אהלן! קניתי צורב DVD NEC. חסרים לי ברגים :kopfpatsch: מישהו יודע איפה אפשר להשיג?

    • 7 תגובות
    • 917 צפיות
  20. שלום לכולם, ברשותי מחשב ישן של HP מדגם DM3 שנקנה בארץ מכיוון שהמחשב ישן חשבתי להחליף את ההארד דיסק שלו בכונן SSD (כרגע יש כונן רגיל של 320 GB). מכיוון שהמחשב בשימוש משרדי בלבד אין צורך בנפח גדול וגם SSD של 120 GB יעשו את העבודה. אני חושב שהחיבור שיש במחשב זה SATA2 אבל אני לא בטוח. איזה כוננים מומלצים יש? האם כדאי להשקיע ב EVO850 או שלא ארגיש את ההבדלים בגלל ה-SATA2? תודה רבה לעוזרים, שגב

    • 1 תגובה
    • 916 צפיות
  21. Started by Tzach_n,

    שלום לכולם, שאלה לי, ב Windows 7 בזמנו כשהייתי ניגש לתקייה שמכילה המון קבצים מעל 50GB נגיד, הכונן היה מתעורר והיו לוקחות 2-3 שניות לפני שהתיקייה הייתה מוצגת, מה שאומר המערכת ההפעלה הייתה מכבה את הכונן ומעירה אותו כשמתבקשת גישה לדיסק. למרות זאת -8 למרות ששיניתי את הגדרת Turn off hard disk after ל-1 דקות, לא נראה שהכונן ממש נכנס למצב השעייה וניתן לגשת אליו במהירות. חבר שלי עם אותו כונן עשה ניסוי, השאיר את המחשב דלוק כל הלילה ובבוקר ניגש לכונן ואמר שהוא בבירור שמע אותו נכנס לפעולה ומתחיל להסתובב שוב. השאלה שלי היא האם לכוננים האלה יש מערכת השעייה פנימית שמחליטה מתי להפסיק לסובב את הדיסק? או שבכלל הדיסק תמיד אמור להסתובב ו-8 פשוט הרבה יותר יעיל מ-7 ומצליח להעיר אותו מהר יותר.…

    • 0 תגובות
    • 916 צפיות
  22. Started by montigo,

    שלום לכולם ;D ברשותי זוג Seagate Barracuda 7200.7 160GB... את שתיהם אני מחבר ב-RAID0 המובנה של לוח האם שלי. אני עוסק בהלחנה, ועל הדיסק הזה (RAID0) יהיו כל הסמפלים שלי, דהינו הרבה קבצי WAV קטנים, וכמו כן קבצי DATA ממש גדולים (כמה ג'יגות). 1. לכמה כדאי לקבוע את ה-RAID Stripe Size? בברירת מחדל הוא 64K 2. לכמה כדאי לקבוע את ה-NTFS Cluster Size? בברירת המחדל הוא 4K 3. האם יש חשיבות לכך ש-2 הנתונים הנ"ל יהיו זהים?

    • 2 תגובות
    • 916 צפיות
  23. Started by yotam360,

    איפה אפשר לקנות דיסקים UMD??????

    • 3 תגובות
    • 916 צפיות
  24. Started by RJ1,

    חשבתי לקנות מארז ZM-HE350 U3E עם כונן Samsung Spinpoint F3 1000GB HD103SJ. מה דעתכם? ולמה בסטיק של הפורום ממליצים רק על Samsung?

    • 0 תגובות
    • 916 צפיות
  25. עשיתי פירמוט למחשב.ומחקתי קבצים חשובים,בטעות.הצלחתי לשחזר 90% מהקבצים אבל את התקייה שהייתה נעולה לא הצלחתי לשחזר. אני צריך עצות כאן.

    • 2 תגובות
    • 916 צפיות

דיונים חדשים בפורומים