עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Lirans,

    שלום קיבלתי במתנה מארז הארד דיסקים מהדגם SNT ST-2312B2 http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=12947 פירקתי את המארז לצורך החלפת הארד דיסק והגעתי למצב שבתמונה ניסיתי לנתק את ההארד דיסק מהלוח של המארז - חיבור הide משוחרר אבל חיבור החשמל תפוס משום מה איך ניתן לשחרר אותו? עם עוד קצת כוח הצלחתי לשחרר תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 923 צפיות
  2. Started by MoAv,

    אני יודע שהוא קיים כמעט בכל חנות מחשבים בארה"ב , אבל פה בארץ אני דיי מתקשה למצוא . זה בעצם פלאג שמתאם בין HD של mp3 נייד 1.8" לבין 3.5 שולחני . איפה אני מוצא אותו ?

    • 6 תגובות
    • 923 צפיות
  3. Started by ofer40,

    היי יש לי מחשב די ישן פנטיום 4 2GH ודיסק קשיח 80GB IDE. עכשיו חשבתי להחליף לדיסק גדול ומהיר יותר אם יש. כרגע אני לא מתכוון להחליף מחשב אבל אני רוצה דיסק קשיח שברגע שיהיה לי לוח חדש יהיה שיפור גדול בביצועים. אני יודע שיש IDE כמו שלי יש SATA ויש SATA 2. אבל אני רוצה לדעת מהם ההבדלים ביניהם חוץ מצורת החיבור. בכמה SATA ו SATA 2 מהירים מ IDE אם בכלל? בקיצור האם לקחת SATA או IDE? תודה

    • 4 תגובות
    • 923 צפיות
  4. Started by moshech,

    שלום, אני עובד מהבית, ואני מחפש אמצעי אחסון שיתן מענה גם לצרכי העבודה (קוד, מסמכים) וגם לצרכי הבית (תמונות, סרטים וכו'). חשוב לי שהכוננים יהיו ניתנים להחלפה, ושיהיו לפחות 2 מגירות (עדיף 4) מאחר ואני רוצה RAID בשביל יתירות. אני חייב להגיד שגם אחרי קריאה של כמה אשכולות, לא הצלחתי לגמרי להבין את ההבדל בין NAS מוכן לבין מארז דומה שניתן לבנות במחיר יותר נמוך. האם יש הבדל גדול בצריכת החשמל? באמינות? בכל אופן, אני אשמח להמלצות ספציפיות (NAS / מפרט מוגדר). תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 923 צפיות
  5. לפני פחות מחצי שנה קניתי הארדיסק חיצוני Western Digital 500GB USB 3.0. במהלך התקופה הזאת אחסנתי בו מלא מידע חשוב שאני לא יכול לוותר כמעט על כולו. סך הכל ~450GB. לאחרונה ההארדיסק התחיל לעשות בעיות והגיע למצב שכאשר הוא מחובר הוא לא מוצג ב- My Computer. פירקתי את המכסה של ההארדיסק במטרה לחבר אותו למחשב ישירות דרך ה-SATA (עבד לי בעבר), אבל מסתבר שיש לו USB מובנה בלי SATA ובנוסף יש רק עוד כמה פינים שאני מאמין שהם לג'אמפרים. אני לא אספר לכם את כל הסיפור וכל הניסיונות שעשיתי במטרה לגרום לו לעבוד או לפחות לשחזר את המידע, אבל אני בטוח שניסיתי הכל כולל שימוש בלמעלה מ-10 תוכנות שונות לשחזור. חשוב לציין שההארדיסק מעולם לא נפל לי ולא עושה שום רעשים. בסוף החלטתי לקחת אותו לחברה ש…

    • 4 תגובות
    • 923 צפיות
  6. Started by Posford,

    HD של WD. עושה רעש פעם בכמה דקות או שעות לפעמים כזה, טיק אחד. מה זה אומר? לממש את האחריות? איך עובדת פרוצדורת האחריות? אני פשוט אומר שההארדיסק לא תקין ומקבל חדש במקום? והאם יכולים לשחזר מה שהיה עליו? לאחר פירמוט?

    • 8 תגובות
    • 923 צפיות
  7. שלום לכולם קניתי לפטופ חדש DELL INSPIRON 14R http://ksp.co.il/?uin=21792 והחלפתי את הכונן שלו עם כונן SSD שקניתי בנפרד. השאלה שלי היא כזו: האם לקנות קייס שיהפוך את הכונן של ה1TB לכונן חיצוני? אם כן, אשמח להמלצה על קייס כזה (עדיפות ללא חיבור לחשמל, אני לא יודע אם זה קיים או לא). אם לא, אז אשמח להמלצה על כונן חיצוני אחר בנפח של 1TB ומעלה אבל שאינו דורש חיבור לחשמל. תודה רבה, יובל

    • 1 תגובה
    • 923 צפיות
  8. Started by First Squad,

    אני רוצה להוסיף עוד HD למחשב כרגע יש לי WD 120GB SATA אני מחפש עוד אחד באפיק SATA כמובן. מחיר : 350 -450 ש"ח. גדול : כמה שיותר יותר טוב. עדיפות חברה : WD תודה

    • 3 תגובות
    • 923 צפיות
  9. Started by Slash87,

    יש לי 2 דיסקים קשיחים 500GB SATA II WD 7200 אני רוצה לחבר את שניהם ללפטופ שלי בתור דיסק חיצוני, אבל אני לא רוצה שיהיו לו 2 חיבורים. חשבתי על האופציה של לקנות קופסאת NASS, אבל לא מצאתי אחת זולה יותר מ 300$, ומחיר הזה אני כבר יכול לקנות טרה וחצי. אשמח לרעיונות. תודה.

    • 5 תגובות
    • 923 צפיות
  10. Started by tamiravigan,

    יש לי WD 1600JS SATA2 בן 3 שנים והוא מתחיל למות\הבקר SATA בלוח אם שלי מתחיל למות עשיתי CHECKDISK וזה לקח שעות וזה נתקע על איזה קובץ. התחיל להימאס לי ועשיתי REBOOT אם אתם שואלים למה עשיתי CHECKDISK בכלל, זה בגלל שהתחילו להיות לי פריזים ממושכים במחשב ובמיוחד כניסיתי למחוק\להעביר דברים. פתאום בPOST אני רואה שהשם של הכונן הפך לBzBzBz BzBz והנפח גדל ל561GB או משהו כזה. הצלחתי לעלות אותו בWIN כאשר חיברתי את הכבל סאטה לסלוט אחר. אבל אני עדיין מפחד שכל החומר יילך קפוט. נכנסתי לפאניקה כי אין לי גיבוי אני מנסה לצרוב עכשיו את הדברים היותר חשובים. בכל מקרה, אני רוצה לקנות HDD נוסף כגיבוי. חשבתי על לקנות 2 פנימיים(250 ו320) ואחד מהם יהווה גיבוי(כמובן שאני אשמור עליו המקום מו…

    • 1 תגובה
    • 923 צפיות
  11. Started by ice2k,

    שלום קניתי מדית DVD-RW 4X של פיליפס במחיר של 8 שקל ליחידה (בקופסה) , רציתי לקבל דעות עליה עם מישהו מכיר , היצרן הוא CMC והקוד הוא CMCW03. כבר הרבה זמן לא עקבתי אחרי הנושא ובעבר אני זוכר את CMC כאחת החברות הגרועות. משום מה נראה לי שראיתי שבתחום מדיות הDVD יש לCMC הרבה יותר כבוד , אך אני זוכר במעורפל ויכול להיות מאוד שאני טועה. המחיר די מפחיד למרות שאפשר להשיג רייטק בכזה מחיר. באותה החנות היו גם ורבטים + כפול 4 אך במחיר 15 ליחידה זה פי 2 אולי אקנה אחת לגיבויים חשובים אך עדיין רציתי לדעת איך הפיליפס המדוברים (או יותר נכון המדיה קוד) כי המחיר זול והקנייה זמינה לי.

    • 9 תגובות
    • 923 צפיות
  12. כל חנות מחשבים אומרת מששהו אחר , לכל אחת דעה שונה ... אני שואל פה כי אני מעוניין לקנות חבילה של 100-200 וזה לא זול בכלל מהי חברת הדיסקים לצריבה הטובה ביותר היום , שהדיסקים שלה עמידים לאורך זמן רב (בלי קשר למחיר) ? יש לי נסיון בעמידות של זמן לא טוב עם סילבר ליין (איתם ורק איתם צרבתי עד היום) אחרי שנה שבאתי להעתיק קרוב ל25 דיסקים 20 אחוז מהם כלל לא עבדו ועוד דבר קטן - חברת MEMOREX או משהו כזה ...היא טובה ? עדיפה על TDK ? תודה אני אשמח לתגובה מהירה (צריך לגבות קרוב ל55 דיסקים עוד השבוע)

    • 4 תגובות
    • 923 צפיות
  13. Started by TalmoR,

    שלום, אני מעוניין לקנות הארדיסק חדש בנפח של 2 טרה, אך יש לי כמה דילמות: 1. מה הבדל הביצועים בין הטכנולוגיה הירוקה לבין ההארדיסקים הרגילים? כי במחיר ההבדל הוא פי 2. באמת שווה את זה? 2. יש לי כרגע שני הארדיסקים, אחד חצי טרה ואחד טרה. רעיון שחשבתי עליו הוא להפוך את החצי טרה לראשי (שעליו יהיה הווינדוס) אבל הוא ההארדיסק הכי ישן שלי ואני לא ממש בטוח עד כמה כדאי לסמוך עליו

    • 2 תגובות
    • 923 צפיות
  14. Started by SweeT_EviL,

    אני מחפש מארז חיצוני עם כניסת SATA2 וחיבורי USB2.0 ו ESATA (ואם יש בו גם FIREWIRE.... =] ). לא ממש חושב על תקציב בראש, אבל לא הרבה. חשוב לי שהוא יהיה בנוי טוב, הוצאה והכנסה של כונן בצורה פשוטה, קלה ומהירה. בנוסף שיהיה קר(אבל ממש לא חובה מאורר). THANKS

    • 5 תגובות
    • 923 צפיות
  15. Started by Hitman316,

    שלום. יש לי בעיה עם דיסקים מסוג CD-RW אני נכנס לתוכנה של NERO צורב סרט ב-VCD לדיסק CD-RW אני ממתין שהצריבה תסתיים אחרי שהצריבה הסתיימה, אני לוקח את הדיסק ומגלה שהדיסק לא נצרב, והוא למעשה נשאר ריק וככה קורה לי תמיד שאני מנסה לצרוב עם דיסקים של CD-RW. אם מישהו יוכל לעזור, ולהגיד לי מה הבעיה, אני מאוד אודה לו בתודה מראש

    • 4 תגובות
    • 923 צפיות
  16. אהלן, בשוגג הרסתי את הFILESYSTEM של הכונן הקשיח שלי מסגו WD2500EV External. אין לי צורך בשיחזור המידע, הבעיה שמאז אני לא מצליח להפעיל אותו בווינדוס בשום דרך... בלינוקס אין לי בעיה שאני מפרמט אותו לFAT32 אבל אני רוצה שיעבוד לי בכל מקום שאני מתחבר אליו כמו שהיה לפני שדפקתי אותו.. מה צריך לעשות? המון תודה.

    • 3 תגובות
    • 923 צפיות
  17. Started by bilbo,

    הזמנתי כונן DVD של LG. LITE ON אין במלאי. האם יהיו בכלל הבדלים ששוה לי לחכות ל LITE ON או להתעקש ולהחליף ל BenQ?

    • 4 תגובות
    • 923 צפיות
  18. Started by griper,

    קניתי צורב שהיה אמור להיות של sony אבל הוא של lg איזו חברה טובה יותר (אני עדיין יכול להחזיר אותו) ? כמה עולה צורב של LG ושל SONY במהירות 52X24X52 ? ואיפה לקנות כזה בזול? וכמה עולה צורב של שתי החברות במהירות 52X32X52 (32 או שלושים ומשהו...אני לא בטוח) ואם אתם מכירים חברה טובה יותר אז תגידו (חברה שיותר טובה מ LG ומ SONY (מאוד חשוב לי לדעת כמה הם עולים ואיפה לקנות אותם בזול) תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  19. נגמרו לי הדיסקים הרקים, אני בדרך כלל קונה מאופיס דיפו 5 Verbatim שעולים לי 126 שקל עכשיו מצאתי 10 ב 140 שקל. אני רוצה להיות בטוח שהדיסקים באמת טובים כמו אלו שמגיעים בנפרד, ולא איזה יצור שונה, או איכות פחות טובה מישהו יודע הנה קישור http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=8884

  20. תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  21. Started by arm123,

    שלום לכולם יש ברשותי 2 דיסקים של 1TB אחד של WD והשני סיגייט ואני רוצה שהמידע יכתב על שניהם ביחד לצורך גיבוי הבנתי שקוראים לזה RAID 1 לצערי מעולם לא עשיתי דבר כזה ואשמח לעזרתכם בנושא.

    • 3 תגובות
    • 922 צפיות
  22. Started by WinInc.dll,

    שלום לכולם איך אני בודק מה ה-RPM של ההרדיסק שלי.

    • 3 תגובות
    • 922 צפיות
  23. Started by shedox,

    על מה אתם ממליצים יותר על Samsung G2 או Fujicom שכולל חיבור USB ו ESATA ? (שניהם בגודל של 500GB ). תודה.

    • 3 תגובות
    • 922 צפיות
  24. Started by or323,

    שלום אשמח לקבל קצת מידע על הכונן, חיפשתי באינטרנט אבל אין יותר מידי אינפורמציה עליו בארץ, רציתי לדעת איך המהיריות שלו? האמינות ?אבל הכי חשוב זה נושא השקט כי יש לי כונן של hitachi והוא מרעיש בצורה מטורפת לכן אני מתלבט אם לקנות אותו או כונן אחר כי בינתיים הוא הכי זול תודה מראש

דיונים חדשים בפורומים