עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום כעובד החברה יש באפשרותי לרכוש כונן SSD מדגם C300 של מיקרון בנפח 128GB ובמחיר של 65$. המחיר הינו מאוד קורץ לעין בהשוואה למחירים של SSD אחרים. השאלה היא האם איכותו של הכרטיס וביצועיו יספקו אותי או שמא עליי להשקיע סכום יקר עד פי 3 ב SSD מסוג אחר? (שימושי מחשב סטנדרטיים. יותקנו עלי מערכת הפעלה אופיס ועוד כמה תוכנות ומשחקים ממש לא כבדים) (ואם זה אכן שווה-כמה עליי להצטער שהיצע ה SSג בנפח 256GB ובמחיר 85$ אזל?) תודה

    • 1 תגובה
    • 926 צפיות
  2. http://knowledge.seagate.com/articles/en_US/FAQ/223631en

    • 4 תגובות
    • 926 צפיות
  3. המחשב אצלי כבר חצי שנה כשאני אדליק אותו אני מקבל הודעה כזו: SMART Failure Predicted on Hard Disk 2: st96812AS-(S1) WARNING: Immediately back-up your data and replace you your hard disk drive. A Failure may be imminent. Press F1 to Continue. תמונה להמחשה: מה הבעיה? מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 926 צפיות
  4. Started by Ashand,

    שלום על איזה מערך רייד אתם ממליצים לי ללכת , יש לי 4 הרדיסקים של 300gb 15rpm ובקר של lsi , בעיקרון מה שאני רוצה שיהיה על ה vd שיווצר הוא מידע (גיבוי) שממנו אני יקרא (חייב להיות קריאה וכתיבה מהירה של קבצים), האם raid 5 הוא המתאים? שמעתי שהביצועים של המערך הזה לא משהו....

    • 3 תגובות
    • 926 צפיות
  5. Started by OmerS,

    שלום לכולם, אני מתכוון לקנות בקרוב דיסק קשיח חיצוני שיורכב באופן עצמאי מדיסק קשיח ומארז חיצוני (לא מהדיסקים החיצוניים המוכנים). השאלה שלי היא האם יש יתרון כלשהו לדיסק קשיח מסוג זה בתצורה של SATA לעומת PATA? כמו שאני מבין אף דיסק קשיח לא יכול לנצל עדיין את מהירות ההעברה הגבוהה של חיבור ה- SATA ולכן אין ממש הבדל. לעומת זאת אני יודע ש- SATA תומך יותר בשיטה של PLUG&PLAY לעומת PATA (למרות שכל מארזי ה- PATA החיצוניים טוענים שניתן להשתמש בהם כ- PLUG&PLAY). תודה מראש! * עריכה: עניין נוסף - אם אני קונה כונן SATA אז רוב המארזים באים עם חיבור SATA ו- USB לעומת כונן IDE שהמארזים שלו באים רק עם חיבור USB. במצב שכזה האם לחיבור הכונן למחשב ב- SATA יש יתרון לעומת USB? או במילי…

    • 1 תגובה
    • 926 צפיות
  6. Started by poyzon,

    WDC WD400EB-00CPFO תודה רבה מראש

    • 3 תגובות
    • 926 צפיות
  7. Started by grove,

    OCZ RevoDrive X2 http://hothardware.com/News/OCZ-RevoDrive-X2-Sneak-Peek-From-IDF-2010/ משהו שנראה מדהים איזה ביצועי קריאה כתיבה

    • 0 תגובות
    • 926 צפיות
  8. התקנתי אותו עכשיו ה-HD103UJ הוא מזוהה ע"י הביוס וEVEREST אך לא ע"י מערכת ההפעלה. הוא מופיע במנהל ההתקנים כ"לא מזוהה" איך אני פותר את בעייה זו?

    • 3 תגובות
    • 926 צפיות
  9. הסיבה שאני מגביל אתכם לאינטל, זה כי אני מקבל את הכוננים שלהם בערך בחצי מחיר !!! לכן מה כדאי ? נראה לי ש256GB יספיקו =]

    • 3 תגובות
    • 926 צפיות
  10. Started by gadib,

    למרות שהמחשב מזהה אותו והוא נוסף כחומרה חדשה מישהו יכול לעזור?

    • 1 תגובה
    • 926 צפיות
  11. יהיה לי 480 ג'יגה במחשב שמופיע לי ככונן אחד (אבל זה בעצם שני כוננים) האם אני יכול להקציב מחיצה של 40 ג'יגה נגיד מתוך כל המקום הזה, בשביל התקנת ויסטה, להתקין, לראות איך זה ואז להחזיר את המחיצה של ה-40 ג'יגה חזרה למקומה (כמובן אחרי שאני מפרמט את המחיצה השנייה)? כאילו להחזיר אותה ל-440 ג'יגה שנשארו? או לעשות ההפך, (אם אני ארצה להישאר בויסטה) ול"הביא" את 440 הג'יגה הנותרים לתוך כונן אחד... האם זה אפשרי, מה צריך בשביל זה והכל. תודה לעוזרים מראש

    • 5 תגובות
    • 926 צפיות
  12. אני חושד שהצורב DVD [סמסונג super write master] הרס לי דיסק [של GTA 4 מקורי ] לא צרבתי ולא עשיתי כלום חוץ מלהריץ כרגיל ולשמור עליו כמו הבייבי שלי עכשיו הדיסק במצב שיש עליו כמה שריטות מוזרות בקצוות וליד החור וכמובן כשאני מכניס אותו המחשב לא מזהה שיש בכלל דיסק ואי אפשר לשחק מדובר בכונן חדש יחסית [סביבות חצי שנה- שנה] והדיסק הפעלתי אותו לא יותר מדי פעמים. עכשיו איך אני יודע אם זה באמת הכונן הרס אותו, ואם כן איך אני יכול למנוע ממנו להרוס עוד דברים??

    • 3 תגובות
    • 926 צפיות
  13. Started by RonCohen,

    DoK של Sandisk לפעמים עובד ולפעמים לא כשאני מכניס אותו והוא עובד אז הכל טוב המחשב מתריע שנכנס התקן חדש וכשהוא לא עובד מופיע USB Device Not Recognize מה הבעיה אני ממש צריך אותו לא את החומר שעליו יש דרך לתקן אותו

    • 2 תגובות
    • 926 צפיות
  14. זה קיים כבר באתר בחו"ל ואני חושב שזה יהיה שירות טוב לחברי הזון אם יוסיפו אחד כזה באתר. מה אתם אומרים?

    • 4 תגובות
    • 926 צפיות
  15. Started by ferrari,

    לא הייתי בטוח לאיזה פורום זה שייך, נראה לי הכי קשור לכאן, סלחו נא לי אם אני טועה. יש לי הרד דיסק 80GB של MAXTOR עם 8MB CHACHE והוא מחולק ל 4 מחיצות NTFS. מהיום שקניתי אותו, מזה בסביבות ה6 חודשים, לא עשיתי לו DEFRAG, וכל זה כאשר אני מעתיק קבצים ומוחק באופן יומיומי כמעט, החלטתי לעשות DEFRAG, ולא הייתי בטוח באיזה תוכנה להשתמש.. אז אני מבקש המלצה לתוכנה טובה, אמינה ומהירה לעשיית DEFRAG על מערכת הקבצים שלי (NTFS) כי ממה שהבנתי, התוכנה במובנית בWINDOWS XP שלי היא דיי בסיסית ולוקח לה המווון זמן לעשות את עבודה. תודה מראש למגיבים

    • 3 תגובות
    • 926 צפיות
  16. Started by yesman,

    צריך לפרמט את המחשב וצריך כונן לגיבוי אשמח להמלצות עבור כונן קשיח חיצוני החל מ 500GB עד 300 ש"ח חיבור USB ללא צורף בחיבור חשמל נוסף רצוי גודל קטן (2.5) מה עד שכחתי?

    • 2 תגובות
    • 926 צפיות
  17. Started by skrew,

    ברשותי פנטיום 3 1000 , לוח האם הוא ASUS-CUV4X . המחשב בתהליכי הפיכה ל HTPC והכונן הקשיח הגוסס שלו מוחלף. זכור לי משהו על הגבלת גודל שה - BIOS מסוגל לזהות. ניתן לחבר לו כונן של 80 - 160 GB ? ( אולי דרך בקר IDE-PCI ) ?

    • 2 תגובות
    • 926 צפיות
  18. אחרי ניסיון ממש טוב עם עוגה של 50 דיסקים כאלה במהירות 48X אני מחפש להשיג עוד. מצאתי במקום אחד עוגה של 50 דיסקים ב-70-80 שקל ובמקום שני עוגה של 100 דיסקים במחיר מופרז של 200 שקל. השאלה שלי אם יש דרך לזהות את החברה שייצרה את הדיסקים בלי לפתוח את העוגה? יש אולי איזה כיתוב מיוחד על העטיפה? או אם מישהו מכיר מקום בחיפה שמוכר דיסקים של כאלה (ולא שום דבר אחר) במחיר סביר?

    • 0 תגובות
    • 926 צפיות
  19. אוקיי אז ככה , יש לי הארדיסק : Western Digital 120GB 8MB catch המחשב היה מטוס ההרדיסק היה שקט והכל עבד מעולה עד לפני יומיים ! באמצע משחק, ההרדיסק הפסיק להסתובב והמשחק נתקע , ואז הוא נדלק שוב , עשה את זה מספר פעמים והפסיק , מאז באו בעיות על ימין ועל שמאל ... כמו , לוקח למחשב 5 דקות לעלות , קודם זה היה 20 שניות גג , שאני מנסה לראות טלויזיה עם הכרטיס טלויזיה אני מקבל הודעה זו : Personal Video Recorder and Tv-on-Demand performence will be degraded on this system as DMA for the hard disk is not enabled" המחשב עובד בצורה איטית ביותר שאני מנגן שיר , ברגע שהמחשב חושב השיר מתחיל להיות קטוע ... אני לא יכול לפתוח דף בית מסיבה מסויימת ... קיצר בעיות הכי מוזרות שחוויתי עם מחשב …

    • 8 תגובות
    • 925 צפיות
  20. בתוך קופסאת דיסקים רגילה?? או נגיד בתוך מארז דיסקים כזה: http://www.ashtar-gifts.com/upload/3104.jpg ???? תודה

    • 11 תגובות
    • 925 צפיות
  21. Started by Green,

    שלום רציתי לדעת למה שאני צורב דיוידי בנרו הוא אומר לי שיש רק 4.5GB (וזה גם מה שהוא צורב) ועל הדיסק רשום 4.7GB אז למה הוא לא נותן לי לצרוב 4.7GB של מידע ורק 4.5GB? תודה

    • 2 תגובות
    • 925 צפיות
  22. Started by itaysk,

    יש סיבה למה לא להשתמש בצורב במקום CDROM? זה יכול לפגוע ביכולת הצריבה?

    • 1 תגובה
    • 925 צפיות
  23. איזה קושחה הכי טובה ל-Nec 4550 שתתמוך גם ב-bitsetting? (לא רשמית כמובן) לינק יעזור גם תודה

    • 7 תגובות
    • 925 צפיות
  24. שלום, לא הצלחתי למצוא הבהרה לדבר הזה בחיפוש כאן וב-FAQ שונים... יש לי 80GB שבשימוש רגיל כבר שנה ומשהו. הזמנתי כונן זהה (סיגייט סטנדרטי כזה), רק עם נפח כפול, ואני חושב על לחבר אותם ב-RAID 0. אני מודע לבעייתיות של כשלים במערך כזה, וגם הבנתי שאם אחבר אותם כך אקבל נפח של 160GB סה"כ. השאלה היא - האם אפשרי ליצור מערך עם הכונן החדש, מבלי לפרמט את הקודם?

    • 1 תגובה
    • 925 צפיות
  25. Started by jackok111,

    קניתי maxtor basics 1T. הויסטה אמרה שצריך לעשות אתחול. עשיתי אתחול אבל המערכת מזהה לי אותו ככונן של 43.9GB בלבד ולא 1T... מה הבעיה ואיך פותרים אותה ?

    • 7 תגובות
    • 925 צפיות

דיונים חדשים בפורומים