עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by קוורטי,

    שלום! היום נקרעה לי הגומייה בdvd/r והוא לא נכנס. עכשיו אני צריך לקנות חדש. אני צריך המלצה לכונן חדש במחיר זול ושיהיה חיצוני (חשוב). השימושים שלי הם כלליים ולא ספציפיים. האם סביר שעוד מעט כבר לא ימכרו דברים לdvd וכדאי לי לקנות בלו ריי? תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 930 צפיות
  2. Started by AvlK,

    מישהו יודע מה ההבדל בין זה: http://www.tms.co.il/product/11269 לזה: http://www.tms.co.il/product/9233 הראשון זול יותר ובדגם רשום 7200.14 השני יוקר יותר ובדגם רשום 7200.12 ההיגיון אומר שהראשון גרסא חדשה יותר אז למה המחיר נמוך יותר מה גם שנראה שאין כלל הבדל ביניהם פרט ל 12 ו 14 האלה מישהו יודע מה באמת ההבדל? תודה

    • 3 תגובות
    • 930 צפיות
  3. Started by T-p-X,

    אמנם זה לא מדע אמיתי, אבל אם זה מעניין מישהו עשיתי בנצ'מרק פעם אחת עם SATA 2 ופעם אחת עם SATA 3 המפרט של המחשב מופיע פה: כאשר הוספתי כונן SAMSUNG 830 128GB SSD כמו שאתם רואים יש הבדל משמעותי לפחות על פי התוכנה AS SSD בנוגע לעולם האמיתי האם אכן מרגישים הבדלים, זה רק הזמן יגיד.

    • 0 תגובות
    • 930 צפיות
  4. Started by nesber,

    האם קיים היום הארדיסק 10K RPM שבוודאות פועל בצורה שקטה וללא וויברציות משמעותיות? בלי לחשוב הייתי קונה הארדיסק כזה, גם אם המחיר יחסית לקיבולת הוא מאד גבוה, אם הייתי יודע שהוא פועל בשקט כמעט כמו 7200. יש דבר כזה?

    • 10 תגובות
    • 930 צפיות
  5. Started by golanc,

    שלום, לחבר הלך ההארד-דיסק במחשב הנייד, והוא מחפש המלצה לקניית חדש. מדובר על קומפאק מלפני 4 שנים, והחיבור הוא SATA. קראתי בסטיקי, אבל יש שם רק כונני 3.5". האם ניתן להסיק שגם לנייד מומלץ סמסונג, או שלא בהכרח ? חיפשתי כאן בפורום וגם בפורום לניידים, אבל לא מלאתי משהו מועיל. אשמח לכל פידבק !

    • 8 תגובות
    • 930 צפיות
  6. Started by Yotam.B,

    היי, יש לי מחשב Dell שאינו בשימוש וחשבתי אולי להוציא ממנו את הצורב ולהפוך אותו לחיצוני במידה וזה ניתן. חיפשתי קצת מידע איך נקרא החיבור של הצורב למחשב ולא הצלחתי למצוא לכך תשובה צירפתי תמונה ורציתי לדעת האם יש מתאם או דרך להפוך את הצורב הזה לחיצוני. Dell DVD RW Drive Module תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 930 צפיות
  7. Started by icebreak,

    http://www.engadget.com/entry/1234000080058609/ מגניב

    • 5 תגובות
    • 930 צפיות
  8. Started by meir1234,

    שלום אני מעוניין להוסיף כונן רשת אני מתלבט בין 2 כוננים : 1.חברת IOCELL (קנייה ב-EBAY) רצ"ב קישור: http://www.iocellnetworks.com/neo/index.php/2011-07-07-08-11-37/netdisk-solo 2. כונן של חברת Western Digital My Book Live רצ"ב קישור: http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=280 מה עדיף? האם מישהו מכיר את חברת IOCELL? לתשובתכם אודה

    • 0 תגובות
    • 930 צפיות
  9. Started by x-dude,

    רייטק ו CMC כבר נערכים להוצאת המדיות של הדור הבא ממש עוד מעט ;D http://www.digitimes.com/systems/a20050412A7035.html בלו-ריי - שנה הבאה.

    • 6 תגובות
    • 930 צפיות
  10. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/corsair-%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%9b%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%aa%d7%a8%d7%97%d7%91-%d7%a2%d7%9d-%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%99-ssd-%d7%95%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%99-usb-%d7%9e%d7%aa%d7%a7%d7%93/

    • 0 תגובות
    • 930 צפיות
  11. Started by yonir,

    קניתי עכשיו מחשב חדש עם הארד דיסק 250GB. (יגיע רק עוד שבוע אבל אני כבר עושה הכנות.. :>) איזה Partitions כדאי לעשות? דבר ראשון, בשביל שימוש ב-Windows XP, עדיף מערכת קבצים NTFS נכון? דבר שני, אני אעשה מחיצה אחת של נגיד 30GB בשביל windows ושאר התוכנות כדי שיהיה אפשר לפרמט אותה בלבד במקרה הצורך. יש סיבה לחלק את ה-220GB הנותרים ליותר ממחיצה אחת?

    • 5 תגובות
    • 930 צפיות
  12. היי, יש לי כרגע במחשב 2 כוננים קשיחים הראשון מחולק לשני פרטישנים (C, H) השני מחולק לשני פרטישנים (F, G) D, E הם כוננים אופטיים המאסטר (שנעשה ממנו BOOT) הוא הHD הראשון © מערכת ההפעלה על הHD השני (F) אני רוצה להחליף את הHD הראשון באחד חדש (יותר גדול) איך אני מעתיק את כל המידע כולל BOOT SECTOR לדיסק החדש? איך אני דואג שכל האותיות של הכוננים ישארו אותו הדבר (יכולה להווצר אות נוספת I אם צריך, אבל C ו-H חייבים להשאר עם אותה DATA עליהם (שכל התוכנות שמותקנות ימשיכו לעבוד ללא שישתנה המיקום שלהם (לינק)) [יש לי מארז לכונן חיצוני - USB שיכול לעזור בהעתקה] תודה

    • 6 תגובות
    • 930 צפיות
  13. סוף סוף קניתי במחיר מעולה 250 ג'יגה ווסטרן דיג'יטל עם 8 מגה באפר!! דגם הקאוויר wd250jb-98gvao 7200rpm האאאאא איזו הקלה!!! מעכשיו אני יוכל להוריד בשקט מבלי כול יומיים לצרוב דיוידי רציתי לשאול המן שאלות לאור בעיות ותהיות רבות שלי-אך ורק למבינים!!! *לכמה מחיצות כדי לחלק אותו? *האם אפשר לבדוק שהוא אכן מקורי מהחברה ולא איזה refubrish או משהו ממוחזר? יעני תוכנה שבודקת-יש דבר כזה? *האם אפשר לחבר את הארד דיסק נוסף במקום הסידירום שלי וזה יעבוד טוב? + יש לי בעיה רצינית ההארד דיסק שלי הוא 250 ג'יגה בייט שמצריך: mode lba 48 שזה אומר הרחבה של הגבלת ה137 גיגה בייט שיש בכול מחשב בווינדוס אקס פי סרבר פאק 1 הlba 48 כבר מותקן אבל זה מצריך עדכון ביוס של הלוח אם והזיין הוא שאני לא מוצא באף…

  14. רציתי לשאול אם יש הבדלים בביצועים של משחקים ותוכנות אם הם על כונני ssd או כונן כמו wd black ביחס לכוננים במהירות רגילה.. וגם לשאול אם החיבור sata 3 מהיר יותר בהקשר הזה של הביצועים, כמובן שלוח האם תואם.. תודה רבה!

  15. BenQ has released a free firmware upgrade for its DW1600A Double Layer DVD burner. The 1600A -> 1620A flash (scroll to the bottom of the page) enables DVD-R writing and makes the drive capable of 16X±R and 4X±RW writing. הנה זה קרה באופן אמיתי ורשמי אולי זה יוביל לעוד חברות לעשות כזה דבר אגב מישהו בעל כונן כזה? מקור: www.doom9.net

    • 0 תגובות
    • 930 צפיות
  16. Started by roeesnir,

    ואם כן, עם איזה תוכנה?

    • 2 תגובות
    • 930 צפיות
  17. Started by bariko,

    שלום רב, אני שוקל לרכוש את אחת משתי תוכנות האיחוי המומלצות בסטיקי של הפורום. יחד עם זאת מאוד חשוב לי שהתוכנה תדע לתמוך גם באיחוי של דיסקים חיצוניים. כשנכנסתי לאתר של perfectdisk רשום כך: Why doesn’t PerfectDisk 10 display my USB/firewire/External drives ? By default, PerfectDisk 10 does not display drives connected by a USB/Firewire/external connection. Even though these devices represent themselves as a fixed hard drive, they may not support defragmentation. Prior to defragmenting these devices, you'll need to check with the USB/Firewire/external device manufacturer and verify that defragmentation is supported on these devices. If your USB/Firewire/external drive does…

    • 3 תגובות
    • 930 צפיות
  18. Started by borg,

    אני צריך אתר אכסון קבצים מהיר שמאפשר לאכסן קבצים בנפח גדול (כמה מאות מגה בייטים, לפחות) בחינם. אני צריך להעלות לשרת את האתר שלי (דפי HTML, תמונות וקבצים מכווצים), ולתת קישורים לקבצים שלי באתר, להורדה בפרוטוקול HTTP.

    • 5 תגובות
    • 929 צפיות
  19. היי, אני קונה מחשב חדש אבל לא הרד דיסק חדש. אני לא קונה עכשיו כונן חדש בגלל מה שהולך בתילאנד...אני רוצה להשתמש בכונן מהמחשב הנוכחי שלי. זה אפשרי ? איך אני יודע אם הוא יתאים למחשב ? אני צריך עזרה בקטע הזה כדי לדעת שהמחשב יעבוד עם הכונן...מה אני צריך לבדוק ?

    • 5 תגובות
    • 929 צפיות
  20. Started by Animorph,

    אני עכשיו מוכר בעבודה חדר שלם של סרברים ואני לא כל כך מבין בזה. בבקשה כל מי שבאמת מבין שיעזור: 1) מה המטרה של סרבר? (אני מבין שאחסון והעברת נתונים האם מדויק?) 2) מה שונה בין סרבר למחשב רגיל? (אני שם לב שהמעבד מסוג Xeon ושיש לו הרבה זיכרון קשיח) 3) מה זה בדיוק מעבד Xeon ומה מיוחד בו? מה היתרון שלו להתאמה לסרבר? 4) מה במקביל של המעבד הזה במעבדים של מחשבים רגילים? pentium4/dual core/ C2D/ C2Q ? 5) אולי אני אוכל לקחת סרבר אחד : אני יכול לבחור בין שני סוגים מה עדיף ולמה? CPU Intel Xeon 64 bit 3.0 Ghz - Mother Board Intel SE7520BD23D - Memory DDR2 PC3200 4GB ECC - H.D SCSI 10k Maxtor 200GB x6 או CPU Intel Pentium 2D 2.8 Ghz - Mother Board Intel D…

    • 3 תגובות
    • 929 צפיות
  21. שלום. אני רוצה לרכוש כונן חיצוני של 1TB קטן מימדים (2.5 אינץ') והתקציב שלי הוא 450 ש"ח (ראיתי גם ב395 אבל אם כבר אז אני מעדיף שתמליצו לי אתם על הטוב ביותר בתקציב שיש לי). חשוב לי גם שיתמוך ב USB 3.0 תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 929 צפיות
  22. Started by Mickel,

    מחר אני קונה שני כוננים של סאמסונג F3 בנפח 500GB למטרת רייד 0. (כן אני מכיר את הסיכונים). לינק: http://www.skypc.co.il/pl_product~HD502HJ~7~0.htm ועכשיו ראיתי כונן מוזר, raid class. מה זה בעצם אומר? יש הבדל בין הכוננים לרייד? עדיף אותו על פני הF3? לינק: http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?ProductID=7122 אני הולך להשתמש בבקר רייד פנימי בלוח אם P35-GS3P של ג'יגבייט. תודה מראש. מיכאל.

    • 4 תגובות
    • 929 צפיות
  23. Started by cobmetal,

    שלום , ברצוני לרכוש כונן חיצוני בגודל 500גב USB3 , אני מתלבט בין ה IOMEGA (עם הרצועת הגנה) לבין הסמסונג וה TRANSCEND , מה הייתם ממליצים מבחינת אמינות וביצועים ? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 929 צפיות
  24. Started by idanohh,

    לפי מה שאני יודע קיים הארד דיסק כזה מסוג סאטה 2 שאפשר לג'מפר אותו לסאטה 1 ולעבוד כסאטה 1 ! מישהו מכיר את הדגם ? ואיפה ניתן להשיגו ?

    • 3 תגובות
    • 929 צפיות
  25. זה כבר סיפור שדורש ת'רד חדש. את הצורב הבעייתי בדקתי באחד המחשבים שלי. מסתבר, שכאשר הוא מחובר בערוץ הראשי יחד עם ההרד דיסק(שניהם IDE), אז הוא פועל במצב UDMA 4. לעומת זאת, כאשר הוא מחובר בערוץ המשני(לא משנה אם הוא מסטר או סלייב) אז הוא פועל בUDMA 2. בדקתי את שאר הצורבים שברשותי בשאר המחשבים, וכולם גם כן פועלים בUDMA 2, ואף הם נמצאים בערוץ המשני. האם הערוץ המשני מגביל לUDMA 2? מעניין אותי מה הגורם לכך...

    • 10 תגובות
    • 929 צפיות

דיונים חדשים בפורומים