עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by kalda01,

    לאור המחירים המופרזים של דיסקים קשיחים, אני מאוד מתלבט אם להשקיע 150 שקלים נוספים על WD מסידרת GREEN בגודל 1TB או לקחת 500GB מסידרת BLUE. האם הדיסק ה"ירוק" באמת יותר שקט וחסכוני באנרגיה ?

    • 5 תגובות
    • 936 צפיות
  2. האם 12 ק"ב של סקטורים פגומים בהארד דיסק סיגייט 500 ג"ב בן חודשיים זאת תקלה שתכובד ע"י היבואן בהחלפה של חדש ? נראה לי שהבקרת איכות שלהם נעשית ע"י בני 12.... עוד שאלה קטנה: בזמן האחרון הוא התחיל "לחשוב" לי אפילו בBIOS... מעין רעשי קריאה קטנים כאלה, פחח פחח פחח, זה נורמלי ? על מה כבר הוא חושב בBIOS ?

    • 6 תגובות
    • 936 צפיות
  3. שלום משהו שממש מרגיז אותי .... קניתי מחשב עבודה בהרבה כסף, הלכתי עם המלצות לחנות וקניתי את הדיסק הנ"ל אני עובד עם וינדוס 7 64 ביט ו6 גיגה של זיכרון הדיסק כל הזמן קורא (בהפסקות של כמה שניות) כשאני רק גולש באינטרנט.... וזה עוד לפני שאני עובד או משחק . האם זה נורמאלי, מה אני יכול לעשות כדי לבדוק שהדיסק תקין תודה

    • 2 תגובות
    • 936 צפיות
  4. Started by The-Q,

    הסיפור מעט ארוך אבל בקצרה: היה לי Seagate Barracuda 500GB ששווק חיים, במסגרת האחריות הוא הוחלף ל-1TB. חצי שנה אחרי ההחלפה גם הכונן החלופי 1TB החזיר נשמתו לבוראיו ואני כרגע חודש לפני תום האחריות על הכונן המקורי. הבעיה היא מחלה ידועה של הסדרה הנ"ל של סיגייט שהייתי יכול למנוע אם הייתי מעדכן את ה-firmware בזמן. מיותר לציין שהכשלים האלו הסבו לי עוגמת נפש בעקבות מידע שאבד ולעולם לא יוחזר הי"ד. יש דרך לשחזר את המידע אך היא כרוכה בפתיחת הכונן ובסיום האחריות. לפני שאני מממש את האחריות ומחזיר את הכונן, אני רוצה למחוק את כל המידע שנמצא עליו והדרך היחידה לעשות זאת מבלי לפגוע באחריות היא degaussing. האם יש מקום בארץ שמבצע degaussing? מה טווח המחירים עבור כונן בודד והאם בכלל נותנים שיר…

    • 0 תגובות
    • 936 צפיות
  5. Started by omri_ro,

    בתקציב של עד 1000 ש"ח משהו אמין ואיכותי ולאו דווקא הכי מהיר... תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 936 צפיות
  6. או בקיצור, האם שני דיסקים של WD יעבדו "טוב יותר" מאשר דיסק של WD ודיסק של seagate? שאלה נוספת, כרגע יש לי 2 דיסקים של 250GB של WD אני רוצה להוסיף דיסק של 1T של seagate (ראיתי בסטיקי שה-ST31000528AS מומלץ). האם אני אוכל להוסיף אותו כדיסק שלישי או שאצטרך להחליף אחד מהשניים שיש לי? תודה..

    • 5 תגובות
    • 936 צפיות
  7. Started by itay127,

    איזה כונן יותר טוב מבין הבאים: כונן קשיח Westren Digital 1600AAJS 160GB כונן קשיח Westren Digital WD1600JS 160GB כונן קשיח "Seagate ST3160811AS 160GB SATA2 3.5 מה יותר טוב? מה יותר שקט? ומה יותר מהיר?

    • 12 תגובות
    • 936 צפיות
  8. היי, היום לקראת חג פסח והסדר מצאתי בארון HDD ישן של כ 30GB, Seagate כנראה מהתקופה ללא הבאגים שהיו בה בכל מקרה, אני רציתי לדעת האם אני יוכל לחבר ולנתק אותו למחשב בצורה ישירה, כלומר INSTANT כמו הארד דיסק נייד כדי שאוכל להכניס אליו כמה דברים ולהעביר לחברים.. אפשרי? או שמא עלי להזהר עם הנושא.. מדובר על 5400rpm.

    • 9 תגובות
    • 936 צפיות
  9. Started by danikos,

    שלום , אני מתבלט בין שתי אפשרויות של מה לקנות ואודה לעצה : אני מחפש דרך זולה ומשתלמת לצרכים הבאים : יש לי כרגע HTPC עם כונן של טרה וכונן של 0.5 טרה , אני לא משתמש בשום דבר מיכולות ה HTPC פרט למדיה ולכן אני מעוניין למכור אותו ולעבור לסטרימר (בזמנו חשבתי שאשתמש בו לפיפ"א וכו אבל זה לא ממש יוצא) , בנוסף ל HTPC יש לי עוד לפטופ ומחשב שולחני ולעתים כל השלושה בשימוש כאשר ה HTPC מנגן ושני אנשים עובדים על המחשבים ולכן אני מעוניין לשים את כל המדייה וקבצי עבודה במקום אחד שיהיו נגישים לכולם בו זמנית . לפי מה שאני מבין אין אפשרות כיום לעשות סטרים יציב ואיכותי של 1080P ולכן מה שלא אקנה (בהנחה שאני לא מרים רשת LAN ביתית) צריך לשבת ליד הטלוויזיה בדקתי וראיתי שיש לי שתי אפשרויות : 1. NAS…

    • 1 תגובה
    • 936 צפיות
  10. Started by H.I.V,

    שלום יש לי קובץ של 730 ואני לא מצליח לצרוב אותו סימנתי בנרו שזה יתמוך ב90 MIN וזה עדיין אומר לי שאין לי מספיק מקום מה לעשות?

    • 9 תגובות
    • 935 צפיות
  11. Started by STi,

    שלום, החלפתי דיסק לחדש למחשב נייד לאחר שהדיסק הקודם נדפק, הדיסק החדש הוא של היטאצי במהירות 5400 כמו הקודם של WD במהירות 5400, שניהם בנפח 500 גיגה ישנם מקרים בהם המערכת עובדת באיטיות (מערכת ההפעלה 7 הותקנה מחדש על הדיסק החדש מעודכנת ונקייה) למשל בזמן כיבוי לוקח הרבה זמן עד שמתבצע כיבוי (לא בזמן שמותקנים עידכונים או משהו) הרצתי בדיקה של MHDD ורציתי לשאול האם היא תקינה- מעבר לכך, האם דיסק חדש צריך לתת תוצאות כאלו, יש למעלה מהירות ממוצעת ומהירות של הדיסק הספציפי האם זה אמור להיות ככה, ובכלל אם יש משהו לא בסדר בבדיקה תודה

    • 0 תגובות
    • 935 צפיות
  12. אני מעוניין לקנות הרד דיסק חדש ולא יודע מה הכי כדאי לקנות היום יש לי כרגע שני הרדיסקים אחד 500GB של WD מלפני שנתיים שלוש ואחד חדש יותר מלפני שנה של 1000GB : Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 1 TB הWD יחסית איטי ורועש והסמסונג משמעותית מהיר ושקט ממנו. המחשב משמש הרבה למשחקים כבדים ולסרטי בלו-ריי (הורדות רבות מהאינטרנט של סרטים ברמה גבוהה זה הסיבה שתמיד חסר לי מקום) ולכן ביצועים ומהירות חשובים לי הבנתי שיש היום הרד דיסקים של 64MB , האם זה אלמנט רב משמעות לביצועים? התקציב לא מאד ברור, עדיף עד 500 שקל אבל אם צריך להוסיף בשביל קנייה סופר משתלמת אז אפשר לעלות הוא חייב להיות לפחות 1TB אבל אני פתוח להצעות מה כדאי לקנות? האם יש בעייתיות עם זה שיהיו לי כבר 3 הרד דיסקים (ספק כוח לא בעיה…

    • 2 תגובות
    • 935 צפיות
  13. Started by roeesnir,

    זולים יחסית ונתונים מרשימים על הנייר. מישהו מכיר? התנסה?

    • 0 תגובות
    • 935 צפיות
  14. האם זה עדיין הצורב המומלץ ביותר כרגע? בהתחלה רציתי לקחת את ה- NEC 3520, כי קראתי שהוא הצורב אם אתה רוצה לצרוב הרבה עם מדיות זולות ואוברספידינג. אבל אז קראתי ושיניתי את דעתי כי הבנתי ש: א' - לא כדאי לצרוב על מדיות זולות כי יכולות להיות הפרעות. ב' - מדיות זולות כנראה לא יחזיקו מעמד הרבה זמן. ג' - הנאק נהיה טוב ומציע כמה פיצ'רים נוספים רק עם שמים לו FW לא רשמי, שמונע אחריות - ואני לא מתכוון להתעסק עם זה - היה לי מזל רע עם כוננים בשנים האחרונות... ואז ראיתי את ה- LG 4163B, שהוא מדהים מבחינת איכויות קריאה וכתיבה, מציע dvd-ram (מושלם - אני אעשה המון גיבויים), מעולה תחת FW רשמי. ניתן לקנות לו מדיות זולות. הוא מהיר מאוד ומתחרה בכל שאר הצורבים, ומציע אוברספידינג (לא משהו שהתכוונתי…

    • 6 תגובות
    • 935 צפיות
  15. Started by whitiger19,

    שלום לכולם.. אני זוכר פעם אבא שלי קנה לי דיסקים צרובים בכמה עשרות בודדות של שקלים. אבל זה לא היה נראה דיסק צרוב , היה על הדיסק מדבקה או תמונה של אותו המשחק. איך אנשים שמים את המדבקות/תמונות האלו על דיסקים צרובים? (אני מתכוון בלי הצורבים האלו שיש להם את הטכנולוגיה ההיא) תודה לעונים.

    • 6 תגובות
    • 935 צפיות
  16. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    הכי חשוב לי זה אמינות, את הצורב CD הרגיל הקודם שלי החלפתי אחרי 4 שנים והצורב הנוכחי כבר שנתיים עובד אצלי בלי תקלות. המהירות, הרבה פחות חשובה לי, הבדל של כמה שניות, ואפילו דקות לא משנה בשבילי. האפשרויות: סוני DWA-22 נק 3500 הסוני יותר זול, את הנק אני בכלל לא מכיר.

    • 10 תגובות
    • 935 צפיות
  17. כמו שכתוב בכותרת מחפש DOK הכי מהיר שאפשר עד 16GB נפח ובעלות שלא תעבור את ה250 שקל, כרגע יש לי DOK של KINGSTON פשוט מאוד של 8GB והוא בכלל מיועד להעברת מידע אבל בגלל הReady Boost אני לא רוצה לנתק אותו בגלל שזה מוסיף לי מהירות. עכשיו אני צריך DOK כמה שיותר מהיר עם מהירויות כתיבה\קריאה כמה שיותר גבוה אפילו שיהיה 8GB הכי חשוב זה המהירות שלו. המלצות ? ;D

    • 5 תגובות
    • 935 צפיות
  18. Started by integral,

    טוב, אז אחרי עונת TY המזוייפים, כנראה מגיעה עונת ה MCC המזוייפים: http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=140721 אז תיזהרו

    • 1 תגובה
    • 935 צפיות
  19. שלום חברים, ברצוני לצרוב דיסק של מוסיקה רגיל (לא MP3) באיזו תוכנה עליי להשתמש בכדי שהדיסק ייצא הכי טוב שאפשר? אם איזו תוכנה אני יכול לבטל את ה-2 שניות הפסקה בין שיר לשיר? תודה רבה.

    • 9 תגובות
    • 935 צפיות
  20. Started by itaysk,

    יש לי כמה שאלות: יש את הדיסקים האלה של 800,900MB זה עובד באמת? צריך משהו מיוחד? מה זה הדיסק השחור הזה שמתלהבים ממנו? ויש לי עוד שאלה...ניסיתי לצרוב 643 מגה על RW של 650 ונרו אמר שאין לו מספיק מקום בשביל FNALINZE או משהו כזה...מה זה אומר? יש לי צורב SONY 48*24*48 WINXP

    • 3 תגובות
    • 935 צפיות
  21. הגדרת ברירת המחדל של WINDOWS 8 היא כיבוי של הדיסקים הקשיחים אחרי 20 דקות. רציתי לדעת אם הגדרה זו מומלצת ולא פוגעת בחיי הדיסק (SSD וכנ"ל לגבי HDD). תודה.

    • 0 תגובות
    • 935 צפיות
  22. Started by gshhar,

    חיברתי למחשב שלי הארד דיסק ישן אבל אני רואה שהוא מחולק לשניים. איך אני מפרמט אותו ומבטל את שני המחיצות שתהיה רק אחת?

    • 3 תגובות
    • 935 צפיות
  23. Started by portance,

    לאחרונה הדיסק הקשיח שלי נהיה איטי מאוד. הדיסק הוא של היטאצ'י 160 ג'יגה SATA2 בן שנתיים. ב7-ZIP למשל הוא מחלץ לי במהירות של 1.5 MB שזה ממש איטי לעומת מה שהיה בעבר. יש לכם מושג מה היה יכול לגרום לו להיות כזה איטי והאם יש דרך לתקן את זה? דרך אגב מצורפת תמונה של HDTUNE אז תגידו לי מה אתם חושבים. זה פעם ראשונה שאני שולח תמונה ככה שאני מקווה שתיראו את התמונה. תגידו לי בבקשה מה אתם חושבים על זה האם המצב כזה גרוע? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 935 צפיות
  24. Started by LENOVO,

    יש לי הארדיסק של 500 GB, יש לי את מחיצה C שבא יש 63GB מותקן הווינדוס ויש לי את E שהיא 206 GB ריקה בינתיים. אני רוצה להעביר בערך 10 GB למחיצה C. זה אפשרי? עם כן איך עושים את זה?

    • 3 תגובות
    • 935 צפיות
  25. יש לי HTPC בסלון עם שני כונני 1TB של סמסונג, אני מעוניין להוסיף עוד 2TB (כנראה להחליף אחד מהם כי אין לי מקום ל3 כוננים קשיחים שם) השאלה האם מהירות הכונן בין 5400RPM ל7200RPM משפיע על צפיית סרטים באיכות 1080p ? המטרה של הכונן זה נטו איחסון סרטים ולהפעיל אותם בעזרת XBMC.. בגדול הכונן ששמתי עליו את העין הוא HD204UI של סמסונג שהביקורות עליו שהוא שקט וכונן 2TB במחיר שפוי...

    • 2 תגובות
    • 935 צפיות

דיונים חדשים בפורומים