אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
חברה יש לי כונן קשיח sata2 של wd והוא נמצא על slave איך אני מעביר אותו לmaster?
-
- 12 תגובות
- 941 צפיות
-
-
קודם כל אני לא ממש בטוח שזה הפורום הנכון לשאול, אם לא אני אשמח אם אחד המנהלים יעביר לפורום המתאים. חזרתי מתאילנד ויש ברשותי דיסק DVD של קפיצת באנג'י שלי... אני רוצה לעשות העתק ממנו אבל שאני בוחר בCOPY CD בNERO הוא רושם כיאלו הדיסק ריק או שיש בעיה איתו... איך אני יכול ליצור עותק ממנו?
-
- 3 תגובות
- 941 צפיות
-
-
יש ברשותי כרגע כונן 40 ג"ב של ווסטרן ואני מאוד מרוצה ממנו, רק בעיה אחת - הוא מלא עד אפס מקום. אני רוצה לקנות כונן חדש, חשבתי על כונן של ווסטרן דיגיטל 120 ג"ב, האם יש המלצות מסויימות? הבנתי שכדאי לקחת את הגרסא עם 8 מ"ב באפר, האם מדובר בגרסא הזאת? http://gamapc.co.il/product_info.php?cPath=33_57&products_id=70 אני משתמש במחשב פנטיום 3, האם כדאי להשקיע בכונן בעל חיבור טורי כדי שיהיה מתאים גם למחשבים הבאים שיהיו ברשותי? האם כונן כזה יעבוד על המחשב שיש ברשותי כרגע? בסה"כ התקציב שלי הוא בסביבות 500 ש"ח, עם חריגה קטנה למעלה... מה הם המלצותיכן?
-
- 2 תגובות
- 941 צפיות
-
-
שלום, רכשתי את הכונן שבכותרת וכאשר הוא ריק מתוכן כתוב במאפיינים שתפוס 3.66 GB, אם יש פה אנשים שיש להם את הכונן הנ"ל אשמח לשמוע מה מופיע אצלם. תודה ! אלכס.
-
- 0 תגובות
- 941 צפיות
-
-
תראו אני חושב על מה שמשתלם יותר דהיינו עזבו כסף עכשיו יש הבדל גדול בין ה 16 mb buffer לבין ה 8 mb buffer ???
-
- 9 תגובות
- 941 צפיות
-
-
היי , אני כבר המון זמן נמצא בהתלבטות בין שני כוננים חיצוניים שלדעתי עם קצת יותר פרטים עליהם ועל חומרה מהסוג הזה בכלל , אוכל לפתור את ההתלבטות בהצלחה . אני מתלבט בין כונן חיצוני של LACIE עם קיבולת של 2TB וכמובן ספק כוח לחשמל וחיבור USB3 , לבין 2.5" של WD עם קיבולת של 1TB וחיבור USB3 . ההתלבטות היא בעצם גם בנוחות וגם בקיבולת , העניין הוא שאם יהיו לי יותר יתרונות שכרגע אני לא יודע לגבי אחד מהשניים אולי זה מה שיעזור לי לבחור כבר תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 941 צפיות
-
-
שלום, האם המתח החשמלי שבחיבור הכונן החיצוני (2.5) דרך הUSB ל-LCD מספיק לו בשביל להריץ סרטי 1080p ובלו ריי
-
- 2 תגובות
- 941 צפיות
-
-
שלום לכולם שאלה! אם אני מרכיב במחשב 2 דיסקים במערך RAID1 האם מהירות הכתיבה/קריאה תהיה אותה מהירות כאילו עבד דיסק אחד, או שתהיה שונה? תודה לעונים.
-
- 6 תגובות
- 941 צפיות
-
-
יש שמועות שרצות כי ענקית ה HDD סובלת מכשלי חומרה חמורים, שכן הורידה את אחריותה ל 3 שנים. האם רכישת HDD פנימי של סיגייט הוא מפגע וסכנה? אשמח להמלצה ל HDD במסגרת של 450 שקל איכותי ואמין. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 941 צפיות
-
-
אני חושש שמה יש משהו לא תקין בהרדיסק ורוצה לבדוק אותו בצורה הכי טובה שיש .
-
- 7 תגובות
- 941 צפיות
-
-
לפי האתר של WD רשום שיש 5 שנים גם לגרסת הBULK וגם ל RETAIL ... אבל החנויות בארץ רושמות שיש עליו 3 שנים ... מה הולך פה ?
-
- 10 תגובות
- 941 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, יש לי כרגע My Passport של WD(כנראה מהדגמים היותר ישנים טיפה כי אני לא רואה אותו באתר שלהם) והנפח שלו לא מספיק לי, אני רוצה לקנות עוד אחד באיזור ה4TB ועד איזור ה600 שקל. חשבתי ללכת עלהMy Passport החדש פשוט בגלל שהנוכחי שיש לי מספק אותי, אבל ראיתי כמה ביקורות שאומרות שהוא איטי עם קבצים גדולים וזה רוב השימוש שלי אליו. יש סיבה לא לקחת אותו אם בתכל'ס אני משתמש בדגם יותר ישן של אותו סוג והוא בסדר גמור מבחינתי? יש אלטרנטיבה אחרת וטובה יותר לדעתכם?
-
- 1 תגובה
- 941 צפיות
-
-
במבחן האיכות (לא השם בלבד) מה טוב יותר סילבר זה מוטג לישראל ולמעשה זה ritek אך מעניין באיזה איכות ?
-
- 2 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות צורב DVD ואני לא יודע איזה דגם ואיזה חברה כדי לי? אני רוצה את הצורב שצורב בשיכבה כפולה
-
- 5 תגובות
- 940 צפיות
-
-
חבר שלי קיבל אתמול את הSSD הנ"ל, הביצועים - בשמיים... בהחלט הארדיסק ששווה קניה במחיר של 1150 שקל [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
יש לי אפשרות להזמין אותו מחו"ל ב590 ש"ח. אם יקחו לי עליו מע"מ ייצא לי 685 ש"ח. אני שואל כיוון שראיתי בארץ הורדת מחירים מסיבית לכונני SSD אך לא של OCZ. למשל ב KSP אני רואה שניתן לרכוש את הכוננים: Corsair Force Series 3 120GB SSD Sata III MLC 2.5'' Retail ב590 ש"ח Crucial m4 2.5'' 128GB SSD MLC SATA III CT128M4SSD2 ב610 ש"ח מביקורות ברשת הכונן של OCZ נמצא תמיד בראש הבאנצ'מאקים מה שאי אפשר להגיד על אלה, למרות שהכונן של Crucial מצויין. מה הייתם עושים ?? המחיר הכי זול בארץ לכונן של OCZ הוא 880 ש"ח. תודה !
-
- 3 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום, הזמנתי מפרט אתמול ואז הסתכלתי שוב וראיתי את הדיסק קשיח הזה: 250GB SATA II 7200rpm 24/7 16MB Western Digital דיסק קשיח מזאת אומרת ה24/7 הזה? זה מזיק או שזה יותר טוב? זה המפרט: Q6600 מעבד P35-DS3L לוח אם Samsung 800MHz 2GB(1GBX2) זיכרון WD 250GB SATA2 דיסק קשיח Forca 8600GT 512MB כרטיס מסך LG H62NB SATA2 צורב Raidmax Apex מארז Enermax Liberty 400w ספק
-
- 8 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום רב, קראתי כל מיני דברים שרצוי להגדיר במערכת הפעלה שרצה מתוך כונן ssd ורציתי את דעתכם. 1. להעביר את תקנית temp וtmp של הווינדוס לכונן המכני כדי למנוע כתיבות מיותרות. 2. להפסיק את פעולת האינדקס 3. להגדיר pagefile ל ...( ?) 4. להשאיר 5 אחוז מהכונן לא מפורמט ו25 אחוז מהנפח - ריק האם מישהו שמבין בזה יכול לעשות סדר בדברים ואולי גם לכתוב מדריך בנושא? תודה
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
קניתי את הDOK הנ"ל לפני שבוע, בימים הראשונים של השימוש העתקת קובץ וידיאו של 350MB לקח 23 שניות (מדדתי). כעת ההעתקה לוקחת 65! שניות, כמעט פי שלוש מהזמן - זה קצב של 6MB/s שזה קצב של DOK סטנדרטי. איך זה יכול להיות? כמובן שאני תמיד מוציא באופן בטוח. הDOK משמש לצפייה דרך הDVD - יכול להיות שזה גורם להאטה שכזו / שוחק אותו? יש לDOK אחריות של 10 שנים, בכל מקרה לא נראה לי הגיוני ירידה כזו דרסטית בביצועים אחרי שבוע. מה דעתכם? תודה. עריכה: הבעיה נפתרה, עדכון למטה.
-
- 6 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אתמול כיביתי תמחשב כשהיה כונן,בבוקר קמתי הדלקתי ופתאום חסר כונן "D" מה זה לעזעזל??!?!? תודה רבה רבה!!!!
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
היי, יש ברשותי את את הDOK הנ"ל והוא מפורמט ב FAT32. ניסיתי היום להעביר אליו קובץ של מעל 4 גיגה והבנתי שזה לא אפשרי ב FAT32 האם יש דרך לפרמט את הDOK לNTFS? כשאני מנסה לעשות זאת בדרך הפשוטה ב WIN יש לי רק אפשרות של FAT32
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד. בזמנו חילקתי את ההארד דיסק ל 3 מחיצות. היום כונן C התמלא ואני חייב או לפרמט את כל ההארד דיסק או לנסות לאחד בין 2 מחיצות. האם ניתן לאחד 2 מחיצות מבלי לפרמט אותן ?
-
- 3 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי כונן USB של 1 ג'יגה, השאלתי אותו לידידה שלי והיא הצליחה להכניס אליו וירוס שלא משנה מה אני עושה אני לא מצליח למחוק אותו וכל פעם שאני מחבר את הכונן למחשב שלי הוא שותל את עצמו. ביצעתי מחיקה דרך CMD ע"י הפקודה FORMAT F: /fs:FAT32 אבל עדיין כאשר אני מחבר את הכונן למחשב עולה לי הוירוס, הניחוש היחיד שלי הוא למחוק את ה MBR ולכתוב אותו מחדש... האם למישהו יש מושג כיצד אני מבצע את זה דרך Windows xp pro sp3?
-
- 0 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מתלבט האם לקנות כונן חיצוני של חברה מוכרת ("3.5) או לחבר את הדגם עליו המלצתם: HD103SJ למארז לכונן האם לבחור את החבילה שתעלה לי פחות? או שכדאי לקחת בחשבון שיקולים נוספים? כך או כך אשמח אם תמליצו לי על דגם של כונן חיצוני מחברה מוכרת מול דגם של כונן פנימי + מארז תודה
-
- 8 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי HD מנייד של קומפק ואני צריך להוציא ממנו נתונים אחרי שהלוח אם הלך. הבעיה היא שהחיבור נראה כמו SATA אבל אין אפשרות לחבר לו כבל. מהמחשב הוא יוצא כמו מתקע. יש למישהו רעיון או תשובה איך אפשר לחבר אותו ? תודה שוקי
-
- 7 תגובות
- 940 צפיות
-


