עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום, החלטתי לרדת ממערך raid ולקנות את הדברים הבאים: 1. SSD 120GB של אינטל מסדרת אקסטרים - 600 ש"ח 2. שני כוננים חיצוניים 3TB של סיגייט דגם STAC3000202 , אחד יפורק ויהיה בתוך המארז והשני ישמש לגיבויים בעזרת התוכנה המצורפת -- 800 ש"ח ליח' ההפרש במחיר מ- 2 TB ל- 3TB לא גבוה , וכונן חיצוני יותר זול מפנימי.... הארות/ הערות יתקבלו בברכה...........

    • 2 תגובות
    • 943 צפיות
  2. Started by ToricBlade,

    שלום, אני מתכנן לקנות דיסק קשיח של WD, מסדרת Blue, בנפח 3TB או 4TB שישמש בעיקר לאחסון ארוך טווח של קבצים גדולים (סרטים, מדיה וכדומה) https://www.wdc.com/products/internal-storage/wd-blue-pc-desktop-hard-drive.html ברשותי לוח אם של Gigabyte מדגם GA-P55-UD3L rev2.0 https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-P55-UD3L-rev-20#ov השאלה האם אוכל להשתמש בדיסק הקשיח הזה על הלוח אם שיש לי. (אני מריץ וינדווס 7), 1) הלוח תומך ב SATA2 והדיסק הקשיח הוא SATA 3 ,האם יש תאימות אחורה? להבנתי כן, אבל אני רוצה לוודא לפני הקנייה. 2) באתר של אייבורי כתוב שהדיסק דורש צ'יפסט H61 לפחות. זה נשמע לי קצת משונה, כי לכאורה הממשק SATA אמור להיות אוניברסלי ולא לענ…

    • 1 תגובה
    • 943 צפיות
  3. Started by shlomi_x,

    היי, יש לכם המלצות כלשהן למארז חיצוני ל HD בחיבור USB? (למטרת גיבויים + Image של דיסק). כמה זה צריך לעלות? איפה הכי כדאי לקנות? תודה, שלומי

    • 4 תגובות
    • 943 צפיות
  4. יש לי צורב nec 3500ag ועד עכשיו צרבתי עליו רק דיסקים cd-r, ועכשיו קניתי גם מדיות DVD, ויש לי כמה שאלות לפני שאני צורב: -שמתי על הצורב FIRMWARE 2.18 שהורדתי מהאתר של NEC. ה-FIRMWARE הזה מאפשר לי לצרוב על המדיות האלה יותר מהר מ-X4? אם לא, האם קושחות אחרות (פרוצות) מאפשרות את זה? ואם כן, האם אני יכול לעדכן אותן בצורב, אחרי שכבר עדכנתי ל-2.18? והקושחה הזו כוללת תמיכה ב-BITSETTING? -יש סרט של חתונה של בת דודה שלי שאני רוצה לשכפל. עם איזו תוכנה אני עושה את זה? והאם יהיה אפשר לנגן את הסרט בנגן DVD? -ראיתי בחנות גם מדיות של TEAC X8 ב-10 שקל יותר מהריטק, אבל הלכתי על הריטק כי ידעתי שהמדיות האלה טובות. האם ה-TEAC מדיות טובות? -וסתם שאני ידע - מדיות DVD+R אפשר לנגן בנגן DVD?

    • 9 תגובות
    • 943 צפיות
  5. שלום לכולם, אני רוצה לשפר את הכונן של מערכת ההפעלה . ברשותכם מספר שאלות שאלות הן לויסטה ול XP 1.הייתי רוצה לדעת האם יש תמורה טובה (ביצועים-יציבות) כאשר מערכת ההפעלה נמצאת בכונן תחת RAID ?במקרה וכן איזה מומלץ? 2.בהינתן מערכת הפעלה על שני כוננים ב RAID 0/1 האם ניתן לבצע GHOST ואם כן איך? 3.מדובר בשני דיסקים של 160 WD AAJS - האם הגודל הפיזי לא מהווה שחיקה/ירידה בביצועים,האם עדיף כוננים קטנים יותר או חלוקה לפרטישן קטנה יותר.

    • 7 תגובות
    • 943 צפיות
  6. Started by edoson,

    מישהו יודע להעריך? שווה לקנות את כונני ה8 M של היום או לחכות לS.ATA? חוץ מזה מישהו יודע כמה מהירים הם הולכים להיות?

    • 7 תגובות
    • 943 צפיות
  7. Started by Dana_s,

    שלום וחג שמח לכולם היום הדלקתי את המחשב והוא סרב להידלק (גם לאחר מספר נסיונות של כיבוי והדלקה) קיבלתי בזמן טעינת החלונות הודעה "דוסית" can not read sector..(לא זוכרת את הנוסח המדוייק) והמחשב נתקע! מייד חשדתי שאולי נדפק הדיסק. ניסיתי להדליק את המחשב במצב בטוח ושוב קיבלתי את אותה ההודעה. לשמחתי היה ברשותי GHOST די מעודכן. פירמטתי את הדיסק ובמהלך הפירמוט נשמעו (פעמיים בזמנים שונים) קולות מוזרים מהדיסק כמו כן במהלך הפורמט קיבלתי הודעות מוזרות מסוג זה tring to recovery allocating... (לא זוכרת את הנוסח המדויייק) בגמר הפורמט קיבלתי הודעה חגיגית שהפורמט הושלם וברשותי 60 גיגה של זכרון ו- 1 מגה של bad sector מאחר שאני צריכה את המחשב (גם לצורך כתיבת מכתב זה) שיחזרתי את תו…

    • 4 תגובות
    • 943 צפיות
  8. יש לי בעיה ענקית עם הצורב שלי, יש לי YAMAHA SCASI 16*10*40 והמהירות ממש לא מפריעה לי, מה שכן הוא עושה רעש ענק, שגם על זה לפעמים אני מוכן להתפשר, אבל קודם כל בתור CDROM של 40 הוא עובד ממש איטי ולא מצליח לקרוא מהר כמצופה, ושנית הוא דפק לי יותר דיסקים ממה שאני יכול לספור, יש לי דיסקים מסוימים שאני עובד איתם, עם אני מחליף הוא פשוט לא קורה ודופק אותם, וזה לא מהרגל לשלי, פשוט הדיסק נתקע שם ואי אפשר להוציא אותו עד שמכבים את המחשב, RESET אפילו לא עוזר. וגם הטעינה של ה CDRW הכול איטי, והוא הורס חלק גדול מהדיסקים, ולא סתם אלה חלק של SILVERLINE וכאלה, אני משתמש רק ב MCD ואני מאוד מרוצה אבל אני לא יכול לצרוב על אחרים! וגם בצריבה יש לי בעיה!, עם אני צורב דיסק מ MP3 והופך אותו לדיסק מע…

    • 8 תגובות
    • 943 צפיות
  9. נתחיל מזה שעברתי על הרשום בפורום בנוגע להארדיסק חיצוני מ-01.01.07 ועדיין יש לי מספר שאלות.... א-מה כדאי לקנות מארז בנפרד ו-H.D בנפרד (זה אומר שאוכל לשדרג גודל H.D בעתיד ?) או להסתפק בהnלצת הפורום על w.d WDG1U2500E ? http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=409716 ב-האם מישהו מכיר את ה- Hitachi EX35HDD250GB ?? בחיפוש בגוגל מצאתי אותו רק בארץ-אולם הוא נראה יותר קומפקטי וידידותי מה-w.d שלעיל. http://www.netshops.co.il/product.asp?productid=1781 בתודה ערן

    • 12 תגובות
    • 943 צפיות
  10. Started by RomaDev,

    שלום! לפני כמה ימים התקנתי למחשב עוד 2 דיסקים קשיחים אחרי שהוםפתי הכונן הדיסקטים הפסיק להגיב , כשאני מדלית את המחשב הנורה של כונן הדיסקטים דולקת וכשאני מנסה להחניס דיסקט אני לא יכול לא לקרטא מהדיסקט ולא לכתוב בו! מה לעשות???????????? ???

    • 2 תגובות
    • 943 צפיות
  11. בקיצור לא קורא יותר את הדיסקים כל דיסק שצרבתי, לא משנה אם זה DVD או לא.., הוא מראה שהוא ריק! מזה אומר!? יש לי כולו שנה...

    • 4 תגובות
    • 943 צפיות
  12. Started by infrequent,

    הי, מפרט נוכחי: I7 4790K 4.5GHz 32GB RAM GTX770 GIGABYTE Z97X-Gaming 3 Antec P280 מערך כוננים כרגע: Samsung EVO 840 120GB SATA - בו הווינדוס וה-pagefile WD 1TB SSD SATA - בו VM-ים\משחקים וכו'. 4 כוננים קשיחים נוספים. המערכת שלי כבר בעייתית לשימושים שלי (פיתוח כבד, VM-ים, קונטיינרים, דפדפן) ואני מוצא את עצמי בבעיות RAM כל הזמן. הגדלה של ה-pagefile על ה-ssd עזרה (ברור שזה לא אידאלי). אני אקנה מערכת חדשה בהמשך, אבל אני מעדיף לחכות כרגע כמה שאפשר - תקופת קורונה, כרטיסים חדשים של nvidia וכו'. (זה חשוב לציין, כי הכונן יצטרך לעבור למערכת החדשה בתור ראשי) אני חושב על השדרוג הבא למערכ…

  13. Started by Capsula,

    שלום, כשקניתי את המחשב צירפתי לו צורב BENQ וכיום הוא כבר יצא מכלל שימוש!! משמע הוא על הפנים .. יש לי תקציב של 200 שקל וראיתי אחלה צורבים במחירים האלה למשל SONY וסמסונג לאיזה חברה ללכת שיובטח לי את מירב תוכלת החיים ? תודה רבה CAPS

    • 11 תגובות
    • 943 צפיות
  14. Started by Romek Tagid Lo,

    1. כיצד ביכולתי לבדוק באיזה מהירות חיבורי ה USB שלי ? אני מניח שבשל העובדה שהמחשב בן שנה, אלו USB2, אבל אני רוצה להיות בטוח בכך, כיצד אוכל לבדוק זאת (מנהל ההתקנים לא ממש עזר...) 2. נושא נוסף : ע"פ מנהל ההתקנים, הדיסק הקשיח שלי הוא WDC WD800JB 00CRA1 כלומר : Western Digital, 80Giga. כיצד ניתן לדעת באיזו מהירות הוא עובד, ומה גודל ה Buffer שלו ?

    • 9 תגובות
    • 943 צפיות
  15. שלום חברים יש לי בבית מתאם IDE-SATA שמצג אחד מתחבר ללוח בחיבור של ה IDE ובצד השני יש לו חיבור של SATA, השאלה האם המחשב יקלוט שאני מחבר כונן SATA או שאני צריך להגיד איזה משהו במחשב , דרייברים. לוח אם של אינטל זה פנטיום 4 1.5 MHZ בן איזה 5-6 שנים לפחות. תודה

    • 5 תגובות
    • 943 צפיות
  16. Started by elada92,

    יש לי צורב של LG מדגם GSA-4163b ודיסקים של silverline dvd+r dl. כשאני בא לצרוב עליהם (לא משנה אם בעזרת nero או ImgBurn) הצורב עושה בעיות, נתחיל מזה שאם אני רוצה להיכנס למחשב שלי הוא נמצא בסטטוס לא מגיב עד שאני מוציא את הדיסק ואם אני בא לצרוב אז הוא יעשה לי fail ישר על ההתחלה אבל יעשה גם finalize לדיסק ככה שדיסק לא זול הלך לפח... יש למישהו פתרון לבעיה? אני כמעט בטוח שזה עניין של firmware אבל אני לא ככ מתמצא ולכן פניתי אליכם

    • 4 תגובות
    • 943 צפיות
  17. Started by crazydiamond,

    כרגע כונן המסטר שלי הוא ה EXCELSTOR 80 GB 2 MB BUFFER והוא עובד ב UDMA 133 האם יהיה שיפור משמעותי בביצועים אם אני אחליף אותו בהארדיסק של ווסטרן דיגיטל - WD 800JB עם ה 8 מגה זיכרון? שעובד ב UDMA 100 או שלא יהיה הבדל?

    • 9 תגובות
    • 943 צפיות
  18. Started by Daglas,

    שלום חבר'ה. אני קונה מחשב חדש, והנה הגענו לחלק אמצעי האכסון לכן אני פונה אליכם. ראיתי ביקורות ברשת SATA vs. SATA II נראה לי שהפרש המחיר הקטן והפרש הביצועים הנחמד מצדיק את הרכישה של HD מבוסס SATA II. OK עד עכשיו זה בסדר... הבנתי גם ש NCQ משפר את ביצועי הכונן הקשיח חוסך לו עבודה ומקצר תהליכים - אז למה לא? יש לי לוח עם Nforce4 Ultra.... אבל שניהם ביחד, לא יכולים לעבוד.... מישהו מכיר חייה כזאת? SATA II ו NCQ? בנפחים נורמליים כמובן ולא איזה HD תעשיתי של 400GB עכשיו, נניח ובמת אין חייה כזאת, שווה ללכת על ה NCQ או על ה SATA II? 10q all

    • 6 תגובות
    • 942 צפיות
  19. Started by lior_lev,

    יש ברשותי כונן חיצוני WD 1 טרה, כשנגשתי לעשות לו אתחול הוא נתן לי אפשרות לעשות אתחול רק ל 32 גיגה ולא לכל הנפח המלא של 1 טרה מה הסיבה ואיך מסדרים זאת

    • 2 תגובות
    • 942 צפיות
  20. היי שלום לכולם. אני קניתי עם אבא שלי טלוויזיה חדשה. שמתי שם כונן קשיח Seagate FreeAgent Go כשהטלוויזיה ביקשה ממני לשים אותו למטרות הקלטה. עכשיו, לא ממש הבנתי שהוא אומר פירמוט, זה אומר למחוק הכל מהכונן, ולא ממש יצא לי להבין מה הטלוויזיה תעשה לכונן הנ"ל. אז הכל נימחק לי, ואני בבעיה שבמחשב אי אפשר להשתמש בכונן. הוא נעלם. המחשב מזהה את ההתקן, אבל לא מראה לי את הכונן שאמור להיות בשם G. אשמח לדעת מה עליי לעשות בשביל לתקן ולהחזיר את הכונן לקודמתו או את התקנה של הכונן? האם יש אפשרות לשלוח אותו לתיקון? או שאעדיף לקנות חדש? אשמח לעזרתכם

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  21. Started by G-FoRcE,

    האם זה אפשרי\מישהו ניסה לעשות השתלת PCB לשתי הראדיסקים מאותה סדרה ובעלי נפח שונה? המידע נמצא על הפלטות או על FLASH?

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  22. זה הגיוני ? לא חשבתי שבמחשב החדש שלי יהיה לי חיבור פחות מהיר מ- USB2 :

    • 5 תגובות
    • 942 צפיות
  23. Started by TUTU,

    אני צריך המלצה להארדיסק יחסית טוב אם אחראיות שלא עולה יותר מ 700 שח' מסוג : 80GB , 8MB Cache - תודה :>

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  24. מישהו יכול לעזור בדיון הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=555814.0 תודה

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  25. Started by maphisto324,

    שלום לכולם. ברשותי הכונן המדובר לעיל. כשאני מנסה לחברו למכשיר DVD נייד, הכונן אינו נקרא, ומתקבלת הודעה שהכרטיס ריק. הכונן מקבל מתח מה-DVD והנורה שמראה שהוא מופעל דולקת. עדכנתי קושחה ותוכנה לחדשות מהאתר שהכונן שולח אליו, והבעיה לא נפתרה. יש לציין שכונן My Passport אחר, בדגם מעט ישן יותר ועם 160GB נקרא ופועל בDVD המדובר. האם יכול להיות שקיימת הגבלת נפח בנגני DVD מסויימים שמעליו הם לא מזהים את הכונן? האם עלי לשנות הגדרות מסויימות בכונן על מנת לפתור בעיה זו?

    • 5 תגובות
    • 942 צפיות

דיונים חדשים בפורומים