אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
איך אני בודק שהדיסק הקשיח שלי הוא ב PEAK AFFICENTCY, זאת אומרת, שכל הסידורים בביוס מנצלים את כל המהירות שההרד דיסק יכול להגיע אליה? תודה. יאיר.
-
- 1 תגובה
- 945 צפיות
-
-
שלום לכולם. חבר שלי רוצה להפוך את ה- DVD שלו מדגם Aopen 16/48 למולטיזון. עכשיו הוא צריך תוכנה כל שהיא כדי להפוך את זה עם מישהו כאן יכול לעזור להביא לי לינק למדריך או לתוכנה שיש כדי להפוך דיוידי של מחשב למולטיזון זה יעזור לי מאוד. תודה מראש לכל העוזרים ...
-
- 3 תגובות
- 945 צפיות
-
-
שאני מנזה להכין דיסקט אתחול בוינדוס הוא נותן לי תהודעת שגיאה : AN UNEXPECTED1\0 EROR ACCORD ולא מכין לי את הדיסקט מישהו יודע מה לעשות ?? ושניסיתי לעשות לו פורמט הוא אומר שהדיסקט מוגן מפני כתיבה אז הזזתי תצ'ופצ'יק וזה לא עזר יש לי וינדוס אקס פי ... תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 945 צפיות
-
-
מותקן באחד מהסאטות בביוס רואה 803גיגה, בווינדוז רואה מקס 939גיגה והוא בכלל 3 טררה , אין עידכון חדש לביוס ,מערכת הפעלה WIN764BIT לוח ASUS P5Q DELUX אההה וד"א מותקנים בו כבר 3סמסונגים של 1טרה ועובדים מושלם למישהו יש רעיון ?
-
- 1 תגובה
- 944 צפיות
-
-
משום מה, לא הווינדוס ולא NERO מזהים את ה LG H22N בתור צורב, אלא בתור סידי רגיל. מה עושים? חיפשתי דרייברים בנרות באתר המבולגן של LG. כמו כן חיפשתי גם בגוגל. לא נמצאה האבדה. :-\
-
- 6 תגובות
- 944 צפיות
-
-
היי, אני מתלבט איזה אמצעי אחסון עדיף לשימוש עם ixtreamer. האם dok בנפח 32 או 64 ג׳יגה לניגון קבצי וידאו מסוג mkv בגודל 25 ג׳יגה ייתן פתרון טוב? או שצפוי לי תקיעות בזמן ניגון קבצים בסדר גודל שכזה. ניסיתי להפעיל סרטים דרך הרשת אבל זה לא נוח. כל הזמן יש לי תקיעות ואי אפשר לבנות מהסרט. שימוש בhdd יותר מסורבל כיוון שזה גורם לעבודה כפולה. העברת המידע מהמחשב ל dok, ואז העברה נוספת ל hdd שמחובר לאקסטרימר. מה דעתכם?
-
- 1 תגובה
- 944 צפיות
-
-
מעוניין ליצור מערך raid 5 המורכב ממספר דיסקים קשיחים בגודל 1.5 טרה. (יש לי מס' דיסקים בבית ורוצה לנצל אותם לטובת העניין) כרגע אני בשלב הראשוני של חיפוש Raid Controller . שתומך לפחות 8 דיסקים. אשמח לקבל עזרה בקישור לכרטיס מומלץ במחיר נוח באיביי חיפוש ראשוני הביא אותי לזה: https://www.ebay.com/itm/IBM-M5015-LSI-Megaraid-SAS-9260-8i-SATA-SAS-Controller-RAID-5-6G-PCIe-x8/122432455243?epid=25010930809&hash=item1c818b024b:g:OH4AAOSwuLZY5M-l לאחר מכן אולי אצטרך קצת עזרה מבעלי ניסיון גם בהגדרות במידה ואתקשה בהבנת חברנו גוגל. תודה לעוזרים....
-
- 0 תגובות
- 944 צפיות
-
-
על לוח של DFI NF4 UT ULTRA-D... Seagate 160GB NCQ 8MB 7200RPM SATA או Hitachi 160Gb 7.2K 8Mb Buffer SATA II מה מבינהם יתן לי ביצועים יותר טובים... קיצור....השאלה היא NCQ VS SATA-II
-
- 7 תגובות
- 944 צפיות
-
-
שלום, HD Seagate 500GB Barracuda 7200.12 יש עליו חומר חשוב שלא גובה... ללא מערכת הפעלה, היה מחובר כדיסק נוסף המחשב לא היה פעיל הרבה זמן כי רכשתי חדש אך מתישהו כשחיברתי - פתאום לא עלו הכוננים מהדיסק הזה ניסיתי לבדוק חיבורים ולחבר דרך מתאם USB למחשב אחר ברגע שהדיסק מקבל מתח, ישנם 10 תקתוקים ואני מרגיש כשהוא ביד שמנסה לקרוא, אך משתתק - לאחר כחצי דקה שוב 10 תקתוקים ושקט בcomputer management/disk management DISK 1 Unknown Not Initialized ומקבל הודעה Initialize Disk you must Initialize disk before Logical Disk Manager can access it/ select disk - Disk 1 use the following partition style for the selected disks: MBR (Master Boot Recore) GPT (GUID Partition Table) האם נדרש לבצע אח…
-
- 1 תגובה
- 944 צפיות
-
-
מן הסתם זו שאלה שחוזרת על עצמה, אך מכיוון וזה שייך להיסטוריה החלטתי לשאול שוב כי התשובה נשכחה מזכרוני. השאלה היא כזאת: שני חיבורי IDE Primary Secondary כרגע מחוברים שני דיסקים קשיחים על הראשי צורב (ראשי) + DVD על המשני (כשהדיוידי הוא SLAVE) מצד אחד אני רוצה שהעתקת קבצים (גדולים) תרוץ במהירות בין שני הדיסקים הקשיחים ומצד שני שזרימת הנתונים לצורב בזמן הצריבה יהיו מהירים וללא בעיות. האם להשאיר כך או לשנות ל: דיסק קשיח ראשי (מערכת הפעלה) וה-DVD משני צורב ראשי ודיסק קשיח (הנוסף) משני. או צירוף אחר? אבקש תשובה ברורה ומוחלטת (עובדתית) שדעת מומחי כל אינם חלוקים עליה. תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 944 צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לקנות דיסק קשיח של WD, מסדרת Blue, בנפח 3TB או 4TB שישמש בעיקר לאחסון ארוך טווח של קבצים גדולים (סרטים, מדיה וכדומה) https://www.wdc.com/products/internal-storage/wd-blue-pc-desktop-hard-drive.html ברשותי לוח אם של Gigabyte מדגם GA-P55-UD3L rev2.0 https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-P55-UD3L-rev-20#ov השאלה האם אוכל להשתמש בדיסק הקשיח הזה על הלוח אם שיש לי. (אני מריץ וינדווס 7), 1) הלוח תומך ב SATA2 והדיסק הקשיח הוא SATA 3 ,האם יש תאימות אחורה? להבנתי כן, אבל אני רוצה לוודא לפני הקנייה. 2) באתר של אייבורי כתוב שהדיסק דורש צ'יפסט H61 לפחות. זה נשמע לי קצת משונה, כי לכאורה הממשק SATA אמור להיות אוניברסלי ולא לענ…
-
- 1 תגובה
- 944 צפיות
-
-
אני יודע NEC לא מומלץ אבל בכל זאת אשמח לעזרה אני מתכנן לקנות צורב ולפי הבקורות בפורום לא כל כך הצלחתי להבין מה מומלץ חוץ מה BENQ שאין בארץ בקיצור ראתי שלNEC יש צורב חדש שהם הוציאו ביחד אם SONY ולפי הביקורות הוא נראה די סבבה הדבר העקרי שאני צריך מהצורב זה איכות צריבה די טובה בקיצור מה דעתכם שווה לנסות? ועוד שאלה יכול להיות שאני מזמין חבילה מחו"ל שווה להשקיע ולהזמין גם את הBENQ או שזה לא כל כך משנה?
-
- 7 תגובות
- 944 צפיות
-
-
היי, אני מתכוון לקחת דיסק לייטסקרייב, להכניס אותו הפוך ולעשות את הלייבל בלי לצרוב זה אפשרי או שחייב קודם לצרוב אני רוצה לעשות את זה לכמה דיסקים ואז בבית לצרוב אותם רגיל כי לי אין צורב לייטסקרייב ולחבר שלי יש. תודה רבה!
-
- 7 תגובות
- 944 צפיות
-
-
??? גם בלוח אם של אביט ושל גיגה בייט?
-
- 4 תגובות
- 944 צפיות
-
-
מאז ומתמיד אני יודע שעדיף לא לאחות את הדיסק יותר מדי פעמים. התקנתי את DISKEEPER וראיתי שהברירת מחדל שלה היא אחות את המחשב בערך פעם ביום. האם התוכנה יודעת משהו שאני לא יודע? מהי התדירות הכי טובה לאיחוי?
-
- 1 תגובה
- 944 צפיות
-
-
יש לי כזה קורא כרטיסי זיכרון ב USB2.0 הוא פועל בלי דריברים או תוכנות מיוחדות פשוט שאני מחבר מופיעים לי כוננים במחשב שלי ואז אני נכנס משם אבל ניסיתי לפרמט את הכרטיס בעזרת כפתור ימני על הכונן ופרומט הופיע פירמוט כמו של הדיסקטים.. וזה עשה ואז בסוף הוא רשם שווינדוס לא יכול לפרמט את זה... מדיה לא מוכרה... איך אני מפרמט את הכרטיס??
-
- 0 תגובות
- 944 צפיות
-
-
מישהו קנה או מכיר ? אני רוצה הארד דיסק עמיד שלא יקרוס לי לאחר שנה בגלל שאני משאיר את המחשב דלוק 24 שעות... מישהו שמע דברים טובים / רעים עליו ?
-
- 13 תגובות
- 944 צפיות
-
-
הי, מפרט נוכחי: I7 4790K 4.5GHz 32GB RAM GTX770 GIGABYTE Z97X-Gaming 3 Antec P280 מערך כוננים כרגע: Samsung EVO 840 120GB SATA - בו הווינדוס וה-pagefile WD 1TB SSD SATA - בו VM-ים\משחקים וכו'. 4 כוננים קשיחים נוספים. המערכת שלי כבר בעייתית לשימושים שלי (פיתוח כבד, VM-ים, קונטיינרים, דפדפן) ואני מוצא את עצמי בבעיות RAM כל הזמן. הגדלה של ה-pagefile על ה-ssd עזרה (ברור שזה לא אידאלי). אני אקנה מערכת חדשה בהמשך, אבל אני מעדיף לחכות כרגע כמה שאפשר - תקופת קורונה, כרטיסים חדשים של nvidia וכו'. (זה חשוב לציין, כי הכונן יצטרך לעבור למערכת החדשה בתור ראשי) אני חושב על השדרוג הבא למערכ…
-
- 2 תגובות
- 944 צפיות
- 1 follower
-
-
אני יודע שזה יישמע דיי מטומטם ואידיוטי מצידי שאני בכלל שואל את השאלה הזו.. יש לי חיבור של SATA על הלוח אם, אבל ההארד דיסק שלי מחובר ב IDE. אם אני אחבר הארד דיסק נוסף לחיבור ה SATA, הוא יעבוד?
-
- 7 תגובות
- 944 צפיות
-
-
שלום לכולם, אינני יודע אם זהו הפורום המתאים לנושא זה, במידה ולא- אשמח שיעבירו אותו לפורום המתאים. אני מעוניין בדיסק און קי ודודים שלי באים לביקור מארה"ב בחנוכה, אז חשבתי לנצל את ההזדמנות חשבתי על אחד בעל נפח של 4GB ויהיה נחמד גם U3 איתו, אשמח למהירות סבירה ומעלה. בדר"כ אני מבקש מדודים שלי דברים מ Newegg, ככה שאולי תמצאו שם משהו טוב, אם יש לכם חנות אחרת להביא לי-בשמחה! (רק שתהיה חנות יחסית גדולה, ולא איזו חנות שכונתית שיש לה אתר באינטרנט) מצאתי את זה: http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16820227145 הוא נראה נחמד, נשמע מהיר, אבל אין לו U3... בנוסף גם כתבו שם בביקורות הצרכנים שהמכסה שלו נופל בקלות יתרה :-\ תודה רבה לעונים
-
- 10 תגובות
- 944 צפיות
-
-
יש לי DVD של טושיבה אבא שלי אמר לחנות לשכפל מי כסטא לדיסק DVD אז סמתי את הדיסק במחשב והכול פועל אבל הבעיה שרואים מי הקסתא איזה 50-60 % הסרט הזה פועל עד50-60% ואז זה מפסיק את הסרט .. ניסיתי איזה 20 פעם.. אז החזרתי לו את הדיסק אמרתי לו את הבעיה אחרי כמה ימים או אמר שהדיסק פועל עד הסוף .. הוא אמר בטח בDVD של המחשב שלך אין כוח הDVD שלי לא תקין או התוכנה ??????? או הדיסק?יש עוד תוכנת DVD חוץ מיPOWERDVD
-
- 7 תגובות
- 944 צפיות
-
-
אני מחכה כרגע להוזלת מחירי הכוננים הקשיחים על מנת להעביר את כל החומר שאגרתי במשך השנים מהדיסקים למחשב. לאחרונה אני במחסור חמור של מקום פיזי וחשבתי לאחסן את כל נרתיקי הדיסקים זה על זה. במקרה כזה יופעל על הדיסקים שבתחתית הערימה משקל של 10-15 ק"ג. האם ישנו סיכוי כלשהו שהדיסקים יאבדו מידע? (אינני מאמין שהם יישברו)
-
- 7 תגובות
- 943 צפיות
-
-
מישהו מכיר חנות בארץ/בחו"ל המאפשרת לרכוש מסילה כזאת שמרכיבים עליה כונן 3.5 אינץ ומכניסים למסילה של 5.25 אינץ (איפה שהצורב). הסיבה לכך שיש לי אפשרות במארז להוציא את התא של 3.5 וזה מפנה המון מקום במארז. עם המארז קיבלתי רק מסילה מתאמת אחת וברצוני לרכוש עוד כמה.
-
- 2 תגובות
- 943 צפיות
-
-
יש ברשותי כונן חיצוני WD 1 טרה, כשנגשתי לעשות לו אתחול הוא נתן לי אפשרות לעשות אתחול רק ל 32 גיגה ולא לכל הנפח המלא של 1 טרה מה הסיבה ואיך מסדרים זאת
-
- 2 תגובות
- 943 צפיות
-
-


