אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי כנון קשיח חיצוני WD MY PASSPORT ESSENTIAL 750GB והוא כרגע FAT32 ,יש אפשרות לעשות את חלקו בNTFS? אני רוצה להשתמש בו לגיבוי של המחשב אבל גם להשתמש בו בטאבלט והטאבלט יודע לקרוא רק את הFAT32 אז יש דברים שאני לא צריך בעצם בטאבלט ואותם אני יכול להשאיר בNTFS בעצם השאלה אם זה אפשרי? תודה
-
- 7 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום לאחר החלפת דיסק ישן בדיסק חדש גדול לא ניכר שיפור בביצועי המחשב/דיסק בבדיקת הוינדוס 5.9 האם ניתן לשנות אזשהם פרמטרים בביוס על מנת לשפר את ביצועי הדיסק או ביצוע פעולות נוספות על דיפראג על מנת לשפר את הביצועים כמו כן האם חיבור מס' דיסקים ברייד 0 1 או 5 ישפר את ביצועי המערכת בתודה ערן
-
- 1 תגובה
- 965 צפיות
-
-
שלום, אני צריך לקנות צורב חדש מתלבט בין הדגמים הנ"ל :Liteon LTR52246S or MSI CR52M אשמח לתגובות
-
- 4 תגובות
- 965 צפיות
-
-
קצת הסתכבתי עם האשכול שיש למעלה עם ה32 עמודים.. תראו האם אני אוכל להשתמש בו ככונן רגיל לכל דבר? אם שכדאי לקנות בנוסף עוד כונן?... כי עם צורב רגיל CD-R/W אי אפשר להשתמש לשניהם.. הוא נהרס דיי מהר.. האם זה ככה גם בצורב DVD?.. מה זה בדיוק כמה אמרו שם: רק אם אין לך : DVD RAM =/ מה זאת אומרת??? האם זה אומר שהוא לא יוכל לצרוב דיסקים ואז למחוק מהם? DVD-RW?? זה זה? או שזה משהו אחר שקשור לגיבוי? אשמח אם תסבירו לי קצת איזה צורב DVD הכי פחות סיכויים שיהרס.. עוד משהו ששמתי לב אליו: האם זה נכון או שסתם בא לו לעשות לי את החיים קשים אההה ומה העניין של ה+ והמינוס בצורב? ראיתי שNEC3500A הוא גם פלוס וגם מניוס.. מה זה אומר בדיוק ? והאם הוא תומך בצריבה משני הצדדיים? תודה לעוזרי…
-
- 11 תגובות
- 965 צפיות
-
-
בשעה טובה רכשתי את הדיסק החיצוני שהומלץ לי בפורום 3TB Backup Plus Desktop זה החיצוני הראשון שלי, בכל הדיסקים הפנימיים שלי יש לי לפחות שני מחיצות בכל דיסק. האם לפצל את החיצוני למחיצות זה תהליך זהה לזה של הדיסקים הפנימיים? אין עם זה שום בעיה?
-
- 0 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום לכולם אוקיי ..יש לי את הקשיח הנ"ל ( 1T ) ומחולק לשלוש מחיצות האם סביר שההעתקה בין שלושת המחיצות לא עולה על 24 מיגה/שנייה אלה נתוני היצרן : Average Latency 4.17ms Average Seek time(typical) 8.9ms Media Transfer Rate(Max.) 175MB/s Interface Transfer Rate(Max.) 300MB/s Drive Reday Time(typical) 12s אשמח לקבל חוות דעת
-
- 2 תגובות
- 965 צפיות
-
-
נתקלתי משום מה בשני דגמים (?) של אותו צורב אבל שניהם באותה המהירות 52x32x52 של LG.. האם הדגם שמוכרים אצלנו שונה חומרתית מהדגם הנמכר נגיד באנגליה? למרות שצויין ששניהם מדגם GCE-8525B הצורב שנמכר אצלנו:
-
- 9 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום , מחפש מן מוצר אחסון אלחוטי שאני יוכל לגבות אליו קבצים מהפלאפון . כמו המוצר הזה: http://www.amazon.com/dp/B00DR8LAE2?tag=price301-20&m=ATVPDKIKX0DER האם יש תחליפים אליו ? תודה!
-
- 0 תגובות
- 965 צפיות
-
-
ככה שהסיכויים יהיו קטנים שאני יאבד את החומר? כמו שאבדתי אתמול?.... יש איזה משהו?... ההארדיסק WESTERN DIGITAL תודה לעוזרים!
-
- 7 תגובות
- 965 צפיות
-
-
אני יחדד את השאלה http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/ ... BDR-206DBK האם הנגן הזה ינגן את הפורמטים השונים של סאונד +וידאו ? של בלו ריי ? 8 channel LPCM ? 192 kHz, 24 bit audio capability ? xvYCC ? Dolby TrueHD bitstream capable 8ch ? DTS-HD Master Audio bitstream capable 8 ch ?
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
איפה הכי משתלם לאכסן מידע... בהארדיסק בכונן או אצל חבר אמיתי( :-X) כמו נייק
-
- 6 תגובות
- 964 צפיות
-
-
קניתי דיסק קשיח - WD 500GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD5000AAKS ובמשחב ראיתי שיש לי 465GB, בחנות אמרו לי שהיצרן מעגל את זה בעצם. האם גם לכם זה ככה?
-
- 6 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שלום אני מוכן להשקיע עד 170 בצורב dvd - ide איזה צורב הייתם ממליצים עליו?רק בבקשה אל תפנו אותי למדריך למעלה.פשוט תנו תהמלצה שלכם. תודה
-
- 3 תגובות
- 964 צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני דיסקים של 1T. לאחד buffer של 32m ולשני 64m הפרש המחירים בערך 100 ש"ח שווה להשקיע? (הדיסקים הם WD caviar green/ blue) ד.א איך הם בהשוואה ל samsung hd103sj? קניתי אותו בזמנו אבל הוא הרטיט את המארז תוך עשיית רעש רב, אז החלטתי לנסות דגם אחר.
-
- 5 תגובות
- 964 צפיות
-
-
-
שלום.. בזה עוד לא נתקלתי. יש לי מחשב שלא עשיתי בו יותר מידיי שימוש עד עכשיו והחלטתי להחיות אותו קצת ולהשתמש בו כסוג של שרת אחסון.. אז ככה: לוח אם של WIN XP PRO , ASUS P4P800-E Deluxe קישור למפרט של הלוח: http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=INIJUvLlif7LHp3g המערכת מותקנת על דיסק IDE של 40GB בגלל שעל הלוח יש סה"כ 2 יציאות SATA קניתי 2 דיסקים של 500GB SATA ועוד אחד של 500GB IDE כולם של חברת WD לא חשוב כמה דיסקים אני מחבר.. הביוס מזהה את כולם לפי הדגם שלהם אבל המערכת מזהה לי רק אחד ולא לפי 500GB אלה לפי 130GB וכשאני אומר מזהה אני מתכוון לזה שהיא מזהה דרך פרטישון מג'יק והמנהל דיסקים של ווינדוס - אני לא רואה אותם ישר במחשב שלי אלה צריך קודם להגדיר להם מחיצה כמובן. בבקש…
-
- 12 תגובות
- 964 צפיות
-
-
מה שמעתם עליו? בעיות? ביצועים? הקלטות תקינות? אולי מישהו רכש אותו כבר , יכול לתת חוות דעת ממקור ראשון? חוץ מזה אם מישהו יודע: האם הוא יכול לשמש כממיר וידאו למחשב (ללא הקלטה) כלומר על מנת לחבר ממיר דיגטלי של הכבלים לצפות בטלויזיה? (אם כן האם זה ממולץ או שוחק מידי) אם לא הבנתם את הכוונה האם הוא יכול לתפקד כמו הכבל הזה: http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=2023215 יום טוב, טל
-
- 4 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שלום לכולם. שאלתי היא (ותודה למי שיסביר לי) היא מה היתרונות/חסרונות על קצה המזלג בין סוגי הגדרות כונן. אני יודע שה- NTFS טוב ויעיל לקבצי מערכת, מוסיף הגנה ובקרה אבל לא מנצל מקסימום מהירות החומרה (תקנו אותי אם אני טועה) אבל מה ההבדל בין FAT ל FAT32? מה מהם עדיף ל DOK למשל והאם כדאי לעשות PARTITION מסויים (שלא ל-WINDOWS) בתור FAT כלשהו ... תודה רבה ואחלה שבת [=
-
- 3 תגובות
- 964 צפיות
-
-
זה שונה מאופן חיבור של CD-ROM פשוט ? כי קניתי צורב DVD ( nec 3520a) קניתי אותו BULK כלומר שאני מקבל רק את הצורב ללא הכבלים דרייברים וכו' . עכשיו שניסיתי לחבר אותו ניסיתי לחבר אותו כמו הסידירום בדיוק אותו דבר והמחשב בכלל לא זיהה אז לא את ההארד דיסק ולא את הצורב DVD ושהחזרתי לסידירום הכל עבד כרגיל. מה אני עושה לא נכון ? אני צריך לקנות כבלים חדשים ? תודה מראש !
-
- 10 תגובות
- 964 צפיות
-
-
מצאתי 5 SSD של 1T מתחת לגבול המע"מ באמזון. 3 כונני SATA ו 2 מסוג M.2. השימוש הוא יותר לגיבוי ואיחסון (אבל זה תמיד יכול להשתמש בעתיד). ברור לי שה M.2 הרבה יותר מהירים אבל מה שחשוב לי זה האמינות שלהם יותר מהמהירות. כלומר אני מחפש כונן שאין לא מוניטין של כזה שבה מסידרה שהרבה פעמים מתפגרת אחרי כמה חודשים ובכלל שיחזיק כמה שיותר זמן. מבחינת M.2 , הלוח שלי הוא MSI B450M Mortar Titanium וה M.2 הראשי כבר מאוכלס. נראה לי שה M.2 הפנוי עובד רק במהירות של X4. אז בקיצור איזה SSD מהרשימה הייתם קונים ולמה? SANDISK PLUS https://www.amazon.com/SanDisk-SSD-PLUS-Internal-SDSSDA-1T00-G26/dp/B07D998212/ref=sr_1_2?crid=2YYIL758K88YG&keywo…
-
- 3 תגובות
- 964 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום. רכשתי לא מזמן סלולרי עם כרטיס microSD בגודל 8 ג'יגה. בכל פעם שאני מנסה להעתיק אליו קובץ גדול (מעל 200 מגה) או מספר רב של קבצים עולה לי שגיאה בנוסח the path is too deep. ניסיתי לפרמט את הכרטיס אבל זה לא עזר. מישהו יכול לעזור לי? :s05:
-
- 5 תגובות
- 964 צפיות
-
-
אשמח לדעת.
-
- 2 תגובות
- 963 צפיות
-
-
-
אני תמיד חייב ואוהב לעבוד בתאימות מלאה לדוס. יש לי WINDOWS 98 וגם XP שאני מפעיל אותו לעיתים רחוקות. בעיקבות גסיסת ההארדיסק הקודם (120 גיגה) החלטתי לשדרג אותו ל 200 גיגה. הבעיה היא שאם אני מפרמט אותו בדוס לפי אחוזים, נותרים 57 גיגה לא מנוצלים (שאפילו לא רואים בדוס). ואם אני מגדיר אותו ב XP, למרות שאני מגדיר אותו כ FAT32, הדוס לא מזהה את הפרטישנים כלל. ערב שלם של הגדרות, פירמוטים וגוסטים ירדו לטימיון........ ניסיתי לחלק אותו ל 3 פרטישנים : 30 גיגה, 150 גיגה ו 30 גיגה. אגב, ישנה בעיה מרגיזה שכאשר קונים דיסק של 200 גיגה, מסתבר בכלל שהוא של 190 גיגה בלבד......... איפה אני משיג magic partion?
-
- 4 תגובות
- 963 צפיות
-
-
פיתאום נעלם לי הכונן CD של LG בוינדוס XP PRO! בדקתי 39689 פעם שגיעות בדיסק, וירוסים, ואיחוי, שום דבר לא עוזר, אני לא יודע מאיפה מורידים דריוורים! התקנתי את XP עוד פעם (בלי לפרמט, כלומר יש לי עכשיו עוד XP, 2 וינדוסים) והכונן מופיע בוינדוס החדש! (XP שם לו לבד דריוורים!) אין לי בעיה לעבוד עם הצורב של פלקטסור X16 X10 X40... אבל כשאני צריך לצרוב איזה דיסק... בעיה! תעזרו בבקשה! תודה.
-
- 2 תגובות
- 963 צפיות
-


