אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
מה קורה אנשים? אז ככה, חבר רצה שאני אסדר לו את המחשב ששכב כמה שנים במחסן, לפי מה שהוא אמר ניסו להתקין עליו פעם ווינדוס 7 אבל זו הייתה שטות כי המחשב לא מספיק חזק בשביל להריץ את מערכת ההפעלה הזאת. זה ההארדיסק: אוקיי, הבאתי את המחשב אליי והדלקתי אותו, זאת ההודעה שקיבלתי: החלטתי לפרמט ולהתקין ווינדוס XP, הכנסתי את הדיסק והגעתי למצב הזה: אם הבנתי נכון, אין עליו בכלל חלוקה למחיצות? :s05: אז ניסיתי לפתוח מחיצה חדשה כמו שכתוב ללחוץ על כפתור C אבל אז הגעתי למצב הבא אובד עצות, ניתקתי את ההארדיסק וניסיתי לחבר אותו אצלי במחשב, הדלקתי את המחשב, קפץ החלון הקטן למטה שאומר שזוהתה חומרה חדשה הוא נפתח ואמר שהוא הותקן בהצלחה, הכל טוב ויפה.. נכנסתי למחשב שלי אבל הוא ל…
-
- 2 תגובות
- 972 צפיות
-
-
חברה אני חושב שזה בלתי אפשרי להעתיק די וי די בעזרת סי די רגיל אבל שמעתי מאנשים שאפשר לעשות את זה אז אתם יכולים לומר לי אם אפשר אם כן ? איך? בתודה מראש טומי
-
- 1 תגובה
- 972 צפיות
-
-
שלום רב, אתמול רכשתי כונן SSD KINGSTON V300 בנפח של 120GB לאחר שהרצתי בדיקה בHDDSCAN הראה לי את השגיאה הזאת? מה זה השגיאה הזו?האם זה באמת שגיאה או שזה סתם חושב שזה שגיאה?והאם ללכת לאייבורי ולבקש להחליף לחדש? http://www.siz.co.il/my.php?i=0gjdem3yz4ni.jpg
-
- 0 תגובות
- 972 צפיות
-
-
ברשותי כבל DATA ל- i830 מרשת מירס. רציתי לדעת באיזו תוכנה עלי להשתמש ע"מ להוריד מידע למכשיר כי כאשר התוכנה מראה לי שהיא למשל מורידה רקע אז היא בעצם לא נמצאת על המכשיר למרות שההעברה מסתיימת בהצלחה ... עזרתכם בבקשה.....
-
- 1 תגובה
- 972 צפיות
-
-
ובכלל, מה ייתן מהירות קריאה עדיפה, הרפטור או מערך RAID 1 של Seagate?
-
- 9 תגובות
- 972 צפיות
-
-
חברי הפורום שלום רב. הייתי רוצה להעזר בכם בבחירה של דיסק קשיח בנפח 500GB בממשק Sata II. יש מגוון רחב וקשה לדעת במה לבחור. העדיפות הראשונה שלי היא לאמינות ויציבות (ומהירות כמובן). חשבתי על הדגם הבא, אשמח לדעת כיצד הוא מתפקד. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_272_973&products_id=21855&PHPSESSID=4e33271042ac1dbf0305f4bdcb2acd15 אשמח לשמוע הצעות, תקציב: עד 350 ש"ח. (אם ישנו כונן בנפח גדול יותר שנחשב ליותר איכותי אני מוכן להוסיף מעט כסף) אם דרושים עוד פרטים אשמח לתת. תודה רבה מראש.
-
- 5 תגובות
- 972 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש עם צורב דיוידי ;D אני רוצה לצרוב סרטים, וגיבויים. לגיבויים זה לא משנה אם זה DVR-R או DVD+R. אבל לסרטים אני חושב שזה כן משנה נכון? יש לי דיוידי שקניתי לפני שנה בערך בסקאל. DVD + video זה היה בעצם לפני חצי שנה אולי. זה לא הדגם שיש כיום. תודה
-
- 6 תגובות
- 972 צפיות
-
-
יש לי דיסק מוזיקה שאני רוצה להעביר למחשב ושאני רוצה לפתוח אותו אז זה מתקיין לי תוכנה playing שהיא משמיעה לי את השירים ובתוך הדיסק אני לא רואה את השירים אני רואה הרבה תיקיות מוזרות ויש כל מיני קבצים בפנים יש את ההתקנה של התוכנה שמשמיעה לי את השירים ועוד הרבה דברים אני לא יכול לשמוע אותו במדיה פלייר יש עוד משהו שמתי שאני מכניס את הדיסק זה כאילו לא מזהה את הדיסק רק אם אני מכניס אותו לצורב אני יכול לראות את הדיסק ועל הדיסק יש ציור של + ירוק אז השאלה שלי איך אני יכול להעביר למחשב את השירים ?
-
- 4 תגובות
- 972 צפיות
-
-
שלום. שניהם SATA. שמעתי שניתן לעשות זאת. השאלה - איזה מתאם עלי לחפש? תודה!
-
- 5 תגובות
- 972 צפיות
-
-
התקנתי מע' הפעלה 64 VISTA במחשב החדש וחיברתי דיסק קשיח חיצוני משהו נתקע ומחשב לא מזהה את כונן יותר (אחרי הפעלה מחדש ) מחשב אחר רואה רק חלק מהדברים 137 GB בלבד XP WIN VISTA רואה את הכונן בפורמט RAW איך אני יכול להחזיר דברים משם ( אין לי גיבוי ) הכונן של MAXTOR BASIC חיצוני 500 GB ידוע לי על המון תקלות בסדרה הזאת
-
- 5 תגובות
- 972 צפיות
-
-
שלום לכולם, חבר הביא לי היום את ה-HD החיצוני שלו שהפסיק לעבוד. מדובר ב WD mybook premium 320GB- חיבור USB. המחשב שלו הפסיק פתאום לזהות את הHD. המכשיר עדיין באחריות וגם בחנות ממנה הוא נקנה הסכימו להחליף אותו. העניין הוא שיש לו שם כמה קבצים שהוא צריך. אצלי במחשב הHD מזוהה נכון אבל לא ניתן לגשת אליו באמצעים רגילים(ב Disk management הוא מזוהה ללא FAT/NTFS). ניסיתי לשחזר את המידע באמצעות תוכנה שנקראת MediaRescue Pro. התוכנה זיהתה את הקבצים ואף ביצעה שיחזור לHD המקומי שלי. העניין הוא ש95% מהקבצים לא נפתחים- קובץ תמונה למשל-השם נכון, הגודל נכון אבל בהקלקה אני מקבל No preview available. כנ"ל עם קבצי וורד וכו. שחזרתי משהו כמו 10000 קבצים ולא נראה לי הגיוני שחלק כל כך גדול בHD נהר…
-
- 1 תגובה
- 971 צפיות
-
-
שלום לכולם, מישהו יודע איך אני יכול לחסום בסיסמא תיקיות שנמצאות על HD נייד. אני צריך למצוא דרך לחסום אותם כך שהסיסמא תתפקד בכל מחשב ולא רק במחשב שמותקנת בו תוכנה כלשהי.. משמע, לא יכול להתקין תוכנה שזקוקה להרצה... תודה מראש, BS.
-
- 2 תגובות
- 971 צפיות
-
-
אהלן, קניתי ב DX מתאם SATA TO USB ולא ציפיתי לבעיות מיוחדות. קיבלתי מתאם לחיבור SATA וגם ספק עם חיבור לחשמל. כבל החשמל שהגיע אמנם לא התאים לארץ אז חיברתי כבל קומקום סטנדרטי שלי. יש לציין שהספק הוא 240 ככה שהוא אמור להתאים לחשמל בארץ. בשניה שחיברתי את החשמל להארד דיסק, התחיל לצאת עשן ישר מהחיבור חשמל של ההארד דיסק. הוצאתי מיד אחריי שניה. השאלה שלי, מה הסיכוי שההארד דיסק הלך כתוצאה מהתהליך הזה ?
-
- 4 תגובות
- 971 צפיות
- 1 follower
-
-
היי, רציתי לדעת מהי ההמלצה לגבי חלוקה למחיצות למחשב בעל כונן יחיד בגודל 1TB. עיקרי ההתלבטות שלי הם: 1. כמה מחיצות? 2. באיזה גודל כל מחיצה? 3. מה לאחסן על כל מחיצה? (מערכת הפעלה, משחקים ומדיה) אם פיספסתי סטיקי בנושא אשמח אם תפנו אותי.
-
- 3 תגובות
- 971 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי כונן גיבוי 500G ובתוכו 400 G תפוס. כאשר אני נכנס אליו איני רואה את התיקיות כולן אלא רק 100 G חומר נגיש. עשיתי הצג תיקיות מוסתרות אך ללא הועיל. נכנסתי אל תוך הכונן עם דיסק MINI XP וראיתי את כל החומר ביצעתי העתקה אל כונן אחר אך הוא לא הופיע למקום שאליו הועתק. כאשר אני עושה מאפיינים על הכונן מופיע שתפוס 400 G. אשמח לסיוע המון תודה!
-
- 4 תגובות
- 971 צפיות
-
-
-
נשאר לי קצת עודף מקנייה של כרטיס מסך(כ200 ש"ח), חשבתי אולי לקנות SSD קטן (60 ג'יגה) אבל בKSP/אייבורי המינימום לאחד כזה הוא 400 ש"ח אז..נראה לכם שהמחירים יירדו , או ששווה להתאמץ ולגרד עוד 200? מבחינתי אם בטווח של השלושה חודשים הקרובים תהיה ירידה, אז שווה לחכות. יש משהו כזה באופק?
-
- 4 תגובות
- 971 צפיות
-
-
שלום לכולם תתכוננו, זה הולך להיות ארוך, אני מספר לכם את כל הסיפור כי כבר באמת שאני אובד עצות הרכבתי שרת לפני כשנתיים וחצי. השגתי מארז טוב של antec (שמתאים למספר רב של דיסקים קשיחים) עם 7 מאווררים + ספק 1500W של thermaltake. וUPS עם הספק מתאים. בגלל שהשרת שלי נבנה לאט לאט והוספתי דיסקים שונים ובגדלים שונים, החלטתי להשתמש בwindows home server. שמי שלא יודע, יש לו תכונה שאתה מוסיף דיסקים קשיחים לPOOL ואז יש לך אפשרות ליצור מחיצות לוגיות גדולות ללא כל קשר לגודל הדיסקים או סוגם. הכל דרך מערכת ההפעלה. בנוסף לתוכנה זו, יש תכונה של Duplication שמאפשרת לי ליצור מחיצות לוגיות שהקבצים בהם משתכפלים פעמיים בין הדיסקים. שיוצר מצב שאם נהרס לי דיסק קשיח אחד, אז מה שגדרתי בתור Duplicatio…
-
- 2 תגובות
- 971 צפיות
-
-
לאחר שרכשתי את Pioneer DVR-111, ראיתי באתר כי הוא ההמלצה הראשונה. אתמול הורדתי מספר קודקים-כדוגמת DIVX, K-LITE, ALL IN ONE, Codecs Pack-קודקים בסיסיים. לפתע כונן הDVD הפסיק לקרוא דיסקים-כל דיסק. לאחר שהגעתי למעבדת המחשבים, הטכנאי אמר כי הקודקים משבשים אותו, ויש להשתמש ב "POWER DVD". הקודקים הורסים את היכולת של הכונן לקרוא דיסקים?! ???
-
- 11 תגובות
- 971 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם כשאני מחלק הארד דיסק ל-2 מחיצות, אחת להתקין עליה ווינדוס והשנייה לשימושים האישיים (וידואים, תוכנות וכו'), האם זה איכשהו יאט את השימוש שלי בווינדוס? כלומר, האם החלוקה תפגע בביצועים של ההארד דיסק וארגיש שהמחשב עובד לאט? או, האם קבצים ייפתחו לאט יותר? בקיצור, האם יש הבדל מהותי והאם יש באמת צורך בקניית הארד דיסק נוסף רק בשביל להתקין עליו Windows? מדובר ב- Western Digital 640 GB. תודה לעוזרים.
-
- 10 תגובות
- 971 צפיות
-
-
חיברתי את הכונן הקשיח בצורה חיצונית עם קבל sata והקונן נראה כשני קוננים g ו i אבל שניהם לא נפתחים ותוקעים לי את המחשב איך אפשר לחלץ מהם מידע ? תודה רבה על העזרה מראש
-
- 1 תגובה
- 971 צפיות
-
-
בקצרה המפרט בצד ומותקן לי vista ultimate 64bit בכל אופן הייתי צריך לפרמט כונן חיצוני בתור fat32 אז התקנתי partition magic וכשהפעלתי אותו הוא זיהה לי את הכונן החיצוני ואת הכונן הפנימי בתור BAD אז ניסיתי להסיר את התוכנה ובאמצע זה עשה לי מסך כחול לפני המסך הכחול הכונן הקשיח הפנימי היה מחולק לשני מחיצות אחת C בה מותקנת מערכת ההפעלה בעלת 48gb והשנייה D בעלת 100gb אחרי שמערכת ההפעלה עלתה אחרי המסך הכחול המחשב זיהה לי רק את כונן C אז חיפשתי קצת באינטרנט וניסיתי לעשות קליק ימני על Computer ואז manage ואז disk management ואז לשנות את ה-path של ה-100gb אבל הוא אומר לי שצריך לעשות refresh ואז רענן וזה עדיין לא נותן לי לשנות path אז אין לי מושג מה אני אמור לעשות ודרך אגב אחרי המסך הכ…
-
- 3 תגובות
- 971 צפיות
-
-
איך אני יכול לשנות את האיזור של ה DVD שלי? אם זה ווארז אל תענו ותגידו לי שזה ווארז. תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 971 צפיות
-
-
אהלן. היום פירמטתי מחשב אשר מכיל שני כוננים קשיחים. לכונן הראשון, לו נקרא כונן 0, היו שני מחיצות, C ו-E. ולכונן השני, לו נקרא כונן 1, הייתה מחיצה (D) אחת ועוד 94GB שלא הוקצה לפני. ככל הנראה, היה ווינדוס בעבר אשר מותקן בכונן D אבל כשהמחשב שומש בתקופה האחרונה הווינדוס היה מותקן על כונן C. היום כאשר פרמטתי את המחשב הזה, התקנתי את ווינדוס 7 על כונן C. בסיום ההתקנה כשהייתה אמורה לעלות מערכת ההפעלה ווינדוס 7 בפעם הראשונה במחשב זה אחרי הפרמוט, הופתעתי לגלות שפתאום המחשב אומר לי שיש לי יותר ממערכת הפעלה אחת על המחשב הלא היא המערכת של כונן D שפתאום הופיעה (שאגב לפני כן, לא אופשר לי לבחור בה וזה העלה אוטומטית את של כונן C. בחרתי להפעיל את המערכת של כונן C, כמובן, ווינדוס 7. כאשר ני…
-
- 8 תגובות
- 971 צפיות
-
-
וכן - קראתי את הסטיקי מומלצים - הוא בדיוק מה שחיפשתי - ועל כך תודה ועכשיו לשאלה - אני רוצה לרכוש את HD103SJ ובKSP מציעים למכירה את הדגם אשר לו הם קוראים כך: 1TB 7200RPM 32MB, Sata II HD103SJ/UJ אני מניח שזה אומר שזה או SJ או UJ. אני חייב לומר שלא הבנתי כ"כ מה ההבדל בין הSJ לUJ - משהו בפלטות. בפירוט על המוצר באתר של KSP כתוב שהמודל הוא: Spinpoint F1 HD103SJ שזה בכלל מבלבל, כי לפי הסטיקי הבנתי שה-SJ הוא F3 וה-UJ הוא F1... אז מה זה מה ומה ההבדל ביניהם בכלל? הושיעני! תודה מראש לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 971 צפיות
-


