עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by dagasex,

    אני רוצה לרכוש למחשב נייד את אחד הכוננים האלה (תקציב עד 550 ש"ח) בנפח של 120-128 גיגה הבנתי ששניהם טובים. אני לא מבין גדול בעניין הזה אז אשמח אם תמליצו לי.

    • 1 תגובה
    • 979 צפיות
  2. אשמח לשמוע ביקורות על מארזים לדיסק קשיח IDE 3.5 חיצוני - שנותנים לי חיבור USB (עבור כל דיסק שיש לי, בכל נפח) האם יש מודלים מומלצים? האם עדיף בכלל דיסק USB חיצוני? תודה

    • 5 תגובות
    • 979 צפיות
  3. Started by Devil Servant,

    אני מחפש את הDOK הכי טוב ב150-200 שקל. מבחינת מקום ומהירות. אולי כדאי בכלל לקחת U3?

    • 12 תגובות
    • 979 צפיות
  4. Started by viper_sb,

    בארגונים גדולים שמדובר על שרתי אחסון ורובוט גיבויים למה מעדיפים לעבוד עם מערכות לינוק ויוניק ולא עם מערכות מיקרוסופטיות ?

    • 4 תגובות
    • 979 צפיות
  5. כל הקטע של רייד 0 קוסם לי חוץ מהמינוס הגדול של סיכוי יותר גבוהה לפשלות בקטע שיש שני הארדיסקים אז הסיכוי לתקלה בשני דיסקים הוא גבוהה מדיסק אחד וברגע שאחד נדפק אז הלך המידע המידע שלי חשוב לי יותר ממהירות קראתי על עוד סוגי רייד אבל הכל נראה לי מסובך ולא מובן לפי מה שהבנתי מרייד 3 זה נותן שנים או יותר כוננים בסטריפ וכונן אחד נפרד לגיבוי משנותן לי האופציה לרקוד על שתי החתונות רייד 2 לא בא בחשבון כי צריך 7 כוננים רייד 4 לא הבנתי מה הוא רוצה ממני רייד 5 לפי ההיגיון שלי זה מתאים בעיקר לשרתים ואחריזה כבר הפסקתי לעקוב 1+0 10 30 50 100 ffs O_O מה אתם אומרים?

    • 6 תגובות
    • 979 צפיות
  6. Started by Asafalfa,

    שלום הייתי מעוניין לדעת האם כדי לי לשקיע כסף על כונן רפטור 10 אלף RPM או על הכוננים הרגילים שיש כיום !... תחלס מה השוני ואיך זה בא לידי ביטוי ?

    • 5 תגובות
    • 979 צפיות
  7. Started by EnZeR,

    אני מתכנן לקנות מחשב חדש והתחלתי לברר על חלקים ושמתי לב שקיים הבדל די משמעותי בכסף בין כונן, נגיד לדוגמא, של 300 GB אם הבפר שלו הוא 8 או 16. רציתי לדעת אם יש הבדל משמעותי בין 8 ל-16 והאם זה קריטי. תודה רבה מראש

    • 9 תגובות
    • 979 צפיות
  8. Started by shlominavi,

    שלום הורדתי משחק ששוקל 6.32 ג'יגה... 1. אם אני יפעיל בדיימון טולס זה יעבוד? כאילו הדיימון טולס קוראת קבצים בגודל כזה? 2. אם אני רוצה לצרוב קובץ בגודל כזה איך אני עושה את זה? יש את הדיסקים של 8.5 ג'יגה או משו אבל אין לי מושג איך משתמשים בהם? 3.יש דרך לפצל את הקובץ כדיי שאני יוכל לצרוב אותו על 2 דיסקים של די וי די רגילים?

    • 5 תגובות
    • 979 צפיות
  9. Started by ^oz,

    במידה וההרד דיסק שלי מחולק למספר כוננים וירטואלים ויש לי צורך בפירמוט המאסטר (DRIVE C) , עליו מולבשת מערכת ההפעלה גם כן. האם כאשר אפרמט אותו ייפגעו קבצי גיבויים שיושבים על כוננים אחרים? (D E )? כתוצאה מפגיעה במערכת ההפעלה או שעצם החלוקה של הכוננים ב BIOS בעצם מגן עליהם כאשר מפרמטים את הכוננים מבחוץ מדוס? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 979 צפיות
  10. Started by shahar07,

    יצרתי מחיצה בעזרת Partition Manager וכרגע איני רואה את המחיצה במחשב שלי

    • 5 תגובות
    • 979 צפיות
  11. שלום. קניתי כונן קשיח חיצוני, ושמתי לב שאני מפעיל את המחשב, והכונן מחובר, המחשב לא עולה. התהליך: אני מפעיל את המחשב, עולה הסמל של INTEL, אני שומע רעש כזה מהדיסק קשיח חיצוני ואז המחשב עושה ריסטרט. נראה לי שהמחשב מנסה לעשות BOOT דרך הכונן החיצוני. שהוא היה מחובר ניסיתי להגיע לתפריט הBOOT בעזרת F12 אבל זה לא נתן לי ועשה שוב פעם ריסטרט. מישהו יודע איך לסדר את הבעיה? כי כל פעם שאני רוצה להפעיל את המחשב אני צריך לנתק את הכונן, לחכות שיעבור המסך של האינטל ואז לחבר. תודה לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 979 צפיות
  12. Started by almor12,

    מה העניינים אנשים? חג שמח, אני רוצה לקנות כונן SSD עכשיו אחרי התלבטויות הגעתי לשניים סופיים אחד: crucial m4 128GB השני: intel 330 120GB מה עדיף מבין השניים? התקציב שלי הוא עד 600ש"ח עכשיו הקנייה תתבצע בKSP. שאלה נוספת: יש לי אפשרות ליצור מחיצות בכונן בלי לפגוע במהירות קריאה וכתיבה? לדוגמה: ליצור כונן C וכונן D

    • 5 תגובות
    • 979 צפיות
  13. Started by miim17,

    שלום לכולם. אני מנסה להתקין את כונן ה SATA החדש שלי (סיגייט 250 GB ) במנהל ההתקנים אני רואה שהא מוגדר על 3GB SATA2 ואילו ב HDTUNE אני רואה שהוא מוגדר כ ULTRA DMA MODE6 133 בעוד שבעיקרון הוא יכול להגיע ל MODE 7 512 כיצד (אם בכלל אני משנה את ההגדרה הזו? (ובאופן כללי אני מקבל במבחן של HDTUNE בסביבות ה 80 מגהביט לשניה. תקין ? ) ועוד שאלה: הטמפרטורה של כל ההארדיסקים שלי היא בסביבות ה51 מעלות. כיצד מומלץ לקרר ? אין לי כלכך איך לרווח אותם (מארז יחסית קטן) במידה ואני מתקין מאוור לידם - אני מתקין אותו שיוציא אוויר מהמארז או שיכניס ? ובאותו עניין - מישהוא מכיר חנות שמוכרת כנפיים/מתאמים/או איך שלא קרואים לזה שמאפשרת להקין הארדיסק 3.5" בתוך בי של 5" ? (מפרצים של הסידירומים )

  14. שלום, אני בונה HTPC, וכרגע בוחן כוננים קשיחים. כמובן שהדרישות הן שקט וקרירות. עבור אחסון הסרטים אני צריך כונן של 2TB. לפי הסטיקי שלכם ראיתי שמומלץ הכונן של סמסונג. עם זאת, אני מעוניין גם בכונן קטן יותר (בנפח) עבור מערכת ההפעלה. מבחינתי שיהיה 120 GB או אפילו פחות אבל האם זה משתלם? יש המלצות לדגמים ספציפיים? תודה.

    • 5 תגובות
    • 979 צפיות
  15. Started by idanmal,

    שלום לכולם .... מישהו יכול להסביר לי פעם אחת ולתמיד מה ההבדל בין המדיות, למה יש כאלו יותר טובים ויקרים, ולמה לא לקנות חברות לא מוכרות. אני פעם אחרונה קניתי מדיות של teac במחיר מצחיק ואז מישהו פה הסביר למה המחיר הזה,כנראה היו מזויפות . בקיצור מחכה להסברים מה לא טוב במדיות שהפירמה שלהן לא מוכרת ? ומה כל כך טוב במדיות של VERBTIME? כי אני לא מרגיש שום הבדל. עד היום אני צורב על מדיות כאלו בלי פירמה תקראו לזה ולא היו שום בעיות לא במדיות ולא בצורב שלי שאני מרוצה ממנו צורב על הכל וקורא הכל.

  16. לאחרונה הוספתי למחשב HD נוסף של סמסונג (F3 SPINPOINT) של טרה. בנוסף לסמסונג יש לי גם WD של 500 גיגה. הWD משמש כהארד לאיחסון והוא מחולק ל3 חלקים בצורה אקראית. הסמסונג לא מחולק בכלל והווינדוס מותקן בו. כשאני נכנס מדי פעם לWD אני מקבל תקיעות כאלה ורעשים מוזרים של "קריאה" (בדקתי שזה לא קשור לתקלה - ע"פ מדריך רעשים של הארדים גוססים ) ) מדי פעם אני חווה תקיעות גם בסמסונג. ממה זה נובע כל העניין ומה אפשר לעשות כדי לתקן את זה. פרט לRAID כמובן. תודה מראש. defrag נעשה בצורה יסודית - לא עזר.

    • 1 תגובה
    • 978 צפיות
  17. שלום לכולם! אני מעוניין לקנות כונן נייד "1TB 2.5 עם חיבור usb3. ההמלצות שראיתי פה בפורום הם WD passport or samsung n2. אבל הבנתי שהם מסתובבים ב5400rpm בלבד. לכן חשבתי לקנות מארז ודיסק 7200rpm בנפרד. קודם כל מה דעתכם על הרעיון, באם ההמלצות חיוביות אשמח להמלצות למארזים ודיסקים. תקציב 500-700 שקל. אם זה מוזיל (סטודנט בכל זאת.. ) אין לי בעיה להזמין את המארז מחו"ל (את הדיסק אני חושב שעדיף שלא, לא?) השימוש יהיה בעיקר אחסון מוסיקה ווידאו (גם hd) וניגון שלהם ישירות מהדיסק החיצוני. תודה רבה לכל העונים\מתעניינים, גלעד.

    • 1 תגובה
    • 978 צפיות
  18. איזה מהם עדיף למרות שיש להם את אותם ביצועים לפי אתר היצרן בין http://ksp.co.il/hmain.php?uin=11286 לבין http://ksp.co.il/hmain.php?uin=10719 ההבדל הוא 10 שקלים בין שני הדגמים אבל בכול זות איזה מומלץ תודה רבה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 978 צפיות
  19. Started by yaelkam,

    מקווה שזה הפורום המאתים לשתי השאלות: 1. אני מעוניינת להוסיף עוד כ 500GB לפחות. פתחתי את המארז ונדמה לי שיש מקום SATA פנוי, אבל אני רוצה לוודא, אז אני מצרפת כאן חלק מהסיכום מתוכנת EVEREST. האם אפשר להוסיף דיסק קשיח עם חיבור SATA? האם הדיסק של ה 640GB של WD מתאים ללוח האם, והאם הוא מומלץ בעיקר לצרכים של הורדות ואחסון של וידאו ומוזיקה? Field Value Computer Operating System Microsoft Windows XP Home Edition OS Service Pack Service Pack 3 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computer Name BOAZ (äîçùá ùì áòæ) User Name éåíèåá! Motherboard CPU Type Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200) Motherboard Name Intel Bay Field D865GBF (6 PCI, 1 AGP, 4 DIMM, Audio, Video, LAN) Motherboar…

    • 5 תגובות
    • 978 צפיות
  20. Started by TAMIRRR013,

    תמיד שאני צורב שירים לרכב אחרי שבועיים בערך מזמן שהדיסק באוטו שירים מסויימים מתחילים להיתקע מידי פעם והשירים לא רצים חלק, חשבתי ליקנות תמדיות האלו http://ksp.co.il/?uin=14858 ששמעתי שהם מצויינות אבל מה זה GOLD כי זה לא verbatim הרגיל , אף פעם לא שמעתי על ה GOLD מישהו יודע מה ההבדל?

    • 6 תגובות
    • 978 צפיות
  21. Started by R007,

    שלום, יש לי כונן של 1TB של WD במחשב כרגע, אני רוצה לרכוש כונן נוסף (HD154UI) על מנת לשפר את נפח האחסון. אני מתכנן לפרמט את המחשב. השאלה שלי היא כזאת: אם אני מחבר את הכונן הקשיח (HD154UI) לפני הפרמוט ומעביר אליו את הקבצים שאני רוצה לשמור, האם לאחר הפרמוט (אני מתקין את המערכת על ה -WD) כשאני אחבר את הכונן השני (HD154UI) הקבצים יישמרו ואני אוכל להשתמש בהם על המחשב המפורמט?

    • 3 תגובות
    • 978 צפיות
  22. Started by KGB,

    שלום חברים... אני צריך המלצה ממכם על קניית צורב חדש התקציב שלי הוא עד 350 ש"ח פלוס מינוס בתודה מראש לכולם...

    • 6 תגובות
    • 978 צפיות
  23. Started by EnterOC,

    הייי אני צריך כונן SSD לנייד אני מתלבט בין מספר כוננים: VERTEX 2 120GB INTEL 320 120GB (דור 3 - אבל מבחינת ביצועים לא נראה כך) CRUCIAL C300 128GB (בקר MARVALL לפי הכתבה הבקר הזה נחות מהSF-1200 אך כונן זה ספציפית נותן ביצועים טובים) לכל אחד היתרונות והחסרונות שלו,קראתי את המאמר של ההשוואה שפורסם פה באתר אבל אין שם מסקנה חד משמעית מה יותר טוב.כל הכוננים האלה כמעט זהים בינהם במחירים לכן נשאלת השאלה מי מבינהם הכי טוב לשימוש יום יומי. או שאולי בכלל עדיף לרכוש כונן CRUCIAL C300 בנפח של 64 גגה,הלכתי על הכוננים של ה120 כי הם נותנים ביצועים יותר טובים מהכונן של ה64 אך הייתי מעדיף ללכת על הכונן שיתן את מירב הביצועים במחיר הכי נמוך (ואם 64 לא נותן את זה אז אין ברירה צריך 120)

    • 3 תגובות
    • 978 צפיות
  24. Started by segevgabay,

    האם יותר טוב להתקין על הארדיסק 10,000RPM מערכת הפעלה למרות שהוא לא בא בנפחים גדלווים? או עדיף על 7200 RPM?? שהוא בא בנפחים גדולים?

    • 8 תגובות
    • 978 צפיות
  25. Started by pyro,

    שלום. קניתי מחשב חדש עם לוח ג'יגבייט NFORCE4 עם דיסק SATA של סיגייט. אני מבצע איתחול דרך התקנת וונידוס יוצר מחיצות ומבצע העתקת קבצים על מחיצת C. לאחר ריסטרט ראשוני אני לא מצליח לנצע בוט דרך הדיסק... יש למישהו מושג מדוע???

    • 5 תגובות
    • 978 צפיות

דיונים חדשים בפורומים