אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. אני צריך המלצה להארד דיסק או לאמצעי איחסון חיצוני עד 1.5T. יש לי מידע חשוב שאיתי כבר 6 שנים,אני בחיים לא מפרמט. התכונה הכי חשובה זה אמינות! לא מעניין אותי מהירות. תקציב 800 תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום.. לפני כמה ימים לקחתי ממחשב ישן של אבא שלי ורציתי לקחת ממנו כמה חלקים.. קיצור הוצאתי ממנו את ההארד דיסק (6.5 ג'יגה.. חשבתי לשים עליו קצת גיבויים וכאלה..) וניסיתי לחבר למחשב שלי.. ניסיתי שעה להבין מה הולך וחוץ מלהרוס את המחשב אני לא חושב שעשיתי משהו :-\.. אז אם מישהו יוכל בערך להסביר לאן צריך לחבר כל דבר.. או אם מישהו יודע אם יש אפשרות אולי לקנות מפצל ולחבר אתו דרך הארד דיסק אחר.. בכל מקרה.. עזרה תתקבל בברכה (ד"א.. אם צריכים תמונה של המחשב/החיבורים/ההארד דיסק או כל דבר אני יכול לעלות תמונות ממצלמה דיגטלית אם הפורום תומך באפשרות הזאת...)
-
- 2 תגובות
- 985 צפיות
-
-
האם כדאי לי לקנות אותו? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_278_356&products_id=1878
-
- 2 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום יש לי hd של wd - 80 mb - אך משום מה כשאני בודק את גודלו - הווינדוס מודיע על גודל של 74.4 - נכון שהחברות מודדות כל מגה לפי 1000 קי ולא 1024 - אז בעצם הגודל היה אמור להיות 78.125 - מישהו נתקל בבעיה כזו? כמו כן בכונן d שלי הווינדוס מציג שיש לי 55 gb - אך כאשר אני בודק את תכולתו אני רואה שיש בו 35 ג'יג'ה מלאים ו 15 ריקים - איפה עוד 5 מגה?
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
כמו שכתוב מחפש כונן חדש לשימוש דסקטופ ממוצע משחקים סרטים וכו אשמח להמלצות קראתי דברים טובים על ה M4 אבל מצד שני הביקורות עליו קצת מעורבות חשבתי גם על סאנד פורס של קורסייר. מה דעתכם? אני צריך כונן 128GB תודה
-
- 3 תגובות
- 985 צפיות
-
-
הSSD הידוע של אינטל נמכר בKSP במחיר הזה, המחיר נחשב למחיר טוב? עדיף להזמין מחו"ל? (יש לי את האופציה) תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום. כאשר אני מביט באינפו טול בנרו אני רואה שאופציית ה-DMA כבויה. היכן אני יכול להפעיל אותה מחדש? ואיך עושים את זה להארד דיסק? אני משתמש ב- Windows XP Professional. תודה.
-
- 12 תגובות
- 985 צפיות
-
-
הפילפס 1628G החזיק לי רק 10 חודשים עכשיו כל דיסק שאני צורב קופץ לי חשבתי שהבעיה בדיסקים לבסוף הרכבתי את הנק שלי 3500 במקום הפילפס וראו איזה יופי הכל תקין רק לשם השואה הנק 3500 עובד אצלי ללא דופי כבר כמעט 4 שנים אז אנא ממכם מספיק ללכלך על הנק ואל תשכחו שנק = פיוניר = אסוס
-
- 7 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום, איזה מדיות DVD הכי איכותיות אתם ממליצים לי לקנות שהולכות טוב עם צורב LG ? אני מתכוון למדיות מסוג DVD+/-R ביצעתי חיפוש לפני וקראתי דברים טובים על וורבטים וTY ומקסל... אבל, איזה דגמים ספציפיים מהם הכי איכותיים?.. הבנתי בחיפוש שזה הולך לפי קוד המדיה, איפה הוא כתוב על הדיסק עצמו או על הקופסא? ואיזה חנויות בארץ מוכרות אותם במחירים סבירים ? תודה !
-
- 9 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום אני מתלבט קשות בין שני הדגמים האלה: 1. SAMSUNG F1 1TB HD103UJ 2. WD GP 1TB WD10EADS איזה מהשניים עדיף מכל הבחינות? לי חשוב קצת השקט מכיוון שההארד דיסק ישמש אותי למחשב HTPC תודה איציק
-
- 3 תגובות
- 985 צפיות
-
-
-
היה לי אחד חיצוני של 1.5T הוצאתי אותו מהמארז שלו וחיברתי אותו פנימית במחשב. הוא עובד שונה מהאחרים. כאילו "נדלק" רק כשאני מנסה לגשת אליו. ואז יש דיליי של כמה שניות. האם זה ידוע? האם זה משהו בהגדרות?
-
- 4 תגובות
- 985 צפיות
-
-
מחיר עד 800 שקל. אני מחפש כונן עם ביצועים טובים ככל הניתן. שמעתי דברים טובים על ה-Samsung 840 אבל אני לא יודע איזה בדיוק (EVO או PRO) יש עוד דברים שכדאי להסתכל עליהם ?
-
- 1 תגובה
- 984 צפיות
-
-
למישהו יש תוכנה שהוא ממליץ עליה שיכולה לנטר HARD DISK זה לRAID 5 . אני פשוט רוצה לדעת עם זה בעיה של H.D או בעיה לוגית בתוכנה תודה לכל העוזרים מראש
-
- 0 תגובות
- 984 צפיות
-
-
אני משתגע ולא מבין ממה נובעת הבעיה הזו... אני משתמש בתוכנת צריבה - CDBurnerXP, אבל גם בNERO הייתה לי בעיה דומה (לא אוהב לעבוד עם NERO)... זה לא משנה אם אני מנסה לצרוב DVD או CD אני מקבל את ההודעה הבאה: Device error:(336130) Could not write to disk (LBA:246496 Length: 32). Invalid Address For Write. - 0x052102 זה קורה לפעמים ולפעמים לא ובזמן האחרון זה קורה לי מלא, עכשיו הצלחתי לצרוב בסדר אחרי שעשיתי איתחול מחדש למחשב אבל בצריבה השנייה שוב קיבלתי את ההודעה הזו. הצורב הוא צורב חדש ויש לי אותו אולי חודש. הדיסקים הם של TEAC חדשים ואיכותיים, אני משתמש בדגם הזה כבר מלא זמן ואף פעם לא היו לי בעיות. יש לציין שזה קרה לי גם עם דיסקים מפירמות אחרות... אני לא מצליח להבין ממה …
-
- 7 תגובות
- 984 צפיות
-
-
זה המקרה, יש לי הארדיסק WD 40 GB שהחליט בוקר אחד להתאבד... נדמה לי שזה בגלל כבל IDE פגום שהיה לי... ובכן עכשיו מה שקורה זה שיש לי הארדיסק שרק הביוס מצליח לזהות אותו, כשאני מנסה להריץ FDISK אני מקבל שגיאה שהתוכנה לא מצליחה לקרוא את ה- PARTITION TABLE. הורדתי אוסף תוכנות על דיסק בוט (ultimate boot disk) וניסיתי להריץ, וגם שם, אבל אני מקבל שגיאה שאין אפשרות גישה לכונן. יש לציין שהוא לא משמיע רעשים כלל...
-
- 6 תגובות
- 984 צפיות
-
-
היי, אני בעל אולפן הקלטות ובקרוב מאוד אני עובר ללמוד בארה"ב. חלק מהדרישות בקולג' זה עבודה על MAC, ויהיה עליי לרכוש מקבוק דרך הקולג' בתחילת לימודיי. במחשב שלי (PC) כרגע, בארץ, יש קצת פחות מ-1T שעליי לקחת עימי לארה"ב. אני צריך לקנות כונן קשיח חיצוני איכותי, לגבות את כל החומר כאן ולהתקין אותו על המקבוק כשאגיע לשם. העניין הוא שקראתי ששפת קריאת הקבצים בPC וMAC היא שונה, ושהשפה המשותפת ביניהם (FAT32 כמדומני) מוגבלת לעד 4GB לקובץ. ויש לי קבצים ששוקלים גם 40GB... הבנתי שבשביל להתאים את הכונן לMAC, אפשר לפרמט אותו ל-ExFAT. אבל נשמע לי הגיוני שכל הקטע של הפירמוט הוא שהקבצים נמחקים - אז מה עשינו בזה? את הכונן הקשיח החיצוני המיוחל עוד לא קנית…
-
- 3 תגובות
- 984 צפיות
-
-
היי, אני מחזיק צורב לייט-און 52-24-52 ותוכנת צריבה נרו 5, ובכל זאת לא מצליח לצרוב דיסק בנפח 800. יש למשהו הצעה? שלומי
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-
-
אני גם צריכה כונן פנימי 1000 GB - גם עד 700 ש"ח תודה
-
- 0 תגובות
- 984 צפיות
-
-
או 60 ? מישהוא ניסה אולי אצ wd 80gb 8mb SV ? זה על לוח של PCPARTNER מעבד 600MHz EB (133bus או מאיפה אני יוריד עידכון לביוס בבקשה תעזרו לי כי אני קונה בקרוב הארדיסק 80 גיגה של WD אבל אני יקנה 60 אם השמונים לא יפעל לי....
-
- 2 תגובות
- 984 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מחשב עם הארדיסק של WD מהסידרה הכחולה ורציתי לדעת מה אומרים המ"ב שבפרט שלו. כלומר מה ההבדל בין 16M ל-32M והאם זה משמעותי? תודה!
-
- 3 תגובות
- 984 צפיות
-
-
שלום לכל המומחים. יש לי בעבודה הארד דיסק מהדגם הבא: http://www.memoryamerica.com/301359u.html בזמנו, ההארד דיסק פורמט כך שיכיל רק 2TB, כנראה משיקולי מערכת (32 ביט). היום אני מעוניין לפרמט אותו מחדש ולקבל את ה4TB שהוא יכול לספק לי אבל לא באמת יודע איך עושים את זה. מישהו?
-
- 4 תגובות
- 984 צפיות
-
-
שלוםף איך הדיסקים ה- DL של TEAC ? האם למישהו יש נסיון איתם? כל טוב, גבריאל
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-
-
קניתי דיסק און קי של חברת PQI, (הוא USB2.0), וכשאני מחבר אותו למחשב זה רושם לי את ההודעה - High speed usb device pluged into non high speed hub. והדיסק-און-קי פועל בצורה איטית ועושה בעיות. יש לי usb2.0 . (לוח אם Asus P4P-800). מה לעשות ? האם ה-usb לא מוגדר כמו שצריך ? איך מסדרים ? תודה !
-
- 2 תגובות
- 984 צפיות
-
-
נייד עם קונטרולר של intel "mobile express chipset sata ahci controller" דרייבר אחרון. עם רק דיסק פנימי מחובר מהירות שלו מעל 80MB עם מחובר גם ESATA שרק מחובר ולא עושה כלום מהירות של קונן פנימי יורד ל 50MB פנימי SATA3 חיצוני SATA1 בדיקות עם HDTUNE תופעה ידוע ? רעיונות ? בכול מקרה כדאי לדעת שזה המצב.
-
- 3 תגובות
- 984 צפיות
-


