אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
מה דעתכם על דיסק קשיח מדגם הזה עם 64CASH ן מהירות של 7200 ו גם SATA3 ?
-
- 1 תגובה
- 986 צפיות
-
-
המותג של Lite-On הטאיוואנית הציג את משפחת דגמי ה-M8Pe, שיוצעו בשלוש תצורות שונות ועם הבטחה למהירויות של 2.5 ג'יגה-בייט בשנייה לא בטוח שעדיין יש לה סיכוי בעידן בו סמסונג, מיקרון וטושיבה-סאנדיסק שולטות בשוק ביד רמה, אך אנחנו בהחלט שמחים לראות את Lite-On ואת המותג Plextor שבבעלותה מנסים את מזלם בקאמבק לשוק כונני ה-SSD – ובפרט לשוק כונני ה-SSD הביתי עתיר הביצועים, עם חיבורי M.2 מבוססי PCI-Express ותקני ה-NVMe שמאפשרים למהירויות ההעברה להגיע לאיזור הג'יגה-בייטים בשנייה. סדרת ה-M8Pe החדשה של Plextor הוצגה לנו לראשונה עוד בתחילת השנה במסגרת תערוכת CES, אך כעת נראה שההשקה קרובה באמת, ואנחנו מקבלים את ההדגמה ואת הפרטים הטכניים שהיו חסרים לנו בעבר. הסדרה החדשה תבוסס על בק…
-
- 0 תגובות
- 986 צפיות
-
-
בלחיצה כפולה על כונן התקליטונים , לאחר נסיונות של כמה שניות טובות, מתקבלת הודעה שמשהו לא זוהה... שגיאה וכו' יש בדיסקט קובץ חשוב. תודה
-
- 7 תגובות
- 986 צפיות
-
-
הצעות? יש לי HD SATA והHD שאני רוצה להוסיף הוא IDE 4 GB.
-
- 13 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אני לא מבין למה שמבקשים פה בפורום מפרטי מחשב אז נותנים מפרטים שיש בהם שני הארדיקים של 250...לא לא אחד של 500?? אני עכשיו מתכנן לקנות מחשב וחשבתי על Western Digital WD5000AAKS 500GB SATA2 7200rpm 16MB Hard Drive כדאי לקנות אותו?? או שכדאי כמו כולם לעשות שילוב בין שניים של 250? ומה היתרונות בזה...?
-
- 8 תגובות
- 986 צפיות
-
-
לדוגמא בתוספת קטנה אפשר לקחת מקסטור 120GB עם ATA133 ולא 100 אך ללא ה 8 באפר מה יותר משתלם , להסתפק ב 80 עם 8 או שהיתרון של ה 8MB לא כזה משמעותי שמצדיק אותו על פני 120 GB, אומנם יש הבדל קטן כי ה 120 מקסטור וה 80 WD מה אתם אומרים ? נ.ב אני מקווה שזה מתאים לפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 986 צפיות
-
-
מה עדיף? W estern Digital Caviar Green 3TB IntelliPower, 64MB, SATA III WD30EZRX או Seagate 3TB Barracuda 7200RPM 64MB Sata III ST3000DM001 http://ksp.co.il/?list_compare=.18274..12760. ויש לי מחשב עם SATA 2 עם לוח אם AMD ATHELON II X2 250 3.00 GHZ האם הכוננים הללו יעבדו במחשב שלי?
-
- 2 תגובות
- 986 צפיות
-
-
בבקשה, חדש מהתנור: http://www.tomsnetworking.com/2006/04/04/dlink_medialounge_dsm_g600_wireless_g_network_storage_enclosure/
-
- 1 תגובה
- 986 צפיות
-
-
חיבור של דיסק קשיח אל הכבל של הסידירום- האם זה מאט את המחשב? וחיבור של הסידירום לכבל של הדיסק קשיח מזיק?
-
- 4 תגובות
- 986 צפיות
-
-
היי הדיסק לא ישמש למערכת ההפעלה, אלא לוידאו, קבצי קול, מסמכים וכ"ו. זה למחשב נייח, לא נייד. שלא יהיה איטי. לא חייב להיות הכי מהיר בשוק אבל צריך להיות סביר מבחינת מהירות. ה 7200 ים בד"כ מספיק מהירים בשבילי. נפח: 2TB גודל: 3.5 אינצ' מיקום: פנימי לא SSD. התקציב הוא עד 400 ש"ח. עדיף בפחות.
-
- 0 תגובות
- 986 צפיות
-
-
חבר'ה איך אני צורב 2.7 ג'יגה אם יש לי צורב רגיל (קווייק 4..)?? תודה!
-
- 10 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב משחק שקניתי ב steam, אני יכול לבחור לצרוב בשני DVD רגילים, אבל אני מעדיף לצרוב אותו על מדייה אחת. הבעיה היא שאני מקבל הודעה שחסרים לי בסך הכל 14MB ! האם ואיך ניתן לעשות overburn ל DVD Dual layer ? ניסיתי לאפשר את זה בגרסה של נירו שיש לי, אבל הוא מאפשר לי לשנות את הגודל המקסימלי של DVD ל 4600MB, לכן אני חושד שלא ניתן לבצע overburn על DVD DL. חוץ מזה, עד כמה משמעותי הסיכון לנזק לצורב בחריגה קטנה כזו של 14MB?
-
- 3 תגובות
- 986 צפיות
-
-
מה ההבדל בין הדגם WDH1CS3200E לדגם WDH1CS5000E שלמרות שהאחרון יותר גדול הם עולים אותו דבר (בSKYPC)? אני מעוניין בעיקר לגבות מולטימדיה ולהשתמש בקבצים האלו במחשב אחר. אין בעיה שאני במחשב אחד ישתמש בחיבור ESATA ובמחשב שני בUSB?
-
- 9 תגובות
- 986 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לחבר שלי NAS מדגם QNAP TS-253A הוא רוצה שבכל פעם שהוא נכנס הביתה המכשיר יגובה אוטומטית לNAS שלו. הוא הבין מחבר שלו שזה אפשרי. האם אפשרי לעשות כזה דבר? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 986 צפיות
-
-
ואני צריך לדעת כשמופיע לי הפעלה אוטומטית: (בתמונה המצורפת) על אילו מהאפשרויות ללחוץ (חוץ מהשלישית כמובן)? - start my seagate freeagent - פתח את התיקיה כדי לראות את הקבצים באמצעות סייר WINDOWS - הגבר את מהירות המערכת שלי... (זה כמובן לא לוחצים) [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אהלן חברה, שמתי לב שיש לי בהארד דיסק ג'אמפר שמגביל אותו ל 1.5G ויש לי כמה שאלות 1. מזה אומר בכלל ההגבלה הזאת והאם יש הבדל עם ובלי ההגבלה ... ? 2. אין אני יכול לדעת אם הלוח אם שלי תומך ב 3.0G ? אם אתם עדיין לא מבינים על מה אני מדבר אז הנה תמונה http://img135.imageshack.us/img135/2720/dsc00560xk3.jpg תודה רבה, דור
-
- 3 תגובות
- 986 צפיות
-
-
כידוע אחת מחברות ההגנה העיקריות קנתה את הזכויות ל DVD DECRYPTER מה שגורם לבעיות בגיבוי הסרטים שלנו. אז היום ניסיתי לגבות שני סרטים חדשים ולא ממש הצלחתי. הבעיה נפתרה ע"י שימוש ב DVD FAB DECRYPTER החינמית. לידיעתכם http://www.dvdidle.com/free.htm
-
- 1 תגובה
- 986 צפיות
-
-
שאלה מהירה, כמה מחזורי צריבה נותן דיסק DVDRW של וורבאטים (או כל אחד אחר) במהירות X8 ? אשמח לדעת האם שימור מוגבר בפונקציית ה-RW מזיקה לצור ביותר מצריבה רגילה של DVDR... תודה מראש...
-
- 11 תגובות
- 986 צפיות
-
-
שלום לכם, ברשותי כונן DVD של טושיבה אשר נקנה לפניי כ 4 שנים לערך.. החלפתי בכונן את האיזורים הוא ננעל לי על איזור 1 כלומר סרטים ללא תרגום. האם יש אפשרות לשחרר את הנעילה המעצבנת הזאת כי אם אני לא יצליח לשחרר את הנעילה הזאת אני יעלץ לקנות כונן חדש. בשביל מה נועדה הנעילה הזאת בכלל?
-
- 3 תגובות
- 985 צפיות
-
-
זה משחק ל XBOX 360 בשם CALL OF DUTY 3 וב LOADING של ההתחלה הוא לא מצליח לקרוא את הדיסק וכותב DISK IS UNREADABLE או משהו כזה . זה עם דיסק של LG וניסיתי כבר עם דיסק של TEAC ובשנייהם יש את אותה הבעיה . אז יש מצב שה IMAGE של המשחק דפוק ?... לפי הבדיקה זה נראה לי בסדר, אבל אולי אני טועה... מה אתם אומרים ?
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
סמסונג מכריזה על סדרת כונני SSD חדשה תחת השם 850 EVO, אשר מביאה שילוב חדשני בין ארכיטקטורת TLC ושבבים מוערמים תלת מימדית לשוק הביצועים הביתי לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a1%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%92-%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%90%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%91%d7%a9%d7%95%d7%a8%d7%aa-%d7%a9%d7%91%d7%91%d7%99-%d7%94-nand-%d7%94%d7%aa%d7%9c%d7%aa-%d7%9e%d7%99%d7%9e%d7%93/
-
- 1 תגובה
- 985 צפיות
-
-
היי, בשעה טובה קניתי את הדיסקRitek DL 8.5 GB DVD+R plus x2.4 לנק3500 שלי, ורציתי לדעת לפני שאני צורב עליו את מה שתיכננתי, אם איזוהשהן בדיקות ששווה להריץ כדי לבדוק את איכות הצריבה ואיכות הדיסק. בקיצור, תגידו לי מה לבדוק ואני אפרסם פה תוצאות.
-
- 3 תגובות
- 985 צפיות
-
-
ברשותי צורב מסוג Yamaha 16x10x40x - 2100S שפועל על ממשק SCSI. לאחורנה הוא החל לצרוב לי במהירות 8X. פשוט באמצע הצריבה הוא אמר לי שהוא מחליף את המהירות מ-16 ל-8 בגלל שהמדיה לא מתאימה. אבל היא כן, וניסיתי כבר מדיות רבות. הפיירווייר שלו מעודכן לגרסה האחרונה ואני עובד עם WIN XP. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
קניתי כונן סאטה של ווסטרן דיגיטל (WD2500KS). ברשותי מארז חיצוני שתומך גם בסאטה וגם ב-IDE. המארז היה בשימוש קודם מחובר לכונן IDE שעבד וקרס (כונן של היטאצ'י), לכן קניתי את הכונן הנ"ל במקומו. הכונן החדש הוא תומך סאטה 2 לכן ג'ימפרתי אותו לעבוד כסאטה 1. כשאני מחבר אותו למארז, יש זיהוי פיזי במחשב אך אין זיהוי לוגי (אני לא מצליח לגשת אליו על מנת לפרמט אותו). המארז שברשותי תומך בנפחים של עד 320 ג'יגה למיטב זכרוני ובכל מקרה עד 250 ג'יגה בטוח. על פניו לא אמורה להיות בעיה, אבל כשאני מפעיל את Partition Magic אני מקבל הודעת שגיאה ב-POST (שגיאה 100, Partition Table is bad). מה יכולה להיות הבעיה ומה הפתרון (אחד או יותר) האפשרי ? בתודה מראש על הסיוע, רועי
-
- 1 תגובה
- 985 צפיות
-
-
מה ההבדל בין כונן Bulk לכונן Retail? מה יותר טוב?
-
- 2 תגובות
- 985 צפיות
-


