עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by bigdady,

    יש לי wd 80jd שהחלפתי לא מזמן כי הישן התקלקל ושמתי לב שהוא מגיע לטמפ 44-47 אבל בדרך כלל זה 44 בעבודה. האם זה תקין? כי ראיתי שהמקסימום התקין זה .55 טמפ החדר היא יחסית חמה בהתייחס לימים החמים שיש לנו...

    • 9 תגובות
    • 999 צפיות
  2. Started by Neus,

    אהלן חברים. שאלה קצרה: רכשתי דיסק קשיח חיצוני של WB, ובתוך הדיסק עצמו ישנה התקנה של איזו תוכנת גיבוי של WB.. האם יש צורך לעשות בה שימוש, או שאפשר להסתדר בלעדיה ולעשות שימוש רגיל בדיסק הקשיח?

    • 1 תגובה
    • 999 צפיות
  3. Started by Ido.G,

    היי, ברשותי דיסק קשיח, 40GB של WD. בכל מקרה- שום תוכנה לא מוכנה לפרמט אותו וכו'. הבעיה היא כנראה שהמחיצה שלו נדפקה. (כל תוכנה מוציאה שגיאות והודעות על חוסר יכולת לכתוב לדיסק ברגע שאני מנסה לפרמט, עם זאת אני מזהה אותו) בכל מקרה, יש לי את תוכנת Partition Table Doctor שמסוגלת לעשות Patition Recovery- אך היא בגרסת דמו, עושה כאילו היא יכולה לעושת את זה, אבל אי אפשר לעשות Save. אני לא ממש מעוניין לשלם עליה 39 דולר. האם אתם מכירים תוכנה אחרת שמסוגלת לעשות את זה? (אפילו Partition Magic לא יכולה)

    • 7 תגובות
    • 999 צפיות
  4. Started by מיכל דוד,

    חברים, נגנב לי המחשב הנייד ויש לי נעילה עם סיסמא. האם ניתן לחבר את ההארד דיסק ולהוציא חומר? הנעילה היא במסך הווינדוס, בחירת משתמש וסיסמא

    • 2 תגובות
    • 999 צפיות
  5. איך ה"RAID" של הלוח "Gigabyte GA-M85M-US2H"?? והאם בכלל עדיף לקנות כרטיס PCI של RAID?? ואיזה RAID הכי מומלץ לעשות??

    • 3 תגובות
    • 999 צפיות
  6. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3332819,00.html

    • 9 תגובות
    • 999 צפיות
  7. Started by ohad,

    שלום לכם יש לי שאלה לפניי כמה זמן הייתה לי בעיה במחשב שלוח האם לא זיהה את כונן דיסקטים בשום חיבור פנימי ועד היום אין לי כונן דיסקטים יש לי צורב במקום עכשיו לשאלתי העם אני יוכל לחבר כונן דיסקטים ב-usb למחשב למרות שהלוח אם לא זיהה את הכונן בחיבור פנימי והעם יש כונן דיסקטים בחיבור usb ותודה לעוזרים .

    • 1 תגובה
    • 999 צפיות
  8. פעם עשיתי את זה אבל אני לא זוכר... זה משהו לחבר מסטר וסלייב אפשר בבקשה עזרה?...

    • 7 תגובות
    • 999 צפיות
  9. Started by idanus22,

    אני מתלבט מה לקנות או את Caviar Green 1TB IntelliPower, 64MB, SATA II WD10EARS‎ או שאת1TB 7200RPM 32MB, SATA II HD103SJ‎ F3 SpinPoint אז מה עדיף ?

    • 1 תגובה
    • 999 צפיות
  10. שלום, יש ברשותי כונן DVD, כחצי שנה שלא השתמשתי בו לקריאת דיסקים של DVD זמן רב. רק דיסקים רגילים של 700MB אני רוצה להתקין משחק מסוים אך הכונן אינו מזהה את הדיסקים כDVD ורושם שאינו מלא או ריק כאשר נכנסתי למאפיינים היה רשום לי 0GB ריק וגם פנוי... אני אמור לעדכן את החומר או משהו כזה לא? במקרה והכונן תקין מנהל התקן רשום שהוא משנת 2001... אני מניח שזאת הבעיה מישהו יכול לעזור לי לגרום לכונן הזה לקרוא שוב דיסקים של DVD? תודה מראש, עידכון: נחמד מצדך אבל כבר חשבתי על ליכלך זאת לא הבעיה... החיבורים גם תקינים למי שיציע..

    • 9 תגובות
    • 999 צפיות
  11. הי לכולם אני עושה דיפרגמנטציה אבל בסוף התהליך זה אומר לי שיש קבצים שהוא לא הצליח לאחות. נשאר לי המון קבצים אדומים שלא ניתן לאחות, מדוע זה קורה ומה ניתן לעשות כדי לתקן את זה?

    • 3 תגובות
    • 999 צפיות
  12. Started by michaelr,

    יש לי 3 הארדיסקים במחשב אחד 320\200\250 בכל מקרה בזמן האחרון הארדיסקים התחילו להעלם לי מהוינדוס 7 כאשר שאני נכנס לנחשב שלי אני רואה רק את ההארדיסק של מערכת ההפעלה ואת שאר אני לא רואה עשיתי ריסטרט למחשב זה עזר פםע אחת אחרי חצי שעה אני רואה שזה שוב קרה עשיתי עוד פעם ופתאום הביוס מזהה רק הארד דיסק 1 של ה320 ושם מותקן הוינודס 7 הבעיה אפילו שהוא מזהה אותו המחשב לא עולה לי ישנה הודעת שגיאה |{הכנס דיסק מערכת בוט": גם שזה מזהה את ההארד דיסק . ניסיתי לנקות אבק ,חיבורים,כל מה שאפשר לעשות וזה לא עזר ניסיתי גם לעשות ריסט לביוס גם לא עזר יש לי המון מידע חשוב שם תמונות \עבודות\ומה לא בבקשה מי שמבין אותי ויכול לעזור לי אני אשמח!!!!!!!!!

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות
  13. החברת הטאיוואנית שמחזיקה במותג Plextor מחליטה לספק תחרות מורחבת בשוק תחת שמה האישי לכתבה

  14. שלום אני אביאור - בד"כ אני מוצא תשובות במהירות דרך האתר שלכם(מגוגל) - פעם ראשונה שאני "נאלץ" להירשם ולשאול בעצמי.(הגיע הזמן אני חושב) בכל מקרה השאלה שלי היא פשוטה, האם חיבור של דיסק קשיח נוסף למחשב יכול להשפיע עליו לרעה בכל דרך שהיא? מבחינת מהירות המחשב או התחממות המחשב או הספקת חשמל וכו... (אני שואל את זה כי פעם חיברתי 3 דיסקים קשיחים והמחשב שלי עבד כך הרבה זמן עד שיום אחד הוא פשוט נהרס - אני האשמתי את החיבור המרובה של דיסקים הקשיחים. אבל עכשיו אני בבעיה של חוסר במקור לאחסון - ואני לא מוכן להקריב את כל המחשב בשביל זה.)

    • 5 תגובות
    • 998 צפיות
  15. Started by aaawwe1,

    שלום רב, כנראה מישהו נגע לי בכונן 1טרה בית שלי החיצוני, ואתחל אותו או משהו, ועכשיו הוא מציג אותו, אבל מראה כאילו יש בו 0 מקום, ואי אפשר לפתוח אותו. הוא ישר אומר שצריך לאתחל אותו, וניסיתי לאתחל, אבל הוא אומר שוינדוס לא מצליח לסיים את האתחול. ד"א יש לי וינדוס 7. מה עושים?

    • 7 תגובות
    • 998 צפיות
  16. Started by דובי770,

    אחרי התלבטויות החלטתי שאני קונה SSD (פתחתי אשכול בעבר אבל עכשיו שאלה אחרת) ראיתי ביקורות טובות על ה VERTEX 3 והסתכלתי מחירים... ב RSM זה 1534 http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=2569 וב KSP זה 1170 http://www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspnatania&cat=5783 וב IVORY גם כן 1170 למישהו יש רעיון לחנות יותר טובה אבל זולה? (אני מאזור נתניה) תודה מראש דובי.

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  17. שלום לכולם! יושב לי בארון כונן SSD 64GB ורציתי להרכיב אותו במחשב השני בבית האם יספיק לי לאחסון בתוכו את הווינדוס 10 כולל כל העידכונים + אנטי וירוס בכונן? תודה מראש לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  18. ערב טוב! קניתי את הכונן החיצוני הזה: http://www.ynet-shops.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7732863 אז ככה: חיברתי לו כבל ESATA לבד מהכונן למחשב וזה לא עבד הייתי צריך לחבר בנוסף לESATA, כבל שמצד אחד יש לו USB (שנכנס למחשב) ומצד שני כניסה קטנה עגולה(לתת מתח שנכנס לכונן חיצוני) ואז החיבור ESATA עבד הוא העביר 9 ג'יגה תוך 2 דקות ו-15 שניות האם זה נקרא שחיבור הESATA עובד כמו שצריך? תודה רבה ליאור

    • 4 תגובות
    • 998 צפיות
  19. שלום לכולם אני רוצה לרכוש כונן SSD חדש בנוסף למה שיש לי כרגע, כיון שזה שיש לי כרגע הוא בנפח של 60GB והוא מתמלא ע"י המ"ה מאוד מהר. אני מחפש כונן SSD מהיר בנפח 128GB+ שלא ייסתם מהר ושיתן ביצועים טובים. כרגע יש לי : [TABLE=width: 310] [TR] [TD=class: xl65, width: 310]Corsair GT Series 60GB CSSD-F60GBGT-BK SSD תודה על ההמלצות[/TD] [/TR] [/TABLE]

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  20. Started by andrei21,

    אני מחפש לקנות מתאם ללפטופ שבמקום הCD אני מכניס SSD , איך קוראים לחלק כזה ואיפה אני קונה את זה בארץ?

    • 7 תגובות
    • 998 צפיות
  21. יש לי צורב אסוס 4012A 40X12X48 ועם נרו הכי חדשה אני מבקש מידע על הדיסק שהוא 780 מגה והוא מראה לי רק 700 מגה לא משנה עם איזה נפח דיסק העיקר שהוא מעל 700 הוא תמיד מראה לי 700 למה זה ומה עושים ?

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  22. Started by --Shadow--,

    שלום לכולם, התקינו לך את SSD עם Firmware האחרון לאותה תקופה - יותר מחצי שנה יחד עם כל המחשב. השאלה שלי אחרת, אם אני מתקין ווינדוס מחדש (8) ודורס את מערכת הפעלה הנוכחית (7) - פרמוט כונן דרך ההתקנה של הווינדוס עצמו. האם הפעולה הזאת מוחקת גם את Firmware האחרון שהטכנאי שם לי ברגע שהתקין לי את המחשב ? או שאין קשר וזה נשמר בכונן עצמו? אין לי ניסיון איך עובד Firmware עם SSD תודה רבה !

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות
  23. Started by dot com,

    יש לי צורב CD-W540E של TEAC 40x10x40 ואני משתמש בNERO 5.5.7.8 אני לא יכול לצרוב יותר מ X32 והמדיה מתאימה לX40 . בעבר יכולתי לצרוב X40 למה אני לא יכול לצרוב מהר ואיך אני אוכל לתקן את הבעיה ??? ??? ??? ...אבל זו לא אותה בעיה

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  24. היי, יש דיסק יש של 60 גיגה ואני רוצה להפוך אותו לכונן USB2 נייד, איך? תודה רבה!!!, יאיר.

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  25. Started by matan13,

    קיימת אפשרות יישום RAID ב-win xp ? יש חיה כזו ? ואם כן, אשמח בקצרה איך מתחילים לבצע. כי ממה שאני יודע אני צריך להתקין קודם את האופציה לביצוע RAID. תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 998 צפיות

דיונים חדשים בפורומים