עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by T1000,

    היי לא ידעתי בדיוק איפה לכתוב את השאלה שלי אבל זה קשור לאיחסון במיקרה שלי אני מחפש בקר scsi שמתאים לpcie אבל לא מצאתי בארץ אחד כזה או שהם יקרים מאוד יש פיתרון שאולי יהיה קל יותר אני מחפש אם מישהו יודע על משהו כזה שמוכרים בארץ, גשר לpci-x זאת אומרת שמים אותו על pcie ועליו שמים כרטיס pci-x יש כאילה שמתאימים לי בדיוק אבל לא מצאתי בארץ אם מישהו יכול לעזור לי כאן אני אשמח תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  2. היי, הדיסק "320GB 2.5 שהיה לי, מת. החלטתי שאם כבר, אז שווה להגדיל את הנפח ל-1טרה או 750GB ומעלה. אולי מישהו מכיר דיסק פנימי 2.5 (בלבד) מהיר ואמין שיוכל להחליף אותו?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. Started by kobibo,

    אני יודע שהרבה דובר על הנושא אך מה לעשות דברים כל הזמן משתנים ונכון גם לבי צורבי ה DVD כל יום יוצא דגם חדיש וטוב יותר. נכון לעכשיו איזה צורב DVD מומלץ לקנות במחירים שבין 450-550 ש"ח ( כמובן אחד כזה שתומך ב Dual Layer ) ?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום היום קניתי את המזרימדיה XTREAMER ואני צריך כונן קשיח פנימי 2.5" של מינימום 250 ג'יגה בסביבות ה 300 ואני צריך שזה יהיה מחנות בחיפה ורצוי נועה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  5. יש לי שני מחשבים בשניהם צורב של סמסונג במחשב החדש שהתקנתי אתמול הצורב קרא כמה פעמים דיסקים אבל רוב הזמן הוא מסתובב ולא קורא ולא עושה כלום הוא לא קורא למשל את דיסק הדרייברים של לוח האם האם יש בעיה ידועה עם צורבים של סמסונג? האם עוד מישהו נתקל בבעיה?

  6. Started by SOLIDUS SNAKE,

    כאמור יש לי WIN2000 איך אני יכול לגלות בעיות ב HD עם יש בכלל :saint: עם הSCANDISK של 2000 אין שורה של BAD SECTORS ב2000 ולא רואים שהוא מתקן תקלה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  7. שלום לכולם כרגע אני עם WDC WD3200AAKS שעליו מותקנת מערכת ההפעלה במחיצה אחת + מחיצה נוספת רכשתי HD חדש מסוג WD1002FAEX שהבנתי שיש לו advanced format או משהו כזה אני עם מערכת הפעלה win 7 64 bit ואני רוצה להעתיק הכול - ממש קלון , האם ניתן לעשות זאת ללא בעיה עם acronis ? או שצריך לדעת משהו מיוחד ? יש צורך לעשות קלון אוניברסלי או רגיל . ? תודה רבה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by aquas,

    שלום ההודעה שבכותרת מופיעה לי כמה שבועות , קצת רקע....... לפני חודשיים בערך , xp לא עלה לי , מישהו שאני מכיר הצליח לעזור , היה צריך לפרמט את c - wd 120 gb , שמחולק ל 2 מחיצות C עבר פירמוט D- המחיצה השניה נשארה כמו שהייתה , כונן E - seagate 320gb גם נישאר אותו דבר - מה שנאמר לי זה שבסריקה של C התברר שיש bad sector וככל הניראה זה מה שגרם לבעיה. *רק כדי לתת מידע , אחרי שהותקן אקס פי , explorer.exe+ie היו קורסים , ויש עוד בעיה שנכנסים לכונן או מחיצה , לא משנה איזה אקספלורר לוקח כמה שניות של ריפרש , מה שלא היה קודם לגבי ההודעה , זאת הודעה "שקופצת" כשאני מנסה להעביר קבצים באחד מהצורבים שלי (ההעברה תמיד נכשלת) אני מתכנן להחליף את C בכונן של SEAGATE 320/250GB , ושוקל לקנות את ה -…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by gil5,

    יש לי לוח אם Asus P5KPL-CM G31 והוא תומך ב תקן sata-2 . ברצוני להוסיף כונן שהממשק שלו sata-3 מסוג: Western Digital Caviar Blue 1000GB WD10EALX האם יעבוד? והאם לא יצור בעייה בעבודה ביחד עם כונן קיים שבתקן sata-2 ? הכונן הנל יותר זול מכונן אחר שלהם שבתקן sata-2 Western Digital RE3 1000GB WD1002FBYS אני יודע שלא יהיו הבדלים בביצועים, רק השאלה אם הוא זול יותר למה לא לקנות אם זה יעבוד.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by ndv,

    יש לי צורב lg GSA H10N ואני לא מצלויח למחוק איתו DVD-RW וגם לא CD-RW , בצורב הרגיל שלי הצלחתי למחוק דיסקים אבל עכשיו אני לא מצליח. מה עושים ? ד"א , עשיתי גם עדכון קושחה ולא עזר....

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Epic,

    יש לי חיבורי USB3 בצד האחורי ששל המחשב וברצוני לחבר כבל מאריך פשוט כדי שאוכל לגשת בצורה נוחה לחיבור. האם ניתןן להשתמש בכבל USB2 ישן שברשותי או שצריך לקנות כבל מיוחד כדי שהמהירות לא תיפגע?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by patetinka,

    Due to a visit in the US, I'd like to take advantage of the time of the year and purchase external HDD, external dvd Burner etc Thought of going for the 100$ 1TR Western Digital, what is your opinoin Also in need of an external burner recommendation thank you

  13. היי, ערכתי בדיקת ביצועים ל SSD ורציתי לדעת אם התוצאה תקינה והאם יש מה לשפר? מצורף Screenshot תודה למגיבים...

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. בבעלותי HDD של 160GB אשר מחולק לשתי מחיצות , האחת C בעלת נפח של 30GB , והשניה D בעלת 120G , בכונן D יש לי 63GB פנויים ואני רוצה לכחת 10 GB מ D ולהעביר אותם ל C , כך שב C היו 40 GB וב D היו 110GB. אני יודע שניתן לעשות זאת בעזרת PartitionMagic , אבל כשאני מנסה להתקין אותה זה כותב לי שהיא לא תומכת במערכת ההפעלה שלי ( ויסטה 64 ביט). העם יש תוכנה אחרת שמסוגלת לעשות את העבודה? העם המידע שנימצא על דיסק הקשיח יכול להיפגם?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  15. הייי יש לי ניסיון רב עם מחשבים וחומרה. לאחרונה פוקדים אותי צרות עם ההארד דיסק שלי... היה לי 40 GB במשך שנתיים, החלפתי אותו ב 40GB referbished שהחזיק לי מעמד חודש.......... ואז קניתי 80GBWD בטרייד אין, ואחרי חודש וחצי בלבד........אפילו נגיעה קטנה במחשב, והראש מתפרק...מזל שעוד הוא עובד עכשיו.... ועכשיו קניתי 120GB יש לי מערכת הפעלה 98 את ההארד דיסק ה 80 GB פירמטתי ב FDISK ע"י אחוזים (כי יש הרי בעיה עם הגודל...) וזה עבד מצויין. אבל עכשיו ה 120.......איזה אחוזים שאני לא נותן, הוא מזהה לי רק 51 GB....... אני ממש יוצא מדעתי, מה עושים ???????? אני רוצה פרטישן C של 20 GB ופרטישן ל D של 100GB. PLEASE HELP ME !!! אגב, חפשתי פה בעיות דומות, לא הצלחתי למצוא. מיואש ועייף עד מאוד, ארז

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  16. המחיר אותו מחיר, 8TB ~ 250$ Seagate ironwolf vs HGST - WD שימוש בייתי (עריכת וידאו) מה אתם חושבים ? ח.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  17. Started by Scumpo,

    האם הכונן קשיח חיצוני Western Digital My Passport 2TB 2.5'' יתאים לטאבלט asus transformer infinity tf700t שברשותי? הכונן קשיח: http://ksp.co.il/?uin=15531 הטאבלט: http://ksp.co.il/?uin=16414 שניהם בעלי USB 2, אך אני לא יודע אם זה כל מה שעליי לברר. תודה!

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  18. יש לי נגן Jukebox של CREATIVE ויש בו הארדיסק של LAPTOP (ככה כתוב באינטרנט, וגם הוא נראה ככה).. יש אפשרות לחבר אותו למחשב רגיל ?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  19. שלום. רציני לשאול... איזה סוג חיבור טוב יותר - USB2.0 480Mbps או 1394 400MBps... (לפי הנתון היבש ה- USB יותר מהיר אבל ראיתי כאן שממליצים מאוד על FW). אני מתעניין כי מחפש מארז חיצוני לכונן שלי, וחשבתי על זה - http://www.snt.com.tw/product.php?mode=show&pid=27. זה דגם הקומבו, אם לא צריך FW אני אלך על הרגיל בפחות כסף. עוד דבר. יש לי שני הארדיסקים זהים לחלוטין של 320GB מחברת WD בחיבור SATA. במקום להעתיק כל פעם להארדיסק אחד ואז שוב לשני, חשבתי לעשות מערך RAID1 - אבל בשום פנים ואופן לא בתוך המחשב, אני רוצה אותם חיצוניים ובתום השימוש להרחיק אותם למקום בטוח (יש מידע חשוב שם). תודה רבה....

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by shanyh,

    יש כאן מישהו שמבין בקומפיילרים ויכול לעזור לי?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. שלום, אני מעוניין להקים שרת גיבוי (עם תוכנה של QNAP) -בקונפיגורציית RAID כלשהי. האם זה משנה אם אני לוקח דיסקים קשיחים מסדרות ירוקות (green) ואיטיות עבור שרת גיבוי, או שלצרכים האלה זה פחות קריטי? תודה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  22. שלום, אשמח לקבל המלצה לכונן חיצוני אמין ככל הניתן לצורך שכבת גיבוי במשרד שבו אני עובד. נפח אחסון לפחות 3TB. אציין שנקנו כבר 2 כונני seagate Maxtor שהתגלו מאד לא אמינים וכבר הוחלפו פעמיים באחריות, לכן אשמח למשהו איכותי יותר. הרעיון לשלבו במערך הגיבוי במשרד בנוסף לגיבוי בענן (DropBox), כאשר אחת לתקופה של נניח שבועיים נחבר אותו למחשב נגבה וננתק. אשמח גם לדעתכם לגבי מערך הגיבוי. תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. 500G "2.5 למחשב נייד תודה רבה !

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. צורב Pioneer DVR-215D הישן שלי כבר לא עומד במשימה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  25. שלום יש לי Caviar Blue 500GB 16MBCache עכשיו הוא היה מותקן במכשיר DVR גנרי שמריץ לינוקס שנקנה בארץ. בארץ המכשיר DVR קיבלת שנה אחריות (לא ידוע לי לגבי אחריות להארדיסק אבל בו נעזוב רגע את זה) התאריך ייצור של המכשיר הוא במרץ 11' ויש מדבקה בסינית שהאחריות היא עד מאי 2014. מה שמעניין אותי האם יש אפשרות לאחריות בינלאומית של WD ואם כן איך עושים את זה וכמה זה אמור לעלות לי והאם היבואן בארץ קשור לזה/ישתף פעולה. אגב האן ניראה לכם שההארדיסק שבק חיים בגלל שהוא היה מחובר כל הזמן לחשמל (לא מפסיק אותו לרגע במשך כשנה) וכותב/מוחק או שזה אולי פעם אחת איזה הפסקת חשמל או משהו כי זכור לי פעם שההגדרות בDVR התאפסו (או שרק היה נידמה לי שהם התאפסו וסתם היה איזה משהו) מה שמוזר יש לי כוננים ישנים ש…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים